Hucle
Poissa
Suosikkijoukkue: South of Venus, East of Yyteri Beach
|
 |
Vastaus #825 : 10.08.2012 klo 18:55:01 |
|
Sumin (*20.2.-74) PPT-edustuksen debyytti lienee vaihdosta Ykkösen PPT-VaKP- matsiin 7.5.-89. Elikkä 15 + kitarisat. Sumialan ensimmäinen byyri edustuksessa samalta kaudelta (17.9. PPT-VanPa 2-2 / 53.Sumiala).
But what comes to Jazz...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.08.2012 klo 19:23:41 kirjoittanut Hucle »
|
|
|
|
|
Toveri Viljanen
Poissa
|
 |
Vastaus #826 : 11.08.2012 klo 11:59:25 |
|
Oli liki ettei saanu Jazzi kahta pistettä Ilvestä kiinni eilen. Tuuri-ankat teki voitto maalin kolme minuuttia ennen täyttä aikaa. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.08.2012 klo 04:00:18 kirjoittanut Toveri Viljanen »
|
|
|
|
|
|
|
54321
Poissa
|
 |
Vastaus #828 : 13.08.2012 klo 22:18:46 |
|
huhut porissa kertoo, että jazz ei pysty maksamaan pelaajille palkkoja/korvauksia loppukaudesta pitääkö paikkaansa. kertokoot ne jotka tietävät asiasta jotakin??? taasko meille käy näin  ..................................................  ................................................... 
|
|
|
|
|
Toveri Viljanen
Poissa
|
 |
Vastaus #829 : 13.08.2012 klo 22:33:34 |
|
huhut porissa kertoo, että jazz ei pysty maksamaan pelaajille palkkoja/korvauksia loppukaudesta pitääkö paikkaansa. kertokoot ne jotka tietävät asiasta jotakin??? taasko meille käy näin  Näin oon itekki kuullu. 
|
|
|
|
|
Baja
Poissa
|
 |
Vastaus #830 : 13.08.2012 klo 23:37:08 |
|
huhut porissa kertoo, että jazz ei pysty maksamaan pelaajille palkkoja/korvauksia loppukaudesta pitääkö paikkaansa. kertokoot ne jotka tietävät asiasta jotakin??? taasko meille käy näin  ..................................................  ...................................................  Näin oon itekki kuullu.  Kaitpa tämä/nämä ovat nyt niin sanotusti "huonoa/hyvää" huumoria? (TOIVOTTAVASTI!)
|
|
|
|
|
Keijo Koo
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves + tamperelainen palloilu
|
 |
Vastaus #831 : 14.08.2012 klo 09:34:35 |
|
Näin oon itekki kuullu.  Samat huhut ovat kantautuneet tänne manseenkin joku aika sitten. Konate lähti jo ja kuultuna, että muitakin olisi lähtökuopissa vielä ennen siirtoikkunan sulkeutumista. Onkos se nyt sitten elokuun viimeinen päivä?
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #832 : 14.08.2012 klo 10:37:22 |
|
Eli jo kevätkaudella keskusteluissa ollut ylimitoitettu pelaajabudjetti on käynyt toteen. Tuolloin muun muassa allekirjoittanut sai kuulla melkoiset haukut.
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #833 : 14.08.2012 klo 10:56:11 |
|
huhut porissa kertoo, että jazz ei pysty maksamaan pelaajille palkkoja/korvauksia loppukaudesta pitääkö paikkaansa. kertokoot ne jotka tietävät asiasta jotakin??? taasko meille käy näin  ..................................................  ...................................................  Nyt on yritysjohtajien palaverissa taas saatu aikaiseksi kunnon huhu, minä en kyllä ole kuullut näistä huhuista mitään mutta tuskin minä paremmin tiedän kuin heput Bolidenin työmaapalavereissa, Ilveksen nurkkapöydissä tai Joensuun opiskelijakämpissä.
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #834 : 14.08.2012 klo 10:57:10 |
|
Kaitpa tämä/nämä ovat nyt niin sanotusti "huonoa/hyvää" huumoria? (TOIVOTTAVASTI!)
Sama vitun trolli joka kerta ja täällä jaksetaan huolestua. Eiköhän tuon numerosarjan kommentointi jo SK:n palstoilla ole näyttänyt tasonsa (kuten toki täälläkin).
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #835 : 14.08.2012 klo 12:13:49 |
|
Nyt on yritysjohtajien palaverissa taas saatu aikaiseksi kunnon huhu, minä en kyllä ole kuullut näistä huhuista mitään mutta tuskin minä paremmin tiedän kuin heput Bolidenin työmaapalavereissa, Ilveksen nurkkapöydissä tai Joensuun opiskelijakämpissä.
Nyt Wecce järki käteen, ei näitä huhuja kai tuulesta temmata... vai?
|
|
|
|
|
Keijo Koo
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves + tamperelainen palloilu
|
 |
Vastaus #836 : 14.08.2012 klo 12:21:07 |
|
Nyt on yritysjohtajien palaverissa taas saatu aikaiseksi kunnon huhu, minä en kyllä ole kuullut näistä huhuista mitään mutta tuskin minä paremmin tiedän kuin heput Bolidenin työmaapalavereissa, Ilveksen nurkkapöydissä tai Joensuun opiskelijakämpissä.
Wecce, miks konate lähti?
|
|
|
|
|
Toveri Viljanen
Poissa
|
 |
Vastaus #837 : 14.08.2012 klo 13:10:37 |
|
Sehän lähti jo keväällä ekan kerran setvimään perheasioitaan. Palas takas ja kävi välillä Thaimaassa ja on nyt Kristiinassa. Pelillisesti ei mikään suuri menetys.
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #838 : 14.08.2012 klo 13:20:26 |
|
Sehän lähti jo keväällä ekan kerran setvimään perheasioitaan. Palas takas ja kävi välillä Thaimaassa ja on nyt Kristiinassa.
Pelillisesti ei mikään suuri menetys.
aika monta maalia kuitenkin? 
|
|
|
|
|
Toveri Viljanen
Poissa
|
 |
Vastaus #839 : 14.08.2012 klo 13:26:09 |
|
aika monta maalia kuitenkin?  joo, mut paikkoihin nähden sut vähän. Mitään muuta pelillistä lisäarvoa se ei joukkueelle tuonutkaan. Ja jos ainoa anti on maalit, niin silloin niitä pitäis syntyä kuin liukuhihnalta mun mielestä. Siitä ei kuitenkaan tässä tapauksessa ollut kyse. Tarkotan lähinnä sitä, että mitenkään korvaamaton pelaaja ei ole kyseessä. Velipuolensa Sekou on huomattavasti monipuolisempi ja tuottaa iloa muuallakin kuin pelkästään boksin sisällä suoraviivaisena jyränä. 
|
|
|
|
|
melvin
Poissa
Suosikkijoukkue: Swing, blue notes, polyrhythms, improvisation
|
 |
Vastaus #840 : 14.08.2012 klo 13:34:44 |
|
Edellisen kohdalla komppaan Toveria (en HTT:n huhujen kohdalla..). Mama ei selvästikään ole olennainen osa Santis-Matin pelisysteemiä. Ymmärrettävää siinä suhteessa, että Mama dominoi koko pelinrakentelua ja pahimmillaan yksinkertaisti ja teki ennalta-arvattavaksi hyökkäyspeliä. Sekou on enemmän joukkuepelaaja kun veljensä, vaikka Mamallakin toki byyrinteko-ansionsa on.
Oletteko panneet merkille, kuinka selkeää mm. joukkueen puolustuspelaaminen on ollut viime aikoina esim. viime vuoteen verrattuna? Myös pallonhallinta ja tietty riskittömyys ja pallon roiskimisen puuttuminen. Keltanokka-valmentajalta ei lainkaan hassumpaa pelisysteemin sisäänajoa. Nousuhaaveet ovat melkoisen kiven takana mutta ainakin nyky-Jazzin kaikkien aikojen paras sijoitus on haarukassa...
|
|
|
|
|
Baja
Poissa
|
 |
Vastaus #841 : 14.08.2012 klo 15:16:21 |
|
Edellisen kohdalla komppaan Toveria (en HTT:n huhujen kohdalla..). Mama ei selvästikään ole olennainen osa Santis-Matin pelisysteemiä. Ymmärrettävää siinä suhteessa, että Mama dominoi koko pelinrakentelua ja pahimmillaan yksinkertaisti ja teki ennalta-arvattavaksi hyökkäyspeliä. Sekou on enemmän joukkuepelaaja kun veljensä, vaikka Mamallakin toki byyrinteko-ansionsa on.
Oletteko panneet merkille, kuinka selkeää mm. joukkueen puolustuspelaaminen on ollut viime aikoina esim. viime vuoteen verrattuna? Myös pallonhallinta ja tietty riskittömyys ja pallon roiskimisen puuttuminen. Keltanokka-valmentajalta ei lainkaan hassumpaa pelisysteemin sisäänajoa. Nousuhaaveet ovat melkoisen kiven takana mutta ainakin nyky-Jazzin kaikkien aikojen paras sijoitus on haarukassa...
Varmasti juuri näin. Ensi kautta miettien ja silloin sitä ”pakollista nousua” ajatellen, niin jostain päin maailmaa tai maata se pakollinen huippu maalintekijä Jazzin on kait pakko kuitenkin kaivaa!?! Samaan syssyyn pitää pystyä pitämään nykyinen maalivahti, ynnä muutkin perus pelaajat. Ei varmasti helppo ja halpa kuvio kyseessä.
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #842 : 14.08.2012 klo 16:26:54 |
|
Näytille ensin Thaimaahan ja kun palasi niin ei mahtunut Jazziin. Roiskiviin jengeihin sopii, mutta ei pelaaviin.
|
|
|
|
|
melvin
Poissa
Suosikkijoukkue: Swing, blue notes, polyrhythms, improvisation
|
 |
Vastaus #843 : 14.08.2012 klo 18:24:06 |
|
Samaan syssyyn pitää pystyä pitämään nykyinen maalivahti.
Oskari on ollut OK ainakin sivuunkirjoittaneen mielestä, muunlaisiakin mielipiteitä on kuultu... Varsinkin Jouko Turkan aikaisen teatterikoulun oppien mukaiset purkaukset omalle puolustuslinjalle ovat mimiikkaa parhaimmillaan! 
|
|
|
|
|
Hucle
Poissa
Suosikkijoukkue: South of Venus, East of Yyteri Beach
|
 |
Vastaus #844 : 14.08.2012 klo 18:49:05 |
|
Oiskos tässä finaalipari:
Topi Mattila (* 03.02.-92) ->maalasi 4.7.2009/2D Niko Sulonen (*30.11.-95)-> maalasi 4.8.2012/2D
Siitä vaan laskemaan.
Korjataan: Sulosen Nikon oikea ja virallinen syntymäaika onkin 19. helmikuuta 1995. Kiitän varsin luotettavaa tietolähdettä! Eipä pitäisi mennä hakukoneiden misinfoon mukaan...Joten kalkyylit uusiksi.
|
|
|
|
|
staples
Poissa
|
 |
Vastaus #845 : 14.08.2012 klo 21:31:16 |
|
Naurattaa tämä heppuli Wekkuli. Aina kun joku kehuu tai haukkuu FC Jazz:a niin tällä wekkulilla tulee valtavat hiki karpalot kehosta ulos? Eikös tämä wekkuli ollut se Porin suurin takinkääntäjä aikanaan? Näitä Jazz aiheisia työmaapalavereita käydään tällä hetkellä monessa työyhteisössä. Tämä aihe on jo ollut jonkin aikaa esillä esim. telakan "työmaapalavereissa", että Jazz ei pysty hoitamaan velvoitteita? Tänään jopa käytiin Herralahden kentällä keskustelua siitä onko asia näin mitä tuodaan julki. Omatkin ihmettelevät miten näin voi käydä jos asiassa on jotakin perää.
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #846 : 15.08.2012 klo 08:21:00 |
|
Naurattaa tämä heppuli Wekkuli. Aina kun joku kehuu tai haukkuu FC Jazz:a niin tällä wekkulilla tulee valtavat hiki karpalot kehosta ulos? Eikös tämä wekkuli ollut se Porin suurin takinkääntäjä aikanaan? Näitä Jazz aiheisia työmaapalavereita käydään tällä hetkellä monessa työyhteisössä. Tämä aihe on jo ollut jonkin aikaa esillä esim. telakan "työmaapalavereissa", että Jazz ei pysty hoitamaan velvoitteita? Tänään jopa käytiin Herralahden kentällä keskustelua siitä onko asia näin mitä tuodaan julki. Omatkin ihmettelevät miten näin voi käydä jos asiassa on jotakin perää.
Kyllä takkia on käännetty, mutta tuntuu että tuo NiceF:n uusi toimihenkilösiipi on vielä takin kääntämisen lisäksi perkeleen katkera. Sinä et nyt telakkaa ole nähnytkään, joten kyllä rättikaupan takahuone riittää, siellä uskon että asiasta keskustellaan, En kyllä huomannut Herralahden kentällä tuota keskustelua vaikka siellä olin porttien aukaisemisesta sulkemiseen asti. Olisi hienoa kun teillä edes olisi huhu kun laitatte sen liikkeelle, ettekä keksisi niitä itse, koska silloin se ei enää ole huhu vaan tarkoituksellinen yritys vahingoittaa toisen toimintaa. Insinöörien aika futisbusineksessä on ohi.
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #847 : 15.08.2012 klo 12:17:19 |
|
Insinöörien aika futisbusineksessä on ohi.
Oletko Wecce sekaisin, vai mitä tällä tarkoitat? Onko seuraava päätepisteesi PPP vaiko PiTU?
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
 |
Vastaus #848 : 15.08.2012 klo 12:21:07 |
|
Oletko Wecce sekaisin, vai mitä tällä tarkoitat?
Onko seuraava päätepisteesi PPP vaiko PiTU?
Olen. Se on nykyään PTU.
|
|
|
|
|
staples
Poissa
|
 |
Vastaus #849 : 17.08.2012 klo 17:22:32 |
|
Kyllä takkia on käännetty, mutta tuntuu että tuo NiceF:n uusi toimihenkilösiipi on vielä takin kääntämisen lisäksi perkeleen katkera.
Sinä et nyt telakkaa ole nähnytkään, joten kyllä rättikaupan takahuone riittää, siellä uskon että asiasta keskustellaan,
En kyllä huomannut Herralahden kentällä tuota keskustelua vaikka siellä olin porttien aukaisemisesta sulkemiseen asti.
Olisi hienoa kun teillä edes olisi huhu kun laitatte sen liikkeelle, ettekä keksisi niitä itse, koska silloin se ei enää ole huhu vaan tarkoituksellinen yritys vahingoittaa toisen toimintaa.
Insinöörien aika futisbusineksessä on ohi.
Kerroin pudonnut jo kahteen kahvipöytä keskusteluissa. Onko lääkkeet jäänyt ottamatta?
|
|
|
|
|
|
|
|