Röytän Karhu
Poissa
|
 |
Vastaus #200 : 04.07.2012 klo 21:30:32 |
|
Yle Puheellakaan ei selosteta jalkapallokierroksella ollenkaan MIFK:n kotipelejä. Saarelta ei löydy selostajaa, joten vain vieraspeleistä on radiotarjontaa.
Kyllä nykyään löytyy ja ihanainen selostajatar onkin!
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
 |
Vastaus #201 : 04.07.2012 klo 21:44:38 |
|
Kyllä nykyään löytyy ja ihanainen selostajatar onkin!
Kukas tämä on? Itsehän hiffasin vasta tällä viikolla että Puheelta tulee, joten mennyt täysin ohi koko kauden kierrokset ja Livetuloksiin turvauduttu.  Onko kauankin selostanut? e. Ålands Radio lähettää toki välillä vierasotteluita suorana, jotka on kuunneltavissa myös netissä. Ruotsiksi tosin, mutta jos ei ihan taivu, toiminee tuo Moskullekin hyvänä "kielikylpynä".
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.07.2012 klo 21:48:14 kirjoittanut äägee »
|
|
|
|
|
Röytän Karhu
Poissa
|
 |
Vastaus #202 : 04.07.2012 klo 21:51:16 |
|
Maria Nisula.
|
|
|
|
|
Aemilianus Finnicus
Poissa
Suosikkijoukkue: Bajen
|
 |
Vastaus #203 : 04.07.2012 klo 23:51:31 |
|
toiminee tuo Moskullekin hyvänä "kielikylpynä".
Tämä olisikin tarpeen minulle  Sori nyt jos tulee kysyttyä..  Mutta miten sinusta on tullut IFK:n fani jos et (ilmeisesti?) osaat ruotsia? Saa kysyä (toki huolena olenko mieshuora??? kun en ole saarelta kotoisin) olen saanut parisen vuotta sitten saanut jonkun fiksaation Ahvenanmaahan! ja siinnä samassa Mifk:iin
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
|
 |
Vastaus #204 : 05.07.2012 klo 12:02:18 |
|
Tämä olisikin tarpeen minulle  Saa kysyä (toki huolena olenko mieshuora??? kun en ole saarelta kotoisin) olen saanut parisen vuotta sitten saanut jonkun fiksaation Ahvenanmaahan! ja siinnä samassa Mifk:iin Siinä tapauksessa minäkin olen, vaikka nyt ruotsia puhunkin äidinkielenäni.  En tiedä onko minulla mitään fiksaatioa Taffelsaareen, mutta hyviä ystäviä siellä on ja kesällä helposti yksi miellyttävimmistä paikoista Suomessa. Juuri kavereiden kautta olen itse seurasta alunperin kiinnostunut. Jos oikeasti on kovinkin kiinnostunut Ahvenanmaasta, on sieltä hyvät mahdollisuudet saada töitä ja asua kivassa ympäristössä.
|
|
|
|
|
A.I.Virtanen
Poissa
|
 |
Vastaus #205 : 06.07.2012 klo 11:23:27 |
|
Mitä muuten Ingvesille on tapahtunut, kun vielä pari vuotta sitten oli nuorten maajoukkueen vakiokamaa ja nyt ei tahdota sarjapelissä päästää edes vaihdosta kentälle?
|
|
|
|
|
Ribun
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK ja Ingebrigtsenin veljekset
|
 |
Vastaus #206 : 06.07.2012 klo 11:54:15 |
|
Mitä muuten Ingvesille on tapahtunut, kun vielä pari vuotta sitten oli nuorten maajoukkueen vakiokamaa ja nyt ei tahdota sarjapelissä päästää edes vaihdosta kentälle?
Petteri Forssell ja Alexei Kangaskolkka ovat tällä hetkellä parhaassa kunnossa.
|
|
|
|
|
A.I.Virtanen
Poissa
|
 |
Vastaus #207 : 06.07.2012 klo 11:55:31 |
|
Petteri Forssell ja Alexei Kangaskolkka ovat tällä hetkellä parhaassa kunnossa. No mutta kun Jagne ja Gadzokin tuntuu olevan nokkimisjärjestyksessä Ingvesin edellä.
|
|
|
|
|
voseli
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski
|
 |
Vastaus #208 : 06.07.2012 klo 11:59:47 |
|
Ei avauspaikka nuorten maajoukkueissa ole välttämättä mikään tae liigatasosta tulevaisuudessa.
|
|
|
|
|
Andreas
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC
|
 |
Vastaus #209 : 06.07.2012 klo 19:38:53 |
|
Lainaa johonkin voisi tehdä terää Ingvesille. Jarossa olisi toki tilaa.. : 
|
|
|
|
|
Aemilianus Finnicus
Poissa
Suosikkijoukkue: Bajen
|
 |
Vastaus #210 : 09.07.2012 klo 14:45:25 |
|
Löytyisikö näiden herrojen suoritumisesta lisätietoja jahka ovat testinsä suorittaneet?
IFK Mariehamn testar två mittfältare. Riku Heinonen kommer till Mariehamn mellan 10.7- 12.7 på test. Han skulle ha varit tidigare på test men då blev han skadad och testperioden flyttades fram.
Robin Östlind är den spelaren som IFK har tittat på sen i höstas och haft kontakt med för att kunna ta hit honom på test och nu passade det in både för honom och oss att han kommer hit mellan 17.7 – 20.7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oskuzy
Poissa
|
 |
Vastaus #213 : 10.07.2012 klo 18:57:43 |
|
Erittäin mielenkiintoista ... Nappaako mitalli jahti enemmän?
|
|
|
|
|
hillablomberg
Poissa
|
 |
Vastaus #214 : 10.07.2012 klo 19:48:25 |
|
Lähes varmasta lähteestä tuli tietoa että Arsene Wenger nähty Viking Linen terminaalissa.
|
|
|
|
|
|
|
Oskuzy
Poissa
|
 |
Vastaus #216 : 13.07.2012 klo 22:30:29 |
|
Riku Heinonen kävi siis testissä Mifkin leivissä! Treenasi 3 päivää ja pelasi ålands cupissa ilmeisesti jotain minuutteja?!? Mitäs paikkaa poika pelasi ja miten pärjäsi ?!? Onko tulevaisuuden Forsell?
|
|
|
|
|
äägee
Poissa
|
 |
Vastaus #217 : 16.07.2012 klo 16:53:52 |
|
Josh Wicks on lähtenyt Joe Funicellon kaveriksi Islantiin solmittuaan sopimuksen Europa League -karsinnoissakin pelaavan Thor Akureyrin kanssa. Entinen juontajakaksikko Steel FM:ltä on siis jälleen yhdessä saarella. Thor pelaa divarissa, mutta taistelee noususta Úrvalsdeildiin.
|
|
|
|
|
|
|
abuturientti
Poissa
|
 |
Vastaus #219 : 27.07.2012 klo 22:11:15 |
|
har nogån sett Heinonen spela? själv tycker jag att de va en fullträff av IFK to att ta honom ti test, ja har nämligen sätt honom spela. Han kan vara lat ibland men jag sku säja att han blir en riktig god spelman i Mariehamn
|
|
|
|
|
Wiklöf
Poissa
Suosikkijoukkue: #Vi är inte ni
|
 |
Vastaus #220 : 30.07.2012 klo 18:32:58 |
|
Mariehamnin dominanssille kauden molemmissa otteluissa Inter Åboa vastaan   Unelma 1.mestaruudesta elää 
|
|
|
|
|
Oskuzy
Poissa
|
 |
Vastaus #221 : 30.07.2012 klo 19:47:55 |
|
Mariehamnin dominanssille kauden molemmissa otteluissa Inter Åboa vastaan   Unelma 1.mestaruudesta elää  Vaikka olen Jaro fani, niin aina seurannut Mifkin otteitta tarkkaa, koska päävalmentaja ja veikkausliigan paras pelaja tulevat koti seudultani. Ei voi ku ihailla. -LYYSKI-KOJOLA: Huikea toppari pari. Samoin Värttö-Trafford eivät myöskään jätä ketään kylmäksi -Simon Nurme: Liigan paras? -Petteri Forsell&Aleksei Kangaskolkka: On se hienoo ku osaa pelata Loistavaa ja koko veikkausliiga on ollut tällä kaudella niin herkkua <3
|
|
|
|
|
Ribun
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK ja Ingebrigtsenin veljekset
|
 |
Vastaus #222 : 30.07.2012 klo 21:16:18 |
|
Uskomaton peli, loistava tunnelma katsomossa!!! Eurrooppa 2013 here we come
|
|
|
|
|
tre guru
Poissa
Suosikkijoukkue: Metsäkansan Kanto, Nakhon Sawan FC
|
 |
Vastaus #223 : 31.07.2012 klo 07:59:54 |
|
|
|
|
|
|
elmer
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Mariehamn
|
 |
Vastaus #224 : 31.07.2012 klo 09:28:23 |
|
Kiitos linkistä! Trafford on tosiaan kehittynyt paljon ja sopii vasemmaksi laitapakiksi oikein hyvin. Toivottavasti hän jää vielä muutamaksi vuodeksi Maarianhaminaan.
|
|
|
|
|
|
|
|