Yli-ikäinen junnu
Poissa
Suosikkijoukkue: PaTo
|
 |
Vastaus #325 : 28.01.2012 klo 19:48:51 |
|
KSF - ÅIFK2 8-6
|
|
|
|
|
ChiefSalmi
Poissa
|
 |
Vastaus #326 : 28.01.2012 klo 20:31:03 |
|
KF Kosovo - TPK 3 7-9
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Barca
|
 |
Vastaus #327 : 28.01.2012 klo 22:32:09 |
|
Fc Turku - TPK2 2-8 (1-4)
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #328 : 28.01.2012 klo 22:46:20 |
|
Fc Turku - TPK2 2-8 (1-4)
 Montaks teit?
|
|
|
|
|
Dinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Barca
|
 |
Vastaus #329 : 29.01.2012 klo 01:02:18 |
|
 Montaks teit? 1 
|
|
|
|
|
Janttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Liedon Pallon joukkueet junnuista Edustukseen
|
 |
Vastaus #330 : 29.01.2012 klo 19:36:56 |
|
Lieto - LoPS 6 - 1 ( 2 - 0 )
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.01.2012 klo 22:09:12 kirjoittanut Janttu »
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #331 : 29.01.2012 klo 20:37:56 |
|
Lieto 2 - LoPS 6 - 1 ( 2 - 0 )
Mitäänsanomaton peli, jossa Lieto teki kauden maalin. Kentällä yksi hyvä joukkue ja kaksi, jotka oli väärässä sarjassa. Kärsijänä taisi kuitenkin olla kotijoukkue. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
|
|
|
|
|
Morchen
Poissa
|
 |
Vastaus #332 : 29.01.2012 klo 21:13:48 |
|
Lopsilla tuntui jotenkin olevan yritys ja tahto hukassa. Loimaan pelin jälkeen oli käsivarret mustelmilla blokkien jäljiltä, nyt ei juuri kontaktia tullut. Pieni pettymys, odotin kunnon vääntöä.
|
|
|
|
|
Yli-ikäinen junnu
Poissa
|
 |
Vastaus #333 : 29.01.2012 klo 21:19:51 |
|
Lieto 2 - LoPS 6 - 1 ( 2 - 0 )
Janttu hei, mikä tää Lieto 2 -juttu oikeen on? Ette te sinne vitoseen sen enempää pisteitä saa, vaikka yritätkin kalastella niitä voittamalla Kakkosessa pelin 
|
|
|
|
|
Rockatansky
Poissa
Suosikkijoukkue: HP-47 / Team Discura / LDG
|
 |
Vastaus #334 : 29.01.2012 klo 21:44:36 |
|
|
|
|
|
|
Hade
Poissa
|
 |
Vastaus #335 : 29.01.2012 klo 22:04:57 |
|
TuWe luovutti Nelosen lohkossa 1 
|
|
|
|
|
Janttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Liedon Pallon joukkueet junnuista Edustukseen
|
 |
Vastaus #336 : 29.01.2012 klo 22:14:08 |
|
Janttu hei, mikä tää Lieto 2 -juttu oikeen on? Ette te sinne vitoseen sen enempää pisteitä saa, vaikka yritätkin kalastella niitä voittamalla Kakkosessa pelin  Voiton huumassa taisi osa ajatuksista olla jo kesässä... Tuo tulos kyllä kelpaisi kesälläkin jos vaan samaan Vitosen lohkoon LoPSin kanssa päästään  Täytyy yrittää vielä keskittyä tähän sisälajien kuninkaaseen ennen kuin siirrytään ulos vihreille kentille.
|
|
|
|
|
_Baros_
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #337 : 29.01.2012 klo 22:21:46 |
|
TuWe luovutti Nelosen lohkossa 1  Piikkiössä todellista futsal-juhlaa, Magenilla kuuleman mukaan 1+3 pelaajaa PiPSiä vastaan ja seuraavia pelejä ei siis ilmeisesti pelattu ollenkaan... (Tähän monta semmost keskarihymiöö)
|
|
|
|
|
Naldo
Poissa
|
 |
Vastaus #338 : 30.01.2012 klo 16:36:50 |
|
Todellista juhlaa.
Meinasi jäädä pelaamatta tuo magen-pelikin, kun kaveri soitti tuntia ennen pelin alkua etteivät saa porukkaa kasaan.
Ohjeistin sitten, että 1+3 saa pelata.
No saatiin peli pelattua, itse peli olikin sitten jotain mistä en edes kavereille kertoisi, ainakin 3 pistettä saatiin...
|
|
|
|
|
muurinen
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-48, Liverpool FC, Torre Calcio
|
 |
Vastaus #339 : 30.01.2012 klo 17:10:38 |
|
TuWe luovutti Nelosen lohkossa 1  Ja Torren maalisuhde huononi 20 häkin verran. Voihan paska!
|
|
|
|
|
Tukholma
Poissa
|
 |
Vastaus #340 : 30.01.2012 klo 17:31:54 |
|
Varoitustilaston armottomat luvut, ensimmäisenä eniten varoituksia saalistanut joukkue, viimeisenä vähiten. Siinä TPK 3:n salaisuus johtoasemalleen. Joukkue muutoin on varsin keskinkertainen. FC Komarilla, TPK 2 ja Åbo IFK:n kakkosella on vielä pitkä matka onnistuneeseen pelaamiseen. Jatkuva virhesuma rikkoo pelin tavalla, jota on vaikea enää pelin kestäessä korjata.
FC Komar 18 TPK 2 17 Åbo IFK 15 LOPS 11 FC Kosova 9 FC Turku 9 LTU 9 KSF 8 Lieto 7 TPK 3 3
|
|
|
|
|
Buha
Poissa
|
 |
Vastaus #341 : 30.01.2012 klo 23:22:10 |
|
Tarina Futsalista 2011/2012 .v KAKKONEN SARJA -----ISÄN JA POJAN TOMINTAA PELIN AIKANA----- PELAAJA: Iskääääääääää smrc..  smrc.. tuomari näytti keltaista korttia ..... ISÄ(hän on katsomossa): Tuomariiiiiiiiiiiiiiiiiii mitä vit..... Tuomariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii PELAAJA: Iskäääää katsooo mitä tuomari tekeee. ISÄ: Tuomariiiiiiiiiiiiiiii ...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr....olet ihan paskaaaa ... PELAAJA. Iskäää smrc  smrc.. Miksi minä olen näin huono ISÄ: Älä ! Sinä olet paras .... Sinä olet minun poikani...... PELAAJA:Iskäääääää minä pärjään Futsalissa, olen fiksumpi kuin moni muu ISÄ: Kyllä,, Kyllä  minun poikani ...... PELAAJA: Iskääää Tuomari blaa blaaaa....Iskää vastustaja bla bla... ISÄ: Bla bla bla blaaaaaaa ... ----- THE END------ KIRJAILIJA:Joka pelissä(PELAAJAN oma peli) ollut sama juttu..... Myös miksi PELAAJA pelaa Futsal - Jalkapallo?? koska ei osaa kävellä kunnolla.... mutta kun on kyseessä KIUSAAMINEN he ovat (PELAJAA JA ISÄ) MM ja EM . Mä en tiee mista se johtuu?? Mitä on kyseessä?? Onko Schizofreni & psykos ..... en tiee .... Suosittelemme lääkärintarkastusta mahdollisimman pian .
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.01.2012 klo 23:46:44 kirjoittanut Buha »
|
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
 |
Vastaus #342 : 30.01.2012 klo 23:29:40 |
|
Anteeksi, mitä?
|
|
|
|
|
Kalza
Poissa
Suosikkijoukkue: FC HotLips Turku, VCF, AAC-OAF
|
 |
Vastaus #343 : 30.01.2012 klo 23:44:12 |
|
Suosittelemme lääkärintarkastusta mahdollisimman pian .
sama 
|
|
|
|
|
Rockatansky
Poissa
Suosikkijoukkue: HP-47 / Team Discura / LDG
|
 |
Vastaus #344 : 30.01.2012 klo 23:51:47 |
|
Varoitustilaston armottomat luvut, ensimmäisenä eniten varoituksia saalistanut joukkue, viimeisenä vähiten. Siinä TPK 3:n salaisuus johtoasemalleen. Joukkue muutoin on varsin keskinkertainen. FC Komarilla, TPK 2 ja Åbo IFK:n kakkosella on vielä pitkä matka onnistuneeseen pelaamiseen. Jatkuva virhesuma rikkoo pelin tavalla, jota on vaikea enää pelin kestäessä korjata.
FC Komar 18 TPK 2 17 Åbo IFK 15 LOPS 11 FC Kosova 9 FC Turku 9 LTU 9 KSF 8 Lieto 7 TPK 3 3
Mielenkiintoinen näkökulma mutta väitän silti että esim. kerho2 on ollut aina hiukan korttiherkkä joukkue, on sitten oltu sarjataulukon yläpäässä tai kuten tällä kaudella siellä toisessa päässä. Vastustajan peliähän siinä rikotaan, siitä ne kortit tulee.. tai sitten suunsoitosta 
|
|
|
|
|
Yli-ikäinen junnu
Poissa
|
 |
Vastaus #345 : 31.01.2012 klo 00:00:20 |
|
Tarina Futsalista 2011/2012 .v
No nyt 
|
|
|
|
|
Kiovan leipäkori
Poissa
|
 |
Vastaus #346 : 31.01.2012 klo 00:26:27 |
|
Mitä vittua minä juuri luin? Myös miksi PELAAJA pelaa Futsal - Jalkapallo?? koska ei osaa kävellä kunnolla.... mutta kun on kyseessä KIUSAAMINEN he ovat (PELAJAA JA ISÄ) MM ja EM .
Mä en tiee mista se johtuu?? Mitä on kyseessä?? Onko Schizofreni & psykos ..... en tiee ....
Suosittelemme lääkärintarkastusta mahdollisimman pian .
Pakko peukuttaa erityisesti tälle kohdalle, tällaista tekstiä ei moni pysty tuottamaan 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.01.2012 klo 00:28:46 kirjoittanut Kiovan leipäkori »
|
|
|
|
|
Rin Tin Tin
Poissa
|
 |
Vastaus #347 : 31.01.2012 klo 00:26:42 |
|
Tarina Futsalista 2011/2012 .v KAKKONEN SARJA -----ISÄN JA POJAN TOMINTAA PELIN AIKANA----- PELAAJA: Iskääääääääää smrc..  smrc.. tuomari näytti keltaista korttia ..... ISÄ(hän on katsomossa): Tuomariiiiiiiiiiiiiiiiiii mitä vit..... Tuomariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii PELAAJA: Iskäääää katsooo mitä tuomari tekeee. ISÄ: Tuomariiiiiiiiiiiiiiii ...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr....olet ihan paskaaaa ... PELAAJA. Iskäää smrc  smrc.. Miksi minä olen näin huono ISÄ: Älä ! Sinä olet paras .... Sinä olet minun poikani...... PELAAJA:Iskäääääää minä pärjään Futsalissa, olen fiksumpi kuin moni muu ISÄ: Kyllä,, Kyllä  minun poikani ...... PELAAJA: Iskääää Tuomari blaa blaaaa....Iskää vastustaja bla bla... ISÄ: Bla bla bla blaaaaaaa ... ----- THE END------ KIRJAILIJA:Joka pelissä(PELAAJAN oma peli) ollut sama juttu..... Myös miksi PELAAJA pelaa Futsal - Jalkapallo?? koska ei osaa kävellä kunnolla.... mutta kun on kyseessä KIUSAAMINEN he ovat (PELAJAA JA ISÄ) MM ja EM . Mä en tiee mista se johtuu?? Mitä on kyseessä?? Onko Schizofreni & psykos ..... en tiee .... Suosittelemme lääkärintarkastusta mahdollisimman pian . mitä helvettiä? :yl os:
|
|
|
|
|
Buha
Poissa
|
 |
Vastaus #348 : 31.01.2012 klo 09:02:50 |
|
Tarina Futsalista 2011/2012 .v KAKKONEN SARJA -----ISÄN JA POJAN TOMINTAA PELIN AIKANA----- PELAAJA: Iskääääääääää smrc..  smrc.. tuomari näytti keltaista korttia ..... ISÄ(hän on katsomossa): Tuomariiiiiiiiiiiiiiiiiii mitä vit..... Tuomariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii PELAAJA: Iskäääää katsooo mitä tuomari tekeee. ISÄ: Tuomariiiiiiiiiiiiiiii ...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr....olet ihan paskaaaa ... PELAAJA. Iskäää smrc  smrc.. Miksi minä olen näin huono ISÄ: Älä ! Sinä olet paras .... Sinä olet minun poikani...... PELAAJA:Iskäääääää minä pärjään Futsalissa, olen fiksumpi kuin moni muu ISÄ: Kyllä,, Kyllä  minun poikani ...... PELAAJA: Iskääää Tuomari blaa blaaaa....Iskää vastustaja bla bla... ISÄ: Bla bla bla blaaaaaaa ... ----- THE END------ KIRJAILIJA:Joka pelissä(PELAAJAN oma peli) ollut sama juttu..... Myös miksi PELAAJA pelaa Futsal - Jalkapallo?? koska ei osaa kävellä kunnolla.... mutta kun on kyseessä KIUSAAMINEN he ovat (PELAJAA JA ISÄ) MM ja EM . Mä en tiee mista se johtuu?? Mitä on kyseessä?? Onko Schizofreni & psykos ..... en tiee .... Suosittelemme lääkärintarkastusta mahdollisimman pian . kyseessä on isän ja pojan toimintaa pelin aikana kakkosta div...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.01.2012 klo 10:07:51 kirjoittanut Buha »
|
|
|
|
|
muurinen
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-48, Liverpool FC, Torre Calcio
|
 |
Vastaus #349 : 31.01.2012 klo 09:51:43 |
|
TPK3 taitaa pitää sitä palloa aika hyvin kun ei pahoja virheitä tarvi tehdä ja hermotkin pysyy kurissa kun oma peli kulkee ja vastustajan verkko heiluu. Keskinkertaisesta joukkueesta on vähän hassua puhua jos kerran sarjaa johtaa ja maalisuhde on sarjan paras.
|
|
|
|
|
|
|
|