|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #1 : 30.10.2011 klo 22:12:28 |
|
Upeita kuvia taas kerran. Pomo näytti haluavan aika kiimaisesti Japa Jartsasen pelipaidan  e: Oikeastaan voisi olla ihan oman otsikkonsa arvoinen keskustelu, eikä tässäkään yhteydessä mikään syytös Neulaista kohtaan, mutta mä oon jotenkin aina vähän vierastanut sitä, että kuvaajat päästetään joukkueen pukukoppiin. Oli sitten kyse mestaruusjuhlista tai ihan mistä tahansa. Mun mielestä se pitäis olla sellainen joukkueen oma paikka, johon ulkopuolisilla ei ole asiaa edes valokuvien kautta.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.10.2011 klo 22:16:23 kirjoittanut Vastapallo »
|
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
 |
Vastaus #2 : 30.10.2011 klo 22:22:11 |
|
Timi Lahden katse, kun valkoista nestettä pursuaa kohti Litin kasvoja on kyllä varsin jäätävä 
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #3 : 30.10.2011 klo 22:24:31 |
|
Timi Lahden katse, kun valkoista nestettä pursuaa kohti Litin kasvoja on kyllä varsin jäätävä   Timillä on muutenkin varsin hypnoottinen katse, saati sitten oikein tuollaisena tuijotuksena.
|
|
|
|
|
JaskaS
Poissa
Suosikkijoukkue: Multiconfessional Mixed Danube Ironfly FC
|
 |
Vastaus #4 : 30.10.2011 klo 22:28:08 |
|
e: Oikeastaan voisi olla ihan oman otsikkonsa arvoinen keskustelu, eikä tässäkään yhteydessä mikään syytös Neulaista kohtaan, mutta mä oon jotenkin aina vähän vierastanut sitä, että kuvaajat päästetään joukkueen pukukoppiin. Oli sitten kyse mestaruusjuhlista tai ihan mistä tahansa. Mun mielestä se pitäis olla sellainen joukkueen oma paikka, johon ulkopuolisilla ei ole asiaa edes valokuvien kautta.
Mä ymmärrän sen kyllä, että koppi on pyhä kauden aikana, mutta kun homma on päättynyt parhaalla mahdollisella tavalla niin miksipä sitä riemua ei saisi jakaa? Kyllä sieltä kuvaajat pysyy pois jos seura/pelaajat niin haluaa, mutta taitaa olla semmoinen tilanne että itse juhlkalutkin haluavat näyttää maailmalle kuka on kovinikinämissään. e: ja kuville giganttinen 
|
|
|
|
|
Sheriffi8
Poissa
Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/
|
 |
Vastaus #5 : 30.10.2011 klo 22:29:43 |
|
Haluaisiko joku kertoa lisätietoja formitaulun oikeassa reunassa velmuilevasta Ron Jeremystä? 
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #6 : 30.10.2011 klo 22:30:58 |
|
Mä ymmärrän sen kyllä, että koppi on pyhä kauden aikana, mutta kun homma on päättynyt parhaalla mahdollisella tavalla niin miksipä sitä riemua ei saisi jakaa? Kyllä sieltä kuvaajat pysyy pois jos seura/pelaajat niin haluaa, mutta taitaa olla semmoinen tilanne että itse juhlkalutkin haluavat näyttää maailmalle kuka on kovinikinämissään.
Tottahan sen saa jakaa, jos joukkue niin haluaa. Mä vaan jotenkin ite vierastan sitä ja mulle riittäisi varsin hyvin sen kovinikinämissään -meiningin näyttämiseen kopin ulkopuolisetkin juhlat.
|
|
|
|
|
CPFC
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
 |
Vastaus #7 : 30.10.2011 klo 22:33:23 |
|
Timi Lahden katse, kun valkoista nestettä pursuaa kohti Litin kasvoja on kyllä varsin jäätävä   Kuville jälleen suuri  Mitä tuonne pokaalin pohjaan on muuten kaiverrettu?
|
|
|
|
|
Jackie
Poissa
|
 |
Vastaus #8 : 30.10.2011 klo 22:47:54 |
|
jeremylle vahva peukku   Kuville jälleen suuri  Mitä tuonne pokaalin pohjaan on muuten kaiverrettu? "pois alta vittupäät"
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.10.2011 klo 22:51:24 kirjoittanut Jackie »
|
|
|
|
|
Poissa
Suosikkijoukkue: No Mas Chenko
|
 |
Vastaus #9 : 30.10.2011 klo 22:48:37 |
|
Kuville 
|
|
|
|
|
Kooname
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ponnistus
|
 |
Vastaus #10 : 30.10.2011 klo 23:07:42 |
|
Mainioita kuvia. Mahtava formitaulu 
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
 |
Vastaus #11 : 30.10.2011 klo 23:17:48 |
|
Timi Lahden katse, kun valkoista nestettä pursuaa kohti Litin kasvoja on kyllä varsin jäätävä
Noin muuten, vaikka lupirunkkujen bailaamista muuten on suht vittumaista kattella, niin ei Litin kuoharibailukuville jaksa olla naureskelematta  Lisätietoja Jartsan 5€ sakoista?
|
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
 |
Vastaus #12 : 30.10.2011 klo 23:18:55 |
|
Mä ymmärrän sen kyllä, että koppi on pyhä kauden aikana, mutta kun homma on päättynyt parhaalla mahdollisella tavalla niin miksipä sitä riemua ei saisi jakaa? Kyllä sieltä kuvaajat pysyy pois jos seura/pelaajat niin haluaa, mutta taitaa olla semmoinen tilanne että itse juhlkalutkin haluavat näyttää maailmalle kuka on kovinikinämissään. e: ja kuville giganttinen  Tähän sama
|
|
|
|
|
JogaFoot
Poissa
|
 |
Vastaus #13 : 30.10.2011 klo 23:25:15 |
|
Lisätietoja Jartsan 5€ sakoista?
Luultavasti missatusta pilkusta kendo-hifkiä vastaan, kyse ei eilisen esityksen jälkeen voi olla mistään muusta. Upeita kuvia 
|
|
|
|
|
mackeri
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #14 : 30.10.2011 klo 23:35:49 |
|
Jostain mystisesti ilmestynyt myös hakan kannattajia  Kotipelissä kun kannattajakatsomossa on vain junnuja.
|
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
 |
Vastaus #15 : 30.10.2011 klo 23:43:58 |
|
Toisessa pukukoppikuvassa kyllä hyviä ilmeitä  Ja seuraavassa Masselta vahva facepalm. Aika pieniä sakkoja Klubilla  Upeita kuvia jälleen kerran 
|
|
|
|
|
Samuldinho
Poissa
Suosikkijoukkue: puipa nousee
|
 |
Vastaus #16 : 30.10.2011 klo 23:48:00 |
|
Toisessa pukukoppikuvassa kyllä hyviä ilmeitä  Ja seuraavassa Cheyneltä vahva facepalm. Korjasin.
|
|
|
|
|
Xinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
 |
Vastaus #17 : 30.10.2011 klo 23:58:46 |
|
Loistavia kuvia  Lahden ilmeelle 
|
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
 |
Vastaus #18 : 31.10.2011 klo 00:17:25 |
|
Korjasin.
Juu, näköjään oikein korjattu. Ei tunnista kun sillä on käsi naaman edessä  Masse olikin näköjään samassa kuvassa myös, olisi kai pitänyt huomata.
|
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
 |
Vastaus #19 : 31.10.2011 klo 02:26:18 |
|
Aika pieniä sakkoja Klubilla  Pilluliitto = HJK Kuvat tuttuun tapaan huippuluokkaa. 
|
|
|
|
|
Jukka-38
Poissa
Suosikkijoukkue: LAUTP,KoPa,Virky
|
 |
Vastaus #20 : 31.10.2011 klo 03:08:45 |
|
Nyt on kyllä nättiä kuvaa. /salute
|
|
|
|
|
Homer
Poissa
|
 |
Vastaus #21 : 31.10.2011 klo 06:07:44 |
|
Muuten hyviä kuvia, mutta en ymmärrä, miksi joidenkin katsojien kasvot on blurrattu ja joidenkin ei. Ajatteleeko Jerkunen, että näin poliisit saisivat "todistusaineistoa" huligaanilarppiin osallistuneista? Aika leimaavaa.
Ja ehdottomasti olisi takaperoista ajattelua, ettei kuvaajia päästettäisi pukukoppiin juhlien aikaan. Mitä häpeämistä on juhlinnassa? Onko niin, että aikana, jolloin on WikiLeaks, halutaan toisaalta säännellä kaikkea itseä koskevaa julkisuutta?
|
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
|
 |
Vastaus #22 : 31.10.2011 klo 06:53:05 |
|
Ja ehdottomasti olisi takaperoista ajattelua, ettei kuvaajia päästettäisi pukukoppiin juhlien aikaan. Mitä häpeämistä on juhlinnassa? Onko niin, että aikana, jolloin on WikiLeaks, halutaan toisaalta säännellä kaikkea itseä koskevaa julkisuutta?
Nyt ei ollut kyse siitä, että juhlimisessa olisi jotain hävettävää.
|
|
|
|
|
Boris Pugo
Poissa
|
 |
Vastaus #23 : 31.10.2011 klo 07:38:44 |
|
Haluaisiko joku kertoa lisätietoja formitaulun oikeassa reunassa velmuilevasta Ron Jeremystä?  Ja varsinkin Jussi Parviainen hämmentää...
|
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
 |
Vastaus #24 : 31.10.2011 klo 10:32:31 |
|
Toisessa pukukoppikuvassa kyllä hyviä ilmeitä  Ja seuraavassa Masselta vahva facepalm. Aika pieniä sakkoja Klubilla  Tuossa puhutaan kilotonneista. Aloin laskemaan PI-kuvista addujen tennareita, mutta menin sekaisin sadannen parin kohdalla.
|
|
|
|
|
|
|
|