mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #425 : 09.12.2011 klo 18:45:24 |
|
No sopii sekin! Ei oo kuin PoPa ja sen jälkeen kuolema!
hööhöhööö...
|
|
|
|
|
popavoittoon
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa
|
 |
Vastaus #426 : 09.12.2011 klo 19:31:44 |
|

|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
 |
Vastaus #427 : 09.12.2011 klo 19:33:00 |
|
|
|
|
|
|
Timondinho
Poissa
|
 |
Vastaus #428 : 09.12.2011 klo 20:11:54 |
|
Onhan se koomista lukea näiden pessimistien tekstejä. Tuntuu, että jokainen on täällä "pessimisti ei pety" asenteella liikenteessä ja on jo katsomassa mitä seuraa alkaisi seuraavaksi kannustaa. Mä häpeän, mä häpeän teitä. Toisaalta vielä koomisempaa on lukea näitä tekstejä sitten kun riemuitaan ilouutisia innolla ja ollaan niin yhtä taas  .
|
|
|
|
|
PoPa Fani
Poissa
Suosikkijoukkue: Tranmere Rovers
|
 |
Vastaus #429 : 09.12.2011 klo 20:32:21 |
|
Onhan se koomista lukea näiden pessimistien tekstejä. Tuntuu, että jokainen on täällä "pessimisti ei pety" asenteella liikenteessä ja on jo katsomassa mitä seuraa alkaisi seuraavaksi kannustaa. Mä häpeän, mä häpeän teitä. Toisaalta vielä koomisempaa on lukea näitä tekstejä sitten kun riemuitaan ilouutisia innolla ja ollaan niin yhtä taas  . kysymys on ,että tuleeko niitä ilouutisia vai ei? tottakai toivon että on ,mutta vähän huonolta näyttää..
|
|
|
|
|
pirakaia
Poissa
|
 |
Vastaus #430 : 09.12.2011 klo 21:35:57 |
|
Onhan se koomista lukea näiden pessimistien tekstejä. Tuntuu, että jokainen on täällä "pessimisti ei pety" asenteella liikenteessä ja on jo katsomassa mitä seuraa alkaisi seuraavaksi kannustaa. Mä häpeän, mä häpeän teitä. Toisaalta vielä koomisempaa on lukea näitä tekstejä sitten kun riemuitaan ilouutisia innolla ja ollaan niin yhtä taas  . Olisiko mahdollista ottaa mitään muuta asennoitumistapaa kuin kahden ääripään väliltä, joko ollaan vaihtamassa seuraa tai sitten palvotaan maata Sumialan jalkojen alla. Itse toivon parasta ja pelkään pahinta. Ja tässä vaiheessa on aika vahva tunne siitä että paras mahdollinen skenaario ei ole kakkosessa pelaaminen.
|
|
|
|
|
Baja
Poissa
|
 |
Vastaus #431 : 09.12.2011 klo 21:58:30 |
|
Niin… Onko PoPan tilanne nyt siis se, että odotetaan/odotamme salaperäisen öky-miljardöörin saapumista tai astumista eteen, joka sitten maksaa kaikki kymmenien-/satojen tuhansien eurojen rästit seuralta pois. Tämä ei voine käsittää tapahtuvan luonnollisestikaan hyvässä ja poikivassa sijoitusmielessä, vaan noin ikään kuin hyvän hyvyyttään – rakkaudesta seuraa ja lajia kohtaan. Tämän jälkeen Fc PoPa pelastuu ja jokin tai jotkut henkilöt alkavat keräämään jostain päin pelaajia tulevaa kakkosdivari kautta varten jne…?
Tämä pelastusoperaatio ei tapahdu aivan vielä, vaan ikään kuin muissakin kunnon draamoissa… ratkaisua venytetaan tuleviin jaksoihin. Näinkö tämä pääpiirteittäin menee. Uskossaan vaiko toiveissaan vahvoja kirjoittajia ja faneja riittää, mutta perustuvatko nämä tiedot vaiko ”tiedot” johonkin faktaan vai vain toiveisiin?
Koska tämä Fc PoPan pelastusoperaatio tapahtuu ja onko joukkueessa tai taustalla olemassa enää esimerkiksi päävalmentajaa, asiainhoitajaa, joukkueen kokoajaa yms… ? Jos niin ketkä tai kuka?
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #432 : 09.12.2011 klo 22:28:58 |
|
Kuka tämän nimimerkin "Kuningas Sumiala" takana on. Tuskin Antti, vaan joku muu, joka matkii Sumialaa.
|
|
|
|
|
ismail
Poissa
Suosikkijoukkue: Brasilia -94
|
 |
Vastaus #433 : 09.12.2011 klo 23:07:21 |
|
Huomenna Tekonurmella PoPa:n A-junnut kohtaa TPV:n vastaavan klo 15.30.
Siitä se kausi lähtee etenemään!
|
|
|
|
|
trendkiller
Paikalla
Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers
|
 |
Vastaus #434 : 10.12.2011 klo 00:29:37 |
|
Kuka tämän nimimerkin "Kuningas Sumiala" takana on. Tuskin Antti, vaan joku muu, joka matkii Sumialaa.

|
|
|
|
|
popavoittoon
Poissa
|
 |
Vastaus #435 : 10.12.2011 klo 01:20:53 |
|
Ei tilanne nyt kuitenkaan ihan tuollainen ole. Mistähän kyseiset huhut "hyvää tekevästä miljonääristä" edes lähtivät liikkeelle? Kuningas Sumialan jostain viestistä jos oikein muistan? Totuus on se että kukaan ei tiedä varmaksi mitä organisaatiossa tällä hetkellä tapahtuu ja kaikki kommentit asiasta on vain arvailuja mediassa ilmitulleista ulosotto ja konkurssimenettelyistä. PoPan velat nyt eivät "satoja tuhansia" ole mutta melko merkittäviä. Ei kuitenkaan niin merkittäviä etteikö yksittäinen henkilö (esimerkiksi Antti Sumiala itse) ei voisi seuraa sijoituksellaan pelastaa. Kaikki odottavat edelleen virallista kommenttia joltain seuran henkilöstöstä. Kukaan sieltä ei ole vielä kommentoinut suuntaan tai toiseen. itse uskon PoPan jatkavan ensikaudella kakkosessa juurikin siksi että jos joukkopako seuran johtohenkilöstön osalta olisi tapahtunut niin ainakin joku sieltä olisi asiasta jo kommentoinut/tiedottanut. En ymmärrä miksei mikään medioista (sk, urheilulehti ym.) jotka ovat PoPan konkurssi/velka asioista uutisoineet ole ottanut yhteyttä näihin suuntiin ja tiedustellut? Huhujakin olisi varmasti liikkeellä sinne suuntaan. Kommentoimatta jättämisestä ei ainakaan ole mainittu mitään missään uutisessa. Itse olen henkilökohtaisesti edelleen hyvin varma siitä että PoPa todella nähdään ensikaudella kakkosessa. Katsoin asiaa sitten värilasien kanssa tai ilman. Huomenna Tekonurmella PoPa:n A-junnut kohtaa TPV:n vastaavan klo 15.30.

|
|
|
|
|
Baja
Poissa
|
 |
Vastaus #436 : 10.12.2011 klo 02:17:32 |
|
Ei tilanne nyt kuitenkaan ihan tuollainen ole. Mistähän kyseiset huhut "hyvää tekevästä miljonääristä" edes lähtivät liikkeelle? Kuningas Sumialan jostain viestistä jos oikein muistan? Totuus on se että kukaan ei tiedä varmaksi mitä organisaatiossa tällä hetkellä tapahtuu ja kaikki kommentit asiasta on vain arvailuja mediassa ilmitulleista ulosotto ja konkurssimenettelyistä. PoPan velat nyt eivät "satoja tuhansia" ole mutta melko merkittäviä. Ei kuitenkaan niin merkittäviä etteikö yksittäinen henkilö (esimerkiksi Antti Sumiala itse) ei voisi seuraa sijoituksellaan pelastaa. Kaikki odottavat edelleen virallista kommenttia joltain seuran henkilöstöstä. Kukaan sieltä ei ole vielä kommentoinut suuntaan tai toiseen. itse uskon PoPan jatkavan ensikaudella kakkosessa juurikin siksi että jos joukkopako seuran johtohenkilöstön osalta olisi tapahtunut niin ainakin joku sieltä olisi asiasta jo kommentoinut/tiedottanut. En ymmärrä miksei mikään medioista (sk, urheilulehti ym.) jotka ovat PoPan konkurssi/velka asioista uutisoineet ole ottanut yhteyttä näihin suuntiin ja tiedustellut? Huhujakin olisi varmasti liikkeellä sinne suuntaan. Kommentoimatta jättämisestä ei ainakaan ole mainittu mitään missään uutisessa. Itse olen henkilökohtaisesti edelleen hyvin varma siitä että PoPa todella nähdään ensikaudella kakkosessa. Katsoin asiaa sitten värilasien kanssa tai ilman.  Vaikka pyrkisi unohtamaan nuo eri tahojen melkokoiset mustamaalamiset, niin jo pelkästään näillä julkisuudessa ja mediassa pyörivien faktojen/fiktioiden perusteella sitä vaan tekee näitä johtopäätöksiä, että mitkään pelustusoperaatiot eivät voi - kaiketi - olla mahdollisia. Ja juuri kait se, että kukaan seuran virallinen edustaja ei juuri kommentoi "vastaan" näitä väitteitä. Toisaalta voi olla aivan turhaa lähteä kilpahuudantaan tässä vaiheessa. Se on ehkä - tässä vaiheessa - turha ja loputon tie. Siispä - totta kai odotellaan ja toivotaan, että seura/joukkue hinaa itsensä tavalla tai toisella kilpajalkapalloon mukaan. Huomenna Tekonurmella PoPa:n A-junnut kohtaa TPV:n vastaavan klo 15.30.
Lisäksi ennen kaikkea kaikesta (määrätyistä) pahasta/paskan puhumishuhuista huhuista huolimatta seuran A on toiminnassa, joten siitä ehdoton 
|
|
|
|
|
Vanja
Poissa
Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!
|
 |
Vastaus #437 : 10.12.2011 klo 09:08:35 |
|
Kaikki odottavat edelleen virallista kommenttia joltain seuran henkilöstöstä. Kukaan sieltä ei ole vielä kommentoinut suuntaan tai toiseen. itse uskon PoPan jatkavan ensikaudella kakkosessa juurikin siksi että jos joukkopako seuran johtohenkilöstön osalta olisi tapahtunut niin ainakin joku sieltä olisi asiasta jo kommentoinut/tiedottanut. En ymmärrä miksei mikään medioista (sk, urheilulehti ym.) jotka ovat PoPan konkurssi/velka asioista uutisoineet ole ottanut yhteyttä näihin suuntiin ja tiedustellut? Huhujakin olisi varmasti liikkeellä sinne suuntaan. Kommentoimatta jättämisestä ei ainakaan ole mainittu mitään missään uutisessa.
Aivan varmasti nämä mediat ovat yrittäneet saada Sumialalta kommenttia asioihin, mutta ilmeisen turhaan. Jammu Liuhala kirjoitti UA:ssa ettei Ana vastaa puheluihin eikä soittopyyntöihin. Ketään muutahan Popan henkilöstössä ei enää ole jäljellä kuin Sumiala, muut ovat jo jättäneet uppoavan laivan.
|
|
|
|
|
armoton yanar
Poissa
Suosikkijoukkue: Karhukopla
|
 |
Vastaus #438 : 10.12.2011 klo 09:52:17 |
|
Etkös sinä viihdy paremmin siellä Isomäessä?
|
|
|
|
|
arska1972
Poissa
|
 |
Vastaus #439 : 10.12.2011 klo 14:49:50 |
|
110% varmuudella popa ei tule pelaamaan 2012 joten ei spekuloida enään...
|
|
|
|
|
popavoittoon
Poissa
|
 |
Vastaus #440 : 10.12.2011 klo 15:40:20 |
|
Olisiko lähdettä tiedolle. Niinpä. Sama kun sanoisin että 110% varmuudella PoPa pelaa ensikaudella. Aivan varmasti nämä mediat ovat yrittäneet saada Sumialalta kommenttia asioihin, mutta ilmeisen turhaan. Jammu Liuhala kirjoitti UA:ssa ettei Ana vastaa puheluihin eikä soittopyyntöihin. Ketään muutahan Popan henkilöstössä ei enää ole jäljellä kuin Sumiala, muut ovat jo jättäneet uppoavan laivan.
Missähän moinen kohta mahtaa olla? Olen mielestäni jokaisen uutisen lukenut tarkasti läpi. Lisäksi voisihan niitä kommentteja kysellä myös muilta henkilöiltä jotka ovat vaikuttaneet seurassa eikä vuoden 1993 pelikaverilta niinkuin viimeksi...
|
|
|
|
|
arska1972
Poissa
|
 |
Vastaus #441 : 10.12.2011 klo 15:47:26 |
|
no sit näet ettei popa pelaa enään lisää kuulet ensi viikolla
|
|
|
|
|
popavoittoon
Poissa
|
 |
Vastaus #442 : 10.12.2011 klo 15:53:30 |
|
no sit näet ettei popa pelaa enään lisää kuulet ensi viikolla
Kerro nyt vain tietosi ellei tuo ole pelkkää arvailua, niitä on turha pimittää. Ja kun kerta vaivauduit alkaa kirjoittelemaan tänne tämän topikin takia.
|
|
|
|
|
Dukes
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool
|
 |
Vastaus #443 : 10.12.2011 klo 16:02:51 |
|
Etkös sinä viihdy paremmin siellä Isomäessä?
Pitää talvellakin jotain tekemistä olla!
|
|
|
|
|
Eltsu
Poissa
|
 |
Vastaus #444 : 10.12.2011 klo 16:03:22 |
|
Minulla on tieto, että PoPa pelaa ensi kaudella. Ei siitä enempää tässä vaiheessa. Myöhemmin sitten. Töitä on vielä paljon edessä.
|
|
|
|
|
G-Woima
Poissa
|
 |
Vastaus #445 : 10.12.2011 klo 17:31:22 |
|
Laitetaas ny omakin lusikka soppaan  Hetki sitten kuulin et PoPa ei pelaa Kakkosta ja A-junnut ei pelaa SM:ää. Että näin. Suonperä menossa Jazziin 
|
|
|
|
|
MITÄ
Poissa
|
 |
Vastaus #446 : 10.12.2011 klo 18:23:06 |
|
Laitetaas ny omakin lusikka soppaan  Hetki sitten kuulin et PoPa ei pelaa Kakkosta ja A-junnut ei pelaa SM:ää. Että näin. Suonperä menossa Jazziin  suoperä+joukkue ja sarjapaikka jazziin, siinä popan tarun loppu
|
|
|
|
|
arska1972
Poissa
|
 |
Vastaus #447 : 10.12.2011 klo 18:23:35 |
|
Laitetaas ny omakin lusikka soppaan  Hetki sitten kuulin et PoPa ei pelaa Kakkosta ja A-junnut ei pelaa SM:ää. Että näin. Suonperä menossa Jazziin  ja tuuri menossa Jazziin
|
|
|
|
|
Baja
Poissa
|
 |
Vastaus #448 : 10.12.2011 klo 19:09:21 |
|
Tehköön kukakin liittoutuma itse kuten parhaaksi päättävät, kykenevät ja päätyvät, mutta sen verran Jazziin liittyen ”väärässä osiossa”, että toivottavasti päätyvät ja kykenevät laittamaan sekä A-juniorinsa & reservijoukkueensa myös lähiaikoina kilpaurheilu joukkueiksi.
Miten tämä PoPan A:n peli tänään eteni ja päättyi?
|
|
|
|
|
Illusion
Poissa
Suosikkijoukkue: MuSa
|
 |
Vastaus #449 : 10.12.2011 klo 19:13:52 |
|
Tehköön kukakin liittoutuma itse kuten parhaaksi päättävät, kykenevät ja päätyvät, mutta sen verran Jazziin liittyen ”väärässä osiossa”, että toivottavasti päätyvät ja kykenevät laittamaan sekä A-juniorinsa & reservijoukkueensa myös lähiaikoina kilpaurheilu joukkueiksi.
Miten tämä PoPan A:n peli tänään eteni ja päättyi?
0-4... TPV:lle
|
|
|
|
|
|
|
|