FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.02.2025 klo 11:07:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: KuPS - Gaz Metan 14.7.2011 / samat toisinpäin 21.7.2011  (Luettu 6238 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bluejacket

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 18.07.2011 klo 12:46:19

Jopa on komeita kuvia! Romanian settiä odotellessa...
JTR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO

Vastaus #26 : 18.07.2011 klo 15:28:39

http://img638.imageshack.us/img638/7691/039bz.jpg
Aina kiva nähä matsissa kavereita. :)
Miks kaverit näyttää keskaria toisilleen? ??? :(
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #27 : 18.07.2011 klo 17:18:25

Varmaan joku salainen jengitervehdys tai jotain. Jos minulta kysytään, niin aika huonoa käytöstä. :(
Sudeetti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu

Vastaus #28 : 19.07.2011 klo 20:53:24

Hienoa omistautumista hommalle. Muutama hyväkin ruutu sattunut vahingossa mukaan. :)
makkonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: J̸̶̞̟̖̜͙͔̱͓́ͫ̎͋ͦ̃ͪͭ͐̂ͪ̕J̛̤̩̖̱̤͉̎̽̍͗̒̈ͫ̀̽ͪ͜K͋̎

Vastaus #29 : 22.07.2011 klo 07:54:54

Kenttä hyvässä kunnossa Ylos
Einari K.

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 22.07.2011 klo 09:47:14

:D
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 22.07.2011 klo 12:03:26

:D
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #32 : 26.07.2011 klo 18:33:31

Noniin, tästä pikkusatsi näitä vierailufotoja. Osa lähtee sitten myöhemmin privamerkkisenä tavarana etiäpäin, ei niitä voi julkisesti mennä levittelemään. ::)

Tälle delegaatiolle helvetin iso Ylos. Fiksumpi olisi ehkä mennyt stadionille pikkusen aikaisemmin, mutta kohteliaana kaverina saattelin meidän brittituristin katsomon portille asti. Mut suunnilleen puskettiin samalla turvatarkastuksesta läpi, oli aika turha yrittää selittää niille bodareille että mun pitäs mennä jostain muualta sisään. :D Puhelu oikeaan osoitteeseen parikyt minsaa ennen matsia ja mulle kiikutettiin passi ja liivi katsomoon. Olipahan elämystä kerrakseen pienelle ihmiselle. Sen verran kuitenkin kuset ja paskat näemmä housussa, että kameran asetukset paikoitellen niin vituillaan (ja tätähän ei pässi edes huomannut ajoissa!), että tarkennukset pelitilannekuvissa huiteli missä sattuu.

Joukkuekuvat tulee näköjään tällaisena. Joku tonttu oli rajannut paremman kuvan KuPSin miehistöstä kapteenittomaksi versioksi. >:(

Tästä lähtee.

Nissinen tietää joutuvansa taas kohtuullisen kovaan kyytiin.
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 26.07.2011 klo 18:48:05

Mediasin kakskakkonen on kyllä helvetin hyvä jätkä laidalla. Parvulescu tms. Vaikka nyt nulikka tässä tuleekin meidän Balan syliin n. viikon myöhässä.

- Lähetsä yksin jonnekin Romaniaan?
- No en, on mulla 50 hyvää kaveria mukana.

Katkarapukatsomossa oli myös vahva keltamusta edustus. Ylos

Se, että tienaat enemmän kuin vierasjoukkueen jätkät yhteensä ei oikeuta minkäänlaiseen erikoiskohteluun. =()

Päätyyn tainnut olla täyttöasteesta päätellen stadionin kalleimmat liput?

Näistä hepuista ei ole hajuakaan, että mitä varten tuolla olivat peliä kattomassa. Jotain huoltoukkoja tms.?

Oli muuten tasan ainoa reissun aikana nähty koira, joka oli kytketty jonkunnäköiseen liekaan. Kuolleita koiria näkyikin sitten jonkun verran enemmän.

Mahottoman vekkulilta näyttää ja kuulostaa tuo siementen mutustelu.

Mitä ton kaverin naamalle on tapahtunut?

Anteeksi, mutta kätenne on jäänyt kiinni pelihousuihini.

Eipä paljoa jarrutellut Balan pelihousujen repiminen. Tosin Nissinen hoiti tämän tilanteen mallikkaasti ennen pahempia puristeluja. Muistaakseni... ::)

krevis

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 26.07.2011 klo 19:07:14

Sama jätkä taas meidän Jonin riesana.

Olisko tää joku rasisminvastainen kannanotto? Huutivat kuitenkin kurkku suorana Williamsille koko loppumatsin. Taisi kuitenkin johtua siitä törkeästä rankkarinfilmausyrityksestä ekan jakson lopulla, kun jätkä hyppäsi omia aikojaan nurin. Tuli pikkusen kuumottava olo, kun satuin olemaan samassa päädyssä ja itsesuojeluvaistoahan ei ole pätkääkään. Aloin huutelemaan kaikennäköistä paskaa tuomarin suuntaan ja kesti hetken verran tajuta, että jokavitunikinen ympärillä oleva toimitsija, ensiapukaveri, pallopoika, toimittaja ja kuvaaja oli aika lailla eri mieltä mun kanssa tästä asiasta. Mutta mä olin saatana oikeassa! >:(

Tässä oli kotijoukkeen fänit. Kovasti lallattelivat jotain perussettiä ja hyppivät ympäriinsä. Vähän sama meininki kuin jollain SMJK:lla matkalauluineen hyvänä päivänä. Yleisesti ottaenhan kotikatsomo oli aika lailla paskat housuissa hiljaa siihen ekaan maaliin asti. Viimenen kymppi olikin sitten suoraa huutoa. Olis ollut kyllä aika helvetin komeata kuulla miten se mökä olisi hiljentynyt, jos Palloseura olisi lopussa tehnyt "voittomaalin".

Köyhimmille ja hyväkuntoisimmille oli tarjolla näin hyviä maisemapaikkoja.

Milo melkein vetopaikoilla, hakee kuitenkin pikku siirtoa keskelle ja eihän siitä mitään tullut.

Veskarilla kapellimestarin elkeet. Brassitähtihän lietsoi katsomoa toisen jakson loppupuolella melkein koko ajan.

Ammattimiehet "tauolla" osa I

osa II

ja osa III. Mä kävin ryystämässä tauolla Fantaa ja mättämässä kouratolkulla suolapähkinöitä pressissä ja puimassa heimoveljien kanssa maailman epäoikeudenmukaisuutta, kun maailman selvintä rankkaria ei puhallettu.

Ei vielä uskonut tässä kohtaa, että peli ratkesi lopullisesti. Paukutin n. 20 kuvaa tästä tilanteesta ja juhlimisesta, tässä ainoa, jossa tarkennus on edes jollain tavalla osunut kohdalle.

2-0 maalin jälkeen kattelin parhaaksi lähteä taltioimaan KuPSin 2-1 maalia toiseen päähän. Hyvänä kannustimena oli se vieruskavereiden pään aukominen, josta en onneksi kauhean montaa sanaa ymmärtänyt. :D Ei tarttunut filmille maalia, mutta vettä sylkevä veskari löytyi.

Sekä suvereenisti boksissa pääpallon vievä Kaivonurmi. Ei vaan mennyt tästä(kään).

Kotkan mies pistää ulkosyrjällä pystyyn.

Sing when you're winning!

Tää oli mun mielestä hirveän kiva ratkaisumalli. Pelikellohan ei saa juosta enää täyden ajan jälkeen. No, näillä vekkuleilla on jatkuvasti sekuntikello taululla. :D
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 26.07.2011 klo 19:32:34

Tässä viimesen satsin loppupuolella on pikkusen raastavaa tavaraa ainakin mun sielulle.

Mara Joenmäki mittailee vasenta ylälompsaa. Veto oli tarkahko, muttei tarpeeksi kova. Veskari heitti vielä kunnon elokuvahypyn, vaikka olisi kerennyt vähemmälläkin jumppaamisella sen pallon hakea.

Vielä kertaalleen saatiin hakattua palloa boksiin ja onhan sinne menossa hirveä määrä keltapaitaisia. Hilander pääsi vielä yhden kerran pyssyttämään, mutta maali jäi vieraissa tekemättä.

Tämä jätkä olisi saattanut saada sipuliin, jos olisi samaan kuppilaan illalla eksynyt.

