FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.12.2025 klo 23:54:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: FF2 perinteinen joulupatakeräys avattu: Joulupata 2025!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 119 [120] 121

Kirjoittaja Aihe: Italian futismatkailun yleistopic  (Luettu 530446 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #2975 : 10.11.2025 klo 21:27:57

Kiitos, kevyempi mieli tuli.
Laziofani1900

Poissa Poissa

Vastaus #2976 : 11.11.2025 klo 14:09:29

Eipä näy keskustelua Rooman joukkueiden lipunostokäytännöistä ihan viimeisillä sivuilla, joten kysyn sitten itse.  Vuoden vaihteen ympärillä Roomassa AS Roma - Genoa ja Lazio - Napoli. Mitä pitää ottaa huomioon, jos halajaa saada noihin matseihin kaksi vierekkäistä lippua? Vai pitääkö vaan olla hereillä ja seurata, milloin liput tulee yleiseen myyntiin seurojen nettisivuilla ja sitten ostaa sieltä ne liput?

Lisäillään vielä näin molempien useita kotiotteluita paikan päällä seuranneena vähän suosituksia: Lazion peliin saat vaivattomasti lipun ja lipunmyynti alkaa noin viikko ennen ottelua. Tarkemmat tiedot tulee kyllä Lazion sivuille jakoon, yleensä pari päivää ennen lipunmyynnin alkua. Suosittelen ostamaan liput Tribuna Tevereen parhaan kokemuksen varmistamiseksi. Paikalliset suosivat kyseistä sivukatsomoa tarjoten hyvän elämyksen Monte Marion ollessa tuossakin tulevassa ottelussa autioituneena.

Roman peliin kannattaa tosiaan olla tyrkyllä myös heti lipunmyynnin alkaessa, sillä heillä on käytössä dynaaminen lippuhinnoittelu. Lippujen hinnat nousevat jonkun verran lipunmyynnin käydessä. Siellä suosittelen myös Tevereä tai jopa sudin paikkoja, joita irtoaa muutamia satunnaisesti myyntiin.
Ballbears

Poissa Poissa

Vastaus #2977 : 12.11.2025 klo 08:31:24

Moi. Katselin lippuja Ac Milani vs inter 8.3. Hellotickketsin kautta liput saisi jo ostettua mutta herjaa että ottelupäivää ei ole vahvistettu ja peli voi siirtyä 1-2 päivällä. Kysymys kuuluu, kuinka yleistä on että noihin suunniteltuihin päiviin tulee muutoksia?

Toinen kyssäri liittyen Hellotickketsiin. Olen kerran ostanut lipun sitä kautta itselle. Lippuun tuli oma nimi mikä syynättiin portilla. Jos ostan kolme lippua niin tuleeko oston jossain vaiheessa kohta mihin voin kavereiden nimet syöttää? Vai onko turvallisempi että jokainen ostaa itse? Huono puoli ettei paikat ole vierekkäin.

Pitkän sivun yläparvelle Hellotickketsin kautta lipun hinta 236€. Onko kellään hintatasosta käsitystä? Viilaako Hellotickkets kuinka paljon linssiin vai liikkuuko ne paikallispelissä noissa hinnoissa, halvimmat liput siis.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2025 klo 08:35:02 kirjoittanut Ballbears »
midämidä

Poissa Poissa

Vastaus #2978 : 12.11.2025 klo 09:14:11

Moi. Katselin lippuja Ac Milani vs inter 8.3. Hellotickketsin kautta liput saisi jo ostettua mutta herjaa että ottelupäivää ei ole vahvistettu ja peli voi siirtyä 1-2 päivällä. Kysymys kuuluu, kuinka yleistä on että noihin suunniteltuihin päiviin tulee muutoksia?

Toinen kyssäri liittyen Hellotickketsiin. Olen kerran ostanut lipun sitä kautta itselle. Lippuun tuli oma nimi mikä syynättiin portilla. Jos ostan kolme lippua niin tuleeko oston jossain vaiheessa kohta mihin voin kavereiden nimet syöttää? Vai onko turvallisempi että jokainen ostaa itse? Huono puoli ettei paikat ole vierekkäin.

Pitkän sivun yläparvelle Hellotickketsin kautta lipun hinta 236€. Onko kellään hintatasosta käsitystä? Viilaako Hellotickkets kuinka paljon linssiin vai liikkuuko ne paikallispelissä noissa hinnoissa, halvimmat liput siis.

Mielummin ostaa AC Milanin sivuilta🤷‍♂️ hankkii samalla CRN kortin joka on voimassa 5 vuotta ja maksaa postikuluineen 30€
Contto

Poissa Poissa

Vastaus #2979 : 12.11.2025 klo 10:05:28

Lisäillään vielä näin molempien useita kotiotteluita paikan päällä seuranneena vähän suosituksia: Lazion peliin saat vaivattomasti lipun ja lipunmyynti alkaa noin viikko ennen ottelua. Tarkemmat tiedot tulee kyllä Lazion sivuille jakoon, yleensä pari päivää ennen lipunmyynnin alkua. Suosittelen ostamaan liput Tribuna Tevereen parhaan kokemuksen varmistamiseksi. Paikalliset suosivat kyseistä sivukatsomoa tarjoten hyvän elämyksen Monte Marion ollessa tuossakin tulevassa ottelussa autioituneena.

Roman peliin kannattaa tosiaan olla tyrkyllä myös heti lipunmyynnin alkaessa, sillä heillä on käytössä dynaaminen lippuhinnoittelu. Lippujen hinnat nousevat jonkun verran lipunmyynnin käydessä. Siellä suosittelen myös Tevereä tai jopa sudin paikkoja, joita irtoaa muutamia satunnaisesti myyntiin.
Onhan AS Roman pelien tunnelma paljon parempi verrattuna Lazion kotipeleihin. Toki Lazio-Napoli matsissa voi olla "normaalia" puolityhjää Lazio-peliä parempi meininki.
Liput saa kyllä AS Roman nettisivuilta suht vaivattomasti kun on hereillä heti lipunmyynnin auetessa eli varmaan suht lähipäivinä. Sinne asroma.com sivuille tunnukset tekemällä saa sähköpostiin muistutuksen lipunmyynnin aukeamista. Itse ostin kahteen matsiin viittä vierekkäistä paikkaa ja onnistui kyllä. Lippujen hinta on joitakin kymppejä, katsomonosasta riippuen.
Ballbears

Poissa Poissa

Vastaus #2980 : 12.11.2025 klo 10:27:34

Mielummin ostaa AC Milanin sivuilta🤷‍♂️ hankkii samalla CRN kortin joka on voimassa 5 vuotta ja maksaa postikuluineen 30€

Sori tyhmä kysymys. Onko CRN kortin omistajalla varmempi saada lippu vai saako lipun halvemmalla? Mikä kortin hyöty siis on?
midämidä

Poissa Poissa

Vastaus #2981 : 12.11.2025 klo 11:18:35

Sori tyhmä kysymys. Onko CRN kortin omistajalla varmempi saada lippu vai saako lipun halvemmalla? Mikä kortin hyöty siis on?

Saa etuosto-oikeuden ennen yleistä myyntiä, ja liput halvemmat tietenki ku ostaa seuran sivuilta.
maness

Poissa Poissa

Vastaus #2982 : 12.11.2025 klo 22:40:11

Ei noita ole mitään järkeä alkaa moisella hinnalla puolta vuotta etukäteen ostamaan. Vaikka derby onkin, niin yleisestä saanee kun kun vaan on hereillä kun tulee myyntiin. Tai ostaa yllä mainitun jäsenyyden, jos varmaksi haluaa.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2025 klo 22:43:49 kirjoittanut maness »
Mugis 2005

Poissa Poissa

Vastaus #2983 : 13.11.2025 klo 14:07:18

Inter Milan- Napoli peliin Tammikuussa kyttäilen lippuja, jätin seuran sivuille sähköposti osoitteen, johon pitäisi tulla ilmoitus kun liput tulee myyntiin.
Onko tuosta palvelusta kokemusta?
Onko tuosta Siamo Noi jäsenyydestä hyötyä, siitäkin kokemuksia kaipailisin.
Tötsänkerääjä

Paikalla Paikalla

Vastaus #2984 : 13.11.2025 klo 19:37:49

Inter Milan- Napoli peliin Tammikuussa kyttäilen lippuja, jätin seuran sivuille sähköposti osoitteen, johon pitäisi tulla ilmoitus kun liput tulee myyntiin.
Onko tuosta palvelusta kokemusta?
Onko tuosta Siamo Noi jäsenyydestä hyötyä, siitäkin kokemuksia kaipailisin.

Eiköhän tässä aika monta sivua kirjoitettu liittyen noihin Siamo Noi kortteihin.
Piipon Make

Poissa Poissa

Vastaus #2985 : 27.11.2025 klo 20:18:49

Keväällä olisi tarkoituksena tehdä jalkapallon perässä matka Italiaan ja mahdolliseen aikaikkunaan osuu parhaiten helmikuun vika sekä maaliskuun eka kierros. Tarkat pelipäivät varmistunee lähempänä ajankohtana? Suosituksia kaivataan myös kohteista, joihin lippujen metsästys olisi suhteellisen yksinkertaista mutta tunnelma kuitenkin kohdallaan. Milano esimerkiksi lienee tukossa helmikuun puolella olympialaisten takia?
Mugis 2005

Poissa Poissa

Vastaus #2986 : 01.12.2025 klo 18:21:29

Eiköhän tässä aika monta sivua kirjoitettu liittyen noihin Siamo Noi kortteihin.
Yritin etsiä noita Siamo Noi juttuja, mutten löytänyt.
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #2987 : 04.12.2025 klo 23:09:59

Eipä näy keskustelua Rooman joukkueiden lipunostokäytännöistä ihan viimeisillä sivuilla, joten kysyn sitten itse.  Vuoden vaihteen ympärillä Roomassa AS Roma - Genoa ja Lazio - Napoli. Mitä pitää ottaa huomioon, jos halajaa saada noihin matseihin kaksi vierekkäistä lippua? Vai pitääkö vaan olla hereillä ja seurata, milloin liput tulee yleiseen myyntiin seurojen nettisivuilla ja sitten ostaa sieltä ne liput?

AS Roma - Genoa peliin on nyt liput hallussa ja nyt mietityttää, että pitäisikö sittenkin olla enemmän jalkapalloromantikko ja mennä Lazio - Napolin sijaan katsomaan Trastevere Calcion ja Nocerinon otatus tai jopa Ostiamare - Ancona, johon voisi yhdistää myös kävelyn rannalla. Onko Rooman tuntijoilla näkemystä?
Incrível

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gavi

Vastaus #2988 : 05.12.2025 klo 13:26:21

Trastevere Calcio ainakin jatkoon Tuoppi
Takakulma

Poissa Poissa

Vastaus #2989 : 08.12.2025 klo 19:35:54

Onko jollain kokemusta Bergamosta kaupunkina ja Atalantan peleistä? Onko vinkkejä pre matcheille tai muuten vaa kaupunkiin?
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #2990 : 09.12.2025 klo 16:45:27

Onko jollain kokemusta Bergamosta kaupunkina ja Atalantan peleistä? Onko vinkkejä pre matcheille tai muuten vaa kaupunkiin?

Kaupunki on ihan kiva. Citta Altassa en ole käynyt, mutta tarjoaa kuulemma hienot näkymät. Stadionin lähistöllä on useita baareja, jonne voi mennä. Stadion on mielestäni ihan kiva. Päädyt on rempattu, mutta sivukatsomot on kauniine julkisivuineen säilytetty.
Mugis 2005

Poissa Poissa

Vastaus #2991 : 09.12.2025 klo 21:11:53

Syyskuun alussa olin, tunnelma stadionilla erinomainen, aivan stadionin vieressä voi nauttia muutamat "pelioluet" ja huikopalat ja hakea tunnelmaa.
IItse Bergamo on kiva ja helppo kohde, ehdottomasti kannattaa käydä Citta Altassa funiculaarilla.
Alakaupungissa ainakin Pub Sant Orsola on hyvä sporttibaari.
Lisäksi Bergamon keskustasta vain muutama kilometri stadionille, me mentiin se kävelemällä, bussitkin kulkee hyvin.
Seuraavaksi tarkoitus mennä katsomaan Atalanta-Torino peliä 10.1 Kaikki muu jo varattu, mutta Atalantan liput tullee melko myöhään myyntiin, ja käyttävät VivaTickettiä, niitä päivittäin kyttäilen.
Kaupallisilta kanavilta saa liput jo nyt, mutta ottavat melkoisen siivun välistä.
Mugis 2005

Poissa Poissa

Vastaus #2992 : 17.12.2025 klo 16:03:30

Onko seuraajista kukaan saanut lunastettua Inter Milanin sivuilta lippua 11.1.-26 Milanin ja Napolin väliseen peliin.
Itse lunastin Siamo Noi kortin, mutta sivusto ei ainakaan vielä sitä tunnista.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M. Deianov ja Reilu-Jonin perintö

Vastaus #2993 : 17.12.2025 klo 16:41:06

K, kirjoitinkin höpöjä. Siellähän on lisätietoa asiasta Interin sivuilla.

"Wednesday 17 December - SEASON TICKETS BASE HOLDERS AND INTER CLUB BASE MEMBERS

Wednesday 17 December until midnight, pre-sales is open to season ticket "Base" holders and Interclub members, who will be able to purchase a maximum of 4 tickets for friends or family members.

Please note that in order to access the pre-sale, you must be registered at INTERISTA and have linked your Siamo Noi card, on which your season ticket "Plus" is loaded, or your Interclub "Plus" membership card to your profile on inter.it."

Eli sulla pitää olla kausari tai joku plusjäsenyys?
« Viimeksi muokattu: 17.12.2025 klo 16:47:50 kirjoittanut DAF »
Mugis 2005

Poissa Poissa

Vastaus #2994 : 17.12.2025 klo 17:56:27

K, kirjoitinkin höpöjä. Siellähän on lisätietoa asiasta Interin sivuilla.

"Wednesday 17 December - SEASON TICKETS BASE HOLDERS AND INTER CLUB BASE MEMBERS

Wednesday 17 December until midnight, pre-sales is open to season ticket "Base" holders and Interclub members, who will be able to purchase a maximum of 4 tickets for friends or family members.

Please note that in order to access the pre-sale, you must be registered at INTERISTA and have linked your Siamo Noi card, on which your season ticket "Plus" is loaded, or your Interclub "Plus" membership card to your profile on inter.it."

Eli sulla pitää olla kausari tai joku plusjäsenyys?

Jep, ilmeisesti toistaiseksi lippuja saavat lunastettua "vahvemman" jäsenyyden omaavat, kuin vain Siamo Noi kortin omaavat.
Heidän järjestelmä ei myöskään tunnu tunnistavan korttiani, maksoin kortin ma.15.12, joten luulen ettei suoritus ole vielä mennyt perille.
Tässä on vain oltava hereillä, ja seurattava seuran sivuja.
DAF

Poissa Poissa

Vastaus #2995 : 17.12.2025 klo 18:10:16

Plus-jäsenyys näyttäisi tarkoittavan käytännössä jonkun kannattajayhdistyksen jäsenyyttä.
DAF

Poissa Poissa

Vastaus #2996 : 18.12.2025 klo 11:25:39

Näyttää olevan puoleenyöhön asti tuo eksklusiivisuus Interin kannattajakerhojen jäsenille myynnissä. Oisko sen jälkeen siamo noi -myynti ja sitten vapaa. Itse siis tuolloin myös samoilla suunnilla ja mahdollisuuksien mukaan oli aie mennä matsiin.
Mugis 2005

Poissa Poissa

Vastaus #2997 : 19.12.2025 klo 12:01:29

Näyttää olevan puoleenyöhön asti tuo eksklusiivisuus Interin kannattajakerhojen jäsenille myynnissä. Oisko sen jälkeen siamo noi -myynti ja sitten vapaa. Itse siis tuolloin myös samoilla suunnilla ja mahdollisuuksien mukaan oli aie mennä matsiin.

Liput hommattu, minulla ensimmäinen kerta, kun liput ostan ulkomaisen seuran omilta sivuilta, vaatii hieman tarkkaavaisuutta ja hermoja, mutta hinta alempi, kuin kaupallisilla sivuilla.
Interin sivuilla osto-oikeus lisääntyi viikon aikana, Maanantaina liput myynnissä ""kiihkokannattajille" asteittain myynti avautui kohti "kaikille" avoimia lippuja, jotka näyttävät tulevan myyntiin Perjantai 19.11 iltapäivällä.
Itse kirjauduin seuran sivuille ja hommasin Siamo Noi kortin, jolla sain liput ostettua Torstai iltapäivällä.
Tuo Siamo Noi kortti ei näy profiilissani, joten en tiedä auttoiko se tilannetta, sain kyllä tositteen kortista, mutta kun yritän liittää kortin tiedot profiiliini, ei sitä hyväksy.
Mikäli joku on kortin tilannut, onko vastauksessa tulleessa tositteessa näkynyt sinne lähetetty kuva kasvoista, vai vain harmaa pläntti kuvan kohdalla, kuten minulla.
Kuviahan sinne piti laittaa edestä ja takaa.
Itse korttihan pitäisi tulla n.1kk.n kuluttua.
Nyt seurailen Atalantan ja Vivaticketin sivuja jotta Inter Sunnuntain kaveriksi saisin Lauantaille Atalantan liput.
Summasummaarum, omalta kohdaltani, tuo Interin lippujen osto oli melkoinen rumba, Google kääntäjä joutui kyllä tosi hommiin.
Onneksi eläkeläisellä on aikaa.

Mogitus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Internazionale

Vastaus #2998 : 25.12.2025 klo 20:40:23

Joo tässä vaiheessa ei mitään tietoa minä päivänä matsi pelataan. Tuo 8.3. päivämäärä viittaa vain kyseisen viikonlopun sunnuntaihin, johon kierroksen kaikki ottelut merkattu toistaiseksi. Ottelut jaetaan sitten vähän lähempänä lauantaille ja sunnuntaille, ja mahdollisesti myös perjantaille ja/tai maanantaille.

Suosittelen myös näitä korttihommia. Milanilla on tosiaan tuo omansa, Interillä sitten tämä Siamo Noi -kortti.

Liput hommattu, minulla ensimmäinen kerta, kun liput ostan ulkomaisen seuran omilta sivuilta, vaatii hieman tarkkaavaisuutta ja hermoja, mutta hinta alempi, kuin kaupallisilla sivuilla.
Interin sivuilla osto-oikeus lisääntyi viikon aikana, Maanantaina liput myynnissä ""kiihkokannattajille" asteittain myynti avautui kohti "kaikille" avoimia lippuja, jotka näyttävät tulevan myyntiin Perjantai 19.11 iltapäivällä.
Itse kirjauduin seuran sivuille ja hommasin Siamo Noi kortin, jolla sain liput ostettua Torstai iltapäivällä.
Tuo Siamo Noi kortti ei näy profiilissani, joten en tiedä auttoiko se tilannetta, sain kyllä tositteen kortista, mutta kun yritän liittää kortin tiedot profiiliini, ei sitä hyväksy.
Mikäli joku on kortin tilannut, onko vastauksessa tulleessa tositteessa näkynyt sinne lähetetty kuva kasvoista, vai vain harmaa pläntti kuvan kohdalla, kuten minulla.
Kuviahan sinne piti laittaa edestä ja takaa.
Itse korttihan pitäisi tulla n.1kk.n kuluttua.
Nyt seurailen Atalantan ja Vivaticketin sivuja jotta Inter Sunnuntain kaveriksi saisin Lauantaille Atalantan liput.
Summasummaarum, omalta kohdaltani, tuo Interin lippujen osto oli melkoinen rumba, Google kääntäjä joutui kyllä tosi hommiin.
Onneksi eläkeläisellä on aikaa.

Muistan kun itse tuota Siamo Noi -korttia aikoinani tilailin, että oli ongelmia nettilomakkeen kanssa, oli aika buginen kasa paskaa se sivusto. Mutta kyllä se sieltä lopulta tuli. Itsellä ei ollut niin kiirettä siinä kohdassa profiililinkkauksen kanssa, mutta muistan kyllä ohjeet, miten sen pitäisi pystyä linkkaamaan profiiliin sillä mailissa tulleella korttinumerolla jo. Anyway, tuolta Interin sivuilta kun lukee niin yleinen myynti alkoi näemmä 19.12. eli Siamo Noi -vaihetta ei välttämättä ollut tai se oli jo aiemmin (?).

Derbyissä (Milan/Juve) tuo kortti on kyllä hyvä olla, ne liput menevät aika nopeasti ja yleisessä myynnissä on yleensä jäljellä vaan niitä kalleimpia paikkoja. Toki niitä kausarilaiset laittavat uudelleenmyyntiin paikkojaan, ja ne tulevat tarjolle suoraan tuonne Interin sivuille, eli se on aina mahdollisuus, mutta epävarmempi.

Nämä ilmeisesti on täällä käyty läpi jo aiemmin, niin tämä lienee vähän kertausta. Kortti maksaa jonkun parikymppiä ja on voimassa 6 vuotta.
IlDiavolo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nkunkun Milan

Vastaus #2999 : 25.12.2025 klo 23:49:31

Pitää varmaan itsekin tilata Milanin kortti omaan lompakkoon. Vaikka ilmankin on derbyihin yms. päästy niin onhan tässä kevättä ajatellen munat vähän liikaa samassa korissa kun reissu varattu jo aikoja sitten mutta muuta potkupalloa ei olisi suunnitteilla kuin Milan-Juve.

Sivuja: 1 ... 119 [120] 121

Siirry: