RF-Tikka
Poissa
|
 |
Vastaus #175 : 11.11.2011 klo 14:51:54 |
|
voin kertoa etten ollut.... Mutta en oikein ymmärrä miten toi liittyy siihen, kun oli puhetta onko tamperelaiset kannattajat ja lajin seuraajat mitenkään menestyshakuisempia kuin muualla? Tämä oli mun viestin tarkoitus. Siis että ihan samalla tavalla juostaan menestyksen perässä muuallakin Suomessa, valitettavasti! Tämä ei ollut minkäänlainen puolustuspuhe siihen että niin mahdollisesti tehdään....
En tiedä luitko ollenkaan mun viestiä, vai ymmärsitkö sitä?
|
|
|
|
|
Keijo Koo
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves + tamperelainen palloilu
|
 |
Vastaus #176 : 11.11.2011 klo 14:59:49 |
|
Voit tikka kaudella 2013 käydä haistelemassa kolmosen tuulia kannattamasi fc ilveksen matseissa.laita tulevalla kaudella yleisömäärät ipan peleistä tarkasti muistikirjaan sillä ihmismuisti saattaa vanhalle tehdä tepposia.näin voit tehdä vertailua ilvesksen kannattajien käyttäytymisestä ja uskollisuudesta seuraansa kohtaan pelattiimpa futista tampereen korkeimmalla tasolla tai sitten teidän ipan toimesta kolmosessa.rääkää räikkonen,räkä räikkönen.aikuiset miehet huutamassa jossain vitun hungaroringillä.olit varmaan siellä.
FC Ilves, missä pelaa. 
|
|
|
|
|
RF-Tikka
Poissa
|
 |
Vastaus #177 : 11.11.2011 klo 15:12:37 |
|
no olisko tää sitte se kolmosen jengi, jonka peleissä mä kirjailen niitä yleisömääriä!  Täytyy samalla seurata toki sitä rallia kun räikkönen ajelee siellä.....
|
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
 |
Vastaus #178 : 11.11.2011 klo 15:22:49 |
|
Voit tikka kaudella 2013 käydä haistelemassa kolmosen tuulia kannattamasi fc ilveksen matseissa.laita tulevalla kaudella yleisömäärät ipan peleistä tarkasti muistikirjaan sillä ihmismuisti saattaa vanhalle tehdä tepposia.näin voit tehdä vertailua ilvesksen kannattajien käyttäytymisestä ja uskollisuudesta seuraansa kohtaan pelattiimpa futista tampereen korkeimmalla tasolla tai sitten teidän ipan toimesta kolmosessa.rääkää räikkonen,räkä räikkönen.aikuiset miehet huutamassa jossain vitun hungaroringillä.olit varmaan siellä.
Oot sä levoton mies.  Kerroppa muuten tummennettuun, että onko tuo se huhuiltu reservijoukkue joka Kolmosessa pelaa jo tuolloin? Hienoa että siihen otetaan tuttu FC etuliite mukaan 90-lukua muistellen...
|
|
|
|
|
johntravolta
Poissa
Suosikkijoukkue: Napapiirin palloketut,Eduskunnan jalkapallojoukkue
|
 |
Vastaus #179 : 11.11.2011 klo 16:28:29 |
|
ei ole.se on tikan kannattama jengi ja varmasti myös uuden oyn nimi.vittu.jätkät osaa laittaa hyypiöt.hyvä meisinki
|
|
|
|
|
BEAT!!
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
 |
Vastaus #180 : 11.11.2011 klo 16:30:40 |
|
ei ole.se on tikan kannattama jengi ja varmasti myös uuden oyn nimi.vittu.jätkät osaa laittaa hyypiöt.hyvä meisinki
Ilves Edustus Oy.
|
|
|
|
|
RF-Tikka
Poissa
|
 |
Vastaus #181 : 11.11.2011 klo 19:31:54 |
|
Voe harranen aika taas.... meisinki on kyllä hyvä! Naulan kantaan! Vai pitäskö sanoa nauslan kantraan! Hah!! Pidä toi tyyli, pääset vielä pitkälle......
|
|
|
|
|
Jodveepeli
Poissa
Suosikkijoukkue: ILVES Tampere 4:20
|
 |
Vastaus #182 : 12.11.2011 klo 12:31:00 |
|
Tää on varmaan jo joillain muilla kannattajaryhmillä/joukkueilla käytössä. Mutta tuli mieleen että kun porukassa on useampikin kuvaajavelho, niin ensi kaudella voitaisiin tulostaa itse matsien mainoksia ja levittää niitä ympäri kaupunkia. Siis teippailla/nitoa sähköboksit sun muut raksojen aidat täyteen. Vaikka sitten ihan vaan A4 kokosia mainoksia jos ei muuta.
Ja jos nyt ei joka matsiin niin vaikka isoimpiin ja tärkeimpiin sitten. Tämä olisi sellaista seuran eteen tehtävää työtä jossa ainakin itse haluaisin olla mukana ja uskon että tohon sais helposti sen verran jengiä että muutama sata mainosta saataisiin levitettyä hyvinkin vähällä vaivalla.
Biitti/Jerkunen/joku...?? Kiinnostaako?
|
|
|
|
|
BEAT!!
Poissa
|
 |
Vastaus #183 : 12.11.2011 klo 12:33:16 |
|
Tää on varmaan jo joillain muilla kannattajaryhmillä/joukkueilla käytössä. Mutta tuli mieleen että kun porukassa on useampikin kuvaajavelho, niin ensi kaudella voitaisiin tulostaa itse matsien mainoksia ja levittää niitä ympäri kaupunkia. Siis teippailla/nitoa sähköboksit sun muut raksojen aidat täyteen. Vaikka sitten ihan vaan A4 kokosia mainoksia jos ei muuta.
Ja jos nyt ei joka matsiin niin vaikka isoimpiin ja tärkeimpiin sitten. Tämä olisi sellaista seuran eteen tehtävää työtä jossa ainakin itse haluaisin olla mukana ja uskon että tohon sais helposti sen verran jengiä että muutama sata mainosta saataisiin levitettyä hyvinkin vähällä vaivalla.
Biitti/Jerkunen/joku...?? Kiinnostaako?
Fanzinea vaan.
|
|
|
|
|
1931
Poissa
|
 |
Vastaus #184 : 12.11.2011 klo 19:50:17 |
|
Kiinnostaako? Jep. Tuotantopuolella mieluusti mukana, ja voin levitelläkin sen mitä Tampesterissa olen lähinnä viikonloppuisin. Tästä oli puhetta jo ennen kotiderbyä, mutta sen osalta ei ollut yleisömäärän perusteella tarvettakaan. Baareihin jne. voisi myös näitä jättää. Fanzinea vaan. Tämmöiseen myös mielellään tuotetaan tekstiä jos on tarvetta. Molempi parempi. Seuran markkinointi on ollut sen verran hiljaista, että kaikki näkyvyys on varmaan hyödyksi.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.11.2011 klo 19:57:55 kirjoittanut 1931 »
|
|
|
|
|
Neulainen Jerkunen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC
|
 |
Vastaus #185 : 13.11.2011 klo 18:06:29 |
|
Fanzinelle tosiaan peukkua. Olen ehdottomasti mukana tuottamassa sisältöä.
|
|
|
|
|
asiakirjoittaja76
Poissa
|
 |
Vastaus #186 : 15.11.2011 klo 13:52:51 |
|
Vinkki Ilves päättäjille: Hankkikaa Hakasta lähdössä oleva laitapakki Jocef Chavez ensi kaudeksi Ilvekseen, pelasi vakuuttavasti Kissoissa jokusen pelin viime kaudella. Myös tuulennopeaa Ayao Sassouta kannattaa kysellä mikäli on suomeen tulossa ensi kesäksi, loistava vaihtomies heittää kentälle siinä 60-70 minuutin kohdalla väsyneitä puolustajia vastaan.
|
|
|
|
|
Jats
Poissa
|
 |
Vastaus #187 : 15.11.2011 klo 16:00:13 |
|
Hakasta voi myös Kalle Multanen tulla Ilvekseen sekä Erkka Heinä. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.11.2011 klo 21:48:16 kirjoittanut Jats »
|
|
|
|
|
peetumax
Poissa
|
 |
Vastaus #188 : 15.11.2011 klo 16:17:54 |
|
Olisko aika kypsä Ilveksen ja Hakan farmisopimukselle?
|
|
|
|
|
RF-Tikka
Poissa
|
 |
Vastaus #189 : 15.11.2011 klo 20:43:05 |
|
niin, periaatteessa kyllä, miksipäs ei? Jos se vaan toimisi! Onko tästä kellään mitään konkreettista vai onko tää nyt vaan tämmönen huhu ja heitto?
|
|
|
|
|
Hydra
Poissa
|
 |
Vastaus #190 : 15.11.2011 klo 23:00:01 |
|
Mitä Ilves saisi tuosta yhteistyöstä? Vahvistaisko joku Kuqin jämä Ilvestä? I-Kissoilla oli niin huono joukkue, että ne varmaan jotain hyötyikin. Edellisvuonna Haka-yhteistyö oli TPV:lle enemmän haitta kuin hyöty. Onneksi se hyytyikin sitten kauden mittaan.
|
|
|
|
|
ratina
Poissa
|
 |
Vastaus #191 : 16.11.2011 klo 09:14:24 |
|
Ei. Nousua tavoittelevan joukkueen ei kannata lähteä siihen kokoonpanosirkukseen, mikä farmisopimuksista seuraa. Ilveksen vielä vähemmän, kun väkeä riittää ja junnut tarvitsevat peliaikaa. Ennemminkin ensi kaudella täytyy päästä selkeämpään ja paremmin yhteen hioutuneeseen ykköskokoonpanoon. Viime kaudella keskikentällä nähtiin 16 eri pelaajaa, joten ei ole iso ihme, ettei yhteispeli toiminut toivotusti. Multanen kelpaisi mainiosti, mutta tähdännee ylemmäs. Tuollaiselle suoraviivaiselle ja pääpelivoimaiselle hyökkääjälle olisi kyllä tilausta.
|
|
|
|
|
Stürmer
Poissa
Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.
|
 |
Vastaus #192 : 16.11.2011 klo 12:11:23 |
|
Ei. Nousua tavoittelevan joukkueen ei kannata lähteä siihen kokoonpanosirkukseen, mikä farmisopimuksista seuraa. Ilveksen vielä vähemmän, kun väkeä riittää ja junnut tarvitsevat peliaikaa.
Eikös ne lupaavimman junnut Ilveksen omien oppien mukaan tarvitsisi kehittyäkseen kokemusta kakkosdivaria korkeammalta sarjatasolta? Nythän on vaarana se, että pelaajien henkilökohtainen kehitys pysähtyy ja murtautuminen kansainvälisille kentille jää haaveeksi.
|
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
|
 |
Vastaus #193 : 16.11.2011 klo 13:32:35 |
|
Eikös ne lupaavimman junnut Ilveksen omien oppien mukaan tarvitsisi kehittyäkseen kokemusta kakkosdivaria korkeammalta sarjatasolta? Nythän on vaarana se, että pelaajien henkilökohtainen kehitys pysähtyy ja murtautuminen kansainvälisille kentille jää haaveeksi.
Pointtisi?
|
|
|
|
|
RF-Tikka
Poissa
|
 |
Vastaus #194 : 16.11.2011 klo 13:39:04 |
|
Mutta saisko Ilveksen junnut peliaikaa Hakassa Veikkausliigassa?? Varmaan vähemmän.... Näissä jutuissa on usein kolikolla aina ne kaks puolta. Väitän että junnu kehittyy joka tapauksessa paremmin Ipan 2-divaripelissä kuin Hakan vaihtopenkillä? Mä tiedän ehkä yhden farmisopparin, joka on oikeesti toiminu, tai ainakin luulen niin. Eli FC Hämeenlinna käytännössä klaaras sarjapaikkansa ykkösessä toissa kautena Lahden avuilla. Korjatkaa jos olen väärässä? Tosin ironista kyllä, Lahti tippu samana kautena itse ykköseen....  Käsittääkseni Hämeenlinnassa pelasivat (vielä tuloksekkassti??) mm. Köse, Kemppinen, Länsitalo ja jompikumpi Lahden veskoistakin muutaman pelin?
|
|
|
|
|
Stürmer
Poissa
Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.
|
 |
Vastaus #195 : 16.11.2011 klo 14:08:21 |
|
Mutta saisko Ilveksen junnut peliaikaa Hakassa Veikkausliigassa?? Varmaan vähemmän.... Näissä jutuissa on usein kolikolla aina ne kaks puolta. Väitän että junnu kehittyy joka tapauksessa paremmin Ipan 2-divaripelissä kuin Hakan vaihtopenkillä?
Ei yllätä, että "kovat pelit kehittää" -logiikka katkeaa juuri sillä kohtaa kun maajoukkuetason pelaajalle voisi olla edullista siirtyä pois Ilveksestä niiden OIKEASTI kovien pelien perään. 
|
|
|
|
|
peetumax
Poissa
|
 |
Vastaus #196 : 16.11.2011 klo 14:20:30 |
|
Ei yllätä, että "kovat pelit kehittää" -logiikka katkeaa juuri sillä kohtaa kun maajoukkuetason pelaajalle voisi olla edullista siirtyä pois Ilveksestä niiden OIKEASTI kovien pelien perään.  Puhkut varmaa halusta antaa esimerkkejä?
|
|
|
|
|
ratina
Poissa
|
 |
Vastaus #197 : 16.11.2011 klo 14:29:40 |
|
Mä tiedän ehkä yhden farmisopparin, joka on oikeesti toiminu, tai ainakin luulen niin. Eli FC Hämeenlinna käytännössä klaaras sarjapaikkansa ykkösessä toissa kautena Lahden avuilla. Korjatkaa jos olen väärässä? Tosin ironista kyllä, Lahti tippu samana kautena itse ykköseen....  Käsittääkseni Hämeenlinnassa pelasivat (vielä tuloksekkassti??) mm. Köse, Kemppinen, Länsitalo ja jompikumpi Lahden veskoistakin muutaman pelin? Sarjapaikastaan taisteleville joukkueille näistä onkin usein hyötyä, kun laatupelaajista on pulaa. Riskinä on kuitenkin aina se, että oma peli sekoaa kun mukaan tuodaan useita joukkueen ulkopuolisia lyhyellä varoitusajalla. Sarjan kärkipäässä järkeä on korkeintaan yksittäisissä pitkäkestoisissa lainoissa. Ei yllätä, että "kovat pelit kehittää" -logiikka katkeaa juuri sillä kohtaa kun maajoukkuetason pelaajalle voisi olla edullista siirtyä pois Ilveksestä niiden OIKEASTI kovien pelien perään.  Ilman muuta pitää siirtyä, eikä seuralla ole käsittääkseni tarkoitusta ryhtyä jarruttamaan lupaavien pelaajien urakehitystä. Maajoukkuetason pelaajia ei vaan taida pariin vuoteen olla juuri tulossa. Poikkeuksena Zolameso, jolle Kakkonen on varmasti hyvä sarja palata tositoimiin pahan loukkaantumisen jäljiltä. Seuraavaksi kaudeksi Bumban kannattaa varmasti lähteä, ellei nousua tule. Myös mm. Mäkisestä voi hyvässä lykyssä tulla liigatason pelaaja, mutta ei hänkään ole Kakkosen tasosta vielä ulos kasvanut. Muutaman vuoden sisään toivottavasti pystytään tarjoamaan reitti suoraan kaupunginosista liigaan oman seuran sisällä.
|
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
|
 |
Vastaus #198 : 16.11.2011 klo 15:52:22 |
|
Ei yllätä, että "kovat pelit kehittää" -logiikka katkeaa juuri sillä kohtaa kun maajoukkuetason pelaajalle voisi olla edullista siirtyä pois Ilveksestä niiden OIKEASTI kovien pelien perään.  Niin, RF-Tikan ajatus ja lause tuskin on Ilveksen organisaation virallinen mielipide. Ratina sen sanoikin eli kun puhut kuitenkin Gullitista, niin varmasti Kakkonen on ihan riittävä taso ainakin vielä ensi kauden. Palautuminen huippukuntoon pahasta loukkaantumisesta vie aikansa ja muutenkaan Gullit ei vielä ole liian ylivoimainen kyseiseen sarjaan, jotteiko se kehittäisi häntä pelaajana.
|
|
|
|
|
Lincoln Hawk
Poissa
|
 |
Vastaus #199 : 16.11.2011 klo 19:42:43 |
|