Seuraavissa kuvissa on jotain tavattoman hienoa, mutta ei nää kuitenkaan mitään hilpeitä napsuja ole. :(

Tässä on aika totaalisen murtunut mies. Empaattisella kaverilla meinasi oikeasti tulla suru puseroon kun pari sanaa saatiin vaihdettua. Otti niin itteensä sen pallonmitan verran ohi menneen vedon. Tuskin oli mun tsemppaamisista ja läpsyttelyistä paljoa hyötyä. :(

Peksa niittasi oman hyökkäyspelin aika täysin.

Mister Pustai, asteikolla 1-2 - miten paljon hävettää voittaa lahjottujen tuomareiden ja korruptoituneen omistajan rahoilla. Sen lisäksi, että koutsi oli pukeutunut tyylikkäämmin kuin Kuopiossa, oli kaverilla huomattavasti paljon enemmän asiaa. Romanialaisen kuvaajan kanssa juttelin samalla, harmittelin etten tajua sanaakaan ja sehän käänteli mulle jotakuinkin lennosta pääpointit. Semmonen jäi mieleen, että kauhean moni paikallinen oli ollut tyytyväinen Kuopion ottelun tulokseen. Pustai oli saanut kuitenkin pidettyä joukkueen siinä käsityksessä, että tuo ei ollut mitenkään kauhean hyvä lähtökohta ja tää kuvaajakaveri oli siinä uskossa, että tuo oli yksi ratkaiseva tekijä otteluparin päättymiseen näin päin. Jos siellä olisi lähdetty enempi surffaamaan, niin olis voinut käydä heikomminkin. Ihmettelin pikkusen sitäkin, että hyökkäsivät kuitenkin aika railakkaasti vielä 2-0 johdossakin, mutta kuulemma tämä on mitä joukkueelta halutaan. Erityisesti kotipeleissä. Kovia ovat myös venymään lopussa, kundi uskoi vahvasti siihen, että KuPS tekee vielä sen kavennusmaalin, mutta Medias hoitaisi yliajalla sen kolmannen. Tekivät tommosta vissiin viime kauden lopulla jokusen kerran. En o tosin ite katellut näiden tuloksia pätkän vertaa, että voin näpytellä ihan mitä sattuu.

Ens vuonna uudestaan. Jos vaikka pääsis ens kesänä alottamaan jo ykköskierrokselta, niin vois kokeilla otteluparin voittamistakin kertaallen. Sitten samalla höyryllä vähäsen pidemmällekin.

KuPSille Tuoppi
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #36 : 26.07.2011 klo 19:45:25

Mulţumesc!

Kyllä sä olisit voinut niitä katsomo-otoksia ja häveliäimpiä biletyskuviakin laittaa ainakin mun puolesta.
krevis

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 26.07.2011 klo 20:09:13

Ei mulla mitään "biletyskuvia" ole. Jostain syystä näin parhaimmaksi säilyttää kameraa hotellilla yöaikaan. Veikkaisin, että ihan kaikki ei halua parinkymmenen tuhannen käyttäjän (::)) sivustolle pärstäänsä noissa merkeissä, vaikka mun mielestä ne näyttääkin lähinnä ihan helvetin hauskoilta. :D
Neulainen Jerkunen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC

Vastaus #38 : 26.07.2011 klo 21:10:10

:o Ylos
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC

Vastaus #39 : 27.07.2011 klo 04:00:32

Kuville kyllä Ylos.
Pub

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 27.07.2011 klo 07:44:24

good work man
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #41 : 27.07.2011 klo 12:06:35

http://img263.imageshack.us/img263/8643/42337662.jpg
Siellä vaimo katsoo paheksuen taustalla. Aina sama jätkä.  :(
O'Flynn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass

Vastaus #42 : 27.07.2011 klo 14:24:50

Romanialaispojan huutonaurulle huutonaurua :D
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #43 : 27.07.2011 klo 14:30:09

Kuville kyllä Ylos.
Samppelis. Ylos
Linde

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 27.07.2011 klo 17:07:22

Mageit räpsyi ja todella upee stadion! Ylos
HKH

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #45 : 01.08.2011 klo 19:36:47

Pari täydentävää kuvaa.
(Minulla runsaasti kuvia katsomosta, jos olit paikalla ja haluat mahdollisia kuvia itsestäsi, mutta et ole saanut linkkiä kuviin, pyydä YV:nä.)

Bukarestissa palatsin edessä.

Katsomotunnelmaa.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: