Nasde
Poissa
|
 |
: 27.01.2007 klo 23:25:24 |
|
Mitä mieltä olette? Kumpi seura herättää enemmän tunteja? Minkä takia? Perusteluja kaivataan etenkin. Itse Biancocelesti fanina Lazio on suosikkiseurani. 
|
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #1 : 27.01.2007 klo 23:26:58 |
|
Laziolle aina 
|
|
|
|
|
Eartti
Poissa
Suosikkijoukkue: Jokerit, Allianssi
|
 |
Vastaus #2 : 27.01.2007 klo 23:30:51 |
|
Romalle  Mielenkiintoisempi joukkue, ja mielenkiintoisempia pelaajia, eritoten Totti 
|
|
|
|
|
Freddy
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat
|
 |
Vastaus #3 : 27.01.2007 klo 23:31:02 |
|
Varmaankin Lazio. Romassa ei herätä tunteita muu kuin Totti, hänen kohdallaan ne ovat lähinnä huvittuneita tunteita.
|
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #4 : 27.01.2007 klo 23:46:10 |
|
Laziolle  Romalle ja etenkin sylky Tottille :keskari:
|
|
|
|
|
100%
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #5 : 27.01.2007 klo 23:47:18 |
|
Lazio ehdottomasti 
|
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
 |
Vastaus #6 : 27.01.2007 klo 23:53:25 |
|
Lazio ehdottomasti  Samma på här. Di Caniolle aina 
|
|
|
|
|
Nasde
Poissa
|
 |
Vastaus #7 : 27.01.2007 klo 23:57:34 |
|
Eli yhteenvedoksi voi toeta, että jäsenet, jotka eivät fanita kumpaakaan joukkuetta pitää Laziosta enemmän, kun siellä ei ole Tottia? Roman fanitukseen on tähän mennessä selvinnyt vain yksi perustelu, joukkueen mielenkiintoisuus on bättre.
|
|
|
|
|
Alan
Poissa
|
 |
Vastaus #8 : 28.01.2007 klo 10:24:03 |
|
Huvittavaa että Barcan kannattajat arvostavat enemmän Laziota kuin Romaa. Ei taida pojilla olla historia oikein hallussa. Lazio oli Mussolinin joukkue ja Real Madrid taas Francon joukkue ja jos historiaan on perehtynyt niin tietää, että Mussolini oli yksi Francon merkittävistä tukijoista ja tästä pääsemme siihen, että Francohan oli katalaanien suurin vihollinen. Kannattaa perehtyä pojat hieman historiaan niin saa hiukan erilaisen näkökulman asiaan kuin vain hyi siellä pelaa Totti. Ja itse kysymykseen Lazio vs. Roma niin ehdottomasti Roma.
|
|
|
|
|
temetainio
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
 |
Vastaus #9 : 28.01.2007 klo 10:25:30 |
|
Totti& Roma  Lazio ilman Oddoa :keskari:
|
|
|
|
|
Cockthirsty Shitfucker
Poissa
Suosikkijoukkue: Valencia C.F.
|
 |
Vastaus #10 : 28.01.2007 klo 11:45:37 |
|
Laziolle  Romalle :keskari: ja Tottille nenäliina 
|
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #11 : 28.01.2007 klo 11:53:34 |
|
Huvittavaa että Barcan kannattajat arvostavat enemmän Laziota kuin Romaa. Ei taida pojilla olla historia oikein hallussa. Lazio oli Mussolinin joukkue ja Real Madrid taas Francon joukkue ja jos historiaan on perehtynyt niin tietää, että Mussolini oli yksi Francon merkittävistä tukijoista ja tästä pääsemme siihen, että Francohan oli katalaanien suurin vihollinen. Kannattaa perehtyä pojat hieman historiaan niin saa hiukan erilaisen näkökulman asiaan kuin vain hyi siellä pelaa Totti. Ja itse kysymykseen Lazio vs. Roma niin ehdottomasti Roma.
Itse ainakin olen erittäin tietoinen tästä : 
|
|
|
|
|
PalkintoPalli
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi ja VPS
|
 |
Vastaus #12 : 28.01.2007 klo 12:16:04 |
|
En tiennytkään, että historia määrää mitä joukkuetta voimme sympata. Olenko kannattanut yli kaksikymmentä vuotta väärää seuraa ?
|
|
|
|
|
Marcel
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Barcelona, SV Werder Bremen
|
 |
Vastaus #13 : 28.01.2007 klo 12:29:40 |
|
Roma  ,eikä vain Lazion menneisyyden takia. Muutenkin pitkään symppaamani joukkue.
|
|
|
|
|
Signori
Poissa
Suosikkijoukkue: S.S Lazio
|
 |
Vastaus #14 : 28.01.2007 klo 12:30:26 |
|
Mussolinilla ja S.S Laziolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Toivottavasti heität takkaan sen historiankirjan, joka näin väittää. Lazio perustettiin vuonna 1900, siis aikaan, jolloin tuntemasi Benito Mussolini toimi tuntemattomana lukiorehtorina, kaukana Luigi Bigiarellista ja kahdeksasta muusta, joita on kiittäminen calcion tuomisesta Roomaan. Puhtaasti urheilullisin perustein rakennettu S.S Lazio on täysin puhdas Mussolinin tai fasistipuolueen nimestä toisin kuin a.s roma, joka perustettiin vuonna 1927. 1927 Rooma oli fasistisen Italian pääkaupunki. On vaikea olla ajattelematta, että Roman perustamisen taustalla ei olisi ollut poliittista voimaa tai tahtoa. Fasistien ajatus koota Roomasta yksi voimakas jalkapalloseura johti Roman F.C:n, Alba-Audacen sekä Pro Roma-Fortitudon yhdistämiseen, tuloksena likainen A.S Roma. Vain yksi kieltäytyi ja piti kiinni seuransa identiteetistä. S.S Lazio ei sitoutunut tässä sen enempää kuin jatkossakaan fasistien hankkeeseen, vaan pysyi itsenäisenä. Henkilökohtaisesti Mussolini ei ollut minkään seuran kannattaja toisin kuin Franco. Hän kollegoidensa tavoin ymmärsi toki sen propagandistisen merkityksen, mutta muuten jätti lajin seuraamisen kansalle.
|
|
|
|
|
Pietro Coscelli
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK
|
 |
Vastaus #15 : 28.01.2007 klo 12:36:43 |
|
Henkilökohtaisesti Mussolini ei ollut minkään seuran kannattaja toisin kuin Franco. Okei, olen varmaan sitten muistanut asiat ihan väärin, kuten myös Alankin.
|
|
|
|
|
X.M.
Poissa
Suosikkijoukkue: PirloMAnia
|
 |
Vastaus #16 : 28.01.2007 klo 12:40:45 |
|
Itse Curva Nord fanina on suosikkiseurani Lazio. /  / / l l /\
|
|
|
|
|
JMR
Poissa
|
 |
Vastaus #17 : 28.01.2007 klo 13:03:46 |
|
Lazion fasistileimaa korostaa enimmäkseen Paolo di Canio, joka on avoimesti myöntänyt olevansa Mussolinin kannattaja ja Lazion Irrudicibili, jotka on leimattu ääri-oikeistolaisiksi.
|
|
|
|
|
X.M.
Poissa
|
 |
Vastaus #18 : 28.01.2007 klo 13:11:31 |
|
Irrudicibili  Paolo Di Canio kyllä on äärioikeistolainen ja ULTRAS kannattajista suurin osa, aivan kuten minäkin.
|
|
|
|
|
Pietro Coscelli
Poissa
Suosikkijoukkue: AS Roma, Arsenal, Bayern München ja HJK
|
 |
Vastaus #19 : 28.01.2007 klo 13:11:54 |
|
Livornolle 
|
|
|
|
|
ilmapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #20 : 28.01.2007 klo 13:52:55 |
|
Roomalle  Montella on aina herättänyt lämpimiä tunteita, vaikka nyt lainalla maaleja sylkeekin Lontoossa.
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #21 : 28.01.2007 klo 14:01:45 |
|
Ennen jos näistä kahdesta olisi pitänyt valita niin valinta olisi ollut selvä ja oli, Lazio  . Mutta jostain syystä nykyään myös Roma kerää jonkinlaisia sympatioita, ehkä jopa enemmän kuin Lazio. Yksi syy tähän on Totti. Enään Totti ei enää herätä itsessäni samanlaista vihaa kuin ennen ja näin ollen mulla ei ole oikeastaan mitään kovinkaan hyvää syytä myöskään vihata Romaa. Joten AS Roma taitaa nykyään viedä voiton  .
|
|
|
|
|
X.M.
Poissa
|
 |
Vastaus #22 : 28.01.2007 klo 14:09:47 |
|
Ennen jos näistä kahdesta olisi pitänyt valita niin valinta olisi ollut selvä ja oli, Lazio  . Mutta jostain syystä nykyään myös Roma kerää jonkinlaisia sympatioita, ehkä jopa enemmän kuin Lazio. Yksi syy tähän on Totti. Enään Totti ei enää herätä itsessäni samanlaista vihaa kuin ennen ja näin ollen mulla ei ole oikeastaan mitään kovinkaan hyvää syytä myöskään vihata Romaa. Joten AS Roma taitaa nykyään viedä voiton  . Totti asiasta samaa mieltä. Mutta kyllä Lazio on aina se 2. suosikki minulle.
|
|
|
|
|
kivelak
Poissa
Suosikkijoukkue: 1. FC Köln
|
 |
Vastaus #23 : 28.01.2007 klo 14:12:41 |
|
Roma 
|
|
|
|
|
Nasde
Poissa
|
 |
Vastaus #24 : 28.01.2007 klo 14:32:10 |
|
Perusteluja kaivataan lisää.. kivelak, Pietro..
|
|
|
|
|
|
|
|