|
Kaikki ei pelaa
|
 |
Kaikki ei pelaa
Vastaus #2875 : 12.09.2012 klo 09:21:07 |
|
Malinen uskoo Attakoran tuova taitoa Hakaan
Haka julkaisi alkuviikosta kaksi uutta sopimusta. Juha Malinen tuli päävalmentajaksi ja Nana Attakora toppariksi. Malinen uskoo, että 23-vuotias kanadalainen tuo taitoa Hakan alakertaan.
- Nanan kanadalainen serkku Randy Edwini-Bousu pelasi AC Oulussa ja latoi maaleja aivan mahtavasti. Jos Nanalla on samaa geeneissään, hyvää on lupaa odottaa Tehtaan kentälläkin, Malinen tuumaa Valkeakosken Sanomissa.
- Minulla on muutenkin hyviä kokemuksia kanadalaispelaajista, kuten Jaron Frank Jonkesta, Malinen jatkaa.
Huutonaurua jäätäville perusteluille.
|
|
|
|
|
Willer
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #2876 : 12.09.2012 klo 09:23:32 |
|
Lievästi maurimyllymäkimäistä nandi-heimon miehet -logiikkaa nyt tosiaan käytössä Malisella.
|
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #2877 : 12.09.2012 klo 09:33:18 |
|
Malinen uskoo Attakoran tuova taitoa Hakaan
Haka julkaisi alkuviikosta kaksi uutta sopimusta. Juha Malinen tuli päävalmentajaksi ja Nana Attakora toppariksi. Malinen uskoo, että 23-vuotias kanadalainen tuo taitoa Hakan alakertaan.
- Nanan kanadalainen serkku Randy Edwini-Bousu pelasi AC Oulussa ja latoi maaleja aivan mahtavasti. Jos Nanalla on samaa geeneissään, hyvää on lupaa odottaa Tehtaan kentälläkin, Malinen tuumaa Valkeakosken Sanomissa.
- Minulla on muutenkin hyviä kokemuksia kanadalaispelaajista, kuten Jaron Frank Jonkesta, Malinen jatkaa.
Huutonaurua jäätäville perusteluille.
Samat ajatukset tuli mieleen. Ja tuskin otteet ovat olleet kiinni taidopuutteesta joukkueessa vaan ihan muista asioista.
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #2878 : 12.09.2012 klo 09:45:16 |
|
Samat ajatukset tuli mieleen. Ja tuskin otteet ovat olleet kiinni taidopuutteesta joukkueessa vaan ihan muista asioista.
On siinä jotain tekemistä taidollakin, jos toppari syöttää neljä syöttöä viidestä suoraan vastustajalle. Harmi, ettei tätä kirjoittaessa tarvinnut edes kärjistää.
|
|
|
|
|
yyber
Poissa
Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus
|
 |
Vastaus #2879 : 12.09.2012 klo 09:46:17 |
|
Eilen pelaajia tuli vastaan Putaan Sillalla ja Nana ihasteli kaunista kanavamaisemaa oikein ääneen. 
|
|
|
|
|
maikki
Poissa
Suosikkijoukkue: Voittava
|
 |
Vastaus #2880 : 12.09.2012 klo 09:52:46 |
|
Eilen pelaajia tuli vastaan Putaan Sillalla ja Nana ihasteli kaunista kanavamaisemaa oikein ääneen.  Oliko Jussi megessä  ?
|
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #2881 : 12.09.2012 klo 09:54:11 |
|
On siinä jotain tekemistä taidollakin, jos toppari syöttää neljä syöttöä viidestä suoraan vastustajalle. Harmi, ettei tätä kirjoittaessa tarvinnut edes kärjistää.
Eiköhän Hakan ongelmat ole johtuneet muista osa-alueista kuin alakerran syöttötaidoista? Jos näin olisi niin olis sitten kannatanut vetää vaan pitkää 
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2882 : 12.09.2012 klo 09:56:51 |
|
Eiköhän Hakan ongelmat ole johtuneet muista osa-alueista kuin alakerran syöttötaidoista? Jos näin olisi niin olis sitten kannatanut vetää vaan pitkää  Kyllä isoin yksittäinen ongelma on ollut nimenomaan toppareiden pelaaminen. Tottakai niitä ongelmia on ollut muuallakin, mutta puolustuspelin epävarmuus niin alas- kuin ylöspäinkin on ollut todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta se suurin.
|
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #2883 : 12.09.2012 klo 10:02:47 |
|
Kyllä isoin yksittäinen ongelma on ollut nimenomaan toppareiden pelaaminen. Tottakai niitä ongelmia on ollut muuallakin, mutta puolustuspelin epävarmuus niin alas- kuin ylöspäinkin on ollut todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta se suurin.
Ne matsit mitä mä olen nähnyt on ollut todella surkeaa puolustamista koko joukkueelta eikä siitä voi pelkästään toppareita syyttää. Laitapelaajat ovat olleet kaikissa peleissä (mun näkemistä) erittäin paskoja ja haluttomia auttamaan alakertaa ---> pakit joutuneet pelaamaan liian leveällä jolloin keskustaan on jäänyt liikaa tilaa. Toppareiden tekemistä virheistä vastustaja on rankaissut Hakaa aika isolla prosentilla ja vikaa toki löytyy toppareistakin. Mutta oliko järkevää lähteä kolmella erittäin kokomattomalla topparilla liigaan?
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2884 : 12.09.2012 klo 10:05:53 |
|
Ne matsit mitä mä olen nähnyt on ollut todella surkeaa puolustamista koko joukkueelta eikä siitä voi pelkästään toppareita syyttää. Laitapelaajat ovat olleet kaikissa peleissä (mun näkemistä) erittäin paskoja ja haluttomia auttamaan alakertaa ---> pakit joutuneet pelaamaan liian leveällä jolloin keskustaan on jäänyt liikaa tilaa. Toppareiden tekemistä virheistä vastustaja on rankaissut Hakaa aika isolla prosentilla ja vikaa toki löytyy toppareistakin. Mutta oliko järkevää lähteä kolmella erittäin kokomattomalla topparilla liigaan?
Ei tietenkään ollut, enkä kai muuta ole väittänytkään?
|
|
|
|
|
Ac Ojoinen
Poissa
|
 |
Vastaus #2885 : 12.09.2012 klo 10:09:12 |
|
Ei tietenkään ollut, enkä kai muuta ole väittänytkään?
Et ole.
|
|
|
|
|
Litti
Poissa
Suosikkijoukkue: Kyrvänsyylä oot
|
 |
Vastaus #2886 : 12.09.2012 klo 10:23:24 |
|
Sopimus loppuu 31.12. eli käytännössä Malinen pitänee kertyneitä lomia pois nostaen palkkaa AC Oululta ja miettien, että mitähän sitä alkuvuodesta tekis.. Jos saa johonkin sopparin ennen 1.1.13, päässee AC Oulu palkkavelvollisuuksistaan..
No ei tuo ihan kuullosta siltä että palais Ouluun vaan lomia pitelemään jos syy paluulle on "koska sopimuksessa niin sanotaan".
|
|
|
|
|
yyber
Poissa
|
 |
Vastaus #2887 : 12.09.2012 klo 10:43:10 |
|
Oliko Jussi megessä  ? Pirinen ja Kapteeni siinä mielestäni esitteli Valkeakosken mykistävää kauneutta kun fillarilla painelin ohi. Toki myös pongaa jalkapallopersoona- topikissa tämä. 
|
|
|
|
|
Homer
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #2888 : 12.09.2012 klo 12:45:12 |
|
Pelot ovat aiheellisia, mutta nyt olen päättänyt toimia kuten Johannes Virolainen: pulinat pois, Olli on puhunut ja kaikki tuki Maliselle. Jos Haka säilyy liigassa, ostan Maliselle kauden päätteeksi aitoa samppa-juomaa ison putelin.
|
|
|
|
|
Erkki Rapala
Poissa
|
 |
Vastaus #2889 : 12.09.2012 klo 12:49:23 |
|
No ei tuo ihan kuullosta siltä että palais Ouluun vaan lomia pitelemään jos syy paluulle on "koska sopimuksessa niin sanotaan".
No varmasti niitä lomia on pitämättä aika paljon, ja seura ei taatusti halua lomakorvauksia jne. maksella. Jos taas lomapäivät ei riitä kahdeksi kuukaudeksi, voidaan vapaata antaa teemalla "ei työntekovelvoitetta". Ouluun palaa lähinnä perheen takia, joka nytkin jää Ouluun. Muuten tämä asia on aika paljon ohi topicin. Itse ostikoon: Malinen onnistui kaudella 2010 AC Oulun surffatessa tappioputkessa saamaan joukkueen uskomaan itseensä ja ottamaan lopulta aika tärkeitä voittoja. Pelityyli oli aikamoisen rohkea ja osa pelaajista ei ehkä ihan täydelliseä liigatasoa. Joka tapauksessa valmentajan rooli pelaajien korvien väliin oli silloin aika kova ja sitähän tässä varmaan Valkeakoskellakin yritetään.
|
|
|
|
|
Vornander
Poissa
|
 |
Vastaus #2890 : 12.09.2012 klo 14:45:12 |
|
Pelot ovat aiheellisia, mutta nyt olen päättänyt toimia kuten Johannes Virolainen: pulinat pois, Olli on puhunut ja kaikki tuki Maliselle. Jos Haka säilyy liigassa, ostan Maliselle kauden päätteeksi aitoa samppa-juomaa ison putelin.
Ugh. Mä voin lähteä messiin.
|
|
|
|
|
yyber
Poissa
|
 |
Vastaus #2891 : 12.09.2012 klo 14:51:10 |
|
Ugh. Mä voin lähteä messiin.
Sama. Voi vaikka juoda navastani tuon kuohujuoman jos pitää Hakan kuivilla.
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2892 : 12.09.2012 klo 15:15:28 |
|
Mä oon myös kolehdissa mukana. Jos sarjapaikka säilyy Malisen johdolla, niin kädestä pitäen lupaan käydä miestä kiittämässä.
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
 |
Vastaus #2893 : 12.09.2012 klo 15:29:10 |
|
Ei vittu nitkä hulinat käynnissä kotikoskissa. Vitun Malinen ei mulla muuta tähän väliin 
|
|
|
|
|
H-A-K-A
Poissa
|
 |
Vastaus #2894 : 12.09.2012 klo 17:06:44 |
|
Mukana.
|
|
|
|
|
Aarhus
Poissa
Suosikkijoukkue: Im nobody,nobody is perfect,therefore Im perfect
|
 |
Vastaus #2895 : 12.09.2012 klo 17:33:10 |
|
Mielenkiinoinen keskustelu tämän Hakan oletettu putoaminen divariin. Totuus on kuitenkin se, että Haka ei ole ollut liigassa vielä kertaakaan vimeisenä ja ei ole tällä hetkelläkään. Nyt 90% porukasta on varmoja putoamisesta vaikka kieroksia on vielä monta.
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2896 : 12.09.2012 klo 17:34:28 |
|
Mielenkiinoinen keskustelu tämän Hakan oletettu putoaminen divariin. Totuus on kuitenkin se, että Haka ei ole ollut liigassa vielä kertaakaan vimeisenä ja ei ole tällä hetkelläkään. Nyt 90% porukasta on varmoja putoamisesta vaikka kieroksia on vielä monta.
Tai siis oli Malisen palkkaamiseen asti. Kyllähän Jussilan valmentamissa matseissa meno oli sellaista, että säilyminen olisi vaatinut aika ison ihmeen. Näkisin, että täällä aika moni uskoo Malisen johdolla Hakalla olevan ihan kelpo sauma säilyttää liigapaikka.
|
|
|
|
|
yoshi
Poissa
Suosikkijoukkue: Pääty kii
|
 |
Vastaus #2897 : 12.09.2012 klo 19:47:14 |
|
Sama. Voi vaikka juoda navastani tuon kuohujuoman jos pitää Hakan kuivilla.
Mä koitan vietellä Malisen sitten 
|
|
|
|
|
speedy keinonen
Poissa
Suosikkijoukkue: En juopottele, kännissä tulee otettua pari kaljaa.
|
 |
Vastaus #2898 : 13.09.2012 klo 07:06:46 |
|
Ristilän Sami taas "tositoimissa" ! Sepot haki tärkeän vierasvoiton Tervakoskelta! Susilauma vieraili Tervakoskella Padon vieraana. Punapaidat oli saanut rosteriin uuden vahvistuksen, kun Sami "Risu" Ristilä oli liittynyt joukkueeseen. Tiukka matsi kääntyi vierasjoukkueelle toisella jaksolla, loppunumeroiden ollessa 0-1 vieraille. Kolme ottelua jäljellä, ja yksi voitto näistä jäljellä olevista otteluista riittänee sarjapaikan säilyttämiseen.
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #2899 : 13.09.2012 klo 07:09:03 |
|
Ristilän Sami taas "tositoimissa" !
Kuulemma myös futsal-ura on jatkumassa Maxien riveissä.
|
|
|
|
|
|
|
|