FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.10.2025 klo 03:29:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2] 3 4

Kirjoittaja Aihe: Täällä arvostellaan Ykkösen makkaratarjontaa 2011.  (Luettu 11897 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus

Vastaus #25 : 09.05.2011 klo 11:19:55

Myyrmäessä paskaa jauhokyrsää (Poprilli, lihapitoisuuus 11%). Hinta 1,5 €/kpl.
Otin sellaisen juuri sopivasti grillatun ja käristyneen makkaran. Mielestäni maku oli todella huono. Ketsuppi ja Sinaappi toivat sopivaa lisämakua, mutta - siitä, että oli halpaa Meiran ketsuppia ja sinaappia. Ei jatkoon, PK-35 voi olla hyvin varma, siitä etten tule ostamaan yhtään makkaraa heidän otteluissaan ennen, kuin taso on hieman korkeampi.
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #26 : 10.05.2011 klo 21:19:09

Vuosaaressa wotkinsia, mutta hinta voisi olla hieman huokeampi kun 2€ on aika kova hinta makkarasta.
Luís Fernando

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pupelluksen mestarit 2008, 2009

Vastaus #27 : 10.05.2011 klo 22:27:42

Vuosaaressa wotkinsia, mutta hinta voisi olla hieman huokeampi kun 2€ on aika kova hinta makkarasta.

Vähemmän katsojia, vähemmän kotipelejä - hinnat nousevat :-[
popavoittoon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa

Vastaus #28 : 15.05.2011 klo 19:11:11

Tänään matkasin hieman synkässä ja sateisessa säässä hyvän ystäväni kanssa FC PoPan kotipeliin AC Oulua vastaan. Saavuin paikalle jokseenkin nälkäisenä sillä aamulla olin syöynyt kiireellä vain vispipuuroa joka ei tietenkään nälkääni kokonaan vienyt.

Saavuimme peliin hyvissä ajoin ja ostin opiskelijalipun tuttuun tapaani ja valitsimme hyvät paikat. Noin 35. peliminuutin kohdalla alkoi nälkä todella kutkutella ja haaveilin jo herkullisesta makkarasta puoliajalla. Kun vihellys tuli, kiirehdimme ensimmäisten joukossa ostamaan makkarat maltilliseen 1.5€ hintaan. Itse otin samantien kaksi kappaletta. Rahastus oli miellyttävä ja nopea tapahtuma jonka jälkeen sain makkarat kauniissa paperitaskussa käteeni. Lisäsin reilun tujauksen sinappia ja poistuin jonosta sivummalle näiden herkkupalojen kanssa.

Ihastelin hetken makkaroiden kaunista muotoa ja makuhermoni jo janosivat puraisua. Otin makkaran käteeni ja pyörittelin sitä hennosti sinapissa ja kuljetin koko komeuden huulilleni ja puraisin. Mielessäni pyöri useita ajatuksia mm. siitä että tekeeköhän PoPa maalin toisen puoliajan alkaessa, alkaakohan sataa ja että ehdinköhän käydä kaupassa ottelun jälkeen. Hampaitteni kuitenkin upotessa makkaraan en voinut kuin uppoutua tuohon täydellisyyteen. Juuri täydellisen pehmeä ja lihaisa maku hyväili kaikkia aistejani ja en voinut kuin todeta ystävälleni aistikkaasti ja hienostuneesti että:"Vitun hyvää makkaraa!".

Tämän jälkeen laskin makkaran takaisin paperikuoreen ja muistin ottaa kuvan tätä raporttia varten. Kuvan jälkeen nautiskelin makkaran rauhassa istumalla kahviossa ja jutellessa ystäväni kanssa pelistä. Maku tuntui vain paranevan mitä enemmän sain syötyä tuota herkullista makkaraa. Nautiskellen ja hitaasti syödessä meni lähes koko odotus seuraavaan puoliakaan. Nälkäkin katosi mukavasti. Olin todella saanut rahalle vastinetta, olin onnellinen.

Näin tiivistettynä loppuun täytyy sanoa että sain todella rahalle vastinetta. Tulen myös jatkossa ostamaan makkaraa FC PoPan kotipeleissä.

Maku: 5/5
Ulkonäkö: 5/5
Hinta: 5/5
Timondinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa

Vastaus #29 : 15.05.2011 klo 19:14:00

Tänään matkasin hieman synkässä ja sateisessa säässä hyvän ystäväni kanssa FC PoPan kotipeliin AC Oulua vastaan. Saavuin paikalle jokseenkin nälkäisenä sillä aamulla olin syöynyt kiireellä vain vispipuuroa joka ei tietenkään nälkääni kokonaan vienyt.

Saavuimme peliin hyvissä ajoin ja ostin opiskelijalipun tuttuun tapaani ja valitsimme hyvät paikat. Noin 35. peliminuutin kohdalla alkoi nälkä todella kutkutella ja haaveilin jo herkullisesta makkarasta puoliajalla. Kun vihellys tuli, kiirehdimme ensimmäisten joukossa ostamaan makkarat maltilliseen 1.5€ hintaan. Itse otin samantien kaksi kappaletta. Rahastus oli miellyttävä ja nopea tapahtuma jonka jälkeen sain makkarat kauniissa paperitaskussa käteeni. Lisäsin reilun tujauksen sinappia ja poistuin jonosta sivummalle näiden herkkupalojen kanssa.

Ihastelin hetken makkaroiden kaunista muotoa ja makuhermoni jo janosivat puraisua. Otin makkaran käteeni ja pyörittelin sitä hennosti sinapissa ja kuljetin koko komeuden huulilleni ja puraisin. Mielessäni pyöri useita ajatuksia mm. siitä että tekeeköhän PoPa maalin toisen puoliajan alkaessa, alkaakohan sataa ja että ehdinköhän käydä kaupassa ottelun jälkeen. Hampaitteni kuitenkin upotessa makkaraan en voinut kuin uppoutua tuohon täydellisyyteen. Juuri täydellisen pehmeä ja lihaisa maku hyväili kaikkia aistejani ja en voinut kuin todeta ystävälleni aistikkaasti ja hienostuneesti että:"Vitun hyvää makkaraa!".

Tämän jälkeen laskin makkaran takaisin paperikuoreen ja muistin ottaa kuvan tätä raporttia varten. Kuvan jälkeen nautiskelin makkaran rauhassa istumalla kahviossa ja jutellessa ystäväni kanssa pelistä. Maku tuntui vain paranevan mitä enemmän sain syötyä tuota herkullista makkaraa. Nautiskellen ja hitaasti syödessä meni lähes koko odotus seuraavaan puoliakaan. Nälkäkin katosi mukavasti. Olin todella saanut rahalle vastinetta, olin onnellinen.

Näin tiivistettynä loppuun täytyy sanoa että sain todella rahalle vastinetta. Tulen myös jatkossa ostamaan makkaraa FC PoPan kotipeleissä.

Maku: 5/5
Ulkonäkö: 5/5
Hinta: 5/5

Yhdyn tähän täydelliseen analyysiin. Ylos Ylos Ylos
Prince Domenech III

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Espoo & Sporting Clube de Braga & 曼聯

Vastaus #30 : 15.05.2011 klo 20:49:21

FC Espoolla oli ihan kelpo makkara tänään JIPPO:a vastaan. Merkki taisi olla Camping, mutta tähän kaipaan vielä vahvistusta.

+ Juuri oikea lämpötila
+ Helppo pureskella

- Hieman pieni
Rafu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #31 : 15.05.2011 klo 21:00:06

Oliko jo, Merosen makkara on kyllä pirullisen hyvää Ylos
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #32 : 17.05.2011 klo 19:30:56

Mun puolesta vaikka jokaisen kotimatsin jälkeen voi pistää peukkuja Merosen suuntaan. Parasta koskaan. Ikinä. Missään. Ainakin melkein.
ziGo

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 22.05.2011 klo 00:52:17

Jipon kotipelistä ostettu makkara oli maultaan ok, mutta hinnaltaan (2e) ja kooltaan (pieni) huono. Myös peli oli paskaa.
mustahelmi

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 23.05.2011 klo 14:55:16

Jipon kotipelistä ostettu makkara oli maultaan ok, mutta hinnaltaan (2e) ja kooltaan (pieni) huono. Myös peli oli paskaa.

Olin samassa pelissä. Makkara kylmä ja todellakin ylihinnoiteltu. Kooltaan se vaikutti enemmän nakilta kuin makkaralta.

OT, mutta myös lipunmyyjät olivat töykeitä. Eivät tienneet opiskelija-alennuksesta, joka oli kirjoitettu myös lipunmyyntitiskin seinään. Kioskin palveluista vielä mainittava kahden euron ISO kahvi, jonka koko oli noin 1 desilitra ja se maistui aivan törkeältä kakkalta. Ainoa lämmittävä asia taisi olla aurinko.
red_one

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mitä iistimpää, sitä siistimpää

Vastaus #35 : 29.05.2011 klo 00:35:50

Lahen makkarat pi. Söin 4 villisikaa parasta ikinä!!!!!!!!!!!!

Pitää tulla villisialle.
kluru

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 29.05.2011 klo 21:27:46

Kotkassa ryöstöhinnalla (2e) perus-ukkopekkaa.
red_one

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mitä iistimpää, sitä siistimpää

Vastaus #37 : 29.05.2011 klo 21:41:48

Vuokin makkara edelleen hyvää. Makkarajonokin lyhyempi kun väki pysyy sateella kotona.
HenrikRamone

Poissa Poissa

Vastaus #38 : 29.05.2011 klo 22:53:44

FC Espoolla oli ihan kelpo makkara tänään JIPPO:a vastaan. Merkki taisi olla Camping, mutta tähän kaipaan vielä vahvistusta.

+ Juuri oikea lämpötila
+ Helppo pureskella

- Hieman pieni

Toki käsitys hyvästä makkarasta on yksilöllinen, mutta tänään Espoossa myytiin (kaoottisen jonotusjärjestelmän avulla) todella jauhoisia yksilöitä. Lisäksi paistoaste oli viilloista huolimatta toiselta puolelta kypsä/toiselta puolelta kylmä. Kova pettymys monessa paikassa näkyneen suuren hypetyksen jälkeen.

Hinta ei tosin ollut kova, 1,5e/kpl ja mystistä jonosysteemiä (=maksa ensimmäiseen telttaan hae makkata vähän matkan päästä) hyväksikäyttäen makkaran olisi voinut hakea ilmaiseksi halutessaan.
Topozero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotkan Työväen Palloilijat

Vastaus #39 : 30.05.2011 klo 10:01:12

Kotkassa ryöstöhinnalla (2e) perus-ukkopekkaa.

Kotkassa makkara oli hyvää ja sopivan hintaista.
Juike
Vastaus #40 : 31.05.2011 klo 20:31:00

Espoossa sunnuntaina oli surkeaa jauhomakkaraa, en syöny ku pari. Taidan käydä tänäkin vuonna useammin saksassa kuin espoossa.
cfc2

Poissa Poissa

Vastaus #41 : 03.06.2011 klo 13:49:34

IFK:lla eilen ei ollut makkaratarjontaa ollenkaan Alas

Täyty vielä tarkistaa, että IFK:n verkkokaupassa on kuitenkin edelleen myynnissä tuo "makkarakausari".
http://www.hifksoccer.fi/catalog/product_info.php?products_id=50&osCsid=6d110m5cjjftao11mr3i5gdfp3

Tosin siellä lukee, että "Säästä äläkä jonota turhaan. Osta makkarasi etukäteen!".
« Viimeksi muokattu: 03.06.2011 klo 13:54:38 kirjoittanut cfc2 »
painimies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rössypottu

Vastaus #42 : 03.06.2011 klo 16:37:10

Kotkassa makkara oli hyvää ja sopivan hintaista.

Kotkassa makkara oli huonoista huonointa, mutta onneksi sitä oli vähän.

e. Siis nimihirviö - Oulu -ottelussa.
Combine

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ManU

Vastaus #43 : 06.06.2011 klo 05:01:39

Söin 4 villisikaa parasta ikinä!!!!!!!!!!!!
Moi Obelix! Merosen vilisikamakkarat (toki muutkin kyseisen puljun kyrsät) ovat kyllä tosiaan parhautta, vaikka en Lahessa liikukkaan. Toinen maittava herkku on Kivikylän Huiluntuhti, näitäkös Popan peleistä saa, vai olenko ihan hakoteillä?
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #44 : 09.07.2011 klo 22:00:48

Makkaraentusiastimme cfc2 voisi pikkuhiljaa laittaa raportin Lahen visiitiltä?
Chiellini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen Maajoukkueet, Partizan Belgrade

Vastaus #45 : 09.07.2011 klo 23:45:20

Raatissa maksaa makkara 2 euroa. Vittu mitkä hinnat. Makkara on kyllä ihan hyvän makuista, mutta on siinä vaan niin paljon liikaa hintaa.
cfc2

Poissa Poissa

Vastaus #46 : 11.07.2011 klo 02:14:45

Makkaraentusiastimme cfc2 voisi pikkuhiljaa laittaa raportin Lahen visiitiltä?

Pyynnöstä kai pakko.
Matsi itsessään pisti vituttaan sen verran, että en ajatellu kirjoittaa mitään.

Okei.
Odotukset oli valtavat Lahteen lähdettäessä.
 Mä tiesin, että villisikamakkaraa siellä tarjotaan. Siispä söin ihan vertailupohjaksi Chef Wotkinin Villigrilleriä alustavalla viikolla. Ne oli ehkä snadisti liian mausteisia mun makuun.
Bussi kun saapui siihen Lahen stadionille ja meidät ohjattiin suoraan makkarapisteen ohi niille lankuille, niin itsehän suunnistin suoraan makkarakojulle hakemaan pari kuuluisaa villisikamakkaraa. Kick offiin oli aikaa noin kaksi minuuttia eli soirot oli tosi hyvässä kärvennysasteessa. Meronen oli käyttänyt selvästi vähemmän mausteita, kuin Wotkin vastaavassaan, mikä mun makuun oli ihan hyväkin juttu.
Mä otin ennen peliä kaks makkaraa, mitkä oli molemmat ihan hyvin grillattuja. Purtaessa kuori ei hajonnut ihan täydellisesti, vaan sisälmystä tuli hieman paperille. Tämä siis siitä murtolujuudesta kommenttina. Kastikkeena tais olla jotain semi-makeaa kotitekoista. Tästä en tosin voi olla varma, kun humalatila ja aikajänne vie osan muistia.
Puoliaikakattaus oli samaa tasoa ennen peliä nautittujen yksiköiden kanssa.
Jonot oli inhimillisiä, hinta kaks euroa, minkä mielellään maksoi.

Kaikenkaikkiaan Lahelle arvosanaksi yhdeksän plus.

Makkara itsessään oli parasta, mitä suomessa oon missään yleisötapahtumassa saanut.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2011 klo 02:20:23 kirjoittanut cfc2 »
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch

Vastaus #47 : 11.07.2011 klo 22:33:01

:D Asiantuntija on asiantuntija.
Grorudil

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 12.07.2011 klo 17:01:54

:D Asiantuntija on asiantuntija.

Sama. Nautinnollista luettavaa Ylos
krevis