Keltapaidoista varmaan puhutaan?
En ole ainoa, joka on kritisoinut Löwin peluutusta yleiselläkin tasolla. Otetaan vaikka esimerkkinä Müller ja Podolski, joita Löw on taas vääntämässä avaukseen, vaikka parempia olisi penkillä. Löw nyt vaan tykkää luottaa vakiokasvoihinsa, eikä hevillä heistä luovu.
Boldasin pääpointin, kun et näemmä jaksa koko tekstiä lukea.
Yleiskommenttina vain sen verran, että minusta jalkapalloaiheisella keskustelupalstalla on sallittava jalkapalloaiheinen keskustelu. Ei näitä kausiotsikkojakaan tule monopolisoida vain seurojen omien fanien muniinpuhaltelulle, vaan ulkopuolisten pitää voida käydä puhkomassa näitä pilvilinnoja neuloillaan, sikäli kun tarvetta siihen on. Kuplahan BVB nyt kuitenkin todellisen tason puolesta kiistatta on, ensi kaudella ehkä pääsevät CL:ssä 16 joukkoon, mutta sitten joku isompi seura kyllä tiputtaa nämä muksut aika tylysti maan pinnalle.
Saat toki kommentoida minne haluat mitä haluat, mutta mielelläni en lukisi samaa tarinaa joka ketjussa.
Ei minulla ole mitään tarvetta kirjoittaa vaikka Hummelsista tähän otsikkoon, jos sitä ei kaivata.
Ei tietenkään ole. Voit myös kirjoittaa Moisanderin otsikon alle tai minne parhaaksi näet.
Ihmetyttää silti, että miten se on keskustelun kannalta niin huono juttu, että vaikka minä, Leka ja muutama muu ovat tässä keskustelussa eri linjoilla kuin callitit ja vielä puolueellisemmat dynastiapaasaajat.
Ei sinun ja Lekankaan kirjoittelut haittaisi, jos ne eivät käsittelisi aina samaa tarinaa Dortmundin romahduksesta ja siitä kuinka jokainen siirto/jatkosopimus siihen lopulta johtaa. Olen ottanut jo muistiin sinun ja Lekan nimen, joten kun/jos Dortmund romahtaa minä muistan, että te viisaathan sen jo tiesitte. Eli toisin sanoen ei tarvitse jauhaa enää Dortmundin romahduksesta (täällä), vaikka kuinka todennäköiseltä se tuntuisi.