EXL-MANAGER
Poissa
|
 |
Vastaus #2775 : 18.02.2025 klo 11:22:57 |
|
Voit ostaa neljä lippua, mutta kaikilla tulee olla Fidelity card.
OMG! Kiitos tiedosta.
|
|
|
|
Tötsänkerääjä
Poissa
|
 |
Vastaus #2776 : 18.02.2025 klo 16:12:44 |
|
Ilman fidelity-cardia lienee ainakin mahdoton saada lippuja, joten se kannattaa heti laittaa tilaukseen.
Ei pidä paikkaansa. Minulla ei ollut korttia, kuitenkin pääsin viiteen otteluun sisään.
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #2777 : 18.02.2025 klo 17:29:49 |
|
Ei pidä paikkaansa. Minulla ei ollut korttia, kuitenkin pääsin viiteen otteluun sisään.
Isoihin peleihin lienee välttämätöntä. Olin Juve-pelissä muutama viikko sitten ja se oli suht nopeasti loppuunmyyty kun myynti alkoi Fifelity-kortin omistajille.
|
|
|
|
Tötsänkerääjä
Poissa
|
 |
Vastaus #2778 : 18.02.2025 klo 17:40:46 |
|
Isoihin peleihin lienee välttämätöntä. Olin Juve-pelissä muutama viikko sitten ja se oli suht nopeasti loppuunmyyty kun myynti alkoi Fifelity-kortin omistajille.
Itse pääsin Inter vs Juventus otteluun ilman sitä Fifelity-korttia.
|
|
|
|
|
Incrível
Poissa
Suosikkijoukkue: Los gurús del real de madrid
|
 |
Vastaus #2780 : 18.02.2025 klo 18:26:40 |
|
Frosinonen matseista kokemusta? Näemmä puolen tunnin kävelymatka stadionille juna-asemalta. Kannattaako tuonne lähteä Serie B:tä tsiigaamaan huhtikuisena lauantai-iltapäivänä Roomasta käsin?
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #2781 : 18.02.2025 klo 18:48:35 |
|
Okei. Oletin, että oli kyse Napolista kun siinä.tuossa aiemmin kysyttiin.
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #2782 : 18.02.2025 klo 18:49:31 |
|
Frosinonen matseista kokemusta? Näemmä puolen tunnin kävelymatka stadionille juna-asemalta. Kannattaako tuonne lähteä Serie B:tä tsiigaamaan huhtikuisena lauantai-iltapäivänä Roomasta käsin?
Oon käynyt joskus monta vuotta sitten. Tunnelma oli ihan kiva. Bussilla pääsi aika nätisti juna-aemalta stadikalle silloin.
|
|
|
|
Varaamaton nimimerkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Jokerit FC, Samipool, VfL Bochum
|
 |
Vastaus #2783 : 19.02.2025 klo 09:07:47 |
|
Itelläkään ei kerran ollu Myrtsissä fifelityä ja sain lipun PK-Lahi peliin. Napolissa, josta kuitenkin oli kyse, ei ainakaan kaksi vuotta sitten mitään saumaa saada lippua Veronaa vs. Silloin toki ratkoivat juuri mestaruutta, mutta itse kyllä hankkisin sen kortin.
|
|
|
|
Ernesto
Poissa
|
 |
Vastaus #2784 : 19.02.2025 klo 10:46:13 |
|
Voit ostaa neljä lippua, mutta kaikilla tulee olla Fidelity card.
Tähän vielä tarkentava kysymys. Voiko kuitenkin yksi henkilö hoitaa lippujen tilaamisen ja syöttää muiden kortti numerot yms tarvittavat tiedot koko tilaukselle?
|
|
|
|
EXL-MANAGER
Poissa
|
 |
Vastaus #2785 : 19.02.2025 klo 10:52:35 |
|
Tällä hetkellä Ticketonen sivuilta en saa ostettua Fidelity Cardia. Siellä on ilmoitus (google käännös): Odotettaessa National Observatory on Sporting Eventsin viestintää Napoli vs Inter -ottelun rajoituksista, Fidelity SSC Napolin myynti on keskeytetty.
Voiko ostaa muualta?
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #2786 : 19.02.2025 klo 11:06:30 |
|
Tähän vielä tarkentava kysymys. Voiko kuitenkin yksi henkilö hoitaa lippujen tilaamisen ja syöttää muiden kortti numerot yms tarvittavat tiedot koko tilaukselle?
Yksi henkilö voi ostaa lippuja uaeammalle henkilölle syöttämällä niiden Fidelity- kortin tiedot.
|
|
|
|
Tötsänkerääjä
Poissa
|
 |
Vastaus #2787 : 19.02.2025 klo 17:36:47 |
|
Itelläkään ei kerran ollu Myrtsissä fifelityä ja sain lipun PK-Lahi peliin.
Napolissa, josta kuitenkin oli kyse, ei ainakaan kaksi vuotta sitten mitään saumaa saada lippua Veronaa vs. Silloin toki ratkoivat juuri mestaruutta, mutta itse kyllä hankkisin sen kortin.
Kyllähän sieltä StubHubin sivuilta saa kuinka paljon lippuja ostettua ilman korttia, kun äsken katsoin. Napoli-peliin siis.
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #2788 : 19.02.2025 klo 18:14:42 |
|
Tällä hetkellä Ticketonen sivuilta en saa ostettua Fidelity Cardia. Siellä on ilmoitus (google käännös): Odotettaessa National Observatory on Sporting Eventsin viestintää Napoli vs Inter -ottelun rajoituksista, Fidelity SSC Napolin myynti on keskeytetty.
Voiko ostaa muualta?
Veikkaisin, että on noin vain tilapäisesti.
|
|
|
|
Keskivertoaparempi
Poissa
|
 |
Vastaus #2789 : 20.02.2025 klo 10:15:13 |
|
Porukalla menossa katsomaan Milan-Como ottelua 16.3. Inko tietoa kuinka monta lippua saa ostaa kerralla? Ja missä hinnoissa pyörii?
|
|
|
|
muhonski
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #2790 : 20.02.2025 klo 10:42:19 |
|
Varmaan 4 lippua saa ainakin ostaa ja hinnat pyörivät todennäköisesti 20-100€ riippuen paikoista
|
|
|
|
Tuhoaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH
|
 |
Vastaus #2791 : 20.02.2025 klo 12:03:45 |
|
Porukalla menossa katsomaan Milan-Como ottelua 16.3. Inko tietoa kuinka monta lippua saa ostaa kerralla? Ja missä hinnoissa pyörii?
2.3. pelattavaan Milan -Lazioon voi ostaa neljä lippua ja hinnat ovat 29 - 219 €. Jos en ihan väärässä ole, niin myynnissä on ollut vielä yksi halvempi kategoria, mutta nämä on jo myyty.
|
|
|
|
Corsten
Poissa
|
 |
Vastaus #2792 : 22.02.2025 klo 09:24:22 |
|
Lisäilläänkö Italiassa junavuoroja noiden iltapelien takia? Kattelin ettei keretä viimeiseen Bergamosta Milanoon menevään junaan Atalanta - Inter matsin jälkeen, mutta luulis että paikallisilla Inter faneilla on sama dilemma. Über maksaa 150e.
|
|
|
|
Jonios
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, West ham
|
 |
Vastaus #2793 : 22.02.2025 klo 11:07:20 |
|
Lisäilläänkö Italiassa junavuoroja noiden iltapelien takia? Kattelin ettei keretä viimeiseen Bergamosta Milanoon menevään junaan Atalanta - Inter matsin jälkeen, mutta luulis että paikallisilla Inter faneilla on sama dilemma. Über maksaa 150e.
Ei suora vastaus kysymykseen, mutta yhtenä vaihtoehtona mennä bussilla lentokentälle ja sieltä Milanoon.
|
|
|
|
Corsten
Poissa
|
 |
Vastaus #2794 : 22.02.2025 klo 13:08:48 |
|
Ei suora vastaus kysymykseen, mutta yhtenä vaihtoehtona mennä bussilla lentokentälle ja sieltä Milanoon.
Joo sitä vaihtoehtoa se tarjoaakin, mutta kestää melkein 2h. Ilmeisesti Bergamon kentältä on jatkuvalla syötöllä noita tunnin busseja tohon aikaan. Luulis, että Interin faneille on muutakin tarjolla.
|
|
|
|
Ernesto
Poissa
|
 |
Vastaus #2795 : 27.02.2025 klo 06:01:38 |
|
Millaista arvostusta Coppa Italia nauttii ja miten lippujen saanti suhtautuu Seria A:han? Tulisi oltua reissussa cupin välierien ensimmäisten osaotteluiden aikana ja parit siis ovat Milan-Inter ja Empoli-Bologna. Ainakin aikaisempina vuosina nuo on pelattu ti-ke vaikka vielä ovatkin merkattu samalle runkopäivälle.
Katsoin että ainakin puolivälierissä molemmat Milanon porukat vetivät vain noin 50 000 ihmistä mikä on huomattavasti pienempi määrä verrattuna Seria A:n yleisömääriin. Voisiko siis olla toivoa että myös derbyyn olisi lipun saanti helpompaa ja etenkin halvempaa?
Ja sitten toisena asiana tuo Empoli. Onko arvausta että liput voisi irrota ihan yleisestä myynnistä vai onko pakko harkita jäsenyyksiä yms tehostaakseen todennäköisyyttä lippujen saantiin?
|
|
|
|
Corsten
Poissa
|
 |
Vastaus #2796 : 28.02.2025 klo 17:00:57 |
|
Liput olleet tänään myynnissä klo 13.00 alkaen. Neljä sai meidän poppoo ostettua.
|
|
|
|
Litt45
Poissa
Suosikkijoukkue: Petteri Forsell & Juha Pirinen
|
 |
Vastaus #2797 : 01.03.2025 klo 19:32:24 |
|
Inter - Feyenoord UCL-peli osuisi kohdille, mutta näköjään pitäisi olla Siamo Noi. Ilmeisesti tuo on fyysinen kortti eikä ehtisi tulla postissa ennen reissua. Tarvitseeko tuota läpyskää portilla vai pelkästään numeron lippua ostaessa?
|
|
|
|
midämidä
Poissa
|
 |
Vastaus #2798 : 01.03.2025 klo 23:01:08 |
|
Midä
|
|
|
|
Alty
Poissa
|
 |
Vastaus #2799 : 02.03.2025 klo 18:19:54 |
|
Inter - Feyenoord UCL-peli osuisi kohdille, mutta näköjään pitäisi olla Siamo Noi. Ilmeisesti tuo on fyysinen kortti eikä ehtisi tulla postissa ennen reissua. Tarvitseeko tuota läpyskää portilla vai pelkästään numeron lippua ostaessa?
Mä oon ostanut useamman kerran lippuja kaverin kortilla. Eli ei kysellä korttia portilla.
|
|
|
|
|
|