Makkaraentusiastimme cfc2 voisi pikkuhiljaa laittaa raportin Lahen visiitiltä?
Pyynnöstä kai pakko.
Matsi itsessään pisti vituttaan sen verran, että en ajatellu kirjoittaa mitään.
Okei.
Odotukset oli valtavat Lahteen lähdettäessä.
Mä tiesin, että villisikamakkaraa siellä tarjotaan. Siispä söin ihan vertailupohjaksi Chef Wotkinin Villigrilleriä alustavalla viikolla. Ne oli ehkä snadisti liian mausteisia mun makuun.
Bussi kun saapui siihen Lahen stadionille ja meidät ohjattiin suoraan makkarapisteen ohi niille lankuille, niin itsehän suunnistin suoraan makkarakojulle hakemaan pari kuuluisaa villisikamakkaraa. Kick offiin oli aikaa noin kaksi minuuttia eli soirot oli tosi hyvässä kärvennysasteessa. Meronen oli käyttänyt selvästi vähemmän mausteita, kuin Wotkin vastaavassaan, mikä mun makuun oli ihan hyväkin juttu.
Mä otin ennen peliä kaks makkaraa, mitkä oli molemmat ihan hyvin grillattuja. Purtaessa kuori ei hajonnut ihan täydellisesti, vaan sisälmystä tuli hieman paperille. Tämä siis siitä murtolujuudesta kommenttina. Kastikkeena tais olla jotain semi-makeaa kotitekoista. Tästä en tosin voi olla varma, kun humalatila ja aikajänne vie osan muistia.
Puoliaikakattaus oli samaa tasoa ennen peliä nautittujen yksiköiden kanssa.
Jonot oli inhimillisiä, hinta kaks euroa, minkä mielellään maksoi.
Kaikenkaikkiaan Lahelle arvosanaksi yhdeksän plus.
Makkara itsessään oli parasta, mitä suomessa oon missään yleisötapahtumassa saanut.