FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.11.2025 klo 11:41:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: [1] 2

Kirjoittaja Aihe: 29.10 HJK - Haka (5-2) - Mestaruushulinaa  (Luettu 7046 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neulainen Jerkunen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC

: 30.10.2011 klo 22:10:09

Päivän hienoin hetki: Antti Muurinen katsoi suoraan kameran peittämiin silmiini ja hymyili äärimmäisen vekkulisti.

Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #1 : 30.10.2011 klo 22:12:28

Upeita kuvia taas kerran. Pomo näytti haluavan aika kiimaisesti Japa Jartsasen pelipaidan :D

e: Oikeastaan voisi olla ihan oman otsikkonsa arvoinen keskustelu, eikä tässäkään yhteydessä mikään syytös Neulaista kohtaan, mutta mä oon jotenkin aina vähän vierastanut sitä, että kuvaajat päästetään joukkueen pukukoppiin. Oli sitten kyse mestaruusjuhlista tai ihan mistä tahansa. Mun mielestä se pitäis olla sellainen joukkueen oma paikka, johon ulkopuolisilla ei ole asiaa edes valokuvien kautta.
« Viimeksi muokattu: 30.10.2011 klo 22:16:23 kirjoittanut Vastapallo »
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #2 : 30.10.2011 klo 22:22:11

Timi Lahden katse, kun valkoista nestettä pursuaa kohti Litin kasvoja on kyllä varsin jäätävä Ylos
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 30.10.2011 klo 22:24:31

Timi Lahden katse, kun valkoista nestettä pursuaa kohti Litin kasvoja on kyllä varsin jäätävä Ylos

:D

Timillä on muutenkin varsin hypnoottinen katse, saati sitten oikein tuollaisena tuijotuksena.
JaskaS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Multiconfessional Mixed Danube Ironfly FC

Vastaus #4 : 30.10.2011 klo 22:28:08

e: Oikeastaan voisi olla ihan oman otsikkonsa arvoinen keskustelu, eikä tässäkään yhteydessä mikään syytös Neulaista kohtaan, mutta mä oon jotenkin aina vähän vierastanut sitä, että kuvaajat päästetään joukkueen pukukoppiin. Oli sitten kyse mestaruusjuhlista tai ihan mistä tahansa. Mun mielestä se pitäis olla sellainen joukkueen oma paikka, johon ulkopuolisilla ei ole asiaa edes valokuvien kautta.

Mä ymmärrän sen kyllä, että koppi on pyhä kauden aikana, mutta kun homma on päättynyt parhaalla mahdollisella tavalla niin miksipä sitä riemua ei saisi jakaa? Kyllä sieltä kuvaajat pysyy pois jos seura/pelaajat niin haluaa, mutta taitaa olla semmoinen tilanne että itse juhlkalutkin haluavat näyttää maailmalle kuka on kovinikinämissään.

e: ja kuville giganttinen Ylos

Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/

Vastaus #5 : 30.10.2011 klo 22:29:43

Haluaisiko joku kertoa lisätietoja formitaulun oikeassa reunassa velmuilevasta Ron Jeremystä? Ylos
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 30.10.2011 klo 22:30:58

Mä ymmärrän sen kyllä, että koppi on pyhä kauden aikana, mutta kun homma on päättynyt parhaalla mahdollisella tavalla niin miksipä sitä riemua ei saisi jakaa? Kyllä sieltä kuvaajat pysyy pois jos seura/pelaajat niin haluaa, mutta taitaa olla semmoinen tilanne että itse juhlkalutkin haluavat näyttää maailmalle kuka on kovinikinämissään.

Tottahan sen saa jakaa, jos joukkue niin haluaa. Mä vaan jotenkin ite vierastan sitä ja mulle riittäisi varsin hyvin sen kovinikinämissään -meiningin näyttämiseen kopin ulkopuolisetkin juhlat.
CPFC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki

Vastaus #7 : 30.10.2011 klo 22:33:23

Kuville jälleen suuri Ylos Mitä tuonne pokaalin pohjaan on muuten kaiverrettu?
Jackie

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 30.10.2011 klo 22:47:54

jeremylle vahva peukku Ylos
Kuville jälleen suuri Ylos Mitä tuonne pokaalin pohjaan on muuten kaiverrettu?
"pois alta vittupäät"
« Viimeksi muokattu: 30.10.2011 klo 22:51:24 kirjoittanut Jackie »

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: No Mas Chenko

Vastaus #9 : 30.10.2011 klo 22:48:37

Kuville Tuoppi
Kooname

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ponnistus

Vastaus #10 : 30.10.2011 klo 23:07:42

Mainioita kuvia. Mahtava formitaulu :D
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #11 : 30.10.2011 klo 23:17:48

Timi Lahden katse, kun valkoista nestettä pursuaa kohti Litin kasvoja on kyllä varsin jäätävä

:D Ylos

Noin muuten, vaikka lupirunkkujen bailaamista muuten on suht vittumaista kattella, niin ei Litin kuoharibailukuville jaksa olla naureskelematta :D Lisätietoja Jartsan 5€ sakoista?
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 30.10.2011 klo 23:18:55

e: ja kuville giganttinen Ylos

Tähän sama
JogaFoot

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 30.10.2011 klo 23:25:15

Lainaus käyttäjältä: elhadjidiouf link=topic=129857.msg6164728#msg6164728 date
Lisätietoja Jartsan 5€ sakoista?
Luultavasti missatusta pilkusta kendo-hifkiä vastaan, kyse ei eilisen esityksen jälkeen voi olla mistään muusta. Upeita kuvia Ylos
mackeri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #14 : 30.10.2011 klo 23:35:49

Jostain mystisesti ilmestynyt myös hakan kannattajia :o Kotipelissä kun kannattajakatsomossa on vain junnuja.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 30.10.2011 klo 23:43:58

Toisessa pukukoppikuvassa kyllä hyviä ilmeitä :D Ja seuraavassa Masselta vahva facepalm.

Aika pieniä sakkoja Klubilla :o

Upeita kuvia jälleen kerran Ylos
Samuldinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: puipa nousee

Vastaus #16 : 30.10.2011 klo 23:48:00

Toisessa pukukoppikuvassa kyllä hyviä ilmeitä :D Ja seuraavassa Cheyneltä vahva facepalm.
Korjasin.
Xinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #17 : 30.10.2011 klo 23:58:46

Loistavia kuvia Ylos

Lahden ilmeelle :D
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #18 : 31.10.2011 klo 00:17:25

Korjasin.
Juu, näköjään oikein korjattu. Ei tunnista kun sillä on käsi naaman edessä :D
Masse olikin näköjään samassa kuvassa myös, olisi kai pitänyt huomata.

kunq

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: :keskari:

Vastaus #19 : 31.10.2011 klo 02:26:18

Pilluliitto = HJK

Kuvat tuttuun tapaan huippuluokkaa. Ylos
Jukka-38

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LAUTP,KoPa,Virky

Vastaus #20 : 31.10.2011 klo 03:08:45

Nyt on kyllä nättiä kuvaa. /salute
Homer

Poissa Poissa

Vastaus #21 : 31.10.2011 klo 06:07:44

Muuten hyviä kuvia, mutta en ymmärrä, miksi joidenkin katsojien kasvot on blurrattu ja joidenkin ei. Ajatteleeko Jerkunen, että näin poliisit saisivat "todistusaineistoa" huligaanilarppiin osallistuneista? Aika leimaavaa.

Ja ehdottomasti olisi takaperoista ajattelua, ettei kuvaajia päästettäisi pukukoppiin juhlien aikaan. Mitä häpeämistä on juhlinnassa? Onko niin, että aikana, jolloin on WikiLeaks, halutaan toisaalta säännellä kaikkea itseä koskevaa julkisuutta?
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #22 : 31.10.2011 klo 06:53:05

Ja ehdottomasti olisi takaperoista ajattelua, ettei kuvaajia päästettäisi pukukoppiin juhlien aikaan. Mitä häpeämistä on juhlinnassa? Onko niin, että aikana, jolloin on WikiLeaks, halutaan toisaalta säännellä kaikkea itseä koskevaa julkisuutta?

Nyt ei ollut kyse siitä, että juhlimisessa olisi jotain hävettävää.
Boris Pugo

Poissa Poissa

Vastaus #23 : 31.10.2011 klo 07:38:44

Haluaisiko joku kertoa lisätietoja formitaulun oikeassa reunassa velmuilevasta Ron Jeremystä? Ylos

Ja varsinkin Jussi Parviainen hämmentää...
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #24 : 31.10.2011 klo 10:32:31

Toisessa pukukoppikuvassa kyllä hyviä ilmeitä :D Ja seuraavassa Masselta vahva facepalm.

Tuossa puhutaan kilotonneista.

Aloin laskemaan PI-kuvista addujen tennareita, mutta menin sekaisin sadannen parin kohdalla.

Sivuja: [1] 2

Siirry: