Enpä sitten tiedä millä tavalla peliä seuraat. Itse koen hyödylliseksi pelaajan joka tekee muiden pelistä helpompaa, ja itse näin hänen olevan pätevä pelintekijä.
Minusta pelintekijän arvo mitataan pelintekemisenä eli peliä eteenpäin vievinä syöttöinä. Siinä vertailussa Xhaferi oli samaa kastia muun keskikentän kanssa eli ei paljoa mitään. Yksi maali ja etenkin yksi syöttö ei ole pelintekijältä mikään huippusuoritus, pelejä sentään tuli 13.
Itse odotin viime kauden Jarossa esitettyjen otteiden perusteella paljon parempaa.
Itse näin välittömästi, että Ymer on parempaan kuntoon päästessään pätevä vahvistus ja viimeinkin kunnon pelintekijä.
Eli taas
jos-pelaaja, jolla on potentiaalia, JOS pääsee kuntoon. Eihän näitä olekaan paljoa ollut. JOS Ramadingaye lunastaa potentiaalinsa on hyvä pelaaja, JOS Saxman pääsee kauden 2010 tasolle, JOS Anttilainen pysyy ehjänä, JOS Votinov olisi röyhkeämpi...
Aivan toista luokkaa roolissa, kuin vaikkapa vielä jonkin aikaa sitten siihen kaavailtu Suke.
Niin, onhan bemarikin nopeampi kuin nissan, mutta en sitten tiedä paljonko iloa siitä on formulakisassa.
Tietysti JOS Xhaferi pääsee kauden 2010 kuntoon niin sitten toimii.
Ihan näin OT:nä, pelaatko/oletko pelannut itse jalkapalloa?
Kyllä ja kyllä.
Joku selitys näin suurille näkemyseroille on oltava, jotenkin erilaisin lasein meidän on pelejä katsottava. Jos peliä katsellaan näin eri tavoin, ei ole keskustelussakaan järkeä.
Ja ainoa selitys on kanssasi eri mieltä olevan kirjoittajan asiantuntemattomuus?
Toki siitä en pidä, että tietentahtoen oiot kirjoituksiani mielesi mukaan.
Häh?
Tällaiset syytökset olisi ihan hyvä perustella.
Kyllähän Karia on kärjessäkin nähty, eikä MyPassa taatusti pelaisi linkkiä. Kumpis kärjestä penkitetään? ?? vai ? ?
Kari on parempi laiturina.
Eiköhän etenkin alkukaudella Toke demonstroinut aika tehokkaasti, että Token MyPassa pelaajan on parasta pysyä lestissään.
Eli automaattisesti näiden "liigassa tasonsa osoittaneiden pelaajien" kemiat eivät tule MyPassa toimimaan?
Tuo on sinun teoriasi.
Aika paljon saat oikoa kirjoituksiani, että tuollaiseen johtopäätökseen pääset, joten vastaushan on tietysti ei.
Kari on aika pätevästi Liigaa pelannut, mutta MyPassa ilmeisesti ei tule onnistumaan. Selvä.
Huoh...
Kari on osoittanut liigassa hyvät ja huonot puolensa sekä on kallis pelaaja. Nykytilanteessa floppauksen riski on liian suuri. Käytinkö nyt tarpeeksi rautalankaa vai pitääkö hakea pari kerää lisää?
Salmikivi on pelannut yhden onnistuneen kauden ykköstä, on taatusti potentiaalinen, halvempikin, mutta mikäli asiat eivät oikein luistakaan (kuten on hyvinkin odotettavissa, mikäli hänestä ykköshyökkääjää leivotaan), on MyPalla varsin suuri ongelma kärjessä.
Halpoja pelaajia voi hankkia useamman ja joka tapauksessa on riski suuri.
Joko on budjettiin nähden kallis muna (Kari) korissa tai sitten korissa on nippu pieniä munia, joista ei tiedä mitä niistä kuoriutuu.
Joka tapauksessa MyPalla on suuri ongelma kärjessä, ollut oikeastaan jo pari vuotta.
Onneksi siellä sentään on näillä näkymin Sasha, jos siis pysyy kunnossa.
Jos.