FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.08.2025 klo 06:42:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 19

Kirjoittaja Aihe: Törkeimmät laulut, kotoa ja muualta.....  (Luettu 61092 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #275 : 06.12.2008 klo 23:27:55

Käykös Aslan teillä lounarit?
Jalkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMI GAILLARD

Vastaus #276 : 06.12.2008 klo 23:29:51

Itse en näe mitään järkeä siinä miksi nämä rokelvikset ja muut isäm maam puovlustajat alkavat vetää tälläistä vittuilu linjaa täällä? En minä itsekkään pidä Turkkilaisesta kulttuurista (esim. eräs vanha luokkalainen oli puoliksi Turkkilainen ja on kertonut aika hurjia juttuja jne), mutta ei minulla ole ainakaan mitään tarvetta alkaa vetämään mitään paskaa lounari-kebab-puukko läppää täällä ::) :keskari:
Aslan

Poissa Poissa

Vastaus #277 : 06.12.2008 klo 23:30:20

Etsä mitään totuuksia ole kertomassa, bänniä siks että oot mulkku.

mulkku siksi, että puolustan omaa maatani samalla tavalla, kuin sinäkin puolustaisit? Huvittaa vaan, kun tulee kuittia mieshuorilta turkkilaisesta kulttuurista, kun on itse nimenomaan valinnut jonkin toisen maan jalkapallojoukkueen tai liigan kannatettavaksi, kun ei omasta maasta löydy kannatettavaa.

Siis kunniaa vaan niille suomalaisille, jotka yrittävät viedä oman maan futiskulttuuria eteenpäin, muttakun haukutaan pohjalta ylöspäin, niin saa olla jotain parempia perusteluita kiitos.
Freddy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat

Vastaus #278 : 06.12.2008 klo 23:31:06

Pyydän muuten anteeksi tuota mulkku-sanan käyttöä, se meni yli.

Ja toivottavasti et tarkottanut tuolla mieshuorauksella suoranaisesti mua, mua se kun ei koske.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2008 klo 23:32:11 kirjoittanut Freddy »
Aslan

Poissa Poissa

Vastaus #279 : 06.12.2008 klo 23:33:03

Itse en näe mitään järkeä siinä miksi nämä rokelvikset ja muut isäm maam puovlustajat alkavat vetää tälläistä vittuilu linjaa täällä? En minä itsekkään pidä Turkkilaisesta kulttuurista (esim. eräs vanha luokkalainen oli puoliksi Turkkilainen ja on kertonut aika hurjia juttuja jne), mutta ei minulla ole ainakaan mitään tarvetta alkaa vetämään mitään paskaa lounari-kebab-puukko läppää täällä ::) :keskari:

Joo, kun on kyse 70miljoonan ihmisen kokoisesta maasta, niin niitä hurjia juttuja löytyy varmasti paljon, mutta niin löytyy myös niitä hyviäkin asioita. Ja huonot asiathan tuppaavat tunnetusti leviämään parempia nopeammin ja laajemmalle.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #280 : 06.12.2008 klo 23:34:42

Huvittaa vaan, kun tulee kuittia mieshuorilta turkkilaisesta kulttuurista, kun on itse nimenomaan valinnut jonkin toisen maan jalkapallojoukkueen tai liigan kannatettavaksi, kun ei omasta maasta löydy kannatettavaa.
Jos minua tarkoitat, niin en huoraa yhtäkään ulkomaista joukkuetta, vaan tärkein seura mulle on Vaasan Palloseura. Kunhan vaan pidin erikoisena, että turkkilaisella on varaa ylipäätänsä haukkua mitään laulua mauttomaksi, kun tiedetään kebabien meininki. Laulut on kuitenkin sanoja vaan, eikä ihmishenkien riistoa.
OGC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalakapallo ja Ratko Mladic

Vastaus #281 : 06.12.2008 klo 23:34:49

mutta niin löytyy myös niitä hyviäkin asioita.
Joo, kurdit ja kepap Ylos
Jalkku

Poissa Poissa

Vastaus #282 : 06.12.2008 klo 23:34:56

Joo, kun on kyse 70miljoonan ihmisen kokoisesta maasta, niin niitä hurjia juttuja löytyy varmasti paljon, mutta niin löytyy myös niitä hyviäkin asioita. Ja huonot asiathan tuppaavat tunnetusti leviämään parempia nopeammin ja laajemmalle.

Tuo on tietysti täysin totta Ylos
SE16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MFC

Vastaus #283 : 06.12.2008 klo 23:35:03

Minä nyt en ainakaan suomea puolustaisi missään tilanteessa, paska maa, toivottavasti saan maankarkoituksen :D :keskari:
rokelvis

Poissa Poissa

Vastaus #284 : 06.12.2008 klo 23:35:53

mulkku siksi, että puolustan omaa maatani samalla tavalla, kuin sinäkin puolustaisit? Huvittaa vaan, kun tulee kuittia mieshuorilta turkkilaisesta kulttuurista, kun on itse nimenomaan valinnut jonkin toisen maan jalkapallojoukkueen tai liigan kannatettavaksi, kun ei omasta maasta löydy kannatettavaa.

Siis kunniaa vaan niille suomalaisille, jotka yrittävät viedä oman maan futiskulttuuria eteenpäin, muttakun haukutaan pohjalta ylöspäin, niin saa olla jotain parempia perusteluita kiitos.

Koko homma alkoi itkustasi, kun kyse ei ollut minkään maan futiskulttuurin ihannoinnista, vaan otsikon mukaisesta keskustelusta. Ja kyllä, edelleenkin voin pitää paskana kulttuurina turkkilaisten puukkohippoja, vaikka meillä ei olekaan kovin hurjaa futiskulttuuria.
Jalkku

Poissa Poissa

Vastaus #285 : 06.12.2008 klo 23:38:49

Minä nyt en ainakaan suomea puolustaisi missään tilanteessa, paska maa, toivottavasti saan maankarkoituksen :D :keskari:

Tähän niin sama, kuin olla ja voi. Jos joskus rakkaaseen pohjolaamme tulisi sota, niin luikkisin mahdollisimman kauas turvaan ja suojelemaan omaa etuani ja jättäisin muut tänne pärjäämään oman onnensa nojaan, mikäli siis todella tahtoisivat seistä tälläisen yhteiskunnan takana.
Aslan

Poissa Poissa

Vastaus #286 : 06.12.2008 klo 23:46:25

Jos minua tarkoitat, niin en huoraa yhtäkään ulkomaista joukkuetta, vaan tärkein seura mulle on Vaasan Palloseura. Kunhan vaan pidin erikoisena, että turkkilaisella on varaa ylipäätänsä haukkua mitään laulua mauttomaksi, kun tiedetään kebabien meininki. Laulut on kuitenkin sanoja vaan, eikä ihmishenkien riistoa.

Niin, haukutaan ihonvärin perusteella toisten mutsia huoraksi ja faijaa elefantin pesijöiksi? Hah.

Koko homma alkoi itkustasi, kun kyse ei ollut minkään maan futiskulttuurin ihannoinnista, vaan otsikon mukaisesta keskustelusta. Ja kyllä, edelleenkin voin pitää paskana kulttuurina turkkilaisten puukkohippoja, vaikka meillä ei olekaan kovin hurjaa futiskulttuuria.

Hmm.. itkustani? Haukuin lädien laulua mauttomaksi, jonka jälkeen jostain vitun syystä yht'kkiä ruvettiin tyrkyttämään jotain puukkohippailua.

Okei, voit pitää turkkilaisten "puukkohippoja" (siis jotain foorumilla väännettyä läppää turkkilaisista) turkkilaisena kulttuurina.

Ja toivottavasti et tarkottanut tuolla mieshuorauksella suoranaisesti mua, mua se kun ei koske.

En tarkoittanut sua, tarkoitan vain niitä, jotka täällä huorailevat toisen maan joukkuetta oman maan joukkueen sijasta ja tulevat silti vittuilemaan jotain mulle turkkilaisesta futiskulttuurista tai kulttuurista ylipäätään. Silloin voin vain miettiä, että miksi ei oman maan joukkue kelpaa? Hyvä silloin on tulla haukkumaan toista maata, kun ei edes oma kelpaa  :) Ymmärrettähän, vaikka sekava viesti onkin..

Ei mua kiinnosta tai haittaa jotkut Kebab lohkoperunoilla, tai kebab ranskalaisilla ilman karvoja heitot mulle YV:nä (niitä tulee ajoittain) koska heitänhän mä itekkin läppää asiasta ajoittain, joten jatkossa teille vaan, että ei mua vituta ollenkaan, jos se on teidän tavoitteena. Koittakaa keksä jotain, joka edes naurattaisi  :D
« Viimeksi muokattu: 06.12.2008 klo 23:52:06 kirjoittanut Aslan »
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #287 : 06.12.2008 klo 23:50:41

Niin, haukutaan ihonvärin perusteella toisten mutsia huoraksi ja faijaa elefantin pesijöiksi? Hah.
Onhan se mautonta ja typerää. Kuitenkin kaukana turkkilaisesta meiningistä, jossa kivitetään joukkueen bussia ja joukkueet muutenkin saavat pelätä koko ajan fyysisen koskemattomuuden rikkomista.

Turkin rauhattomuuksiin ei edelleenkään ole uskallettu puuttua rankalla kädellä. Sveitsiä vastaan tapahtunut oli ainoastaan jäävuoren huippu.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2008 klo 23:52:16 kirjoittanut Lätkis »
rokelvis

Poissa Poissa

Vastaus #288 : 06.12.2008 klo 23:52:02

Onhan se mautonta ja typerää. Kuitenkin kaukana turkkilaisesta meiningistä, jossa kivitetään joukkueen bussia ja joukkueet muutenkin saavat pelätä koko ajan fyysisen koskemattomuuden rikkomista.

Mutta se on oikeeta kulttuuria, mitä me ollaan sellasta kritisoimaan.
Aslan

Poissa Poissa

Vastaus #289 : 06.12.2008 klo 23:56:33

Turkin rauhattomuuksiin ei edelleenkään ole uskallettu puuttua rankalla kädellä. Sveitsiä vastaan tapahtunut oli ainoastaan jäävuoren huippu.

Niin joku tykkää, joku ei. Kyse onkin kunnioituksesta. Jos olette esimerkiksi vierasjoukkueen kannattajia ja tulette Turkkiin kunnioittaen Turkin maata (toisin sanoen, ette pyyhi perseitänne turkin loppuun tai valuuttaan, niinkuin maassamme vierailleet ja myöhemmin turpaansa saaneet englantilaiset ovat tehneet) niin teillä ei pitäisi olla mitään ongelmia, mutta jos tulette Turkkiin häpäisten maan lipun ja valuutan, niin se on teidän oma kutsunne sotaan, sitä ei turkkilaiset aloittaneet.

Esimerkkinä viimeisin Besiktas - Liverpool ottelu, jossa englantilaiset osasivat käyttäytyä järkevästi, meni vierailu loistavasti ja Besiktasin fanit ovat liverpoolin fanien kanssa "ystävyysfaneja".

Mutta se on oikeeta kulttuuria, mitä me ollaan sellasta kritisoimaan.

Käsittääkseni Huliganismi ja maan kulttuuri ovat täysin eri asioita.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2008 klo 23:59:53 kirjoittanut Aslan »
SE16

Poissa Poissa

Vastaus #290 : 07.12.2008 klo 00:02:14

Niin joku tykkää, joku ei. Kyse onkin kunnioituksesta. Jos olette esimerkiksi vierasjoukkueen kannattajia ja tulette Turkkiin kunnioittaen Turkin maata (toisin sanoen, ette pyyhi perseitänne turkin loppuun tai valuuttaan, niinkuin maassamme vierailleet ja myöhemmin turpaansa saaneet englantilaiset ovat tehneet) niin teillä ei pitäisi olla mitään ongelmia, mutta jos tulette Turkkiin häpäisten maan lipun ja valuutan, niin se on teidän oma kutsunne sotaan, sitä ei turkkilaiset aloittaneet.

helppohan se on puhua turpaanvedosta kun 25 Galatasaray fania käy kolmen Leeds fanin kimppuun, muutama vielä aseistautuen puukoilla :-[
Aslan

Poissa Poissa

Vastaus #291 : 07.12.2008 klo 00:06:08

helppohan se on puhua turpaanvedosta kun 25 Galatasaray fania käy kolmen Leeds fanin kimppuun, muutama vielä aseistautuen puukoilla :-[

Niin, Turkin Superliiga topikista löydät viimeisimmiltä sivuilta keskustelua aiheesta, olen jo siellä kirjoittanut syyt miksi asia tapahtui. Vaikka kyse onkin jalkapallosta, niin Turkin lipun ja valuutan häpäiseminen on ihan toinen asia.

Eli maassa maan tavalla, tai maasta pois toimii vain Suomessa somalialaisia kohtaan, mutta sitä ei saa käyttää muualla?
rokelvis

Poissa Poissa

Vastaus #292 : 07.12.2008 klo 00:09:11

Kyllähän lipun häpäiseminen on vähintäänkin puukottamisen arvoinen temppu. :D :keskari:
Aslan

Poissa Poissa

Vastaus #293 : 07.12.2008 klo 00:13:13

Kyllähän lipun häpäiseminen on vähintäänkin puukottamisen arvoinen temppu. :D :keskari:

Ja se oli vielä tosiaan mielestäsi ainoa syy? Eiköhän kaikki tiedä mitä englantilaiset jalkapallon kannattajat onnistuvat saamaan aikaiseksi kun menevät muihin maihin vierailemaan. Tällä kertaa sille tuli stoppi.

Niin, no puhutaan edelleen 70miljoonan ihmisen kokoisesta kansasta, jos suomesta löytyy muutama tuhat isäm maan puollustajaa, jotka ovat valmiita vaikka lyömään 3 vuotiasta somalilasta (on tapahtunut) 5miljoonasta, niin eiköhän 70miljoonasta löytyisi ihan samat "25" henkilöä jotka olisivat valmiita moiseen.

« Viimeksi muokattu: 07.12.2008 klo 00:16:48 kirjoittanut Aslan »
SE16

Poissa Poissa

Vastaus #294 : 07.12.2008 klo 00:17:32

Ja se oli vielä tosiaan mielestäsi ainoa syy? Eiköhän kaikki tiedä mitä englantilaiset jalkapallon kannattajat onnistuvat saamaan aikaiseksi kun menevät muihin maihin vierailemaan. Tällä kertaa sille tuli stoppi.

Niin, no puhutaan edelleen 70miljoonan ihmisen kokoisesta kansasta, jos suomesta löytyy muutama tuhat isäm maan puollustajaa, jotka ovat valmiita vaikka lyömään 3 vuotiasta somalilasta (on tapahtunut) 5miljoonasta, niin eiköhän 70miljoonasta löytyisi ihan samat 25 henkilöä jotka olisivat valmiita moiseen.

Leeds - Galatasaray matsia odotellessa...
Aslan

Poissa Poissa

Vastaus #295 : 07.12.2008 klo 00:20:05

Leeds - Galatasaray matsia odotellessa...

Niin odotteletkin varmaan jo muna pystyssä kun rakas kansasi pääsee kostamaan "Ylos" Suksippa mieshoro jonnekkin, ellei sulla ole jotain järkevääkin kerrottavaa
SE16

Poissa Poissa

Vastaus #296 : 07.12.2008 klo 00:28:38

Niin odotteletkin varmaan jo muna pystyssä kun rakas kansasi pääsee kostamaan "Ylos" Suksippa mieshoro jonnekkin, ellei sulla ole jotain järkevääkin kerrottavaa

??? Asiantuntijana voit varmaan antaa muutaman vinkin siitä miten tulla kaltaiseksesi asiakirjoittajaksi
torcida

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä

Vastaus #297 : 07.12.2008 klo 00:30:11

Viimeisille sivuille :D Ylos
Käykös Aslan teillä lounarit?
:D
Filosofi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura

Vastaus #298 : 07.12.2008 klo 00:59:52

On kyllä huikeata. Jännitystä on enemmän kuin Kauniissa ja Rohkeissa silloin, kun Ridge ramboili viidakossa :o Tuoppi

Pojat ovat jälleen kerran innostuneet liikaa. Luetaan ne toisten viestit kunnolla, ennen kuin aletaan kirjoittamaan tulikivenkatkuisia vastauksia :D
Jere-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panelian Raikas

Vastaus #299 : 07.12.2008 klo 01:14:15

Huikeaa keskustelua! :D Ylos Turkkilaiset ovat ilmeisesti kovia pulustamaan isäm maata ???

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 19

Siirry: