FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.03.2026 klo 23:50:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: [1] 2 ... 4

Kirjoittaja Aihe: Lazio vs. Roma  (Luettu 4738 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nasde

Poissa Poissa

: 27.01.2007 klo 23:25:24

Mitä mieltä olette? Kumpi seura herättää enemmän tunteja? Minkä takia? Perusteluja kaivataan etenkin.

Itse Biancocelesti fanina Lazio on suosikkiseurani. Ylos
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #1 : 27.01.2007 klo 23:26:58

Laziolle aina  Tuoppi
Eartti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jokerit, Allianssi

Vastaus #2 : 27.01.2007 klo 23:30:51

Romalle  Ylos Tuoppi
Mielenkiintoisempi joukkue, ja mielenkiintoisempia pelaajia, eritoten Totti  Ylos
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #3 : 27.01.2007 klo 23:31:02

Varmaankin Lazio. Romassa ei herätä tunteita muu kuin Totti, hänen kohdallaan ne ovat lähinnä huvittuneita tunteita.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #4 : 27.01.2007 klo 23:46:10

Laziolle Tuoppi Romalle ja etenkin sylky Tottille :keskari: Punainen
100%

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #5 : 27.01.2007 klo 23:47:18

Lazio ehdottomasti Tuoppi
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 27.01.2007 klo 23:53:25

Lazio ehdottomasti Tuoppi

Samma på här. Di Caniolle aina Ylos
Nasde

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 27.01.2007 klo 23:57:34

Eli yhteenvedoksi voi toeta, että jäsenet, jotka eivät fanita kumpaakaan joukkuetta pitää Laziosta enemmän, kun siellä ei ole Tottia? Roman fanitukseen on tähän mennessä selvinnyt vain yksi perustelu, joukkueen mielenkiintoisuus on bättre.
Alan

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 28.01.2007 klo 10:24:03

Huvittavaa että Barcan kannattajat arvostavat enemmän Laziota kuin Romaa. Ei taida pojilla olla historia oikein hallussa. Lazio oli Mussolinin joukkue ja Real Madrid taas Francon joukkue ja jos historiaan on perehtynyt niin tietää, että Mussolini oli yksi Francon merkittävistä tukijoista ja tästä pääsemme siihen, että Francohan oli katalaanien suurin vihollinen. Kannattaa perehtyä pojat hieman historiaan niin saa hiukan erilaisen näkökulman asiaan kuin vain hyi siellä pelaa Totti. Ja itse kysymykseen Lazio vs. Roma niin ehdottomasti Roma.
temetainio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #9 : 28.01.2007 klo 10:25:30

Totti& Roma  Tuoppi
Lazio ilman Oddoa  :keskari:
Cockthirsty Shitfucker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valencia C.F.

Vastaus #10 : 28.01.2007 klo 11:45:37

Laziolle Tuoppi
Romalle :keskari: ja Tottille nenäliina >:(

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #11 : 28.01.2007 klo 11:53:34

Huvittavaa että Barcan kannattajat arvostavat enemmän Laziota kuin Romaa. Ei taida pojilla olla historia oikein hallussa. Lazio oli Mussolinin joukkue ja Real Madrid taas Francon joukkue ja jos historiaan on perehtynyt niin tietää, että Mussolini oli yksi Francon merkittävistä tukijoista ja tästä pääsemme siihen, että Francohan oli katalaanien suurin vihollinen. Kannattaa perehtyä pojat hieman historiaan niin saa hiukan erilaisen näkökulman asiaan kuin vain hyi siellä pelaa Totti. Ja itse kysymykseen Lazio vs. Roma niin ehdottomasti Roma.
Itse ainakin olen erittäin tietoinen tästä  ::)
PalkintoPalli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi ja VPS

Vastaus #12 : 28.01.2007 klo 12:16:04

En tiennytkään, että historia määrää mitä joukkuetta voimme sympata. Olenko kannattanut yli kaksikymmentä vuotta väärää seuraa ?
Marcel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Barcelona, SV Werder Bremen

Vastaus #13 : 28.01.2007 klo 12:29:40

Roma  Ylos ,eikä vain Lazion menneisyyden takia. Muutenkin pitkään symppaamani joukkue.
Signori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: S.S Lazio

Vastaus #14 : 28.01.2007 klo 12:30:26

Mussolinilla ja S.S Laziolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Toivottavasti heität takkaan sen historiankirjan, joka näin väittää. Lazio perustettiin vuonna 1900, siis aikaan, jolloin tuntemasi Benito Mussolini toimi tuntemattomana lukiorehtorina, kaukana Luigi Bigiarellista ja kahdeksasta muusta, joita on kiittäminen calcion tuomisesta Roomaan. Puhtaasti urheilullisin perustein rakennettu S.S Lazio on täysin puhdas Mussolinin tai fasistipuolueen nimestä toisin kuin a.s roma, joka perustettiin vuonna 1927.

1927 Rooma oli fasistisen Italian pääkaupunki. On vaikea olla ajattelematta, että Roman perustamisen taustalla ei olisi ollut poliittista voimaa tai tahtoa. Fasistien ajatus koota Roomasta yksi voimakas jalkapalloseura johti  Roman F.C:n, Alba-Audacen sekä Pro Roma-Fortitudon yhdistämiseen, tuloksena likainen A.S Roma. Vain yksi kieltäytyi ja piti kiinni seuransa identiteetistä. S.S Lazio ei sitoutunut tässä sen enempää kuin jatkossakaan fasistien hankkeeseen, vaan pysyi itsenäisenä.

Henkilökohtaisesti Mussolini ei ollut minkään seuran kannattaja toisin kuin Franco. Hän kollegoidensa tavoin ymmärsi toki sen propagandistisen merkityksen, mutta muuten jätti lajin seuraamisen kansalle.
Pietro Coscelli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK

Vastaus #15 : 28.01.2007 klo 12:36:43

Henkilökohtaisesti Mussolini ei ollut minkään seuran kannattaja toisin kuin Franco.
Okei, olen varmaan sitten muistanut asiat ihan väärin, kuten myös Alankin.
X.M.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PirloMAnia

Vastaus #16 : 28.01.2007 klo 12:40:45

Itse Curva Nord fanina on suosikkiseurani Lazio.

/
 >:( /
/ l
  l
 /\
JMR

Poissa Poissa

Vastaus #17 : 28.01.2007 klo 13:03:46

Lazion fasistileimaa korostaa enimmäkseen Paolo di Canio, joka on avoimesti myöntänyt olevansa Mussolinin kannattaja ja Lazion Irrudicibili, jotka on leimattu ääri-oikeistolaisiksi.
X.M.

Poissa Poissa

Vastaus #18 : 28.01.2007 klo 13:11:31

Irrudicibili :D :D :D

Paolo Di Canio kyllä on äärioikeistolainen ja ULTRAS kannattajista suurin osa, aivan kuten minäkin.
Pietro Coscelli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK

Vastaus #19 : 28.01.2007 klo 13:11:54

Livornolle Ylos
ilmapallo

Poissa Poissa

Vastaus #20 : 28.01.2007 klo 13:52:55

Roomalle Ylos Montella on aina herättänyt lämpimiä tunteita, vaikka nyt lainalla maaleja sylkeekin Lontoossa.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #21 : 28.01.2007 klo 14:01:45

Ennen jos näistä kahdesta olisi pitänyt valita niin valinta olisi ollut selvä ja oli, Lazio Ylos. Mutta jostain syystä nykyään myös Roma kerää jonkinlaisia sympatioita, ehkä jopa enemmän kuin Lazio. Yksi syy tähän on Totti. Enään Totti ei enää herätä itsessäni samanlaista vihaa kuin ennen ja näin ollen mulla ei ole oikeastaan mitään kovinkaan hyvää syytä myöskään vihata Romaa. Joten AS Roma taitaa nykyään viedä voiton Alas Ylos.
X.M.

Poissa Poissa

Vastaus #22 : 28.01.2007 klo 14:09:47

Ennen jos näistä kahdesta olisi pitänyt valita niin valinta olisi ollut selvä ja oli, Lazio Ylos. Mutta jostain syystä nykyään myös Roma kerää jonkinlaisia sympatioita, ehkä jopa enemmän kuin Lazio. Yksi syy tähän on Totti. Enään Totti ei enää herätä itsessäni samanlaista vihaa kuin ennen ja näin ollen mulla ei ole oikeastaan mitään kovinkaan hyvää syytä myöskään vihata Romaa. Joten AS Roma taitaa nykyään viedä voiton Alas Ylos.
Totti asiasta samaa mieltä. Mutta kyllä Lazio on aina se 2. suosikki minulle.
kivelak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1. FC Köln

Vastaus #23 : 28.01.2007 klo 14:12:41

Roma  Ylos
Nasde

Poissa Poissa

Vastaus #24 : 28.01.2007 klo 14:32:10

Perusteluja kaivataan lisää.. kivelak, Pietro..

Sivuja: [1] 2 ... 4

Siirry: