FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.10.2025 klo 23:41:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 61

Kirjoittaja Aihe: Kiitos jälleen Suomen poliisi  (Luettu 186164 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hadji

Poissa Poissa

Vastaus #350 : 17.10.2011 klo 18:15:17

fanta-pekka ja sen jutut olla vähe väsyneitä.. ::)
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat

Vastaus #351 : 17.10.2011 klo 18:19:43

Eli syyttömiä saa mielestäsi pamputtaa Suomessa niin paljon kuin vain jaksaa?

Kyllähän nyt hipeille ja hipin näköisille on nykyisessä maailmantilanteessa jos ei syytä nyt suoraan pamppua antaa, niin ainakin jollain tavalla tehdä selväksi, kuka täällä yhteiskunnassa vielä määrää ja kuka ei. Kuten tästäkin "kannattajasta" kävi ilmi, ei tämä ollut mikään puhdas pulmunen, vaan oli esiintynyt näiden huligaanien kanssa samoissa porukoissa. Poliisi, johon Suomessa nyt vaan on totuttu luottamaan, toimi siis jälleen esimerkillisesti ja ennalta ehkäisevästi - pulinat pois, hippi parturiin ja uuden kaveripiirin etsintään. Ja jos haluaa välttämättä hipin kuontalonsa säilyttää, niin suosittelen esimerkiksi sotilaspassin tai järjestysmieskortin mukaan ottamista jalkapallo-otteluihin. Tiedän tapauksia, joissa näiden avulla on monet kerrat selvitty ongelmista, todistettu olevansa kunnon kansalainen ja menty esimerkiksi baariin sisään, vaikkei jalat kanna ja puhuminen sujuu vain norjaksi.

"The bums will always lose!"
Äärijäbä

Poissa Poissa

Vastaus #352 : 17.10.2011 klo 18:28:18

Kyllähän nyt hipeille ja hipin näköisille on nykyisessä maailmantilanteessa jos ei syytä nyt suoraan pamppua antaa, niin ainakin jollain tavalla tehdä selväksi, kuka täällä yhteiskunnassa vielä määrää ja kuka ei.

Sun tekstistä pysty sen verran päättelee, että sä et ainakaan määrää mitään, sä seuraat. Lammas sanoo BAAAA.
Huli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #353 : 17.10.2011 klo 18:30:15

Kuten tästäkin "kannattajasta" kävi ilmi, ei tämä ollut mikään puhdas pulmunen, vaan oli esiintynyt näiden huligaanien kanssa samoissa porukoissa.

Ootsäki kans yks janari. käytä vähä aivojas, mjötööh
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #354 : 17.10.2011 klo 18:30:39

Eli syyttömiä saa mielestäsi pamputtaa Suomessa niin paljon kuin vain jaksaa? Pelkille provonikeille ei kyllä kannattaisi vastata, mutta kysympähän vain...
Oli mukana Moldova-pelin hulinan porukoissa vaikkei itse suoranaisesti poliisin kimppuun käynytkään. Itse tunnen monta poliisia ja vaikea nähdä heidän pamputtavan syyttömiä, tietysti idioottejakin löytyy mutta vähemmän kuin näissä "kannattajissa". Sir Loser tossa hyvin asian kiteyttikin. Itsekin pääsin kerran peliin kauheassa jurrissa vaikkei järkkäri päästänytkään. Järkkäri haki sitten poliisin kun aikani siinä itkin ja näytin paperit ja niin sitä päästiin sisälle.
orgo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kasiysi/TN

Vastaus #355 : 17.10.2011 klo 18:30:46

Kyllähän nyt hipeille ja hipin näköisille on nykyisessä maailmantilanteessa jos ei syytä nyt suoraan pamppua antaa, niin ainakin jollain tavalla tehdä selväksi, kuka täällä yhteiskunnassa vielä määrää ja kuka ei. Kuten tästäkin "kannattajasta" kävi ilmi, ei tämä ollut mikään puhdas pulmunen, vaan oli esiintynyt näiden huligaanien kanssa samoissa porukoissa. Poliisi, johon Suomessa nyt vaan on totuttu luottamaan, toimi siis jälleen esimerkillisesti ja ennalta ehkäisevästi - pulinat pois, hippi parturiin ja uuden kaveripiirin etsintään. Ja jos haluaa välttämättä hipin kuontalonsa säilyttää, niin suosittelen esimerkiksi sotilaspassin tai järjestysmieskortin mukaan ottamista jalkapallo-otteluihin. Tiedän tapauksia, joissa näiden avulla on monet kerrat selvitty ongelmista, todistettu olevansa kunnon kansalainen ja menty esimerkiksi baariin sisään, vaikkei jalat kanna ja puhuminen sujuu vain norjaksi.

"The bums will always lose!"
haluaisin olla kunnon kansalainen,ehkä mun pitäis hankkia järkkärikortti?
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #356 : 17.10.2011 klo 18:43:30

Nyt on kyllä jo niin heikkoa provoa Peksiltä ja Luuserilta, että kannattanee jättää vastaamatta :D
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #357 : 17.10.2011 klo 18:52:08

SirLoserin aiempaa tuotantoa alkuunkaan muistamatta: miten tuosta saa provotekstin? Jos on provo niin hienosti on ainakin naamioitu ironiaksi.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #358 : 17.10.2011 klo 18:54:50

SirLoserin aiempaa tuotantoa alkuunkaan muistamatta: miten tuosta saa provotekstin? Jos on provo niin hienosti on ainakin naamioitu ironiaksi.

Totta, oli ehkä väärä määrittely. Toki jotkuthan tuon ottavat tosissaan ja "suuttuvat" ::)
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #359 : 17.10.2011 klo 18:56:01

Oli mukana Moldova-pelin hulinan porukoissa vaikkei itse suoranaisesti poliisin kimppuun käynytkään. Itse tunnen monta poliisia ja vaikea nähdä heidän pamputtavan syyttömiä, tietysti idioottejakin löytyy mutta vähemmän kuin näissä "kannattajissa". Sir Loser tossa hyvin asian kiteyttikin. Itsekin pääsin kerran peliin kauheassa jurrissa vaikkei järkkäri päästänytkään. Järkkäri haki sitten poliisin kun aikani siinä itkin ja näytin paperit ja niin sitä päästiin sisälle.
Voi hyvänen aika sentään. Kai sulle pitäis myöntää joku perinnepalkinto tms. Siis kun poliisit on yleensä fiksuja eikä pamputa viattomia, niin niitten perseilysitä ei pidä mesota. Vähän sama kuin, että seksuaalirikoksia vähäteltäisiin sillä, että "mä tunnen monia miehiä, eikä ne oo kuule ikinä raiskanneet."
sääripotku

Poissa Poissa

Vastaus #360 : 18.10.2011 klo 02:16:40

Mitä vittua täällä tapahtuu? :D Sotilaspassi - Hyvän kansalaisen mittari "Ylos"
Kramer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honka

Vastaus #361 : 18.10.2011 klo 02:50:44

Minkä ihmeen takia jengi ottaa täällä sinänsä melko väsyneen SirLoserin provon tosissaan? Kaverihan tarjoilee kaikki käytetyt kliseet pöytään.

Itse lähinnä hymähtelin miekkosen tekstille.

E: Lähinnä tarkoitettu varmasti huumoriviestiksi, mutta menee jostain syystä provona jengille, joten kai siitä sitäkin ilmausta voi käyttää.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2011 klo 02:55:55 kirjoittanut Kramer »
Röytän Karhu

Poissa Poissa

Vastaus #362 : 18.10.2011 klo 03:34:39

;)

"Helsinkiläinen Aki Ahonen oli saapunut katsomaan mielenosoitusta, mutta huomasi olevansa itse tapahtumien keskiössä. Poliisien muuri eteni Postitalon portaille ja pakotti siinä seisoneet ihmiset alas aukiolle. Ahosen ystävä oli yrittänyt päästä poliisien läpi näyttämällä Kokoomuksen jäsenkorttia, mutta sekään ei auttanut."
rude but cool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 100% anti-arilahti

Vastaus #363 : 18.10.2011 klo 16:53:53

Pitääkin hankkia noita vastaisuuden varalle tukalia tilanteita varten. Eli ainakin järjestyksenvalvoja -kortti, sotilaspassi ja kokoomuksen jäsenkirja olisi hyvä löytyä taskusta. Mitä vielä? Monopolin "vapaudu vankilasta" -kortti?
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #364 : 18.10.2011 klo 17:02:54

Pitääkin hankkia noita vastaisuuden varalle tukalia tilanteita varten. Eli ainakin järjestyksenvalvoja -kortti, sotilaspassi ja kokoomuksen jäsenkirja olisi hyvä löytyä taskusta. Mitä vielä? Monopolin "vapaudu vankilasta" -kortti?

Mä oon tällä mennyt aika pitkälle.
NumberTwentyOne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, FCV Reds

Vastaus #365 : 18.10.2011 klo 17:21:25

pulinat pois, hippi parturiin ja uuden kaveripiirin etsintään. Ja jos haluaa välttämättä hipin kuontalonsa säilyttää, niin suosittelen esimerkiksi sotilaspassin tai järjestysmieskortin mukaan ottamista jalkapallo-otteluihin.

Eikös tässä nyt ole perustavanlaatuinen virhe, kun julkisen tiedon mukaan Lama-Larsson on kendojanari, joten eihän hän voi olla hippi. Olisko siis ennemminkin Palloliitto aloittanut taistelun kendoa vastaan poistamalla ensin peleistä kaikki kendojanarit. YouTube-videoiden perusteella siellä on ennenkin toimittu. Ihan ymmärrettävää, että nuo videot otetaan tosissaan, kun kouluammuskelut.
Keskkeis

Poissa Poissa

Vastaus #366 : 20.10.2011 klo 15:12:26

Voi ihme mitä kommentteja täällä. Väkisinkin mietiskelee että olenkohan itse jotenkin lapsenuskoinen? Ei mikään ihme että poliisi haluaa teitä kuvailla tuolla peleissä. Täällähän on 'kunnon' herätysliike menossa tyyliin, toinen toistaan kiihottaen. No harrastushan se on tämäkin, ne merkinnät sitten vanhempana siellä rekisterissä takuulla harmittavat monia, ei tietysti kaikkia, täälläkin tuntuu olevan ihan kunnon huligaanejakin paikalla.

Maukka perusjätkän säpinää soimaan ja peliin.. ai kun jännää. Parit viivat päälle..
Ihan pakko osallistua lyhyesti tähän keskusteluun ja erityisesti tähän kommenttiin. Onko sinulla käynyt mielessä että miksi jengi valittaa?
En jaksa uskoa että ihmiset näin laajalla rintamalla muuten asioista täällä avautuisivat, ellei siihen oikeasti olisi syytä. Jos kaikki nämä kirjoittelijat oikeasti olisivat tehneet jotain väärää, minä ainakin väittäisin että silloin olisi paljon hiljaisempaa. Mutta kun ei ole.

Itse SMJK:n katsomossa nyt jo muutamia vuosia pyörineenä ja marsseihinkin osallistuneena pikkasen kyllä tällä hetkellä sylettää tilanne ettei tiedä milloin viedään syyttömänä putkaan vaan kannattamisen halun takia.. Yksinään ei huvittaisi kannatuslauluja katkiskatsomossa laulaa, mutta toisaalta ei huvittais naamaansa mihinkään rekistereihinkään sisällyttää vain sen takia että diggaa Suomen maajoukkueesta niin paljon että haluaa antaa kannatusmielessä kaikkensa-->(ei tarkoita soihtuja, ei bangereita, ei tappeluita) vaan äänen, laulun, huivin ja toivottavasti tulevaisuudessa tifojen kautta.

Mitä pitäisi siis tehdä?
kaksi vasenta jalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat

Vastaus #367 : 20.10.2011 klo 21:17:53

Mitä pitäisi siis tehdä?
Paluu vanhaan katsomoon. Näkee pelinkin paremmin.
kapteeni kosmos

Poissa Poissa

Vastaus #368 : 23.10.2011 klo 18:14:54

Näyttää siltä, että pikku hiljaa poliisi onnistuu provosoimaan ja synnyttämään tähän maahan jonkinlaisen huligaaniongelman... Tässä viime aikoina pari mun kaveria, joilla on melko lyhyt pinna ja olleet poliisin kanssa melko paljon tekemisissä, ovat ruvenneet kyselemään multa puolitosissaan, että pitäiskö liittyä johonkin faniporukkaan. Kuulemma poliisien meininki faneja kohtaan vituttaa niin paljon, että tekis mieli päästä mylläämään niiden kanssa. Kumpikaan tyyppi ei mun tietääkseni ole aikasemmin juuri futiskatsomoissa istunut. Sen sijaan viha poliiseja kohtaan on elänyt jo pitkään. Mun mielestä on päivänselvää, että juuri näin tässä tulee käymään. Katsomoihin rupeaa tämän poliisien valitseman linjan vuoksi valumaan enenevissä määrin futiksesta ei niin kiinnostuneita, mylly-valmiita ihmisiä, joita ei putkayöt haittaa pätkääkään.

Mun mielestä tällaset läpät on just sitä mitä oon vähän pelännytkin tässä viime aikoina. Tässä pääsee sivusta seuraamaan kuinka Suomen poliisi synnyttää ihan itse tähän maahan oikean huligaaniongelman. Oon täysin varma siitä, että muutaman vuoden päästä on jo sattunut ihan oikeita yhteenottoja poliisien ja katsojien kanssa. Jotain ihan muuta kuin pari papattia paukkumassa juoksuradalla.

On todella sääli, ettei Suomen poliisi ole ikinä kyennyt näkemään tai myöntämään omia virheitään. Tällä samalla periksiantamattomalla puupäisyydellä luodaan nyt Suomeen yksi ongelma lisää. Kiitos vain, Suomen poliisi. Saatte mitä tilaatte.
« Viimeksi muokattu: 23.10.2011 klo 18:18:08 kirjoittanut kapteeni kosmos »
Toranaga

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Suomen maajoukkue

Vastaus #369 : 23.10.2011 klo 18:48:26

Näyttää siltä, että pikku hiljaa poliisi onnistuu provosoimaan ja synnyttämään tähän maahan jonkinlaisen huligaaniongelman...

...

Mun mielestä tällaset läpät on just sitä mitä oon vähän pelännytkin tässä viime aikoina. Tässä pääsee sivusta seuraamaan kuinka Suomen poliisi synnyttää ihan itse tähän maahan oikean huligaaniongelman. Oon täysin varma siitä, että muutaman vuoden päästä on jo sattunut ihan oikeita yhteenottoja poliisien ja katsojien kanssa. Jotain ihan muuta kuin pari papattia paukkumassa juoksuradalla.

On todella sääli, ettei Suomen poliisi ole ikinä kyennyt näkemään tai myöntämään omia virheitään. Tällä samalla periksiantamattomalla puupäisyydellä luodaan nyt Suomeen yksi ongelma lisää. Kiitos vain, Suomen poliisi. Saatte mitä tilaatte.

No näinhän ne tekevät itsestään tarpeellisen ja luovat itselleen töitä tulevaisuudessa! Markkinatalous jyllää.. ::)
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #370 : 24.10.2011 klo 11:08:37

No näinhän ne tekevät itsestään tarpeellisen ja luovat itselleen töitä tulevaisuudessa! Markkinatalous jyllää.. ::)
Juuri tästähän on kysymys. Poliisijohtajat valittelee joka viikko resurssien vähyyttä jossain tiedotusvälineessä. Tarkoituksena on tietysti saada lisää varoja, joilla perustetaan mukavia suojatyöpaikkoja poliisijohtoon ja muualle kauaksi kentästä. Itse en suostu uskomaan esim. Helsingin järjestyspoliisin resurssipulaan ennen kuin lopettavat täysin viattomien ihmisten autojen ratsaamisen summamutikassa. Yöaikaan patalaiskat poliisit pysäyttelevät katsastettuja ja liikennesääntöjä noudattavia autoja ihan vaan sen takia, että kuski on nuori, mustalainen, arabi tai musta. Siinä sitten katsellaan papereita 10-20 minuuttia, ja kaveri pääsee jatkamaan matkaansa. Lopputuloksena jonkun oikeasti tärkeän kansalaisen palvelemisen viivästyminen ja pysäytetyn poliisivihan kasvaminen. Toivon sydämeni pohjasta, että jonain päivänä viisi etnisen taustan takia pysäytettävää vetää kyttiä reilusti turpaan niin, että tämä nazeilu ja sen järkevyys vihdoinkin otettaisiin yhteiskunnalliseen tarkasteluun. Käsittääkseni Lontoon mellakoitten yhteydessä mainittiin yhdeksi syyksi se, että poliisi ei perinteisesti kunnioita kansalaisten ihmisoikeuksia ja vapautta.
yhdys_sana

Poissa Poissa

Vastaus #371 : 24.10.2011 klo 11:51:40

Yöaikaan patalaiskat poliisit pysäyttelevät katsastettuja ja liikennesääntöjä noudattavia autoja ihan vaan sen takia, että kuski on nuori, mustalainen, arabi tai musta.

Provo tai ei niin onhan tämä nyt kohtuutonta paskanjauhantaa. Liikennevalvonta on yksi poliisin laissa määritellyistä tehtävistä ja sitä hoidetaan jos kiireellisempää tekemistä ei ole. Yöaikaan pörrää lähinnä bensalenkkarinuoriso, joten eipä yllätä että joutuvat myös useimmin moisen "mielivallan" kohteeksi.

Patalaiskoja pollarit olisivat jos notkuisivat mieluummin ABC:llä kuin partioimassa öisiä katuja ja esim. pysäyttelemässä epäilyttäviä autoja, vaikka toki ABC:lläkin löytyisi yöaikaan työsarkaa räkänokkien kaitsemisessa kahvittelun lomassa mutta se taas on kuitenkin enempi yksityisen sektorin järjestyksenvalvontapuolen heiniä.

Ei taida olla ihan yks tai kaks kertaa, kun moisessa "turhassa" öisessä liikennepysäytyksessä löydetään "lainattua" omaisuutta, "lainassa" oleva auto, kortiton tai ajokunnoton kuljettaja tai muuten vaan tuntomerkkeihin sopiva epäilty jos jotain on lähistöllä sattunut. Ikävää tietty sorretulle nuorisolle kun natsipolizei tekee työtänsä mutta kyllä noihin heillä perusteita löytyy.

Ja en ole pollari tai daifu.
deividi

Poissa Poissa

Vastaus #372 : 24.10.2011 klo 11:58:14

kapteeni kosmokselta ja callitilta hyvää ja asiallista kirjoittelua. Jos poliisi ei muuta toimintatapamalliaan jalkapallokatsomoissa niin pelkään että on vain ajan kysymys milloin syntyy ensimmäiset kuolonuhrit näissä yhteenotoissa.

Toivotaan että joku viisas mies siellä poliisijohdossa hoksaa että nykyinen lähestymistapa ei johda mihinkään muuhun kuin lisääntyneisiin ongelmiin. Me kannattajat emme ainakaan peräänny.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #373 : 24.10.2011 klo 12:03:32

Provo tai ei niin onhan tämä nyt kohtuutonta paskanjauhantaa. Liikennevalvonta on yksi poliisin laissa määritellyistä tehtävistä ja sitä hoidetaan jos kiireellisempää tekemistä ei ole. Yöaikaan pörrää lähinnä bensalenkkarinuoriso, joten eipä yllätä että joutuvat myös useimmin moisen "mielivallan" kohteeksi.
Kyseessä ei todellakaan ole liikennevalvonta, vaan vapaitten kansalaisten häirintä. Jos poliisi on tosissaan huolissaan siitä, että autoja ajetaan kortitta, niin sen valvonnan voisi hoitaa samalla massaratsaamisella kuin puhalluttamisen.

Lainaus
Ei taida olla ihan yks tai kaks kertaa, kun moisessa "turhassa" öisessä liikennepysäytyksessä löydetään "lainattua" omaisuutta, "lainassa" oleva auto, kortiton tai ajokunnoton kuljettaja tai muuten vaan tuntomerkkeihin sopiva epäilty jos jotain on lähistöllä sattunut. Ikävää tietty sorretulle nuorisolle kun natsipolizei tekee työtänsä mutta kyllä noihin heillä perusteita löytyy.

Mitä varastettua tavaraa siinä löytyy, jos kuskilta katsotaan paperit? Tuokin on sinun pelkkä oletuksesi, kun et millään pysty uskomaan, että rakkaalla Suomen poliisilla on vähemmän kunniallisia tapoja. Ja jos todellakin etsitään jotain lähistöllä rikoksen tehnyttä, niin poliisi hyvän poliisitoiminnan julistuksen mukaisesti kertoo sen pysäytyksen syyksi. Nykyisin homma hoidetaan VITTUILLEN eli naama norsunvitulla ja epäystävällisesti.

Lainaus
Ja en ole pollari tai daifu.
Et kai sitten ole. Kannatat muuten vaan yhteiskunnan nazimeininkiä.
yhdys_sana

Poissa Poissa

Vastaus #374 : 24.10.2011 klo 12:12:13

Jos poliisi on tosissaan huolissaan siitä, että autoja ajetaan kortitta, niin sen valvonnan voisi hoitaa samalla massaratsaamisella kuin puhalluttamisen.

Ja sitoa ne vähät partiot staattisesti paikoilleen öiseen hiljaiseen tienvarteen nököttämään? Siitähän vasta itku ja parku alkaa, kun brömistelijöitä noin vainotaan. Toki tuotakin tehdään, mutta onneksi vähemmässä määrin. Mieluummin ajelkoon ympäriinsä, niin näkevät ja näkyvät laajemmin. Siinä voi sitten samalla tehdä niitä pysäytyksiä jos siltä tuntuu.

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 61

Siirry: