Trabantin vääntynyt mäntä
Poissa
Suosikkijoukkue: Gnistanin Asiantuntijakatsomo, Las Vegas Raiders
|
 |
Vastaus #175 : 06.05.2012 klo 09:35:42 |
|
Hei juntti,
Kun itse asut jossain sboran kantaman ulkopuolella, on se sinulle ihan oikein, stadi loppuu siihe mihin sbora kulkee, kaikki muu on landea, et älä rupee spiidaan kun et kerkee mihinkään juntti. Ja sit sulle vielä kun et itse edes pysty kävelemää tuota reittiä!! löysä!!!
Painu ite juntti vittuun. Kyllä se ykkösen sbora (  ) kulkee tuosta ihan vierestä, juntti. Mites KäPalla menee ööö? Gimmat joraa, spiidaa, griinaa ööö?? Moi zorro!
|
|
|
|
|
Jack the Ripper
Poissa
Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC
|
 |
Vastaus #176 : 06.05.2012 klo 11:42:51 |
|
Hei juntti,
Kun itse asut jossain sboran kantaman ulkopuolella, on se sinulle ihan oikein, stadi loppuu siihe mihin sbora kulkee, kaikki muu on landea, et älä rupee spiidaan kun et kerkee mihinkään juntti. Ja sit sulle vielä kun et itse edes pysty kävelemää tuota reittiä!! löysä!!!
Sboralle 
|
|
|
|
|
Mänttinauha
Poissa
Suosikkijoukkue: Stadin futis
|
 |
Vastaus #177 : 06.05.2012 klo 11:57:52 |
|
Vahva peli G:ltä kokonaisuutena ja kyllähän tosiaan maalipaikkoja oli latoa rumat lukemat taululle. tutulle ja turvalliselle gnistanille 
|
|
|
|
|
tähtipaita
Poissa
|
 |
Vastaus #178 : 06.05.2012 klo 22:13:34 |
|
Kuka vitun idiootti on saanut kuningasidean järjestää huippufutisottelun ja jonkun vitun juoksutapahtuman samaan aikaan?!?!
Ritalan Make  niiden peliä ei normaalisti käy kukaan katsomassa niin ei ole tarvinnut funtsia tälläsiä epäolennaisuuksia
|
|
|
|
|
Jack the Ripper
Poissa
|
 |
Vastaus #179 : 07.05.2012 klo 10:30:38 |
|
FC Gnistanin kotisivujen päivitys jäätynyt jo muutaman viikon aukiolon jälkeen? 
|
|
|
|
|
tieto
Poissa
|
 |
Vastaus #180 : 08.05.2012 klo 06:56:21 |
|
Hei teille junteille se on spora joka kulkee kiskoilla autojen välissä. Ja satdi todellakin loppuu siihen mihin kiskotkin loppuu, Ogeli on jo landea, ime siitä.
|
|
|
|
|
13
Poissa
|
 |
Vastaus #181 : 08.05.2012 klo 08:53:03 |
|
Hei teille junteille se on spora joka kulkee kiskoilla autojen välissä. Ja satdi todellakin loppuu siihen mihin kiskotkin loppuu, Ogeli on jo landea, ime siitä.
Kiitos tästä, olipa huikean informatiivinen pläjäys.
|
|
|
|
|
Ääni
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, Gnistan
|
 |
Vastaus #182 : 08.05.2012 klo 16:01:34 |
|
Olis ihan suotavaa, että te "satdi":n kundit ette kirjottelis tänne kännissä. Stadin rajat on Helsingin rajat - kartta käteen. Jos taas keskityttäis futikseen?
|
|
|
|
|
elinho
Poissa
|
 |
Vastaus #183 : 09.05.2012 klo 11:00:08 |
|
Stadin rajat on Helsingin rajat - kartta käteen. Jos taas keskityttäis futikseen?
Onneksi et kirjoittanut "stadilaiseen futikseen" 
|
|
|
|
|
Baggström
Poissa
|
 |
Vastaus #184 : 10.05.2012 klo 09:03:34 |
|
hyvä knisu
|
|
|
|
|
Jack the Ripper
Poissa
|
 |
Vastaus #185 : 10.05.2012 klo 13:24:32 |
|
Topicin viime aikaisen keskustelun tasolle  Lauantaina tiedossa hemmetin paha peli. JäPS ja Einari Kurittu ovat tulessa, kahden pelin maaliero 9-0.  Vähän jännittää meidän topparien esitykset Eikkaa vastaan. Lönni ja Koponen ovat pääpelissä vahvoja, mutta jalalla hitaita, ongelmia saattaa siis tulla. Toista peräkkäistä kotitappiota ei olisi silti varaa ottaa. Asiantunteva ja vaativa oulunkyläläisyleisö on herkkä äänestämään jaloillaan, jos homma ei kulje.
|
|
|
|
|
|
|
Jack the Ripper
Poissa
|
 |
Vastaus #187 : 10.05.2012 klo 19:33:03 |
|
Kova haku! Nyt ei hyökkäyspään tehot ole liikaa Muden varassa. Voi kuntoutua rauhassa. 
|
|
|
|
|
elinho
Poissa
|
 |
Vastaus #188 : 11.05.2012 klo 06:57:24 |
|
Lauantaina tiedossa hemmetin paha peli.
Voi olla kovin tämän hetkisistä vastustajista. Hyökkäys- tai maalintekokilpailulla tässä voi käydä huonosti
|
|
|
|
|
pakki55
Poissa
|
 |
Vastaus #189 : 11.05.2012 klo 07:57:22 |
|
Olen tällä kaudella nähnyt Gnistanin peleistä Suomen Cup’n ottelut JÄPS:ä ja MIFK:a vastaan sekä Kakkosen pelit KTP:a ja Atlantista vastaan. Olen yrittänyt opetella ymmärtämään pelitapaanne ja pelaajienne taktisia, teknisiä ja muita valmiuksia kentällä.
Olet vaihtanut ottelusta toiseen pelaajia melko reippaalla kädellä. Atlantis-peliin taisit vaihtaa 6-7 pelaajaa edellispelistä. Rotaatio kuuluu toki moderniin jalkapalloon, mutta monikaan valmentaja ei ehkä vaihtaisi yli puolta kokoonpanosta. Sinulla oli siihen varmasti omat syysi. Kenties etsit vieläkin permanenttia kokoonpanoa, johon sinulla olisi mielestäni ollut aika lailla aikaa jo tähänkin mennessä. Mielestäni nyt pitäisi pelaajien ymmärrys pelistä ja taitotaso olla sinulle koko lailla selvillä.
Olin siis Pallokentällä katsomassa Atlantis-peliä. Mielestäni en nähnyt sinua paikalla, mutta ehkäpä vain katsoin huonosti. Toivottavasti olet saanut ottelusta objektiivisen raportin muulta valmennustiimiltäsi ja pelaajilta. Se oli nimittäin tuloksesta riippumatta selkeästi huonoin ottelu kaikista niistä, jotka olen nähnyt. Gnistan voitti vain, koska Atlantis oli niin huono. Ensimmäinen maali on A:n oma maali ja toinen tuli rangaistuspotkusta. Tulin otteluun hieman myöhässä, joten en tiedä, mitä ensimmäisen vartin aikana tapahtui, mutta 75 minuutin aikana Gnistan ei saanut minun silmissäni rakennetuksi yhtään strukturoitua hyökkäystä. Peli ei ollut organisoitua ja kentän laidalle näytti jopa siltä, että joiltakin Gnistanin pelaajilta puuttui ymmärrys siitä, miten ottelua on tarkoitus pelata.
Jos et ollut paikalla, toivottavasti sinulla on käytössäsi video ottelusta, niin olet voinut itse nähdä, millaista peli oli. Minulle se näyttäytyi kauden huonoimmalta peliltä kaikilla sen osa-alueilla. Jos vertaan sitä KTP-peliin, niin maaleihin johtaneista merkkausvirheistä huolimatta Gnistan rakensi peliä, dominoi sitä ja loi hyviä tilanteita. Ja olisi ansainnut tasurin. Minun on turha sanoa tätä sinulle, mutta pelaajat tarvitsevat aikaa löytääkseen toisensa ja toistensa ajatukset. Jos heitä vaihdellaan ottelusta toiseen nyt nähdyllä tavalla, yhteyttä ei synny. Toivottavasti käytät matseissa parhaita pelaajiasi ja annat heille rauhan päästä peliin sisään. Muuten nämä menevät kyläpeleiksi.
PS. Muuten, ei olisi huutava vääryys istuttaa ja herätellä vähän Lönniäkin penkillä, kun tälle kierrätyslinjalle olet lähtenyt. Sen verran hatara oli miehen peli Pallokentällä.
|
|
|
|
|
elinho
Poissa
|
 |
Vastaus #190 : 11.05.2012 klo 08:45:45 |
|
PS. Muuten, ei olisi huutava vääryys istuttaa ja herätellä vähän Lönniäkin penkillä, kun tälle kierrätyslinjalle olet lähtenyt.
Ei tosiaan!
|
|
|
|
|
Ääni
Poissa
|
 |
Vastaus #191 : 11.05.2012 klo 17:20:10 |
|
Onneksi et kirjoittanut "stadilaiseen futikseen"  Onneksi en. Sisäsiittoinen olen, mutten NIIN sisäsiittoinen.
|
|
|
|
|
Ääni
Poissa
|
 |
Vastaus #192 : 11.05.2012 klo 17:24:59 |
|
Olen tällä kaudella nähnyt Gnistanin peleistä Suomen Cup’n ottelut JÄPS:ä ja MIFK:a vastaan sekä Kakkosen pelit KTP:a ja Atlantista vastaan. Olen yrittänyt opetella ymmärtämään pelitapaanne ja pelaajienne taktisia, teknisiä ja muita valmiuksia kentällä.
Olet vaihtanut ottelusta toiseen pelaajia melko reippaalla kädellä. Atlantis-peliin taisit vaihtaa 6-7 pelaajaa edellispelistä. Rotaatio kuuluu toki moderniin jalkapalloon, mutta monikaan valmentaja ei ehkä vaihtaisi yli puolta kokoonpanosta. Sinulla oli siihen varmasti omat syysi. Kenties etsit vieläkin permanenttia kokoonpanoa, johon sinulla olisi mielestäni ollut aika lailla aikaa jo tähänkin mennessä. Mielestäni nyt pitäisi pelaajien ymmärrys pelistä ja taitotaso olla sinulle koko lailla selvillä.
Olin siis Pallokentällä katsomassa Atlantis-peliä. Mielestäni en nähnyt sinua paikalla, mutta ehkäpä vain katsoin huonosti. Toivottavasti olet saanut ottelusta objektiivisen raportin muulta valmennustiimiltäsi ja pelaajilta. Se oli nimittäin tuloksesta riippumatta selkeästi huonoin ottelu kaikista niistä, jotka olen nähnyt. Gnistan voitti vain, koska Atlantis oli niin huono. Ensimmäinen maali on A:n oma maali ja toinen tuli rangaistuspotkusta. Tulin otteluun hieman myöhässä, joten en tiedä, mitä ensimmäisen vartin aikana tapahtui, mutta 75 minuutin aikana Gnistan ei saanut minun silmissäni rakennetuksi yhtään strukturoitua hyökkäystä. Peli ei ollut organisoitua ja kentän laidalle näytti jopa siltä, että joiltakin Gnistanin pelaajilta puuttui ymmärrys siitä, miten ottelua on tarkoitus pelata.
Jos et ollut paikalla, toivottavasti sinulla on käytössäsi video ottelusta, niin olet voinut itse nähdä, millaista peli oli. Minulle se näyttäytyi kauden huonoimmalta peliltä kaikilla sen osa-alueilla. Jos vertaan sitä KTP-peliin, niin maaleihin johtaneista merkkausvirheistä huolimatta Gnistan rakensi peliä, dominoi sitä ja loi hyviä tilanteita. Ja olisi ansainnut tasurin. Minun on turha sanoa tätä sinulle, mutta pelaajat tarvitsevat aikaa löytääkseen toisensa ja toistensa ajatukset. Jos heitä vaihdellaan ottelusta toiseen nyt nähdyllä tavalla, yhteyttä ei synny. Toivottavasti käytät matseissa parhaita pelaajiasi ja annat heille rauhan päästä peliin sisään. Muuten nämä menevät kyläpeleiksi.
PS. Muuten, ei olisi huutava vääryys istuttaa ja herätellä vähän Lönniäkin penkillä, kun tälle kierrätyslinjalle olet lähtenyt. Sen verran hatara oli miehen peli Pallokentällä.
Valitettavasti joudun olemaan samaa mieltä ja quottaan koko tekstisi senkin vuoksi, että Honsulle ehkä vihje siitä kantautuisi ennen lauantain peliä. Gnisulla on kaikki kortit vetää JäPSiä nenästä, mutta jos sama tyyli jatkuu, millä on kausi aloitettu, niin ei tule kesää - oikeasti.
|
|
|
|
|
Poissa
|
 |
Vastaus #193 : 12.05.2012 klo 18:35:02 |
|
Olipahan taas ottelu. 75 minuutin kohdalla Gnistanin maalivahti Aaltonen koppaa pallon ja Kurittu potkaiseen suoraan päähän. Aaltonen makaa liikkumattomana kentän pinnassa vajaan 20 minuutin ajan kunnes ambulanssi ajaa viheriölle ja vie miehen jatkotutkimuksiin. Halvaantumisesta ei sentään ole kyse mutta sen verran sekaisin taisi mies olla ettei pahemmin uskallettu liikutella. Odotellaan uutisia. Rauhoitutaan hieman ennenkuin ruvetaan tänne lisäspämmejä kirjoittelemaan.
|
|
|
|
|
Toon Army
Poissa
|
 |
Vastaus #194 : 12.05.2012 klo 18:48:32 |
|
Huhuh...melko tapahtumarikasta
Millä järjellä maalin SISÄLLÄ on renkaat mistä pallo voi pompata ulospäin....
|
|
|
|
|
Poissa
|
 |
Vastaus #195 : 12.05.2012 klo 19:11:57 |
|
Millä järjellä maalin SISÄLLÄ on renkaat mistä pallo voi pompata ulospäin....
Mielestäni nuo kyseiset maalit eivät ole ns. virallisia maaleja kuten aikaisempina kausina käytetyt neliskulmaiset maalit. Sitä olenkin hieman ihmetellyt että minne nuo laatikon malliset maalit ovat hävinneet kun nyt pelataan näillä "treenimaaleilla".
|
|
|
|
|
Jack the Ripper
Poissa
|
 |
Vastaus #196 : 12.05.2012 klo 19:35:28 |
|
Tulihan siitä Aaltosen loukkaantumisen jälkeen jännittävä matsi, kun Gnistanin peli meni sekaisin ja jostain syystä E. Kurittu sai juonesta kiinni vasta telottuaan meiltä maalivahdin sairaalaan... Olisi ollut aika irvokas loppu ottelulle, jos Kurittu olisi kaiken muun lisäksi vielä päässyt tasoittamaan matsin. Onneksi näin ei kuitenkaan käynyt. Kyttä oli tänään oudon huono.. Paljon kaksinkamppailuhäviöitä ja harhasyöttöjä. Olisiko kapteeninnauha tuonut paineita? Plussaa palkittujen Joonas Kautin ja Lönnin lisäksi ainakin Mudelle maalista ja muutenkin hyvästä esityksestä hyökkäyssuuntaan. Ogelin tunnelmasta ei liene muuta kommentoitavaa kuin se, että matsin äänekkäimmät henkilöt katsomossa olivat Mika Lönnström ja Tero Korhonen... 
|
|
|
|
|
JN79
Poissa
Suosikkijoukkue: KäPa,GFT, Atlético Madrid ja Liverpool FC
|
 |
Vastaus #197 : 12.05.2012 klo 20:00:40 |
|
Mites Edu ei mahu teiän avaukseen?
|
|
|
|
|
Poissa
|
 |
Vastaus #198 : 12.05.2012 klo 20:04:50 |
|
Kertoo paljon pelaajamaterialin laadusta. Edu on helvetin kova pelimies joka kamppailee paikasta auringossa.
|
|
|
|
|
Jack the Ripper
Poissa
|
 |
Vastaus #199 : 12.05.2012 klo 20:06:15 |
|
Keskikentän materiaali on erittäin laaja... Paljon kertoo se, että Louhiston Kimin kaltainen pelaaja ei mahdu edes penkille tällä hetkellä. Todennäköisesti keskiviikkona Laajasalossa Edu on avauksessa.
|
|
|
|
|
|
|
|