Kiima-Aho
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #650 : 26.09.2011 klo 00:52:57 |
|
Klubi oli parempi jalkapallossa, mutta Hyytiä oli silti aika onneton.
Tämän reissun paras puoli oli se, että Helsingin kaltaisesta perslävestä pääsi äkkiä pois. Olen aika juntti, mutta tuossa kylässä on silti oikeasti helvetilliset määrät peltiheikkejä.
|
|
|
|
|
Kiima-Aho
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #652 : 26.09.2011 klo 01:10:20 |
|
Saisikohan tässä perslävessä muuten käydä kerran ilman, että joku apina tulee kerjäämään rahaa/savukkeita/nokian osakkeita.
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
 |
Vastaus #653 : 26.09.2011 klo 02:33:29 |
|
Se oli herttasta kun Sakilaiset yhtyivät tähän lauluun jossain vaiheessa.
Sama episodi nähtiin jo keskiviikkona Vepsua vastaan.
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
 |
Vastaus #654 : 26.09.2011 klo 02:36:15 |
|
nyyh Vaikka en itse matsiin päässyt niin jo television kautta välittyi kuopiolaisten määrään nähden säälittävä desibelitaso. Toki ymmärrän, että perhekannattajia jne, mutta ei taideta nyt ihan laskea messiin sitten, vai? Tai jos lasketaan niin Klubilla oli Schalke-matsissa 10000 kannattajaa Sonskilla. Hieno juttu siis, että niitä reissaavia perhekannattajiakin on, mutta silti  Kyllä savolaiset ottivat pataan kummallakin osa-alueella, kentällä ja katsomossa.
|
|
|
|
kunq
Poissa
|
 |
Vastaus #655 : 26.09.2011 klo 02:38:12 |
|
Saisikohan tässä perslävessä muuten käydä kerran ilman, että joku apina tulee kerjäämään rahaa/savukkeita/nokian osakkeita.
Huutonaurut myös sulle, onneksi on oma kylä jonne paeta tätä kamaluutta. 
|
|
|
|
Röytän Karhu
Poissa
|
 |
Vastaus #656 : 26.09.2011 klo 03:02:42 |
|
Klubi oli parempi jalkapallossa, mutta Hyytiä oli silti aika onneton.
Ohoo, oliko tämä tunnustus siitä että vihelsi keltaisille?
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #657 : 26.09.2011 klo 05:59:20 |
|
Vaikka en itse matsiin päässyt niin jo television kautta
Ei saatana. Mikityksestä ootko ikinä kuullut.
|
|
|
|
Chevron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #658 : 26.09.2011 klo 06:02:39 |
|
Ei saatana. Mikityksestä ootko ikinä kuullut.
Kannattaa lopettaa se pirin vetäminen.
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #659 : 26.09.2011 klo 06:08:08 |
|
Ymmärrän kyllä että ottaa koville, kun tyypit maalta tulee ja niittaa katsomossa 100-0, mutta eikö teidän kannattaisi itse tehdä paskalle kannatuskulltuurille jotain?
Muutakin kuin katella pää kallellaan telkkua ja tehtailla sivunikkejä inter netiin.
|
|
|
|
Chevron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #660 : 26.09.2011 klo 06:15:21 |
|
Ohhoh, oikein 100-0. Taisin sitten olla jossain toisessa pelissä selvinpäin.  Lienee tuo savolaisten huonokuuloisuus sisäsiittoisuuden sivutuotteita...
|
|
|
|
PG
Poissa
Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa
|
 |
Vastaus #661 : 26.09.2011 klo 07:45:27 |
|
En jaksa tuohon pelleilyyn lähteä sen enempää mukaan, mutta ei sieltä savon päädystä kuulunut kuin pari kertaa joku todella vaimea mölinä ja kläpkläpit näkyi sinne meidän päätyyn. Tuskinpa meidänkään äänet sinne asti kantautuivat.
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #662 : 26.09.2011 klo 08:07:12 |
|
En jaksa tuohon pelleilyyn lähteä sen enempää mukaan, mutta ei sieltä savon päädystä kuulunut kuin pari kertaa joku todella vaimea mölinä ja kläpkläpit näkyi sinne meidän päätyyn. Tuskinpa meidänkään äänet sinne asti kantautuivat.
Juuri näinhän se menee. Mutta sitten kun on kuullut analyysit näkyvyydestä/äänestä muualta päin katsomoa, niin tämä "kisa" meni Savoon. Toki ihmetyttää se, että vaikka jengi menestyy ja väestöpohjaakin olisi, niin sinivalkoisten kannatus on todella laimeaa. Koskikeskuksen hardbass ei ihan riitä tuolla potetntiaalilla.
|
|
|
|
Lihamuuri
Poissa
Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...
|
 |
Vastaus #663 : 26.09.2011 klo 10:27:16 |
|
Klubipääty oli paljon äänekkäämpi itäkatsomosta keskiviivan tuntumassa. Soneran kuppainen akustiikka tekee tepposet kyllä niin että päädyt eivät todellakaan kuule toisiaan kunnolla näin pienillä kannattajamäärillä.
Edit. Kuitenkin mahtaavaa että KuPSilta tuli noin paljon tuularia ja junnuakin mukaan.
Edit2: Hakanpää on ylöspäin pelattaessa todella kovaa valuuttaa, mutta KuPSin maali johtui aika räikeästi Hakanpään huonosta sijoittautumisesta joita kyllä on tällä kaudella nähty jo ihan tarpeeksi. Masse jatkaa, Fowler ja Riihilahti ehkä eivät joten oikea paikka on keskikentän pohjalla jos nopeus riittää ensi vuonna edes vähän alusta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.09.2011 klo 10:38:59 kirjoittanut Lihamuuri »
|
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #664 : 26.09.2011 klo 10:37:21 |
|
Klubipääty oli paljon äänekkäämpi itäkatsomosta keskiviivan tuntumassa. Soneran kuppainen akustiikka tekee tepposet kyllä niin että päädyt eivät todellakaan kuule toisiaan kunnolla näin pienillä kannattajamäärillä.
Edit. Kuitenkin mahtaavaa että KuPSilta tuli noin paljon tuularia ja junnuakin mukaan.
Sama ja sama. Hieman ihmetyttää, miten noin suuresta kannattajamäärästä saadaan foorumilla väännettyä negatiivinen asia. KuPS:illa oli todella hieno määrä kannattajia mukana, eikä sen arvoa yhtään vähennä se, etteivät olleet yhtä kovaäänisiä kuin eteläpääty.
|
|
|
|
TeukkaS
Poissa
Suosikkijoukkue: ikuinen tuplamestari
|
 |
Vastaus #665 : 26.09.2011 klo 10:48:43 |
|
Vammainen keskustelu, mutta sopii toki joukon jatkoksi hippomitaleiden, FC Espoon kompassijanareiden  ja Malisen tv-kommentointien sekaan. Väärin kannatettu, väärin voitettu ja hävitty.
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #666 : 26.09.2011 klo 10:58:11 |
|
television kautta välittyi kuopiolaisten määrään nähden säälittävä desibelitaso.  Keskiviivalla joukkuekuvaa kyykkiessä oli pelaajaesittelyssä keltaisten kohdalla mölytaso aivan omaa luokkaansa. Pohjoisessa naputellessa jos oli muuten hiljaista niin kuului etelästä hyvin harvoin yhtään mitään muuta kuin se kunnolla tsempattu kimpparääkäisy "Palloliitto". Etelässä kuvaillessa kuului pohjoisesta aika hyvin liki kaikki, vaikka snadilaiset jumppasivatkin kymmenen metrin päässä takana. Osasyyhän tohon on tietysti tuulen suunta (menikö naurettavan puolelle tässä kohtaa  ), mutta olihan siellä ny määrällisesti niin helvetin paljon enemmän lössiä kuin eteläpäädyssä. Helvetin hyvä meininki oli snadilaisillakin. Mulle mm. tuli jostain syystä aivan pakottava tarve kotona alkaa hiplaamaan levyhyllyä Depeche Moden kohdalla. Oli suorastaan herkistävää (vittu oikeesti!) nähdä miten hyvin se pohjoseen pelkkänä sauvakävelytifona näyttänyt touhu tarttui niihin pikkumukuloihin itäkatsomossa. Nehän katteli melkein enempi päätykatsomoa kuin peliä, kun piti päästä samassa kohtaa tittitittidittittelemään.  Sen sijaan se nannannannattelu toi mulle saman piisin jokusen sataa kertaa nykyisen kotikaupungin jengin peleissä kuultuna mieleen semmosia juttuja, joita välttämättä yksikään klupikannattaja ei haluaisi omilla rallatteluillaan tietoisesti saada aikaiseksi. 
|
|
|
|
kunq
Poissa
|
 |
Vastaus #667 : 26.09.2011 klo 12:25:15 |
|
Mutta sitten kun on kuullut analyysit näkyvyydestä/äänestä muualta päin katsomoa, niin tämä "kisa" meni Savoon.
Ihan muuta olen tässä itse kuullut kaikilta puolueettomilta ihmisiltä jotka paikan päällä olivat. Mikityksestä olen toki kuullut ja sä väität tosissasi, että siellä on mikit ollut vaan Klubipäädyn edessä? Tämän lisäksi sä varmaan voit arvioida tosiaan jotenkin realistisesti ollessasi itsekin siellä savolaisperheiden saartamana sekä enemmän tai vähemmän napeissa. Jos vaikka menisit snorttaamaan ne loputkin jauhot sieraimeesi ja ymmärtäisit, että hävisitte kentällä sekä katsomossa, ja katsomossa vielä huomattavasti selkeämmin.
|
|
|
|
kunq
Poissa
|
 |
Vastaus #668 : 26.09.2011 klo 12:27:53 |
|
No vielä kun alkaa määrällisesti tuota arvioimaan, niin sitä säälittävämmältä kuopiolaisten suoritus tuntuu. Silti toki ymmärrän sen, sillä ääneenkannatus jäi ainakin sen vähän kuulemani perusteella suurimmalta osalta pelkkään cläpcläpcläppiin. Tämän edelleen ymmärrän koska tuulareiden osuus näytti olevan reilu enemmistö siinä päädyssä.
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #669 : 26.09.2011 klo 12:29:32 |
|
Vaikka en itse matsiin päässyt niin jo television kautta
Tsemppiä.
|
|
|
|
Huupponen
2017
Paikalla
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
 |
Vastaus #670 : 26.09.2011 klo 12:31:53 |
|
Koska muuten finaalin palkintorahat päivitetään? 25 000 on aika surkea summa, kun Liigacupissakin saa jo sen 20 000. Eikö palloliitolla ole enempää pistää vai eikö vaan kiinnosta nostaa palkintorahoja?
OT sinäänsä mutta Uusi Lahti Cup-hallihöntsän voitostakin saa 15000
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #671 : 26.09.2011 klo 12:59:12 |
|
Mä kyl kuulin sen paremmin! Mut sit taas sitä mä en niinku kuullu yhtään. Mut sit joku pieras ni sen mä kyl kuulin! Kellään tietoa kummasta päädystä pieru tuli?! Vittu mitä vääntöä  :keskari: Molemmille kannattajapäädyille vahva  Se nyt on Suomessa ihan yleinen juttu, että porukoista lähtee väkimäärään nähden varsin vähän ääntä mutta siitä huolimatta hyvää toimintaa niin stadilaisilta, sudeteilta kuin kuopiolaisilta lauantaina.
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #672 : 26.09.2011 klo 14:01:07 |
|
Ihan samaa mieltä tästäkin.
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #673 : 26.09.2011 klo 14:06:35 |
|
OT sinäänsä mutta Uusi Lahti Cup-hallihöntsän voitostakin saa 15000
OT:ta niin ikään, mutta miksi Suomen Cup:lla ei ole enää nimisponsoria? Jo silloin kun pelattiin vielä Mestaruussarjaa eikä Veikkausliigaa, Suomen Cup tunnettiin nimellä Kansallis Cup ja senkin jälkeen Veikkaajan Suomen Cup. Kyllä tästä nyt luulisi jonkun sponsorin nykyäänkin maksavan parikymppiä.
|
|
|
|
Jonatan
Poissa
|
 |
Vastaus #674 : 26.09.2011 klo 14:09:57 |
|
Sponsori voisi jopa vaatia, että liitossa pitäisi tehdä jotain näkyvyyden eteen ja tämä tuskin ilahduttaisi liittoa. Helpompaa mennä sieltä, missä aita on matalin. Vieläkö muuten Ville Nylund on vastuussa cupin kehittämisestä? Tuollaisen tehtävän se kai sai joskus liitosta.
|
|
|
|
|
|