FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.02.2026 klo 12:19:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 109 [110] 111 ... 120

Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur 2011-2012 - Nelossijalla CL:aan...eiku  (Luettu 291410 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
piatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal & Fiorentina

Vastaus #2725 : 19.05.2012 klo 23:58:38

Niin, luulisi että Arsuleirissä oltaisiin haluttu olla ensimmäinen CL -voittaja Lontoosta - mutta kai siellä on tiedostettu tavoitteen mahdottomuus ja tätä kautta tanssitaan riemusta Chelsean mestaruuden ja Spursin ranallejäämisen johdosta. Josef K oli oikeassa kipatessaan Arsenalin kyläseurojen joukkoon.

Itse toivoin bayernin voittoa jo ihan sen takia, että peli oli oikeesti futista ja mielummin spurssi ucl ku selssi. SILTI, tällä sun kommentilla vois päästä johonkin "paskin comeback ever" äänestykseen? Oot kyllä surkeimpia kirjoittajia mitä nähty :D

Edit: Niin ja itke vähä äitilles, jookos?
Thiago

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, Atletico Madrid

Vastaus #2726 : 19.05.2012 klo 23:59:26

Mun mielestä Chelsea on aivan helvetin vastenmielinen seura, lähinnä Abran takia. Lapioi rahaa seuraan ja toivoo parasta. Mitään linjaa tai suunnitelmallisuutta miehen toiminta ei edusta. Managerit vaihtuvat vuosi toisensa jälkeen. Jonkinlainen juttu oli aikanaan, että oli kysynyt joltakin Barcan edustajalta (urheilutoimenjohtaja?) että kuinka kauan menee, että Chelsea pelaisi samanlaista futista. Kun vastaus oli tyyliin, että useampi vuosi, koska ottaa aikaa rakentaa organisaatio tukemään tätä pelityyliä, lopetti Abra keskustelun siihen. Luulee vain, että rahalla ja nyt vittu, sai sen haluamansa pokaalin.

Di Matteon jatkaminen olisi hyvä juttu, sen verran huonosti keräsi Chelsea pisteitä hänen alaisuudessaan, huonommin kuin AVB:n alaisuudessa. Joku voi etsiä netin syövereistä pistekeskiarvot ja tehdä vertailut.

Mun mielestä tää ratkes Aston Villa matsiin, siitä olis pitänyt ottaa voitto. Ihan sysipaska joukkoe Mcleishin alaisuudessa. Mutta tätä se elämä on. Aston Villalla yks ainoa kuti maalia kohti ja se menee sisään Spurs pelurin kautta. WBA oli lähellä voittaa tai ottaa tasurin Arsua vastaan päätöspelissä kunnes Fulop pelas uransa huonoimman ottelun. Spursin "karma" on se, että ei ikinä kannattaa luottaa tuurin osuvan kohdalleen. Kaikki pitää itse tehdä ja pitää omissa käsissä. :)
Del Atletico
Vastaus #2727 : 20.05.2012 klo 00:00:58

Eihän tässä tosiaan voi kun itseään Spurs kaikesta huolimatta syyttää. Bayern meinasi antaa Spursin omat kevään puppeloinnit anteeksi mutta ei onnistunut aivan tehtävässä.

Eikös Spurs sitäpaitsi ollut jossain vaiheessa 12 pistettä Arsenalia edellä? Aivan käsittämätön puppelointi nyt kun jälkeenpäin tarkemmin asiaa miettii, toki parempi olisi olla miettimättä..

Melkein voisi sanoa että ensi kausi on jo paketissa. Neljän sakkiin ei tuosta vaan juosta kun avainpelaajat häipyy kesällä, Harry paikkaa ne nelsensahamaisilla veteraaneilla ja sitten ollaan ihmeissään että miksi ei pärjätä. Tulevaisuuden pienenä valopilkkuna on se että jos vaikka Hodgsoni vetää kesän kisat päin vittua ja Harry otetaan paikkaamaan lopultakin.
RunsLikeBale

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Christian Eriksen

Vastaus #2728 : 20.05.2012 klo 00:05:16

Itse toivoin bayernin voittoa jo ihan sen takia, että peli oli oikeesti futista ja mielummin spurssi ucl ku selssi. SILTI, tällä sun kommentilla vois päästä johonkin "paskin comeback ever" äänestykseen? Oot kyllä surkeimpia kirjoittajia mitä nähty :D

Edit: Niin ja itke vähä äitilles, jookos?

Tässä ehkä parhaita ja argumenttirikkaimpia kommentteja, mitä foorumin historiassa tunnetaan "Ylos". Varsinkin edit on varsin vahvaa ja omaperäistä jälkeä. Vähän yritystä tohon provoiluunkin ensi kerralla, niin kyllä se siitä :)
Hokei s mitsom

Poissa Poissa

Vastaus #2729 : 20.05.2012 klo 00:06:52

Tällä hetkellä ei lohduta oikein edes Blanchflowerin lievähkö optimismi - olisikohan Modricin tuleva osoite tämän illan tuloksen myötä kuitenkin Länsi-Lontoossa...

Tämä on jotenkin vain niin Tottenhamia - katkera loppuhuipennus oli ikään kuin tähtiin kirjoitettu. Mikäli Spursin CL-paikka ei olisi ollut Chelsean menestyksestä kiinni, siniset olisivat taatusti pudonneet jo Napolia vastaan. Nyt Chelsea meni enemmän tuurilla kuin taidolla tappiin asti.

Ja kyllä: Spurs voi lopulta syyttää vain itseään siitä, ettei joukkue kyennyt ottamaan sitä tarjolla ollutta kolmatta sijaa. Toivottavasti tällä epäonnistumisella ei ole seuran edustusjoukkueen lähitulevaisuuden kannalta yhtä synkkää vaikutusta kuin tällä hetkellä pelkään.
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #2730 : 20.05.2012 klo 00:07:22

Melkein voisi sanoa että ensi kausi on jo paketissa. Neljän sakkiin ei tuosta vaan juosta kun avainpelaajat häipyy kesällä, Harry paikkaa ne nelsensahamaisilla veteraaneilla ja sitten ollaan ihmeissään että miksi ei pärjätä.

About varmuudella Harryn kiikarissa ovat ainakin - eri asi tulevatko - Vertonghen, Leandro Damiao ja Loic Remy. Kyllä sieltä ihan laatua sisään tulee ja avainpelaajista lähtee kaiketi vain Modric. Ihan saumat tuossa on nelostilasta taistella siinä missä tälläkin kaudella, toki altavastaajana - mutta niinhän Spurs oli tämänkin kauden alussa. Eiköhän se saldo mene sinne 60-70 pisteen välille ja se saattaa riittää tai olla riittämättä neljän sakkiin.
Kleine

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sean Cliver

Vastaus #2731 : 20.05.2012 klo 00:08:24

Hasita Robben vittu! Nyt vain odottelemaan milloin Bale ja Modric häipyvät maisemista. Korvaajat todennäköisesti luokkaa Moses ja Mark Davies. Noh ei kai sitä auta muuta kun uusia pettymyksiä päin.
Okeanos

Poissa Poissa

Vastaus #2732 : 20.05.2012 klo 00:09:16

Mun mielestä Chelsea on aivan helvetin vastenmielinen seura, lähinnä Abran takia. Lapioi rahaa seuraan ja toivoo parasta. Mitään linjaa tai suunnitelmallisuutta miehen toiminta ei edusta. Managerit vaihtuvat vuosi toisensa jälkeen. Jonkinlainen juttu oli aikanaan, että oli kysynyt joltakin Barcan edustajalta (urheilutoimenjohtaja?) että kuinka kauan menee, että Chelsea pelaisi samanlaista futista. Kun vastaus oli tyyliin, että useampi vuosi, koska ottaa aikaa rakentaa organisaatio tukemään tätä pelityyliä, lopetti Abra keskustelun siihen. Luulee vain, että rahalla ja nyt vittu, sai sen haluamansa pokaalin.

Moi Gert Remmel.
piatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal & Fiorentina

Vastaus #2733 : 20.05.2012 klo 00:09:44

Tässä ehkä parhaita ja argumenttirikkaimpia kommentteja, mitä foorumin historiassa tunnetaan "Ylos". Varsinkin edit on varsin vahvaa ja omaperäistä jälkeä. Vähän yritystä tohon provoiluunkin ensi kerralla, niin kyllä se siitä :)

Vaikka sulle ei ajattelu tai lukeminen kuulu kovimpiin vahvuuksiin niin kai luit edes sen "comebackin" mitä kaveri heittä BabaCoolille? :D Jos et sitä lukenu tai tajunnu sen säälittävää "asia" sisältöä niin ei voi mitään... Mut ei siinä ens kaudella sit ELää kakkosjengillä ja silti lopussa ei spurs selviä ucl niin itkua arsun suuntaan ku toinen joukkue voitti ennen arsua UCL? uskon, että suurin osa arsunki pelaajista & kannattajista tekee itsemurhaa vielä tän yön aikana kun ei ollu se eka jengi voittaas... Ja arsu on tosiaan kyläseura ku vertaa siihen, että arsu on ollu 15 kertaa putkee uclssä ja voittanu vielä pari kertaa valjunkin sen aikana ku sitä ny on ylipäätään pelattu. Helppo huudella sieltä spursin leiristä? Moraalisia voittajia vai mitäs meriittejä teille ny vois antaa?
Terry

Poissa Poissa

Vastaus #2734 : 20.05.2012 klo 00:13:37

Di Matteon jatkaminen olisi hyvä juttu, sen verran huonosti keräsi Chelsea pisteitä hänen alaisuudessaan, huonommin kuin AVB:n alaisuudessa. Joku voi etsiä netin syövereistä pistekeskiarvot ja tehdä vertailut.

Di Matteon voittoprosentti 61,90% Chelsean valmentajana, AVB:n 47,5 Chelseassa.
Thiago

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, Atletico Madrid

Vastaus #2735 : 20.05.2012 klo 00:15:00

Moi Gert Remmel.

Ilmeisesti olet kanssani eri mieltä, joten valaise toki oma kantasi asiaan jos pystyt? :)
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #2736 : 20.05.2012 klo 00:18:27

Di Matteon voittoprosentti 61,90% Chelsean valmentajana, AVB:n 47,5 Chelseassa.

Pistekeskiarvo liigassa taitaa kuitenkin olla heikompi kuin AVB:lla?
Del Atletico
Vastaus #2737 : 20.05.2012 klo 00:18:49

About varmuudella Harryn kiikarissa ovat ainakin - eri asi tulevatko - Vertonghen, Leandro Damiao ja Loic Remy. Kyllä sieltä ihan laatua sisään tulee ja avainpelaajista lähtee kaiketi vain Modric. Ihan saumat tuossa on nelostilasta taistella siinä missä tälläkin kaudella, toki altavastaajana - mutta niinhän Spurs oli tämänkin kauden alussa. Eiköhän se saldo mene sinne 60-70 pisteen välille ja se saattaa riittää tai olla riittämättä neljän sakkiin.

Toivotaan toki näin..nyt on pakko vetäytyä hetkeksi miettimään jalkapallomaailman julmuutta ja unohdettava koko Valioliiga. Katellaan loppukesästä uudestaan kun on tämän kauden järkytyksistä toivuttu. Hyvää kesää kaikille Spurs-ladeille, topikissa vierailevat Arsuhomot voivat haistaa vitun!!
k98belvi

Poissa Poissa

Vastaus #2738 : 20.05.2012 klo 00:22:45

Hauskuus tässä on juuri se, että Chelsean CL-voitto tiputti Tottenhamin CL-paikalta ja varmisti Di Matteon ja Drogban jatkon Chelseassa. Hyvässä tapauksessa jopa Lampardin jatkon myös, nyt olisi ollut hyvä sauma lähteä jäähdyttelemään West Hamiin. Chelsea tuskin menee eteenpäin Di Matteon ja vanhentuvan miehistön johdolla, mutta naaraavat jonkun Modricin Tottenhamista. Tottenham taas tulee menettämään pari hyvää pelaajaa ja loppukauden sulaminen on vienyt uskoa Redknappin huumorivalmennukselta. Jos Wenger jatkaa samalla perseilylinjalla, mitä edelliset neljä kesää, niin kolmannesta ja neljännestä sijasta taistelee taas ensi keväänä useampi joukkue. Varsinkin jos Liverpool saa rivinsä kuntoon ja koko Newcastlea ei kupata tyhjäksi.

Kaikki pitää itse tehdä ja pitää omissa käsissä. :)

Tottenham teki sen ihan itse.
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa

Vastaus #2739 : 20.05.2012 klo 00:23:04

Kopioidaan tännekin:
Miten siis eurocup-paikat menevät? Liverpool suoraan UEL:n lohkovaiheeseen ja Spurs karsintoihin, vai?
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/access2012.html
Onko siis Liverpool nyt FA Cupin kakkosena Chelsean UCL-voiton myötä "N4"? Bertin lista on känniselle vähän epäselvä.
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #2740 : 20.05.2012 klo 00:26:41

Kopioidaan tännekin:

http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/qual2012.html

Tuon mukaan ainakin Spurs suoraan lohkoihin
robinyari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs

Vastaus #2741 : 20.05.2012 klo 00:27:02

Eniten tässä hauskuttaa muutaman viikon takainen kommenttini jossa totesin että "jäädään Arsulle pisteellä ja Chelski vie sienipystin...kesällä juodaan pää täyteen ja muistellaan hävittyä kotipeliä Norwichille". Vittu.

Parahin terveisin,

Tapani Tseni
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #2742 : 20.05.2012 klo 00:31:06

Pahoittelen tätä vuodatusta jo etukäteen. Tavallaan mulla oli samat fiilikset jo vuosia sitten ennen kuin Spurs aloitti suonenvedonsa lasagne kaudesta.

Nyt on rehellisesti sanottuna sellainen fiilis, että ei kiinnosta vittujakaan ensi kausi. 4. sija oli loistosuoritus tälle kaudelle, jos unohdetaan, millä tavalla se tuli. Mutta isot pärjää aina.. ne nousee haudan partaaltakin. Mulla meni nyt usko tähän hommaan. OK Spurs saa ihan vitusti rahaa, kun se joutunee myymään kermaa kakun päältä, mutta mitä sillä rahalla saa? No tsekataanpa, mitä se Liverpooli sai hurjalla rahan käytöllä....

Nyt on ainakin varmaa se, että unohdan Spursin vähintään kahdeksi ja puoleksi kuukaudeksi. Tsekkaan sitten vaikka veikkaajan valioliigaliitteestä, millainen joukkue siellä on kasassa. Nyt on takki tyhjä ja sellainen fiilis, että ei tälläista sarjaa ja tietynlaista kultapossukerhon muodostumista. Siis onhan se toki muodostunut jo monta vuotta sitten. City vain osti paikan sinne ja Liverpool oli suurista heikoin. Viimeisin Kahden vuoden määräaikainen soppari Canalin kanssa tulee täyteen kesällä.. nyt on fiilis ettei enää jaksa tätä Manupersenalabramovitsishisheikkisarjaa. CL status ja/tai tolkuton rahan käyttö, siinä saatana on ne mahdollisuudet pärjätä. Tuo CL:n tuoma epätasapaino seurojen välille on tappanut minun kiinnostukseni eurofutista kohtaan ja tuskin olen ainoa. Joko olet sitä tai olet ynnämuut. Ja juuri nyt mulla tuli mitta täyteen tätä. Olin lopettaa Valioliigan seuraamisen(ja oikeastaan lopetinkin, kun pidin välivuoden canalista) jo muutamia vuosia sitten, mutta Spursin lasagnekausi toi vielä uutta toivoa. Ironista on, että mua ei oikeastaan kiinnosta mitkään cupit(Ok MM ja EM kiinnostaa), ei oikein edes CL, mutta kun se määrittelee liikaa seuroja. Se CL status on vähän sama, kuin pikajuoksussa annettas muutama metri etumatkaa lähdössä tai muille laitettas painoja jalkaan.

Nyt on kesä aikaa tyhjentää ajatukset Spursista ja valioliigasta. Lupaan, että tämä on viimeinen vierailu seurajoukkueosioon(ulkomaiset) until august.

Hyvää kessää kaikille(kaikesta turhautumisesta huolimatta)! Onneksi elämää on Spursin ulkopuolellakin :)
robinyari

Poissa Poissa

Vastaus #2743 : 20.05.2012 klo 00:44:55

Onneksi elämää on Spursin ulkopuolellakin :)

Oletko tosissasi?
MHSC

Poissa Poissa

Vastaus #2744 : 20.05.2012 klo 01:12:54

Pahoittelen, mutta Blanchflowerin hervannanmeininkiä mukaellen totean:

Kannattaa olla hyvätuloinen, kannattaa olla teekkari ja hypiskellä lattialla omien töppöstellänsä päällä ja viäntää itkuraivareitä mukaeollan:

Mä päätän, et jos joku inhottava vie meiltä pelaajan,

siis ihan oikeestä mä seen päätän...

No on siellä seuran pomojakin mut mä oikeesti tuolla vinkuketjussa homma on sovittu inisemällä et mä sen päätän.

---------------------------------------------

Luultavasti joku schalkepomo poistaa mun kommenttini - siis bohlenhintti - mut Spurs loikkaa viitisen vuotta taakse.  Ei kannata vikistä vastaan.  Bale lähtee uunona Epsanjaan ja ennen kaikkea Modric, jonka ympärille joukkue on ilmoitettu rakennettavan, on jo menossa ja mä vitun hyvin ymmärrän.

Luultavasti Harryn ulostamiseen ei ole varaa mut mä ulostan huomioni taas vähäksi aikaa KäPan suuntaan ;)
MHSC

Poissa Poissa

Vastaus #2745 : 20.05.2012 klo 01:18:16

Mut hei oikeesti TamU palaa, kommunistinen Pispala voittaa katusoittokisat ja nyt meillä on varaa hylkiä Kranjkaria kun meillä on sylettäväksi jäbiä. 

Nyt Spursissa palataan sinne realistiselle seiskasijalle?!?  En muuten ihmettelis, valitan - Spurs since 1973 (mut mä en sillai helistele kulliani kertoen, missä katsomossa ja pubissa oon oikkeen enklanniksi ihquillut teekkarilaisittain tulevia liigavoittoja.
robinyari

Poissa Poissa

Vastaus #2746 : 20.05.2012 klo 01:21:56

Mut hei oikeesti TamU palaa, kommunistinen Pispala voittaa katusoittokisat ja nyt meillä on varaa hylkiä Kranjkaria kun meillä on sylettäväksi jäbiä. 

Nyt Spursissa palataan sinne realistiselle seiskasijalle?!?  En muuten ihmettelis, valitan - Spurs since 1973 (mut mä en sillai helistele kulliani kertoen, missä katsomossa ja pubissa oon oikkeen enklanniksi ihquillut teekkarilaisittain tulevia liigavoittoja.

Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi tai lopeta kirjoittelu. Vituttaa jo valmiiksi, eikä jaksa tulkita riimuja.
Tonton Drozdowski

Poissa Poissa

Vastaus #2747 : 20.05.2012 klo 01:38:41

Tais olla Spursin muutaman vuoden kestänyt nousukiito sitten siinä. UCL-rahat ja -glory meni sivu suun, avainpelaajat lähtee, vetovoima hiipuu... back to sijat 6-10...
red_one

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mitä iistimpää, sitä siistimpää

Vastaus #2748 : 20.05.2012 klo 08:15:54

Täällähän on kunnon "ranteiden auki -veto" -fiilingit. Katsotaaan nyt kesän siirtomeiningit ja tehdään tuhkaukset myöhemmin.

Onneksi tosiaan on ihan kotimaassakin jengejä joiden kanssa saa kokea epäonnistumisen tunteen :)
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur

Vastaus #2749 : 20.05.2012 klo 08:28:19

Ei tässä mitään parhaita pelaajia menetetä. Harry ja Levy pitävät kyllä parhaista kiinni.

Yhdyn Harryn sanoihin:
“Champions League football gets over-hyped a bit."

Spurs-fanien vaatimustaso on viime vuosien aikana noussut ylimielisiin sfääreihin. 4. sija valioliigassa, vaikka ei päästykään Mestarien liigaan, on kova saavutus Spursin historialla. On aivan käsittämätöntä, että jotkut toivoo potkuja Redknappille näiden saavutusten jälkeen.

Sivuja: 1 ... 109 [110] 111 ... 120

Siirry: