yoshi
Poissa
Suosikkijoukkue: Pääty kii
|
 |
Vastaus #50 : 24.07.2011 klo 15:39:53 |
|
painu sit homo vittuu
otin neuvosta vaarin
|
|
|
|
|
kynaniska
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Manchester United
|
 |
Vastaus #51 : 26.07.2011 klo 16:16:18 |
|
Onko tähän hommaan tulossa minkäälaista eloa?
|
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #52 : 26.07.2011 klo 16:37:03 |
|
Tommille pitää huutaa käpylehmää.
kokeiltu
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #53 : 26.07.2011 klo 16:40:38 |
|
kokeiltu
Sä ootkin mestari tässä (kuulemma).
|
|
|
|
|
SakariKaulaote
Poissa
Suosikkijoukkue: Charlie Conway #96
|
 |
Vastaus #54 : 26.07.2011 klo 16:44:44 |
|
Urheilulehtui 29/2011
vittu mikä urpo 
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #55 : 26.07.2011 klo 16:50:53 |
|
Onko tähän hommaan tulossa minkäälaista eloa?
Toivottavasti ainakin jossain vaiheessa. Joku capon tapainen kaveri tästä nyt taitaa puuttua, joka saisi homman nytkähtämään eteenpäin. Mä tunnustaudun ihan selkeästi "kyllä mäkin, jos muutkin" -osastolle, eli capoa musta ei kyllä saa tekemälläkään. Itse pelin seuraaminen kiinnostaa liikaa. Mutta kivikatsomon Umbro-päädyssä on aika paljon ainakin jossain vaiheessa huutelusta kiinnostunutta porukkaa ollut viime matseissa, että ehkä sinne voisi yrittää jengiä kerätä?
|
|
|
|
|
yoshi
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 26.07.2011 klo 17:15:03 |
|
Toivottavasti ainakin jossain vaiheessa. Joku capon tapainen kaveri tästä nyt taitaa puuttua, joka saisi homman nytkähtämään eteenpäin. Mä tunnustaudun ihan selkeästi "kyllä mäkin, jos muutkin" -osastolle, eli capoa musta ei kyllä saa tekemälläkään. Itse pelin seuraaminen kiinnostaa liikaa. Mutta kivikatsomon Umbro-päädyssä on aika paljon ainakin jossain vaiheessa huutelusta kiinnostunutta porukkaa ollut viime matseissa, että ehkä sinne voisi yrittää jengiä kerätä?
Onko sitä viestiä pistetty toimistolle eteenpäin kenenkään toimesta?
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #57 : 26.07.2011 klo 17:17:42 |
|
En mä oo ainakaan laittanut. Mä oon edelleen sitä mieltä, että tässä vaiheessa visiot lipunhinnoista ja kalja-alennuksista voi huoletta jättää pois. Sitten kun saadaan taas jotain konkreettista toimintaa sinne katsomoon, niin voi ottaa noita puheeksi.
|
|
|
|
|
kynaniska
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Manchester United
|
 |
Vastaus #58 : 26.07.2011 klo 19:45:14 |
|
Jos rupeis katselemaan vaikka jotain viikonloppupeliä minne koitettais saada jotain porukkaa kasaan? Itse ainakin voisin saada parikin kaveria mukaan kokeilemaan.
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #59 : 26.07.2011 klo 20:40:40 |
|
Jos rupeis katselemaan vaikka jotain viikonloppupeliä minne koitettais saada jotain porukkaa kasaan? Itse ainakin voisin saada parikin kaveria mukaan kokeilemaan.
Se vois olla ihan hyvä startti.
|
|
|
|
|
Kapteeni Mjorgan
Poissa
Suosikkijoukkue: VaKP, Dog's Ball, Haka, Torquay FC
|
 |
Vastaus #60 : 26.07.2011 klo 20:48:18 |
|
...
Sinänsä erikoista, ettei Koskilla "kehdata huutaa" Tehtiksen katsomossa, kun esim. sisäpalloilulajeissa äänekkäästi kannattajien ikäjakauma on erittäin laaja. No perinne on tässä suhteessa vahva.
...
Täytyy myöntää, että selvinpäin kyllä itsekin tyydyn makkaran mussuttamiseen, mutta humalassa tulee ladeltua säädyttömyyksiä vaikka olisin yksin. Parilla viime kaudella pelit ovat jääneet vähiin, koska köyhä, mutta jos jonkinlainen uusi kannattajasektio syntynee aikuisten katsomoon, niin takuulla seuraan pelini siellä jatkossa (kännissä).
|
|
|
|
|
yoshi
Poissa
|
 |
Vastaus #61 : 26.07.2011 klo 23:01:47 |
|
Mä käyn huomena toimistolla kysymässä vähän missä on kausikorttilaisten varauksia missäkin osassa, että miten ne menee. Ei istuta tuulareiden syliin. Siitä on hyvä alottaa. Vastis suunnittelisitko jonkun raflaavan tekstin koskien tätä asiaa, jonka vien koskariin, tai voit sen lähettääkkin. Kyllä ne sen varmaan julkasee mielellään. Jos näillä eväin vallankumousta tekemään.
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 26.07.2011 klo 23:05:06 |
|
Jotain yleisönosastokirjoitustako meinasit?
|
|
|
|
|
yoshi
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 26.07.2011 klo 23:09:39 |
|
Jotain yleisönosastokirjoitustako meinasit?
Kutsu ihmisiä koolle, pieni selostus miksi ja mihin. Jos noi kausikorttilaisten paikat vaikuttaa jotenki radikaalisti niin sen mukaan voi sit muuttaa tekstiä vielä. Voi se ihan pieni juttukin olla, haasta ihmiset yhden pelin ajaksi, Musaviikko ja 10e lippukin vai muistanko ihan väärin. Ja takuulla jengi on eniten kännissä kun useimmiten vuodessa. Vetoa ihmisiin 
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #64 : 26.07.2011 klo 23:10:44 |
|
Katotaan jos huomenna duunissa saisi jotain ulostettua.
e: Tuolla Hakan Fasebook-sivuillakin voisi asiasta mainita.
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #65 : 26.07.2011 klo 23:14:32 |
|
Sama kaikkeen
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 30.07.2011 klo 11:22:53 |
|
Tänään huudetaan niin että vittu repee!
|
|
|
|
|
yoshi
Poissa
|
 |
Vastaus #67 : 09.08.2011 klo 20:36:00 |
|
Tuli tossa mieleen kun alkaa oleen kohta klubitilat valmiit, miten käytännössä kannattaisi hoitaa jos talven mittaan kautta kohti järjestäisi jotain kannatusiltamia?
Tarviiko tohonkin jonkun isomman paperibyrokratian jne? Suunnitelmissa oli että 50 lippua per tapahtuma, ala 20e.
Mihin noita masseja kannattaisi sijoittaa, joku Lahden tyylinen "sponsorointi" jonkun pelaajan liksoihin tjsp?
Tulipa mieleen vaan kun tänään maalailin.
|
|
|
|
|
H-A-K-A
Poissa
|
 |
Vastaus #68 : 10.08.2011 klo 00:34:52 |
|
Tuli tossa mieleen kun alkaa oleen kohta klubitilat valmiit, miten käytännössä kannattaisi hoitaa jos talven mittaan kautta kohti järjestäisi jotain kannatusiltamia?
Varmaankin tyhmä kysymys mutta mistä klubitiloista tässä puhutaan?
|
|
|
|
|
yoshi
Poissa
|
 |
Vastaus #69 : 10.08.2011 klo 10:01:01 |
|
Varmaankin tyhmä kysymys mutta mistä klubitiloista tässä puhutaan?
On ollut tossa yli vuoden verran jo melkein parisataa neliötä käytössä, nyt on perusteellinen remppa menoillaan ja paikasta olisi tosiaan tarkotus tulla semmonen että siellä tulee esiintyyn jotain artisteja jne. Kyllähän sinne on joku 100h mahtunut jameissa mutta 50h noin on semmonen järkevä. Pistän kuvia sitten kun on mutta ihan hetkeen niitä ei vielä tule, tainno. Katsotaan miten kamera tottelee. Siellä on valot, esiintymislava, mikseri+valopöydät, hyvät PA-kamat, sauna johon mahtuu joukkueellinen, täysvarusteltu ravintolakeittiö yläkerrassa.
|
|
|
|
|
H-A-K-A
Poissa
|
 |
Vastaus #70 : 10.08.2011 klo 12:21:22 |
|
On ollut tossa yli vuoden verran jo melkein parisataa neliötä käytössä, nyt on perusteellinen remppa menoillaan ja paikasta olisi tosiaan tarkotus tulla semmonen että siellä tulee esiintyyn jotain artisteja jne. Kyllähän sinne on joku 100h mahtunut jameissa mutta 50h noin on semmonen järkevä. Pistän kuvia sitten kun on mutta ihan hetkeen niitä ei vielä tule, tainno. Katsotaan miten kamera tottelee.
Siellä on valot, esiintymislava, mikseri+valopöydät, hyvät PA-kamat, sauna johon mahtuu joukkueellinen, täysvarusteltu ravintolakeittiö yläkerrassa.

|
|
|
|
|
viherkenttä
Poissa
|
 |
Vastaus #71 : 10.08.2011 klo 12:45:07 |
|
Pienen "sisäpiirin" paikka vai ovet avoinna kaikille jotka kokevat Hakan omakseen?
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
 |
Vastaus #72 : 10.08.2011 klo 15:54:25 |
|
Pienen "sisäpiirin" paikka vai ovet avoinna kaikille jotka kokevat Hakan omakseen?
pitää olla hyvä selänpesijä, että pääsee mukaan 
|
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
 |
Vastaus #73 : 11.08.2011 klo 18:38:01 |
|
Onko klubilaisilla liivit päällä?
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #74 : 30.08.2011 klo 12:58:15 |
|
Nostetaas tätä ylemmäs vierasmatsien merkeissä. Seuraavaksi olisi pienimuotoinen kiertue Pohjanmaalla edessä. Onnistuttaisiinkohan me järjestämään edes minubussillista porukkaa Vaasaan ja/tai Pietarsaareen?
|
|
|
|
|
|
|
|