FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.03.2026 klo 02:27:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 98

Kirjoittaja Aihe: HJK - Dinamo Zagreb 27.7 19.00  (Luettu 151393 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #475 : 21.07.2011 klo 13:00:31

Kaipa laajennuksen ehtona olisi se, että alla oleva katsomonosa kestää päälle tulevan painon. Tietysti uusienkin tukipilareiden pystyttäminen on yksi vaihtoehto, tosin tilaa stadionin ympärillä on huonosti. Joskus muistan Ägän sanoneen, että katsomojen takapuolten lasitus tai muu peittäminen on seuraava projekti tekonurmen jälkeen. Tuossahan voisi se laajennus tapahtua samalla, kun rakennustelineitä kerran aletaan pystyttää.
Lasitusta ei valitettavasti tule tapahtumaan.

Syynä on se, että siihen ei kelpaa ihan mikä tahansa lasi. Ja vaatimukset täyttävä lasi on sen verran tyyristä ettei Klubi siihen lähde. Maksaisi usemman miljoonaa euroa koko Soneran lasittaminen.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #476 : 21.07.2011 klo 13:07:30

Jos nyt keskityttäisiin tässä matsitopicissa itse matsiin, eikä sen analysointiin, josko Klubi mahdollisesti sattuisi pelaamaan jollain stadionilla jos jos jos jos...

Itse toivoisin Klubin lähtevän seuraavalla kokoonpanolla Zagrebin kaatoon:

---------Sadik--------------
------Pukki-----------------
Efu---Dawda---Ägä---Manne
--Kanu--Jude--Masse--Rafi--

Vaihdosta sitten Pelvasta, Kuningasta ja Ringiä kehiin.

Keskikentän pohjan soisi kyllä tukittavan lujasti. Olisiko Ring-Ägä parempi keskustassa ja Dawda laitaan? Tai Dawda kymppipaikalle ja Pukki laitaan.
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020

Vastaus #477 : 21.07.2011 klo 13:19:04

Lainaus
---------Sadik--------------
------Pukki-----------------
Efu---Dawda---Ägä---Manne
--Kanu--Jude--Masse--Rafi--

.. ring kentälle ehdottamasti. ehkä sitten mannströmin tilalle keskikenttää tukemaan.
Jerry Finn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomalaiset maailmalla

Vastaus #478 : 21.07.2011 klo 13:20:55

Hohhoijaa. Lopettakaa tosikannattajat se itkeminen. :D

Miten on noiden pysäköintipaikkojen suhteen asiat, onko tietoa mahdollisista lisäpysäköintipaikoista vai minne sitä kannattaa auto jättää?
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #479 : 21.07.2011 klo 13:23:50

Miten on noiden pysäköintipaikkojen suhteen asiat, onko tietoa mahdollisista lisäpysäköintipaikoista vai minne sitä kannattaa auto jättää?

Jätä Mäntsälän asemalle ja tule junalla Pasilaan.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #480 : 21.07.2011 klo 13:24:56

Keskikentän pohjan soisi kyllä tukittavan lujasti. Olisiko Ring-Ägä parempi keskustassa ja Dawda laitaan?
Näin juuri! Boldatulla itse lähtisin.

Kyllä lähtökohta täytyy olla se ettei omissa soi. Vierasmaali on niin arvokas tällaisessa otteluparissa.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy

Vastaus #481 : 21.07.2011 klo 13:28:17

Joo, matsia varten rakennetaan uusi parkkipaikka.
Jerry Finn

Poissa Poissa

Vastaus #482 : 21.07.2011 klo 13:30:05

Joo, matsia varten rakennetaan uusi parkkipaikka.

No enhän mä tätä olettanutkaan, mietin vain että onko siellä mahdollisesti saatu jotain ylimääräistä tilaa muutettua pysäköintipaikoiksi.
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa

Vastaus #483 : 21.07.2011 klo 13:31:56

No enhän mä tätä olettanutkaan, mietin vain että onko siellä mahdollisesti saatu jotain ylimääräistä tilaa muutettua pysäköintipaikoiksi.

Siinä on Kisahallin ja jäähallin parkkipaikat. Muuten ei kyllä ole helppoa.
BrDead
Vastaus #484 : 21.07.2011 klo 13:35:45

Heh, Helsingin Töölössä ylimääräistä tilaa? Kuvitteletko, että Sonskun ympäristössä on muuten vain joutilasta tilaa, jota ei vain ole jostain syystä älytty ottaa parkkipaikkakäyttöön aiemmin? Mitä tällaiset tilat voisivat olla?
Chevron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #485 : 21.07.2011 klo 13:36:00

Aja se auto mereen ja tule julkisilla kuten muutkin.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, San Lorenzo, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #486 : 21.07.2011 klo 13:36:36

Sama. Surullista, jos nykypäivän Helsingissä kysellään ylimääräisen parkkitilan perään Töölössä.
J-P Papin

Poissa Poissa

Vastaus #487 : 21.07.2011 klo 13:37:22

.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2012 klo 09:17:40 kirjoittanut J-P Papin »
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #488 : 21.07.2011 klo 13:42:41

Niin, kaikki stadilaiset tulkoot matsiin julkisilla niin me maalta tulevat saamme automme parkkiin >:(
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #489 : 21.07.2011 klo 13:45:06

Jerry Finniä voisi puolustella sillä, että jos siinä ympärillä olisi hiekkakenttiä, niin kai jonkun niistä voisi parkkipaikaksi muuttaa, kuten maaseudulla tehdään. Taitavat vaan kaikki olla tekonurmia.
jokuvaahäiskä

Poissa Poissa

Vastaus #490 : 21.07.2011 klo 13:48:13

Sadik
                           Pukki
Bah                                          Manne  
                  Ring            Ägä

Sumis          Masse          Jude        Rafi            

Wallen

Ite melkeinpä noin lähtisin.
Jerry Finn

Poissa Poissa

Vastaus #491 : 21.07.2011 klo 13:48:28

Jerry Finniä voisi puolustella sillä, että jos siinä ympärillä olisi hiekkakenttiä, niin kai jonkun niistä voisi parkkipaikaksi muuttaa, kuten maaseudulla tehdään. Taitavat vaan kaikki olla tekonurmia.

Tätähän mä ajattelinkin. Kun en Helsingissä asu, niin ei mulla ole tarkkaa tietoa Töölön kaavoituksista.

Kuvitteletko, että Sonskun ympäristössä on muuten vain joutilasta tilaa, jota ei vain ole jostain syystä älytty ottaa parkkipaikkakäyttöön aiemmin?

Ei pysyvästi, mutta pelin ajaksi.
Ajigato

Poissa Poissa

Vastaus #492 : 21.07.2011 klo 13:50:08

Yksi pysäköintimahis kauempaa tuleville on esim. Vantaankosken asema M-paikallisjunaradan pääteasemana. Tänne on rakennettu hiljan uusi, aika suuri ilmainen liittymäpysäköintialue, jolta sitten M-junassa pääsee noin 20 minuutissa Pasilaan. Sieltä taas on noin 20 min kävelymatka stadionille. Ajat tietysti summittaisia. M-junia kulkee yleensä 10 minuutin välein.

Pysäköintiä Pasilan ympäristössä ei oikeastaan kannata edes harkita. Jos jostain ylipäätään onnistuu lopulta paikan löytämään, se on mitä suurimmalla todennäköisyydellä sakkopaikka... Kaupunkielämän ahtauden ihanuutta. ;)
Tresor

Poissa Poissa

Vastaus #493 : 21.07.2011 klo 13:51:25

Tätähän mä ajattelinkin. Kun en Helsingissä asu, niin ei mulla ole tarkkaa tietoa Töölön kaavoituksista.

Ei pysyvästi, mutta pelin ajaksi.

Tonne auto ja seiskalla Töölööseen.

e: Linkki siis.. http://www.pasilanpysakointi.fi/velo.html
sornari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #494 : 21.07.2011 klo 13:52:28

Miten tämä malli kannustaa hankkimaan kausikorttia?

Kausareita menee varmaan ihan hurjasti pelkkien europeli-etuostojen takia?
Ei minua niinkään haittaisi etu osto-oikeus, vaan tämä asenne jossa ylenkatsotaan "tuulareita" tyyliin "painukaa helvettiin, jos ei kiinnosta seisoa täällä räntäsateessakaan."
Kyllähän se noin niinkuin yleisesti on niin, että jos tuote ei ole kiinnostanut asiakkaita laajasti, niin todennäköisemmin vika on tuotteessa kuin asiakkaissa.
J-P Papin

Poissa Poissa

Vastaus #495 : 21.07.2011 klo 13:53:18

.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2012 klo 09:18:32 kirjoittanut J-P Papin »
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #496 : 21.07.2011 klo 13:55:32

Kausareita menee varmaan ihan hurjasti pelkkien europeli-etuostojen takia?
Ei minua niinkään haittaisi etu osto-oikeus, vaan tämä asenne jossa ylenkatsotaan "tuulareita" tyyliin "painukaa helvettiin, jos ei kiinnosta seisoa täällä räntäsateessakaan."
Kyllähän se noin niinkuin yleisesti on niin, että jos tuote ei ole kiinnostanut asiakkaita laajasti, niin todennäköisemmin vika on tuotteessa kuin asiakkaissa.
Tuo etuosto-oikeushan nyt pitäisi olla itsestään selvyys ja oletin että HJK:lla sellainen olisikin näihin europeleihin. TPS:llä systeemi ainakin toimii ja kaikille kausarin haltijoille tulee etukäteen infoa siitä että haluavatko ostaa lipun omalle paikalleen myöskin europeleihin.

Muutenkin taitaa ihan yleinen käytäntö olla lähes joka paikassa, paitsi näköjään HJK:lla. :D
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/

Vastaus #497 : 21.07.2011 klo 13:57:04

Kysymys nyt onkin siitä että niitä keitä kiinnostavat muutkin kuin HJK - Besiktas ja HJK - Dinamo Zagreb -ottelut pitäisi pystyä palvelemaan ja tarjoamaan 110% varmuus lipunsaantiin ja tehdä se helpoksi. Näin varmistaa pitkäaikaisen asiakkaan tyytyväisyyden jatkossakin. Pääseehään kantiskin jonon ohi raflaan. En näe mitään väärää siinä että ylenkatsotaan henkilöitä jotka tulevat katsomaan vastustajaa.
Keiko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK, HJK, FC Barcelona

Vastaus #498 : 21.07.2011 klo 13:57:47

Jätä Mäntsälän asemalle ja tule junalla Pasilaan.

Tämä. Samalla vopite hakea Bic Macit junaan matkaevääksi Ylos
BrDead
Vastaus #499 : 21.07.2011 klo 13:57:59

Joo tekonurmiahan ne on kaikki Bollista lukuunottamatta, eikä yksikään sellainen, että sinne autolla pääsisi ajamaan mitenkään järkevästi. Auto tosiaan vain suosiolla johonkin kauemmas ja julkisilla perille, mikäli pelin haluat alusta asti nähdä.

Sivuja: 1 ... 19 [20] 21 ... 98

Siirry: