puomi
Poissa
|
 |
: 18.04.2011 klo 13:07:48 |
|
Rauhotetaan kausiotsikot keskinäiseltä uhoamiselta liigan tapaan ja keskitetään se tänne. Historian paskin kausi lienee ainakin Oulussa kiimaisin pitkään aikaan. Kellään ei varmaan ole vielä tiedossa milloin nämä pelit pelataan? Voisiko jopa 4000 mennä rikki? Vastakkainasettelu on kyllä tulista. Kaupunki on nyt jaettu kahtia. Valitse puolesi! Hei AC-muovit teitä viedään tällä kaudella kuin perunaämpäriä!
|
|
|
|
Riquelme
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Huuhkajat, Dortmund
|
 |
Vastaus #1 : 18.04.2011 klo 13:14:54 |
|
Rauhotetaan kausiotsikot keskinäiseltä uhoamiselta liigan tapaan ja keskitetään se tänne. Historian paskin kausi lienee ainakin Oulussa kiimaisin pitkään aikaan. Kellään ei varmaan ole vielä tiedossa milloin nämä pelit pelataan? Voisiko jopa 4000 mennä rikki? Vastakkainasettelu on kyllä tulista. Kaupunki on nyt jaettu kahtia. Valitse puolesi! Hei AC-muovit teitä viedään tällä kaudella kuin perunaämpäriä!
En kutsuisi kahtia jakamiseksi tilannetta, jossa 98% on AC Oulun puolella ja 2% OPS:n ! 
|
|
|
|
Fc Manaatti
Poissa
|
 |
Vastaus #2 : 18.04.2011 klo 13:17:34 |
|
Kiimaa on todella ilmassa kun lopullinen päätös AcO:n divarirundista tehtiin. Mahtava päästä keskittymään itse asiaan, eli OPS-jp:n kyykyttämiseen Oulun derbyissä. Kyllä Raatti täyttyy ainakin kahdesti ens kaudella ja 4000 katsojan raja ylittyy.
Uskon joka tapauksessa oululaisen yleisön löytävän tiensä Raattiin paremmin kuin Cassulle, joten eiköhän AcO:n katsojakeskiarvo lähentele 2000.
|
|
|
|
Kaarlo Ulkosyrjä
Poissa
Suosikkijoukkue: Laivastonsiniset, Taivaansiniset
|
 |
Vastaus #3 : 18.04.2011 klo 13:22:59 |
|
Jossain alustavassa otteluohjelmassa molemmat derbyt oli laitettu keskelle viikkoa. Toivottavasti ei näin.
Juuri näin, kiitos palloliitto.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.04.2011 klo 09:09:24 kirjoittanut Kaarlo Ulkosyrjä »
|
|
|
|
|
andyman
Poissa
Suosikkijoukkue: Tre GB, welcome stadi mut mikähän seura?
|
 |
Vastaus #4 : 18.04.2011 klo 13:56:57 |
|
En kutsuisi kahtia jakamiseksi tilannetta, jossa 98% on AC Oulun puolella ja 2% OPS:n !  Maailma muuttuu ja suomi sen ohessa totesi Timo Soini ja sai pörssikurssitkin sekaisin! Migulin joukothan on valloittamassa päättäjien paikat ja sitä mukaan business vieraita suorastaan virtaa otteluihin, jos nyt ei katsomoihin niin ainakin vip-aitioihin!
|
|
|
|
Juhana Jäähynkalastaja
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Muovinen Palkkaturva teitä ei kukaan kaipaa®
|
 |
Vastaus #5 : 18.04.2011 klo 14:11:57 |
|
Migulin joukothan on valloittamassa päättäjien paikat ja sitä mukaan business vieraita suorastaan virtaa otteluihin, jos nyt ei katsomoihin niin ainakin vip-aitioihin!
Aivan varmasti näin, kaksi uskovaista höynää on jo mukana ja vaalirahaa tulee joka vaalien aikaan ja EU-tukiaisia vielä kaupan päälle. Voitto on opsiksen "  "
|
|
|
|
Riquelme
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Oulu, Huuhkajat, Dortmund
|
 |
Vastaus #6 : 23.06.2011 klo 02:30:43 |
|
YLÖS! AC Oulu on Oulun ykkönen!
|
|
|
|
TK
Poissa
Suosikkijoukkue: koko oulun calcio
|
 |
Vastaus #7 : 23.06.2011 klo 08:34:51 |
|
Ainoastaan tämän pelin kohdalla forum on jaettu kahtia, Oulu ei! Kiitos 
|
|
|
|
UueMOu
Poissa
Suosikkijoukkue: Allianced Clubs
|
 |
Vastaus #8 : 23.06.2011 klo 09:43:31 |
|
Se totuus, että oikea (ja kannattamani) OPS on AC Oulussa, näkyi eilenkin katsomossa. Osa porukasta katsomossa oli hieman hämillään nykytilanteesta. Vaikka AC Oulua kannatettiinkin, niin juhlinta AC Oulun maalista oli varsin maltillista. Tämä johtui osaksi kunnioituksesta vanhoja mestareita, sekä OJT:n pelaajia kohtaan.
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
 |
Vastaus #9 : 24.06.2011 klo 19:56:54 |
|
Tietenkin tuntemani ihmiset ovat otoksena pieni, mutta sen perusteella ns. tuulareita OPS-dreeverit ei vain kiinnosta edes vähää alusta. Jossain työpaikan kahvipiirissä opsiksesta puhutaan korkeintaan vain silloin kun joku naureskelee Miigan touhuille. Enpä muista kuulleeni jonkun puhuneen aikoneensa mennä katsomaan peliä tai sanoneen käyneensä OPSin pelissä.
Sen sijaan ACO:n touhuista puhutaan säännöllisesti ja ihmiset kyselevät tuntemaltaan jalkapallofriikiltä (sivullekirjoittanut) joukkueen kuulumisista. Toki olen maajoukkueen kannattajana ja alasarjapotkintojen seuraajana kaikkea muuta kuin paras niistä asioista kertomaan, mutta aina sitä jotain foorumilta lukemaansa voi lausua. Onneksi täällä sentään muutamat harvat jaksavat puhua asiaakin, vaikka suurin osa nykyisistä ACO-topikkien aktiiveista tuntuukin olevan eniten kiinnostunut piirileikeistä kinkyn kanssa.
No, nykytilannehan ei varmasti Juntsaa haittaa millään tavalla. Mikkihiiret jne.
|
|
|
|
franky
Poissa
Suosikkijoukkue: Oululainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #10 : 24.06.2011 klo 23:28:08 |
|
Minä olen kuullut juttuja joiden mukaan ops olisi se jota kannatetaan. Syynä on ettei AC:lla nähdä tulevaisuutta. Liian monta taloussotkua ja se vie luottamuksen siihen että jatkossa olisi yhtään paremmin. Miigan toki kaikki tietää eikä moni kuulemma tykkää, mutta mitäpä sillä managerilla on väliä kunhan joukkue pärjää.
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #11 : 24.06.2011 klo 23:35:39 |
|
^^ Kahteen edelliseen voi oikeastaan yhtä. Yhä enemmän äkyy ihmisiä AC Oulun kaulahuiveissa ja todella moni juniori mieltää nimenomaan AC Oulun omaksi tulevaisuuden tavoitteekseen, jopa moni OPS-junioreista.. Toisaalta taas tiedän ihmisiä, jotka ovat sanoneet käyvänsä vain OPS:n peleissä, koska on vain yksi OPS ja on vain yksi oululainen seura, jonka vieraana on ollut Liverpool.. Ota näistä nyt selvää.. jännä nähdä, paljonko FC Miiga kerää seuraavaan peliin.. Onko siellä taas se ~200 ihmistä ja toisaalta, kerääkö AC Oulu 1500 vai 3500 katsojaa??
