Odotellaan Neowulffin vastausta vielä vähän aikaa, mutta muuten olen valmis kirjoittamaan ennakon. Itse olisin toivonut, että demokratia olisi toiminut. Mikäli joku innostunut haluaa ennakon kirjoittaa niin siitä vaan! Jones, Vinnie, Kolmeseiska, Seltzer, Grourudil, R08, straiter ja kumppanit? anyone?
Pääsiäislomalla on lupa odottaa ennakkoa, jos minä sen kirjoitan. Lupaan, että ennakko ei olisi pelkkää kukkaiskedolla tanssimista vaan mukana olisi muutakin.
Kiitti vitusti kunniasta ja luottamuksesta, mutta on varmaan parempi, että ennakon kirjoittaja on lahtelainen. Sitä paitsi tässä tulee pääsiäinen ja vappukin, joten en ainakaan pariin viikkoon ehdi tutustua seuraan riittävästi antaakseni perustellun tuomion. Pari asiaa nyt jo tässä vaiheessa pistää rajusti silmään:
- Viime kaudella Lahti kaatui mm. keskenkasvuisiin veskareihinsa. Siihen on reagoitu hankkimalla jengiin kolmas keskenkasvoinen mokke.
- Tommi Kautosen johdolla ei koskaan ole noustu mihinkään vaan aina on pudottu.
Jonkinlainen uskonpuute kannattajia selvästi vaivaa kun tehtävään valitut eivät halua ottaa sitä vastaan.