Täsmennystä:
Erään toisen forumistin kanssa seisoskelimme 99:n ulkopuolella, kun tämä kaveri tunnisti kaksi varttunempaa herraa, jotka olivat esiintyneet aiemmin forumilla kuvissa tai videoissa siviiliasuisina poliiseina. Jostakin mieleeni putkahti ajatus lähteä kavereiden kannoille kuuntelemaan mitä ovat miehiään. Pian minulla kiehahti täysin tapojeni vastaisesti yli sitä paskan puhumista kuunnellessa ja aloitin verbaalisen tykityksen (itkupotkuraivarit) skoudeja kohtaan. En tarkkaan muista mitä sanoin, mutta tilanne loppui siihen kun päätin lähteä juoksemaan pois ja mennessäni töytäisin vahingossa toista näistä janareista olkapäähän.
Pian minua retuuttettiinkin kohti sadan metrin päässä subwayssa lounastamassa olleen partion autoa, jonka takatilan mukaviin fasiliteetteihin minut laitettiin "rauhoittumaan". Siviiliasuiset selostivat oven ulkopuolella partiolle tilanteen ja jatkoivat matkaansa. Istuskelin parikymmentä minuuttia paikallaan olevassa maijassa kun partio mussutti patonkejaan. Lopulta pääsin kisikselle jossa annoin lausunnon ja minulle kirjoitettiin 35 euron sakko yleisen järjestyksen häiritsemisestä. Poliisit myös kehottivat minua menemään suoraan kotiin sillä alkoholin nauttiminen kuulemma "ei enää ole suositeltavaa tämän illan aikana".
Näin jälkikäteen arvioituna aika idioottimaista käytöstä. En suosittele kokeiltavaksi kotona