|
|
|
|
Alain Robbe-Grillet
Poissa
Suosikkijoukkue: Dans le labyrinthe ja Vihavaisen tahtotila
|
 |
Vastaus #12 : 24.06.2011 klo 23:41:58 |
|
Minä olen kuullut juttuja joiden mukaan ops olisi se jota kannatetaan. Syynä on ettei AC:lla nähdä tulevaisuutta. Liian monta taloussotkua ja se vie luottamuksen siihen että jatkossa olisi yhtään paremmin. Miigan toki kaikki tietää eikä moni kuulemma tykkää, mutta mitäpä sillä managerilla on väliä kunhan joukkue pärjää.
Jos homma on jutuista kiinni, niin kerro mistä olet noita juttuja kuullut? Harva se päivä kuulee kaikenlaisia juttuja, joten ehkäpä juttujen sijaan kannattaa uskoa tilastoihin. Toki tilastot aina valehtelevat, ainakin jonkin verran, mutta jos tuota kannattamista tutkitaan juttujen sijaan vaikka jonkinlaisella konkreettisella tilastolla, vaikkapa katsojakeskiarvolla joka sekin jonkin verran valehtelee, niin silloin on käytössä edes jonkilainen mittari jolla kannatuspohjaa voi mitata. Jutut ovat juttuja ja ilmoitetut yleisömäärät järjestäjien ilmoittamia tilastoja, mutta ainakin allekirjoittanut luottaa omiin tai järjestäjien ilmoittamiin lukuihin ennemmin kuin kaupungilla kuulluihin juttuihin.
|
|
|
|
maasturi
Poissa
Suosikkijoukkue: Tarzan ja apansonit
|
 |
Vastaus #13 : 24.06.2011 klo 23:43:26 |
|
Minä olen kuullut että yrittäjät ja yritysjohtajat nimenomaan eivät halua näyttäytyä managerin kanssa jottei oma maine mene. Ja olen myös kuullut että uuden toimarin mukaan tulon jälkeen AC:ssä on sitä tulevaisuutta. Itse olen OPS:n pelit katsellut kaikki kuten myös ACO:n ja en hetkeäkään epäile kummalle puolelle asetun. Jos en muuta syytä löydä niin olkoon se sitten Nurmelan Mika ;-)
|
|
|
|
franky
Poissa
|
 |
Vastaus #14 : 24.06.2011 klo 23:49:10 |
|
Kannattaminen ilmenee muutenkin kuin peleissä käymällä. Ns tuularit lähtee liikkeelle sitten kun huvittaa. Toki isät, äidit, tyttöystävät, lapset ja kaverit ovat tärkeitä mutta noistahan se yleisö muodostuu alasarjoissa.
|
|
|
|
franky
Poissa
|
 |
Vastaus #15 : 24.06.2011 klo 23:50:20 |
|
Minä olen kuullut että yrittäjät ja yritysjohtajat nimenomaan eivät halua näyttäytyä managerin kanssa jottei oma maine mene.
OK 
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #16 : 24.06.2011 klo 23:51:47 |
|
Kannattaminen ilmenee muutenkin kuin peleissä käymällä. Ns tuularit lähtee liikkeelle sitten kun huvittaa. Toki isät, äidit, tyttöystävät, lapset ja kaverit ovat tärkeitä mutta noistahan se yleisö muodostuu alasarjoissa.
Toistaiseksi tuularit (ja suurin osa kaupungin jalkapallopiireistä) ovat asettuneet laivastonsinisen AC Oulun taakse.
|
|
|
|
rambe
Poissa
Suosikkijoukkue: Oululaiset perinneseurat
|
 |
Vastaus #17 : 25.06.2011 klo 19:04:00 |
|
Italialaisia matkiva konkkaporukka ei ikinä voi edustaa suomalaista Oulua. OPS ja OTP ovat ne oikeat. Selvä peli. 70-luvun legendaariset paikallismatsit oli tulisia, oikeaa jalitsukulttuuria kun Oulun PulloSeura ja Oulun Työttömät Pultsarit taisteli sarjapisteistä. Siinä sitä oli kansainvälistä meininkiä ja tunnetta!
|
|
|
|
Ulos T.
Poissa
Suosikkijoukkue: kaikki hyvät
|
 |
Vastaus #18 : 28.06.2011 klo 14:00:12 |
|
Italialaisia matkiva konkkaporukka ei ikinä voi edustaa suomalaista Oulua. OPS ja OTP ovat ne oikeat. Selvä peli.
Mitä tarkoitat? "suomalaista Oulua" kun Juntusen-OPS on täynnä yönmustaa miestä? Uskoisin että yleisön kannatus menee ACOn ja Juntusen-OPSn välillä ehkä 80-20, mutta voi olla ACOn voitoksi enemmänkin. Luulen että jos Miiga haluaa päästä Oulussa suosioon niin se vaatisi nousua ja ACOn konkkaa. Nykytilanne on tietenkin harmillinen,omasta mielestä paras olisi jos ACO pelaisi liigassa, kuten sen pitäisikin, ja Juntusen porukka ykköstä. Tämän jälkeen kaikki sotakirveet haudattaisiin ja alettaisiin tekemään yhteistyötä. Toki se ei ole mahdollista,mutta tuollaisesta haaveilen. Kyllä Oulussa olisi porukkaa yleisöön kuin osin kentällekin tuollaiseen kombinaatioon.
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #19 : 28.06.2011 klo 14:08:32 |
|
Mitä tarkoitat? "suomalaista Oulua" kun Juntusen-OPS on täynnä yönmustaa miestä?
Tasan 2 mustaa. Onko muuten Chelsea englantilainen joukkue ku siellä pelaa mustia? Entäpä Manchester United? Miten muuten jos AC Oulussa musta nuori nousisi edustukseen junnujoukkueesta, niin saako pelata? Ai niin, eihän teillä ole junnujakaan. 
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #20 : 28.06.2011 klo 14:11:02 |
|
Tasan 2 mustaa. Onko muuten Chelsea englantilainen joukkue ku siellä pelaa mustia? Entäpä Manchester United? Miten muuten jos AC Oulussa musta nuori nousisi edustukseen junnujoukkueesta, niin saako pelata? Ai niin, eihän teillä ole junnujakaan.  Miten OPS.. Onko paljonkin oululaisia mukana
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #21 : 28.06.2011 klo 14:12:12 |
|
Miten OPS.. Onko paljonkin oululaisia mukana Ihan tarpeeksi. Eivät nämä nykyisetkään oululaiset oikein tahdo pysyä vauhdissa. Toivotaan että oma halli ja harjoituskeskus tuottaa hyviä yksilöitä, vielä niitä ei ole.
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #22 : 28.06.2011 klo 14:23:59 |
|
Ihan tarpeeksi. Eivät nämä nykyisetkään oululaiset oikein tahdo pysyä vauhdissa. Toivotaan että oma halli ja harjoituskeskus tuottaa hyviä yksilöitä, vielä niitä ei ole.
Kyllä niitä on.. Ne kaikki on vaan naapuriseurassa.. Tosin onhan teilläkin tuolla muutama oman kylän poika..
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #23 : 28.06.2011 klo 14:33:12 |
|
Kyllä niitä on.. Ne kaikki on vaan naapuriseurassa.. Tosin onhan teilläkin tuolla muutama oman kylän poika..
Tiedätkö miksi? Sen takia, että taso ei riittänyt OPSiin. Oululaisuus ei ole itsetarkoitus vaan kyvykkäät pelaajat.
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #24 : 28.06.2011 klo 14:40:30 |
|
Tiedätkö miksi? Sen takia, että taso ei riittänyt OPSiin. Oululaisuus ei ole itsetarkoitus vaan kyvykkäät pelaajat.
22.6.2011 OPS - ACO 0-1 
|
|
|
|
|
|