Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #150 : 14.08.2008 klo 15:20:56 |
|
Em laulut missä pelaa, never heard. Lahelaisten nettilauluille  Montako kertaa olet ollut Lahden matseissa lähellä FCLK:ta? Ei kai Suomessa juuri koskaan kenenkään laulut kuulu vastustajan kannattajien katsomoon.
|
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
 |
Vastaus #152 : 14.08.2008 klo 16:30:10 |
|
Tämän vuoden vammaisin laulu on eittämättä Hämeenlinnan friikkien Lahdelta ja SMJK:lta kopioitu Oi Häme on. On meillä Irwin... Se on kyllä totta, mutta itseironia se siinäkin..
|
|
|
|
Rusholme
Poissa
Suosikkijoukkue: JokeritLahti
|
 |
Vastaus #153 : 14.08.2008 klo 16:36:18 |
|
Yks hakalainen huusi ugh ugh
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
 |
Vastaus #154 : 14.08.2008 klo 16:52:24 |
|
natsi-heinikangas 
|
|
|
|
Cel
Poissa
Suosikkijoukkue: Vuoden Foorumilainen² 2024
|
 |
Vastaus #155 : 14.08.2008 klo 18:16:49 |
|
Harry Roberts is our friend, is our friend, is our friend, Harry Roberts is our friend, he kills coppers Let him out to kill some more, kill some more, kill some more Let him out to kill some more, Harry Roberts
|
|
|
|
Piiska Hallussa
Poissa
|
 |
Vastaus #156 : 14.08.2008 klo 18:20:58 |
|
Mutta toki suurinta taitoa on vaatinut:
Oi hoojiikoo meidän oma hoojiikoo
(tätä noin 90 minuuttia)
Vahva sama 
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
 |
Vastaus #157 : 14.08.2008 klo 18:21:24 |
|
Ally Goulo is our friend, is our friend, is our friend, Ally Goulo is our friend, he cheats coppers Let him out to cheat some more, cheat some more, cheat some more Let him out to cheat some more, good old Ally
Ei ole törkeä, mutta korjasin silti 
|
|
|
|
Rusholme
Poissa
Suosikkijoukkue: JokeritLahti
|
 |
Vastaus #158 : 14.08.2008 klo 18:22:19 |
|
sieg heil, sieg heil me tullaan oikeelta sieg heil, sieg heil ei meille vittuilla me tultiin tänne hailaamaan ja jutkut polttamaan me ollaan ne natsit lahesta
|
|
|
|
Jones
Paikalla
Suosikkijoukkue: FCL
|
 |
Vastaus #159 : 14.08.2008 klo 19:12:09 |
|
Natsi-Heinikangasta veettii jo keväällä Liiga-Cupissa TPS-Lahti matsissaTalissa. Samaa rataa meni myös Lahti-TPS matsissa  Yllättäen puun takaa myös liigacupin finaalissa Inter-TPS.
|
|
|
|
simo hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Lahti
|
 |
Vastaus #160 : 14.08.2008 klo 21:01:19 |
|
Yllättäen puun takaa myös liigacupin finaalissa Inter-TPS.
Ehin kuulla 
|
|
|
|
Karl Wanker
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU, Liverpool, Chelsea, ManC, Real Madrid, Barca
|
 |
Vastaus #161 : 14.08.2008 klo 23:27:20 |
|
"Jos sä vastaan tuut, niin kysymättä lyön. Jos sä vastaan tuut, niin kysymättä lyön. Vitun huora Savolainen, sul on vitun ruma nainen. Jos sä vastaan tuut, niin kysymättä lyön."
|
|
|
|
abracadabra
Poissa
Suosikkijoukkue: Chubby Boys
|
 |
Vastaus #162 : 15.08.2008 klo 16:44:09 |
|
Mutta toki suurinta taitoa on vaatinut:
Oi hoojiikoo meidän oma hoojiikoo
(tätä noin 90 minuuttia)
Chantti, joka jää päähän soimaan ja kuulostaa komealta varsin suurella volyymilla. Ja ei, en ole klubikannattaja.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #163 : 15.08.2008 klo 17:10:44 |
|
Chantti, joka jää päähän soimaan ja kuulostaa komealta varsin suurella volyymilla. Ja ei, en ole klubikannattaja.
Tähän täytyy todeta että sama. Samalla voisin kehua (vaikka väärä topikki onkin) "Vi är gröna vita IFK" veisua. Kestosuosikki, varsinkin kun on paljon porukkaa messissä.
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
 |
Vastaus #164 : 15.08.2008 klo 17:14:34 |
|
kun Suomi pelaa lätkää se iskee joka jätkään kaljaa koneeseen ja Ukko-MetsoonEhdottomasti törkein laulu, kuultu Satakunnassa myös useiden futismatsien tauolla ämyreistä :keskari:  :keskari:
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
 |
Vastaus #165 : 30.09.2008 klo 13:45:25 |
|
En onnellisempi mä olla vois jos lapseni ekat sanat ois kuuluvaan ääneen ja selkeesti HAISTA VITTU KLUBIRUNKKARI!
na-naa-na-na-na.....
En onnellisempi mä olla vois jos lapseni ekat sanat ois kuuluvaan ääneen ja selkeesti FC LAHTI IKUISESTI!
Tästä kyllä FCLK:lle varaukseton  Ylivoimaisesti paras chantti, minkä minä olen kuullut suomalaisen kannattajaryhmän vetämänä.
|
|
|
|
terror corpse
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, FF2HH, kuti vitoseen!
|
 |
Vastaus #166 : 01.10.2008 klo 12:01:02 |
|
Baxter se sano että: "Nyt sitä lähtään, silmien väliin ryssiä tähtään!" Silmien välliin, silmien välliin, silmien välliin ryssää juu. Silmien välliin ryssää, kyllä se siihen tyssää, silmien välliin, silmien välliin, silmien välliin ryssää juu. Sen joka "sivistystä" tyrkyttääpi, äkkiä nikkeli myrkyttääpi. Silmien välliin... Silmien välliin nikkelirautaa, kyllä ne itte kaivaa hautaa. Silmien välliin... jne  mesö<3 voi jatkaa tästä. + ystäväni mulle tutustuttama adebayooor / adebayooor/ your dad washes elephants / your mom is a whoree.. elefantinpesu-koreografialla höystettynä pudotti  erään hienon laulun 'te ootte rumii runkkareita / säälittävii junttei joita..' kohta on aivan uskomattoman hyvin sovitettu, btw 
|
|
|
|
Göteborgs Rape
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK
|
 |
Vastaus #167 : 01.10.2008 klo 12:07:23 |
|
"Jos sä vastaan tuut, niin kysymättä lyön. Jos sä vastaan tuut, niin kysymättä lyön. Vitun huora Sakilainen, sul on vitun ruma nainen. Jos sä vastaan tuut, niin kysymättä lyön."
Korjasin
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
 |
Vastaus #168 : 01.10.2008 klo 13:12:39 |
|
Henkilökohtaisesti minua on aina miellyttänyt kukkahattutätien suosikkiviisu: "Voi vittu saatana, voi vittu saatana, voi vittu saa-a-a-a-tana.."
(Oi niitä aikoja)
Pistää hymyn huulille aina väkisin jos Lahti on tappiolla ja jostain kajahtaa. Ja voitte uskoa että on mahtunut 10 vuoteen ihan vitun monta tappiotilannetta.
Törkeä laulu se ei ole, mut siin ei tosiaan oo mitää "oikeaa" sanottavaa. Oisko kuulunu ekan kerran jonkun "ei saa kiroilla"-ohjeistuksen yhteydessä
|
|
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
 |
Vastaus #171 : 01.10.2008 klo 13:48:32 |
|
Sinitähdet veti Kauniaisissa: Minä maksan, sinä loisit kuin tanssi matka käy Kun Kauniaisiin pyöräilemme veronmaksajaa ei näy 
|
|
|
|
jaanu$
Poissa
Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva
|
 |
Vastaus #172 : 01.10.2008 klo 14:06:35 |
|
Törkeä laulu se ei ole, mut siin ei tosiaan oo mitää "oikeaa" sanottavaa. Oisko kuulunu ekan kerran jonkun "ei saa kiroilla"-ohjeistuksen yhteydessä
siis onko tää oikeesti jo jostain FC Lahen alkuajoilta tämä "voivittusaatana" tsäntti?
|
|
|
|
toyman
Poissa
|
 |
Vastaus #173 : 01.10.2008 klo 16:20:41 |
|
Yks parhaista ikinä  . Myös toka säkeistö on mahtava vaikka ei kovin rivo olekaan. En onnellisempi mä olla vois jos lapseni ekat sanat ois kuuluvaan ääneen ja selkeesti HAISTA VITTU KLUBIRUNKKARI!
na-naa-na-na-na.....
En onnellisempi mä olla vois jos lapseni ekat sanat ois kuuluvaan ääneen ja selkeesti FC LAHTI IKUISESTI! 
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat
|
 |
Vastaus #174 : 01.10.2008 klo 16:30:59 |
|
Sinitähdet veti Kauniaisissa: Minä maksan, sinä loisit kuin tanssi matka käy Kun Kauniaisiin pyöräilemme veronmaksajaa ei näy  Kiitos, tartteepa lisätä omaan juomalaulukirjaani.  Edit: kymmenessä sekunnissa väännetty teekkariversio käy jotenkin näin: Minä maksan, sinä loisit niinkuin tanssi matka käy Kontulaan kun pyöräilemme veronmaksajaa ei näyEdit2: pyöräilemme -> autoilemme 
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.2008 klo 16:57:10 kirjoittanut ForzaInter »
|
|
|
|
|
|
|