Ei ole väsynyttä. Yritän tässä vain teroittaa tätä epäsuhtaa Chelsean toiminta vs. muut.
Tämä ei siis MITENKÄÄN ole enää järkevää liiketoimintaa, mikä tulisi IKINÄ kääntymään voitolliseksi. Säälittävät ajatukset "brändin rakentamisesta" ja "tulevaisuuden voitoista" voi unohtaa, sitä ei koskaan tule käymään.
Monelle Chelsea-fanille on vain niin vaikeaa tunnustaa tosiasiat ja yritetään selitellä ja käännellä tätä likaisen rahan leikkikenttää ihan joksikin muuksi kuin mitä se oikeasti on...
olenko väittänyt jotain

, voin tunnustaa, että rahaa on palanut täysin utopistisiin hankintoihin ja mitä ihmeellisinpiin osto virityksiin. Tuleeko tästä sinulle parempi mieli?, Millä tavalla tämän kaiken luulet vaikuttavan minun normaaliin elämääni

Itse en jaksa kiinnostua siitä mitä Abra tekee, Glacer tekee saati sitten mitä nämä uudet Poolin miehet saavat aikaan. Näillä kyseisillä herroilla ei ole minkäänlaista vaikutusta minun henk.kohtaiseen elämään, jos näin kuvittelit asian olevan, olen pahoillani murskatessani pilvilinnasi.
Näihin hämäryyksiin en ota muuta kantaa kuin sen, jos siellä, tai kuten kaikki sanoo varmana, on jotain hämäräperäisiä kytköksiä ja niin ei muuta ku ukkoo pillistä kiinni ja oikeanlainen tuomio täytäntöön. Sen mukaan mitä laki määrää.
Ja mitä tulee tuohon voitolliseen mahdollisuuteen, tappiota tuli edelleen, mutta tappioiden pieneneminen 140->80. Onhan tuo edelleen ihan vitusti, sitäkään en kiellä. Mutta löytyy sieltä se pudotuskin, katellaan. Ja mitä tulee Abraan, henk.kohtaisesti minua ei paljon liikuta saako mies rahojaan koskaan takaisin vai ei. Siinä suhteessa hänen liiketoimintanssa on hivenen perseellään

.
Abran vertaaminen vaikka johonkin muuhun seuran omistajaan on sama kuin vertaisin itseäni Ollilaan. Abralla nyt sattuu olemaan (veri)/(likaista) rahaa enemmän kuin muilla, joten hän keikuttaa ns tasapainoa markkinoilla. Mutta samalla tavallahan tuo Ollilakin keinuttaa minuun nähden, käyttäen valtaansa ja rahaansa verrattuna omiin käyttömahdollisuuksiini. Toisilla mulkuilla sitä valuuttaa sattuu olemaan yksinkertaisesti enemmän, olipa se sitten hankittu rehdisti tai jollakin muulla tavalla. Tuskinpa he öitään huonosti nukkuvat vain sen takia, että valuuttaa sattuu olemaan enemmän kuin sillä kaverilla joka nukkuu veneen alla...
Edit: en jaksa lässyttää tästä asiasta. Muut voivat huoletta jatkaa niin kauan kuin haluavat...Misteri voi tehdä pikavilkaisun topicin sisältöön ja katsoa montako kertaa olen vastannut tähän aiheeseen ja vetää siitä myös omat johtopäätöksensä

Passaako?