Amado Guevara
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #475 : 27.11.2011 klo 14:39:17 |
|
Vittu mitä toimintaa, täysin uskomatonta paskaa. Kyttä on natsi paska.
|
|
|
|
orgo
Poissa
Suosikkijoukkue: Kasiysi/TN
|
 |
Vastaus #476 : 27.11.2011 klo 16:10:05 |
|
Pamahti sitten postista kutsu kuulusteluun "epäiltynä virkavallan väkivaltaisesta vastustamisesta sekä pahoinpitelystä"  Mitä vittua nyt taas?  itse poliisia lyöneenä selvisin pienillä sakoilla.(tosin hajottivat puhelimeni ja hieroivat naamaani asfalttiin)
|
|
|
|
MadJohn
Poissa
|
 |
Vastaus #477 : 27.11.2011 klo 16:10:54 |
|
itse poliisia lyöneenä selvisin pienillä sakoilla.(tosin hajottivat puhelimeni ja hieroivat naamaani asfalttiin)
uuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh....
|
|
|
|
orgo
Poissa
|
 |
Vastaus #478 : 27.11.2011 klo 16:14:44 |
|
uuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh....
siis tarkoitin että sieltä tuskin hirveitä summia on tulossa.tässä tapauksessa ei pitäisi tulla kyllä yhtään.
|
|
|
|
MadJohn
Poissa
|
 |
Vastaus #479 : 27.11.2011 klo 16:25:26 |
|
siis tarkoitin että sieltä tuskin hirveitä summia on tulossa.tässä tapauksessa ei pitäisi tulla kyllä yhtään.
Ja samalla ansaitsit suuren määrän intternet kredibilitiä
|
|
|
|
orgo
Poissa
|
 |
Vastaus #480 : 27.11.2011 klo 16:27:40 |
|
jep svimbat on loppu niin pitää peiton alta hankkia kreditit
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
 |
Vastaus #482 : 27.11.2011 klo 19:24:35 |
|
Kyllä pitäisin matemaattisesti mahdollisena, että 25% poliiseista olisi vielä rehellisiä ja kunnollisia ihmisiä?
Ei ole. En pidä edes kovin todennäköisenä, että kaikki ilmaantuvat oikeuteen. Homma pelittää niin, että yksi tai kaksi kyttää tulee ja valehtelee valan alla sen minkä tarvii, ja oikeus noudattaa periaatetta, jonka mukaan poliisiin voi ja pitää luottaa. Argumentti siitä, että on epätodennäköistä, että väkivaltaisesti käyttäytynyt kaveri päästetään neljän tunnin kuluttua pois, on hyvä, muttei riittävä. Kyttä sössöttää oikeudessa jotain resurssipulasta, jonka johdosta katsottiin parhaaksi tehdä tilaa putkaan, kun kyseessä oli kuitenkin selvinpäin ollut kaveri. Lama-Larssonille siis sakot. Ainoa mahdollisuus voittaa juttu on löytää tapaukselle todistajia. Jos asianajaja esittää vaatimuksen stadikan videokuvien esiinkaivamisesta, tulee poliisilta 100 varmasti vastaus, ettei nauhoja ole. Mielenkiintoista tässä jutussa on myös se, että poliisi muistaakseni kertoi matsin sujuneen ilman järjestyshäiriöitä.
|
|
|
|
Axl Rose
Poissa
Suosikkijoukkue: salkkari-topic sallittava
|
 |
Vastaus #483 : 27.11.2011 klo 20:38:44 |
|
En tiedä onko lamis saanut poliisilta kirjallisena päätöstä(josta selviäis mitä on tapahtunu jne.), mutta jos ei ole, niin se kyllä heikentää luottamusta poliisiin, kun hallintopäätös tulee antaa kirjallisena viipymättä ja oma-aloitteisesti, jos sitä ei kiirelliisyyden vuoksi voida antaa välittömästi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.11.2011 klo 20:48:16 kirjoittanut Axl Rose »
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
 |
Vastaus #484 : 28.11.2011 klo 14:57:13 |
|
Ei helvetti, ei pitäisi laittaa tätä tänne mutta joskus sitä saa kuningasideoita kännissä seiskalta aamulla http://www.youtube.com/watch?v=mqR37f_GHVQViidessätoista minuutissa purkkiin... Videossa kesti kestään tunnin verran äsken 
|
|
|
|
Pie-O-My
Poissa
Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty
|
 |
Vastaus #485 : 28.11.2011 klo 15:29:43 |
|
Ei helvetti, ei pitäisi laittaa tätä tänne mutta joskus sitä saa kuningasideoita kännissä seiskalta aamulla http://www.youtube.com/watch?v=mqR37f_GHVQViidessätoista minuutissa purkkiin... Videossa kesti kestään tunnin verran äsken  Käräjäoikeudessa on ainakin kerran käytetty räppibiisin sanoituksia syyttäjän todisteena, eli älä ylläty, jos mahdollisessa tulevassa oikeudenkäynnissä tätä käytetään sua vastaan. Tossahan tunnustat että oot huligaani ja kriminaali. 
|
|
|
|
Gesert
Poissa
|
 |
Vastaus #486 : 29.11.2011 klo 00:07:42 |
|
Aika nopeastihan tätä varmasti pystyisi levittämään netissä, jos olisi selvä teksti koko tarinasta, oikeudellisista perusteista sun muusta oleellisesta ilman mitään arvailuja. Tämän jälkeen joku lehtikin voisi asiaan tarttuakkin ja pyrkiä etsimään todisteita? Niin ja eikö nämä tiedot pitänyt poistua rekisteristä, joten mistäs ne mitään voisi tietää 
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
 |
Vastaus #487 : 29.11.2011 klo 00:18:42 |
|
Aika nopeastihan tätä varmasti pystyisi levittämään netissä, jos olisi selvä teksti koko tarinasta, oikeudellisista perusteista sun muusta oleellisesta ilman mitään arvailuja. Tämän jälkeen joku lehtikin voisi asiaan tarttuakkin ja pyrkiä etsimään todisteita?
Tosiaan, jos saisit väännettyä Lamis samankaltaisen tarinan kuin ensimmäisellä kerralla.
|
|
|
|
El Murray
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #488 : 29.11.2011 klo 09:36:40 |
|
Kolehdissa mukana totta kai!
Itsekin suosittelisin aiheesta kirjallisen tuotoksen tekemistä ja sen lähettämistä ympäriinsä eri medioihin.
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
 |
Vastaus #489 : 29.11.2011 klo 10:52:43 |
|
Itsekin suosittelisin aiheesta kirjallisen tuotoksen tekemistä ja sen lähettämistä ympäriinsä eri medioihin.
Toimikin viimeeksi ihan vitun hyvin : 
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
 |
Vastaus #490 : 29.11.2011 klo 12:39:29 |
|
Toimikin viimeeksi ihan vitun hyvin :  Noh, jos nyt edes sinne Iltapaskaan laitat, jatko-osathan ovat keltaisen median leipää oli uutinen sitten mitä tahansa paskaa. Toki sieltäkin löytyy varmasti joku raja poliisin toiminnan kritisoinnille. 
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #491 : 29.11.2011 klo 12:49:43 |
|
"Oikeutta Lamikselle!" "Pravda za Urosa!" 
|
|
|
|
Gesert
Poissa
|
 |
Vastaus #492 : 29.11.2011 klo 13:27:19 |
|
Joo en tarkoittanutkaan sitä, että homma suoriltaan lehteen menee, koska yksikään media ei poliisia ala syyttämään kuulopuheiden perusteella, vaikka muuta sinne voivat samalla perusteella laittaa. Kyllähän homma erinnäisten sosiaalisten medioiden ja muiden foorumien kautta leviää nopeasti ja jos tietää mistä jutun löytää niin sitä pystyy näyttämään kavereille helposti ja niin edelleen...
Lähtökohtaisestihan fooruminlukija kunta on sen verran suuri, että kertomalla asiasta eteenpäin homman pitäisi luistaa eteenpäin. Tähän kuitenkin tarvitaan selvä teksti, josta aukkoja ei löydy, että kaikki uskaltavat pistää juttua eteenpäin, vaikka eivät foorumilta olisikaan.
|
|
|
|
Didi the Kaiser
Poissa
Suosikkijoukkue: KePS
|
 |
Vastaus #493 : 29.11.2011 klo 14:02:55 |
|
.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2012 klo 21:51:09 kirjoittanut Didi the Kaiser »
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
 |
Vastaus #494 : 29.11.2011 klo 14:16:02 |
|
|
|
|
|
Homer
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #495 : 30.11.2011 klo 01:14:33 |
|
Oikeasti vituttaa, että pelkästään tekemieni valitusten takia nämä jannut ovat keksineet tarinan, jossa mua mm. rauhoiteltiin 10 minuuttia (MVNT) enkä suostunut näyttämään papereita vaikka mulle kerrottiin kymmeniä kertoja mistä mua syytetään (todellisuudessa ei kertaakaan ennen maijaa). Kuulemma suostuin antamaan henkkarit vasta Kisiksellä (oli koko ajan mun kädessä ja annoin stadionin portilla) sekä vastustelin maijaan viemistä (kai se on vastustelua jos sanoo että "mitä vittua, voin kävellä itsekin" kun neljä jätkää vääntää käsiä "hallinta-asentoon"). Mutta tosiaan, tosi kiva että Suomessa voi viranomaisista tehdä valituksia "  " P.S. Lainatkaa ensi kerralla foorumilta tätä lausetta: VITUN HOMOT!!!111 Jaha - Suomen poliisi on jälleen kerran kunnostautunut. Jos kolehtia kerätään, niin mukana. Ehdottomasti puolustusasianajaja palkattava. Mulla on pari lähisukulaista kyllä lakimiehenä, mutta ovat vähän eri hommissa. Pitäskö median ottaa yhteyttä tutkiviin poliiseihin ja tehdä tästä juttua? Ongelmahan on, että nämä poliisin irvikuvat ovat ilmiselvästi keksineet yhteisen tarinan sinua vastaan. Sinullahan on editoimaton ja johdonmukainen tarina tässäkin topicissa. Se kertoo ainakin minulle sen, että uskon sinua 100%:sti.
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
 |
Vastaus #496 : 30.11.2011 klo 01:36:57 |
|
Sinullahan on editoimaton ja johdonmukainen tarina tässäkin topicissa.
Älä nyt, kuulusteluissa mm. viitattiin mun tän ketjun aloitusviestiin ja tämä lause kuulemma todistaa että mulle on kerrottu syytteet jne. Tämän jälkeen mut väännettiin muutaman poliisin toimesta maijaan, koska olen kuulemma Moldova-matsissa syyllistynyt "pahoinpitelyyn ja virkavallan vastustamiseen"... Pitää siis jatkossa olla tarkempi kännissä kirjoitetuissa viesteissä - todellisuus: Kuulin siis tämän siinä vaiheessa kun mua "väännettiin" maijaan :  P.S. Terkut sinne Pasilaan. Jos ihmettelette että viestin kirjoittamisessa kesti (aikaleima 00:30 kun poistuin koneelta), kävin juttelemassa HH:n (ei siis "hailhitler") kanssa kun se meni nukkumaan :  "  "
|
|
|
|
vapahtaja
Poissa
|
 |
Vastaus #497 : 30.11.2011 klo 01:46:55 |
|
Voi voi. Vaikuttaa siis siltä, että nimismies tutkailee foorumia oikein kunnolla. Kyllä sulla Laamis tukijoita löytyy aika paljon onneksi.
|
|
|
|
koxeri
Poissa
|
 |
Vastaus #498 : 30.11.2011 klo 09:19:44 |
|
Eiköhän tää viimeinen syyte johdu siitä kantelusta oikeusasiamiehelle. Poliseilla oli pakko keksii joku syyte tai he olisivat itse kusessa. Jos he kerran ovat vieneet jonkun mukanaan stadionilta ilman syytä, ja estäneet tämän pääsyn matsiin täysin mielivaltaisesti, heidän on pakko keksiä joku syyte. Oikeusasiamies kun on ruvennut kyselemään että mikä tää juttu on, poliisit tajunnut että pahimassa tapauksessa työpaikka on vaarassa. Jos oikeusasiamies toteaisi että poliisi on syylistynyt virkarikokseen/virkavirheseen niin tätä ei vois lakaista maaton alle. Lehdistö kun sais tästä vihiä, niin siinä poliisilla olis selittelemistä miksi syyttömiä roudataan putkaan/estetään tulemasta jalkapalloa katsomaan. Syytteen nostamisella niin on kaikki taas hyvin. Oikeusasiamies kehuu poliisia kun on viennyt häirikön pois matsista.
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #499 : 30.11.2011 klo 10:15:01 |
|
Nytkun Suomen poliisissakin on keksitty inter net, niin voisko Pasilan poliiseista vaikka Pöysti ja Routalempi tulla tänne selvittelemään tätä tapausta.. : Kattokaahan nyt sitten myös ip-osotteet kaikilta kirjottajilta, niin voitte sitten tehdä rekisteriinne merkintöjä.. Itse toki asetun väkevästi Lamiksen puolelle, sillä niin oudolta kuulostaa tämä juttu nyt ja mukana kaikessa.. Voisitte myös siellä Pasilassa vähän kerrata näitä juttuja ja tehdä kotiläksyt kunnolla.. Ai niin..eikun teidän mielestähän Suomessa on huli kaani ongelma ja kaikki, joilla on musta huppari, ovat härskejä rikollisia..
|
|
|
|
|
|