budha
Poissa
Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA
|
 |
Vastaus #50 : 04.08.2011 klo 11:40:00 |
|
Ehkä ei, eivätpä Crouch, Keane tai Defoe pystyneet viime kaudella valjussa juuri parempaan. Ei sillä, en mä nyt kovin innoissani ole Samban mahdollisesta tulosta - mielummin pienellä riskillä nykyringillä ja ensi kaudella Caulker omaan rinkiin jos/kun kauden otteet Swanseassa siihen antavat aihetta.
Totta. Onhan toki 3 maalia kaudessa ihan hyvin topparilta, mutta toisaalta, jokainen Roversin erikoistilannekukkupallo, ja niitä on ollut paljon, viimeisen 4 ½ kauden aikana on pelattu kohti kongolaista. Tilaisuuksiin nähden onnistumiset hyökkäyspäässä ovat olleet valitettavan harvassa - näin Mikey Foylen hehkutusten vastapainoksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.08.2011 klo 11:42:31 kirjoittanut budha »
|
|
|
|
|
D4
Poissa
Suosikkijoukkue: COYS!
|
 |
Vastaus #51 : 04.08.2011 klo 12:12:24 |
|
Kyllähän Samba varmaan marginaalisesti rinkiä vahvistaisi, jos poislähtijä olisi Bassong, mutta ainakin mun mielikuvani mukaan pääpelivoimansa vastapainoksi Samba on auttamattoman hidas ja kankea. Ottaen huomioon, että topparistoon tarvittaisiin varamiestä ennen kaikkea Dawsonin vierellä pelaavien Kingin ja Gallasin poissaolojen paikkaamiseen, olisi tuon kaltainen toppari mielestäni aivan väärän tyyppinen tähän rooliin. Dawson kun minun mielestäni tarvitsee vierelleen mielumminkin hyvin liikkuvan kaverin, kuin kukkupallospesialistin.
Eli, mun mielestäni ei jatkoon...
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
Suosikkijoukkue: Spurs, Hibs
|
 |
Vastaus #52 : 04.08.2011 klo 12:58:41 |
|
Kyllähän Samba varmaan marginaalisesti rinkiä vahvistaisi, jos poislähtijä olisi Bassong, mutta ainakin mun mielikuvani mukaan pääpelivoimansa vastapainoksi Samba on auttamattoman hidas ja kankea. Ottaen huomioon, että topparistoon tarvittaisiin varamiestä ennen kaikkea Dawsonin vierellä pelaavien Kingin ja Gallasin poissaolojen paikkaamiseen, olisi tuon kaltainen toppari mielestäni aivan väärän tyyppinen tähän rooliin. Dawson kun minun mielestäni tarvitsee vierelleen mielumminkin hyvin liikkuvan kaverin, kuin kukkupallospesialistin.
Kankeahan tuo, mutta jos pysyy terveenä ja tuo pysyvyyttä puolustukseen, niin siitä olisi iso apu. Cahill olisi varmaan ketterämpi ja muutenkin parempi vaihtoehto, mutta myös tyyriimpi. Mitä muita realistisia, selkeästi Sambaa parempia vaihtoehtoja tuolle tontille löytyisi? Ammun itseäni haimaan jos joku mainitsee Upsonin...
|
|
|
|
|
Kleine
Poissa
Suosikkijoukkue: Sean Cliver
|
 |
Vastaus #53 : 04.08.2011 klo 13:31:14 |
|
Ryan Shawcross? Hänestä liikkui ainakin muistini mukaan alkukesästä huhuja, jotka kyllä ovat sittemmin laantuneet. Vielä kohtuu nuori kaveri joten olisi ratkaisu pidemmäksikin aikaa, toki tästä johtuen hintalappukin varmaan aika kova. Itse kuitenkin pitäisin päätargetin ykköshyökkääjässä ja sen jälkeen katsoisin toppari tilannetta uudestaan. Ja kuten jo mainittiinkin Caulker saa tällä kaudella näyttää osaamistaan Valjussa, joten onnistuneen lainapestin jälkeen hänet voi laskea mukaan ensi kauden topparispekulaatioihin. Itse ehkä jättäisin Samban rauhaan ja toivoisin Caulkerille läpimurtoa. Tämä toki tarkoittaa sitä, että saa rukoilla joka hetki Bassongilta tasonnostoa.
|
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
 |
Vastaus #54 : 04.08.2011 klo 13:33:41 |
|
Positiivistahan tuossa olisi, että maksuna pystyttäisiin käyttämään ylijäämiä, mieleen tulee varsinkin eräs geelitukka joka nimenomaan Blackburnista aikanaan oikealle laidalle hommattiin, siihen kylkeen vielä eräs irkku joka on jo pienestä pojasta asti kannattanut Blackburnia, niin hyvä olisi. Gallas, Dawson ja Bassong, siihen toki lisäksi Kaboul ja Corluka jotka pelaavat muutamaa eri paikkaa (Kingiä ei uskalla mukaan laskea) onhan tuo toppariosasto siinä mielessä ohut ja altis kolhuille, että pelejä on paljon ja Gallas nilkutti viime kaudella todella usein pelien lopussa. Lisäksi Bassong osoitti olevansa täysin kuutamolla. Kyllä tuossa Samba hierarkiassa kolmen joukkoon hulahtaisi. Miehen sopivuudesta systeemiin voi toki olla montaa mieltä. Onkos Sandron tilanteesta kuulunut mitään tuoretta faktaa? Harrylta viisasta puhetta aiheesta josta on täällä saanut kritiikkiäkin.
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #55 : 04.08.2011 klo 13:36:27 |
|
Mitä muita realistisia, selkeästi Sambaa parempia vaihtoehtoja tuolle tontille löytyisi?
Mahtaiskohan mantereen puolelta löytyä sopivia? Itse en juuri muita sarjoja seuraa, joten en osaa nimiä ilmoille heitellä. Toisaalta sitten, mielestäni sekä Bassong että Kaboul ovat tyyppeinä tuohon Dawsonin viereen ihan sopivia, joten itse en nyt kauhean huonona vaihtoehtona pitäisi Blankun ajatusta lähteä nykymiehistöllä kauteen, ja yrittää ajaa tätä kaksikkoa aikaisempaa paremmin sisään esim. cupien kautta. Caulker tulee sitten toivottavasti jo ensi kaudella vahvistamaan topparistoa.
|
|
|
|
|
böögö
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 04.08.2011 klo 14:19:17 |
|
Itse olen jo menettänyt toivon puhtaan sentterin hankkimisesta tässä ikkunassa.
Nilmar olisi hyvä hankinta, ns. köyhän miehen Chicarito, tiedä sitten miten Nilmarin ja VDVn yhteispeli toimisi. Lisäksi Nilmar ei pärjää ilmassa valjutoppareita vastaan, joten Balen ja Lennonin keskitykset menisivät lähes poikkeuksetta hukkaan. Llorente olisi täydellinen mies johtamaan Spurssin hyökkäystä, mutta mies ei tunnu haluavan lähteä pois rakkaasta kasvattajaseurastaan.
Huhut kertovat Internacionalin ja Spurssin välillä olevan sopimuksen Leandro Damiaon siirtymisestä tammikuun ikkunassa kun Brasilian Seria A kausi on ohi. Damiaon esiintymiset Barcaa ja AC Milania vastaan olivat vakuuttavat sillä hän onnistui maalinteossa kummassakin ottelussa. Kaveri on hyvä ilmassa, tekniikka ja sijoittuminenkin pelaa, lisäksi nopeuttakin tuntuu löytyvän. Harmi vaan että häntä joutuisi odottamaan niin pitkään.
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
|
 |
Vastaus #57 : 04.08.2011 klo 15:58:43 |
|
Itse olen jo menettänyt toivon puhtaan sentterin hankkimisesta tässä ikkunassa...
...Huhut kertovat Internacionalin ja Spurssin välillä olevan sopimuksen Leandro Damiaon siirtymisestä tammikuun ikkunassa kun Brasilian Seria A kausi on ohi. Damiaon esiintymiset Barcaa ja AC Milania vastaan olivat vakuuttavat sillä hän onnistui maalinteossa kummassakin ottelussa. Kaveri on hyvä ilmassa, tekniikka ja sijoittuminenkin pelaa, lisäksi nopeuttakin tuntuu löytyvän. Harmi vaan että häntä joutuisi odottamaan niin pitkään.
Llorente olisi mahtava kaappaus, mutta luultavasti joudumme tyytymään johonkin Bobby Zamoraan. Mutta koska ilmeisesti kaipaan pettymyksiä, niin minulla vielä toivo sikiää. Leandro parhaimmillaankin voisi tehdä Sandrot, eli loistaa loppukaudesta pelityyliin totuttuaan...taitaa olla liiaan myöhäistä, jos kärkeen haetaan messiasta tähän kauteen!
|
|
|
|
|
robinyari
Poissa
|
 |
Vastaus #58 : 04.08.2011 klo 16:06:40 |
|
Vähän menee ohi aiheen, mutta olisiko kiinnostuneita "fantasiamanageripelaajia" alkavalle kaudelle? Jos on, niin laitan meille liigan pystyyn ja koodit tänne jaettavaksi. Ohessa hyväksi todettuun peliin linkki: http://fantasyfootball.skysports.com/Joukkueen rakentamisessa menee vähintään se 15 minuuttia, mutta muuten oikein kevyt käyttää, ja säännöt ovat mielestäni järkeenkäyvät. Peli on tietenkin ilmainen.
|
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
 |
Vastaus #59 : 04.08.2011 klo 16:15:36 |
|
Vähän menee ohi aiheen, mutta olisiko kiinnostuneita "fantasiamanageripelaajia" alkavalle kaudelle?
Jos tässä http://tottenhamhotspur.fantasyleague.com/ on muita mukana, niin liigaa pystyyn vaan. Tuon ja PL:n oman lisäksi en taida enää muihin ehtiä keskittymään.
|
|
|
|
|
john white
Poissa
|
 |
Vastaus #60 : 04.08.2011 klo 17:43:19 |
|
Llorente olisi mahtava kaappaus, mutta luultavasti joudumme tyytymään johonkin Bobby Zamoraan. Mutta koska ilmeisesti kaipaan pettymyksiä, niin minulla vielä toivo sikiää.
Leandro parhaimmillaankin voisi tehdä Sandrot, eli loistaa loppukaudesta pelityyliin totuttuaan...taitaa olla liiaan myöhäistä, jos kärkeen haetaan messiasta tähän kauteen!
Samba, Diarra, Nilmar, Adebayor ja Llorente ovat ilmeisesti ne pelaajat, joista Spurs on nyt tosissan kiinnostunut. Tiedä onkos kukaan noista mikään messias, mutta jokainen kuitenkin parempi kuin se pelaaja, jonka tilalle tulee.......jos tulee
|
|
|
|
|
böögö
Poissa
|
 |
Vastaus #61 : 04.08.2011 klo 17:47:25 |
|
Lass Diarra and Adebayor to Spurs reasonably soon.https://twitter.com/#!/intheknow99Ilmeisesti Adebayor lainalle ja Diarra pysyvällä sopimuksella. Kuulostaa erittäin hyvältä, mutta huhut on huhuja.
|
|
|
|
|
Panze
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #62 : 04.08.2011 klo 17:54:49 |
|
Itseäni ihmetyttää Spursin touhussa eräs asia, nimittäin se, että Kranjcaria ollaan niin innokkaasti potkimassa pihalle. Pelit, jotka olen mieheltä nähnyt ovat olleet hyviä Tottenham-paidassa. Onko kyse siitä, että mies itse haluaa pois vai, eikö vain kuulu Harryn suosikkipelaajiin, mikä olisi outoa, sillä eikö hänet tuotu koutsin edellisestä seurasta. Nikossa olisi vielä se hyvä puoli, että osaisi hoitaa keskikentällä melko montakin ruutua. Jenasin, Bentleyn ja Palacioksen poistamisessa on järkeä, mutta Kranjcarin kyllä itse pitäisin, mikäli olisi Tottenhamin manageri.
|
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
 |
Vastaus #63 : 04.08.2011 klo 17:59:40 |
|
Lass Diarra and Adebayor to Spurs reasonably soon.https://twitter.com/#!/intheknow99Ilmeisesti Adebayor lainalle ja Diarra pysyvällä sopimuksella. Kuulostaa erittäin hyvältä, mutta huhut on huhuja. Adebayor kuulostaa täysin järjenvastaiselta Cityn näkökulmasta, ellei Spurs maksaa palkkaa kokonaisuudessaan, mihin tuskin Spurs suostuu.
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #64 : 04.08.2011 klo 18:02:50 |
|
Adebayor kuulostaa täysin järjenvastaiselta Cityn näkökulmasta, ellei Spurs maksaa palkkaa kokonaisuudessaan, mihin tuskin Spurs suostuu.
Noh, ehkäpä City edes flirttailee hieman FFPn suuntaan ja silloin lainasiirto Cityn subventoidessa palkkaa ei välttämättä ole niin huono asia Cityn näkökulmasta (kuin lainasiirto toisaalle, jossa City subventoi selvästi enemmän liksaa). Tai sitten ei, eihän City tule kriteereitä kuitenkaan täyttämään - ei edes kepulikonsteillaan.
|
|
|
|
|
john white
Poissa
|
 |
Vastaus #65 : 04.08.2011 klo 18:03:32 |
|
Itseäni ihmetyttää Spursin touhussa eräs asia, nimittäin se, että Kranjcaria ollaan niin innokkaasti potkimassa pihalle.
Jos Harryllä on terveenä Bale, Modric, Huddlestone, Sandro, VDV, Lennon, Palacios, niin kenet Niko noista syrjäyttäisi. Oikealla laidanna on epäonnistunut täysin. Ei kaveria olla potkimassa pois, vaan ei vain yksinkertaisesti mahdu avaukseen ja penkkikomennuksista kiukuttelun vei miehen Harryn koirankoppiin  On nyt pelannut harjoitusotteluissa varsin mallikkaasti ja voi hyvinkin jäädä joukkueeseen sillä Levy on laittanut Nikon kaulaan melkoisen ison hintalapun.
|
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 04.08.2011 klo 18:05:08 |
|
Noh, ehkäpä City edes flirttailee hieman FFPn suuntaan ja silloin lainasiirto Cityn subventoidessa palkkaa ei välttämättä ole niin huono asia Cityn näkökulmasta (kuin lainasiirto toisaalle, jossa City subventoi selvästi enemmän liksaa).
Ei mitään toivoa Spursilla. Ennemmin City maksaa suuremman osan palkasta ja dumppaa Aden lainalle vaikka Valenciaan tai vastaavaan. Eikös se Ade jo ehtinyt sanoa, ettei Spursiin halua?
|
|
|
|
|
D4
Poissa
|
 |
Vastaus #67 : 04.08.2011 klo 18:06:46 |
|
Vähän menee ohi aiheen, mutta olisiko kiinnostuneita "fantasiamanageripelaajia" alkavalle kaudelle? Jos on, niin laitan meille liigan pystyyn ja koodit tänne jaettavaksi. Ohessa hyväksi todettuun peliin linkki: http://fantasyfootball.skysports.com/Joukkueen rakentamisessa menee vähintään se 15 minuuttia, mutta muuten oikein kevyt käyttää, ja säännöt ovat mielestäni järkeenkäyvät. Peli on tietenkin ilmainen. Spurs Finlandilla on toki jo oma liigansa fantasy.premierleague.com:ssa. Itse harrastan tuota (kai "alkuperäistä") fantasialiigaa, ja jo pelkästään se vie sen verran aikaa, että muihin en kyllä lähde.
|
|
|
|
|
Panze
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #68 : 04.08.2011 klo 18:11:34 |
|
En ehkä avaukseen miestä olisi sijoittamassa ihan suoraan, mutta kyllä tuo mielestäni olisi ensimmäinen vaihtoehto esimerkiksi VdV:lle ja Modricille, joilla kummallakin on jonkun verran loukkaantumishistoriaa. Toki jos mies on kiukutellut, niin onhan tuo kopitus ihan ymmärrettävää. Näkisin kuitenkin, että miehelle olisi käyttöä isossa osassa Valioliigajoukkueista.
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #69 : 04.08.2011 klo 18:20:00 |
|
Ei mitään toivoa Spursilla. Ennemmin City maksaa suuremman osan palkasta ja dumppaa Aden lainalle vaikka Valenciaan tai vastaavaan.
Siinä on kyllä Adellakin sanomista minne dumpataan jos dumpataan. Sinänsä tämäkin teoreettinen pyörittely kertoo miksi on lottovoitto jos FFP saa siivottua nämä Mansourit mahdollisimman kauaksi futiskentiltä.
|
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
 |
Vastaus #70 : 04.08.2011 klo 18:27:40 |
|
Siinä on kyllä Adellakin sanomista minne dumpataan jos dumpataan.
Jos Spurs tarjoaa jotain vaihdossa, joka Mancinille kelpaa, niin eiköhän kauppa ole mahdollinen. Laina tuskin (vaikka pelaaja haluaisikin). Toisaalta juttuahan on tosiaan jo liikkunut, ettei Spurs Adea kiinnostaisi. Adebayorin sopimus Cityn kanssa ei käsittääkseni edes mene FFP-sääntöjen alle, koska on tehty vuonna 2009. Nyt on muuten Cityllä paljon kauppatavaraa, jotta saa rahaa kassaan  Oli ehdottomasti oikea liike Cityltä riehua kunnolla markkinoilla ennen kuin FFP:tä alettiin toteuttaa.
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #71 : 04.08.2011 klo 18:30:40 |
|
Adebayorin sopimus Cityn kanssa ei käsittääkseni edes mene FFP-sääntöjen alle, koska on tehty vuonna 2009. Aukaisetko vähän? Nyt on muuten Cityllä paljon kauppatavaraa, jotta saa rahaa kassaan  Voi olla aika hiljaista, City joutuu kompensoimaan lähtevien pelaajien sopimuksia sen verran rajusti ettei niistä siirtosummista niin kaksista iloa ole.
|
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
 |
Vastaus #72 : 04.08.2011 klo 18:49:01 |
|
Aukaisetko vähän?
Muistan lukeneeni, ettei ennen vuotta 2010 tehtyjä sopimuksia lasketa FFP:n alle. Saa toki korjata, jos olen väärässä. Tottakai kompensaatiot pienentää kassaan tulevaa rahasummaa, mutta plussalle jää kuitenkin. Nyt kun City on CL:ssä ja todennäköisesti vakiinnuttaa paikkansa siellä, niin tulot kasvavat koko ajan ja seuralta ei voi pyytää enää päättömää palkkaa. Tai voi toki, mutta Cityn vetovoima kasvaa UCL-paikan myötä, joten jos vaikkapa Nigel De Jong pyytää 150 000 viikossa, niin Cityn ei tarvitse suostua. Mikään muu jengi ei tuollaista tulisi maksamaan ja City pystyy UCL- ja huippujoukkue -statuksella houkuttelemaan paljon halvemmalla samantasoisen pelaajan. Esimerkkinä käytettäköön vaikka Clichyä, joka ottaa 25000 viikossa vähemmän kuin Bridge. Vaikkei Clichy olekaan ollut parina viime kautena kovin ihmeellinen pyyhkii lattiaa silti Bridgellä mennen tullen. Eli summa summarum. City tulee kasvattamaan tuloja ja leikkamaan palkkabudjettia, jolloin luonnollisesti mennään koko ajan enemmän ja enemmän kohti FFP-säännöstöjä ja tämä tulee aivan varmasti riittämään UEFA:lle.
|
|
|
|
|
Blanchflower
Poissa
|
 |
Vastaus #73 : 04.08.2011 klo 19:12:42 |
|
Muistan lukeneeni, ettei ennen vuotta 2010 tehtyjä sopimuksia lasketa FFP:n alle. Saa toki korjata, jos olen väärässä. Ei se nyt todellakaan ihan noin mene: Players under contract before 1 June 2010
If a licensee reports an aggregate break-even deficit that exceeds the acceptable deviation and it fulfils both conditions described below then this would be taken into account in a favourable way.
i) It reports a positive trend in the annual break-even results (proving it has implemented a concrete strategy for future compliance);and
ii) It proves that the aggregate break-even deficit is only due to the annual break-even deficit of the reporting period ending in 2012 which in turn is due to contracts with players undertaken prior to 1 June 2010 (for the avoidance of doubt, all renegotiations on contracts undertaken after such date would not be taken into account).
This means that a licensee that reports an aggregate break-even deficit that exceeds the acceptable deviation but that satisfies both conditions described under i) and ii) above should in principle not be sanctioned. Ja ylipäätään aikamoista pilvilinnojen rakentelua nuo kuvitelmat Citystä FFP -säännöstön täyttävänä huippujenginä.
|
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
|
 |
Vastaus #74 : 04.08.2011 klo 19:19:04 |
|
Ja ylipäätään aikamoista pilvilinnojen rakentelua nuo kuvitelmat Citystä FFP -säännöstön täyttävänä huippujenginä.
Sitten aikanaan se nähdään. Mainostulot ym. tulevat nousemaan koko ajan ja pelaajatarjonta tulee nousevan statuksen myötä myös laajentumaan, joten ei tarvitse enää maksamaan kakkosluokan pelaajia päättömiä. Sinä sanot, että City tullaan sulkemaan eurokentiltä, minä sanon, ettei tulla. Mutta, kuten sanoin, tulevaisuus näyttää. Edit: Ihan hyvä, että korjasit tuossa palkka-asiassa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.08.2011 klo 19:22:34 kirjoittanut Lätkis »
|
|
|
|
|
|
|