honkala
Poissa
Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija
|
 |
Vastaus #3825 : 29.11.2012 klo 19:33:00 |
|
En olis kuvitellut että edes malishuorat olisi niin röyhkeitä, että rinnastaisivat edes vitsilla talvihöntsät ja seuran KOKO historian kovimpiin saavutuksiin kuuluvat uroteot.
Ylimääräisenä plussana voisi toki myös listata ne valmentajat jotka ovat onnistuneet johdattamaan meidät pari kertaa cup-finaaliin. Alentuessani tasollesi voisin kysyä kumpi on KuPSin historian suurin ja menestynein valmentaja Peksa vai Mörkö? Cupit vs. Sarja.
|
|
|
|
|
rukkanen
Poissa
|
 |
Vastaus #3826 : 29.11.2012 klo 19:38:19 |
|
Miten tämä nyt jatkaa ihan täysin asiallisen analyysin linjaa?
Otetaan vielä selvyydeksi: 2012 europelit + cup-finaali aivan helvetin paljon kovempi juttu kuin 2006 saavutettu harkkacupin voitto.
Tämän keskustelun haaran aloittaja viittasi vuoden 2006 pelaajamateriaaliin. Mielestäni tuon kauden pelaajamateriaali oli jopa KuPSin mittarilla poikkeuksellisen heikko – ryhmässä kun oli karkeasti ottaen tasan yksi tasaisesti hyvällä tasolla suorittanut pelimies (Hartikainen), pari huippulupausta mutta tasoltaan kuitenkin ailahtelevaa pelaajaa (Bantamoi & Medo), kun siedettävässä pelaajamateriaalissa pitäisi jokaisella kentän osalla olla näitä tasaisia suorittajia. Nyt sellainen oli vain puolustuslinjassa, ja niitäkin vain yksi. Tässä katsannossa liigacupin mestaruus ja sarjasta putoaminen maalierolla eivät ole mitenkään häpeällisen surkea suoritus. Myöskään tämä mennyt kausi ei materiaaliin nähden ole häpeällisen surkea suoritus, vaikkakin kokonaisuutena keskitasoa heikompi surkean liigamenestyksen takia.
|
|
|
|
|
TeukkaS
Poissa
Suosikkijoukkue: IKUINEN KUOPIOLAINEN JALKAPALLODYNASTIA
|
 |
Vastaus #3827 : 29.11.2012 klo 20:21:11 |
|
Liigacupin mestaruus kyllä kuulostaa terminä mun korvaan hiukkasen mahtipontiselta tuon harkkacupin oikealle arvolle asiantuntijapiireissä.
Tuosta 2006 joukkueesta löytyy muuten useampi pelaaja, jotka olivat liigan parhaimmistoa heti KuPS:sta lähdettyään. En tiiä, Malisen kovan kasvatustyön tulosta kai tämäkin.
|
|
|
|
|
rukkanen
Poissa
|
 |
Vastaus #3828 : 29.11.2012 klo 21:11:50 |
|
Liigacupin mestaruus kyllä kuulostaa terminä mun korvaan hiukkasen mahtipontiselta tuon harkkacupin oikealle arvolle asiantuntijapiireissä.
Tuosta 2006 joukkueesta löytyy muuten useampi pelaaja, jotka olivat liigan parhaimmistoa heti KuPS:sta lähdettyään. En tiiä, Malisen kovan kasvatustyön tulosta kai tämäkin.
Niin, ihan samalla tavalla minun korvaan kuulostaa hiukkasen mahtipontisella tämä kaikki Maliseen kohdistuva tylytys. Minulla ei sen kummempaa fiksaatiota häntä kohtaan ole, en pidä häntä mitenkään loistokkaana valmentajana. Perushyvänä valmentajana kylläkin. Enkä väitä, että Malinen olisi KuPSissa ollessaan toiminut täysin oikein eikä olisi tehnyt lainkaan virheitä. Mutta sitäkään en suostu purematta nielemään, että monet tuntuvat kaatavan kaiken loan yhden miehen niskaan. Eiköhän niitä epäonnistumisia tullut ihan koko organisaation kattavalta rintamalta tuon kauden aikana ja sen alla.
|
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
 |
Vastaus #3829 : 29.11.2012 klo 21:47:45 |
|
Miten tämä nyt jatkaa ihan täysin asiallisen analyysin linjaa?
Otetaan vielä selvyydeksi: 2012 europelit + cup-finaali aivan helvetin paljon kovempi juttu kuin 2006 saavutettu harkkacupin voitto.
Onhan se, mutta siitä jäi vain puuttumaan voitto Cup-finaalissa. Ilman sitä ei tialstoihin kaudesta mitään jäänyt.
|
|
|
|
|
jpekkaa
Paikalla
|
 |
Vastaus #3830 : 30.11.2012 klo 15:40:43 |
|
http://www.kups.fi/news.php?id=673Kuopion Palloseura ja Ilja Venäläinen jatkosopimukseen
Tähtihyökkääjä aloittaa jo kolmannentoista sarjakautensa kuopiolaisseuran riveissä
Hyökkääjä Ilja Venäläinen jatkaa menestyksekästä jalkapalloilijan uraansa Kuopion Palloseuran riveissä. Veikkausliigassa pelaava KuPS ja Venäläinen (32) ovat allekirjoittaneet tänään uuden yksivuotisen jatkosopimuksen, joka ulottuu sarjakauden 2013 loppuun saakka.
"Hyvä ja toimiva ratkaisu onnistuttiin löytämään"
"Tyytyväinen olen siihen että me löydettiin toimiva ratkaisu tilanteeseen ja pystyn sen ansiosta jatkamaan kauppatieteen opiskelujani pelaamisen ohella. Suomen cupin finaalitappioon jollain tavalla kulminoitui päätös peliuran jatkamisesta: ei tehnyt mieli lopettaa pelaamista siihen. Hyvä paketti jatkamiseen onnistuttiin löytämään", Venäläinen iloitsee.
"Kaudesta 2012 jäi kokonaisuudessaan huono maku. Vuosi oli hankala itselleni ja joukkueelle kausi oli iso pettymys ennakko-odotuksiin ja toiveisiin nähden. Ensi vuonna tavoitteenamme on parantaa niin joukkueena kuin omalta osaltanikin", Venäläinen toteaa. Hän toimii kuopiolaisseuran Gold-kumppanin Kuopion Energian kummipelaajana.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.11.2012 klo 15:44:26 kirjoittanut jpekkaa »
|
|
|
|
|
jormakaariainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen
|
 |
Vastaus #3831 : 30.11.2012 klo 15:41:34 |
|
|
|
|
|
|
JTR
Poissa
Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO
|
 |
Vastaus #3832 : 30.11.2012 klo 15:42:57 |
|
Odotettu uutinen 
|
|
|
|
|
Kiima-Aho
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura
|
 |
Vastaus #3833 : 30.11.2012 klo 15:44:22 |
|
Helevetin hienoa!
Ilja!
|
|
|
|
|
Eemeli Rummukainen
Poissa
|
 |
Vastaus #3834 : 30.11.2012 klo 15:45:57 |
|
Hieno juttu.
Jatkannee todellakin hyökkääjänä kuten jutussa todetaan...?
EDIT: Pakko vielä täydentää tätä viestiä. Palasin jalkapallokatsomoihin konttausvuosien jälkeen gloryhunttaammaan kun Pekonen nimitettiin KuPS:n peräsimeen vuosituhannen vaihteessa. Se tapahtui samaan aikaan kun Ilja löi itsensä läpi ensin divarissa ja heti perään liigassa. Paljon KuPS:n uudesta noususta henkilöityy Iljaan. Menestyksen hetkillä, nousukahinoita ja mitaleja ratkaistaessa on Iljalla ollut aina suuri rooli.
Itse olen jo kauan sijoittanut Iljan KuPS- kaanonissa Aaliksen, Risu-Ollin, Loikkas-Ossin, Parvias-Joukon yms. seuraksi suurimpien seuraikoneiden joukkoon. Aikaisempien vuosien suurpelaajat ovat saavuttanet menestystä roppakaupalla. Hienoa etä Iljallekin osui se hopea - Cup-kannunkin olisin mielihyvin suonut.
Mutta, matka jatkuu edelleen.
Ikävintä aikaa oli seistä Arto Tolsa - stadionin päätykatsomossa Kotkassa katsomassa Iljaa KooTeePeen paidassa KuPS:ia vastaan. Jotenkin pallo kaikissa Iljan superpaikoissa kuitenkin leijaili KuPS:n maalin yli. Eikä tullut mieleenkään huudella Juudasta...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.11.2012 klo 16:48:28 kirjoittanut Eemeli Rummukainen »
|
|
|
|
|
guerrilla
Poissa
|
 |
Vastaus #3835 : 30.11.2012 klo 15:57:29 |
|
Hieno ja odotettu päätös ainoalta ja oikealta Kuninkaalta!
|
|
|
|
|
Jofre
Poissa
|
 |
Vastaus #3836 : 30.11.2012 klo 19:35:02 |
|
|
|
|
|
|
Pentti-setä
Poissa
|
 |
Vastaus #3837 : 30.11.2012 klo 23:21:04 |
|
|
|
|
|
|
Polvivamma Muovinurmi
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, TPV ja TamU
|
 |
Vastaus #3838 : 01.12.2012 klo 00:00:19 |
|
Taas juttuun saatu idea foorumilta? Tässähän saa kohta ruveta symppaamaan KuPSia ihan tosissaan Hilander, Hynynen, James, Kujala... 
|
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
 |
Vastaus #3839 : 01.12.2012 klo 00:03:29 |
|
Eikös noissa kaupunkien imago- ja tyytyväisyysmittauksissa Tampere ja Kuopio ole aina kärkisijoilla. Kun ihminen on kerran Tampereen onnelaa saanut maistaa ei Suomessa kelpaa enää kuin Kuopio 
|
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
 |
Vastaus #3840 : 01.12.2012 klo 07:43:37 |
|
Millasen laskun mä kehtaisin noille pistää tuosta mun kuvan käyttämisestä. "Noku se oli KuPSin sivuilla..."
Niinkuin oikeasti jaksaisin...
|
|
|
|
|
guerrilla
Poissa
|
 |
Vastaus #3841 : 01.12.2012 klo 09:08:38 |
|
Millasen laskun mä kehtaisin noille pistää tuosta mun kuvan käyttämisestä. "Noku se oli KuPSin sivuilla..."
Perkele jos on kyseessä sinun kuva, eikä sulta oo lupia kyselty, niin ihan helvetin ison laskun laitat. Mullon tuttuja perintäalalla 
|
|
|
|
|
honkala
Poissa
|
 |
Vastaus #3842 : 01.12.2012 klo 10:15:18 |
|
Pateilta niistettävä aina rahaa niin paljon kuin mahdollista. Lahjotat sitten rahat Savon Palloliitolle.
|
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
 |
Vastaus #3843 : 01.12.2012 klo 14:40:03 |
|
nyt kerää ittes mies
|
|
|
|
|
Koppipelaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kups
|
 |
Vastaus #3844 : 01.12.2012 klo 18:25:27 |
|
Leireileekö KuPS ulkomailla? Onko odotettavissa haastavia matseja isompien jengien kanssa vai tasaista vääntöä Tallinnassa?
|
|
|
|
|
TheLoukkari
Poissa
|
 |
Vastaus #3845 : 02.12.2012 klo 10:52:49 |
|
Tämän keskustelun haaran aloittaja viittasi vuoden 2006 pelaajamateriaaliin. Mielestäni tuon kauden pelaajamateriaali oli jopa KuPSin mittarilla poikkeuksellisen heikko.
Tähän on pakko tarttua, vaikka kyseessä onkin ilmeinen provo. KuPSin materiaali kun oli paperilla kovempi kuin aikoihin. Tämä siis paperilla. Etenkin Liigacup-mestaruuden jälkeen lähdin ainakin itse kauteen erittäin kovin odotuksin - joutuen sitten pettymään. Se, että joukkue floppasi, ei tee KuPSin materiaalista pokkeuksellisen heikkoa. Jos materiaali olisi ollut poikkeuksellisen heikko, ei kai minkäänlaisesta flopista voitaisi edes puhua.
|
|
|
|
|
Captain Immo
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Suomi
|
 |
Vastaus #3846 : 02.12.2012 klo 15:06:56 |
|
Iljan jatkolle ja tulevalle maalikuninkuudelle jättimäinen
|
|
|
|
|
guerrilla
Poissa
|
 |
Vastaus #3847 : 02.12.2012 klo 18:22:21 |
|
Iljan jatkolle ja tulevalle maalikuninkuudelle jättimäinen Pidän Kapteenin positiivisesta asenteesta!
|
|
|
|
|
donner
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, ManU
|
 |
Vastaus #3848 : 04.12.2012 klo 14:18:44 |
|
viimeinen seura ilman 2013 topiikkia... Hongan tasoinen avaus edes joltakulta? :P
|
|
|
|
|
Koppipelaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kups
|
 |
Vastaus #3849 : 04.12.2012 klo 16:20:02 |
|