|
Kaikki ei pelaa
|
 |
Kaikki ei pelaa
Vastaus #275 : 06.03.2012 klo 16:14:59 |
|
Jimbia kokeiltiin laitapakkina, mutta ei ollut samaa tasoa kuin topparina viime kaudella. Ei tosin ole topparinakaan ole vielä ollut samalla tasolla, mutta ihmekö tuo jos ristiside on ollut poikki. Toivottavasti ei ole uusiutunut tai muuten joutunut vammakierteeseen. Eihän miestä tarvitse saada kuntoon harjoituspeleihin, vaan sarjaan. Edellisen kauden tasolla ottaa kyllä avauksen paikan toisen kovan tekijän edestä, jos polvivaivoista sille toipuu. Hieman erilaisilla ominaisuuksilla kuin Raimi ja Nyman täydentää mainiosta topparivalikoimaan.
|
|
|
|
|
|
|
Bossu
Poissa
|
 |
Vastaus #277 : 07.03.2012 klo 13:15:45 |
|
PK:lla tuntuu rahaa riittävän, hyvä näin. Osan rahoista voisi tosin käyttää kotisivujen uusimiseen..
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.03.2012 klo 13:19:56 kirjoittanut Bossu »
|
|
|
|
|
Ajattelin vain
Poissa
|
 |
Vastaus #278 : 07.03.2012 klo 13:45:51 |
|
PK:lla tuntuu rahaa riittävän, hyvä näin. Osan rahoista voisi tosin käyttää kotisivujen uusimiseen..
Äh, kundit pelaa isolla sydämmellä punamustille ja rakkaudesta lajiin  Sivuista olet oikeassa, mutta pitäähän jotain sanomista olla täydellisyydessäkin...
|
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
 |
Vastaus #279 : 07.03.2012 klo 14:08:55 |
|
Menee heittämällä avaukseen. Kova pelinrakentaja!
|
|
|
|
|
mr T
Poissa
|
 |
Vastaus #280 : 07.03.2012 klo 14:50:48 |
|
On ollut hyvä treenimatseissa ja on juuri sellainen pelaaja jota tuohon keskelle tarvitaan. Hyvä ja tärkeä hankinta 
|
|
|
|
|
JArse
Poissa
Suosikkijoukkue: MC Helvetin Perkeleet
|
 |
Vastaus #281 : 09.03.2012 klo 22:36:55 |
|
Huomenna lauantaina jatketaan taas harjoituspeleillä, vastaan Myrtsin hallissa tulee SalPa ja peli alkaa klo 14.
|
|
|
|
|
Dehumanizer
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, Divarijengit, Pool
|
 |
Vastaus #282 : 09.03.2012 klo 22:55:57 |
|
PK-35 ja PK-35 Vantaa eivät ole minulle eri seuroja enkä usko, että juuri kenelläkään itse seurassa. PK:n junnut, varsinkin vanhimmat joille asia on henkilökohtaisestikin kiinnostavat, näkevät molemmat samana seurana. Ihan kuin PK:n parhaat junnut ja edustus eivät olisi yhteistyössä. PK:n junnut pääsevät ilmaiseksi PK-35 Vantaan otteluihin. Mikäköhän olisi kriteeri, jolla olemassa on kaksi eri PK:ta? Melko erikoinen tulkinta.
Pakko hieman tarttua tähän. Eivät ole eri seuroja? Kyllä ihmiselle jonka kannattama seura päättää muuttaa korkeimman edustustason toiseen kaupunkiin, kuin missä kyseinen ihminen on syntynyt ja aina asunut, ne ovat todellakin eri seuroja. Jäihän onneksi jäljelle se "toinen" PK, mutta kyllähän sekin on jo puoliksi vantaalainen. Tosin en nyt varsinaisesti kuulukaan seuraan, olen ainoastaan junnun vanhempi. Tai en tiedä ketkä lasketaan kuuluvaksi "itse seuraan"? Pelaajat, valmentajat, palkatut työntekijät? Onko muita? Kannattajat?
|
|
|
|
|
JArse
Poissa
|
 |
Vastaus #283 : 09.03.2012 klo 23:35:00 |
|
Tuntuu, että tuo "eri kaupunkiin" muuttaminen on se ongelma esim. niille joiden mielestä on kaksi eri PK-35:ta. Toki tiedänhän minäkin Myrtsiin mennessäni ylittäväni kunnanrajan, mutta omasta mielestäni sillä, muuttiko PK:n edustusjoukkue(et) Myyrmäkeen vai esim. Laajasaloon ei ole mitään merkitystä. Helsingin kaupunki valitettavasti puhalteli muniinsa nykyisen ISS Stadionin suunnittelun ollessa päällä ja niinpä se rakennettiin Vantaalle. Puksun kentälle lisättiin yleisurheilijoille lämmittelyrata ja siirrettiin katsomoa vieläkin kauemmaksi kentästä. Mukavat muistot sieltä jäi, mutta paljon mieluummin mä katson edustusjoukkueen pelejä asiallisissa puitteissa.
|
|
|
|
|
Naamavelli
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, SJK, KemPa, Inter
|
 |
Vastaus #284 : 10.03.2012 klo 00:38:07 |
|
Mites meni cupin arvonnat tänään?
|
|
|
|
|
|
|
Dehumanizer
Poissa
|
 |
Vastaus #286 : 10.03.2012 klo 11:51:15 |
|
Mukavat muistot sieltä jäi, mutta paljon mieluummin mä katson edustusjoukkueen pelejä asiallisissa puitteissa.
Nämähän on ihan makuasioita, mutta itse katsoin pelejä mieluummin Puksussa 350 muun ihmisen kanssa, kun vantaalla 350 ihmisen kanssa monen tuhannen hengen stadionilla. Ei se pelipaikan vaihto lisää katsojia ole tuonut. Mutta onhan siellä toki kivemmat penkit...
|
|
|
|
|
Neville, G.
Poissa
|
 |
Vastaus #287 : 10.03.2012 klo 11:52:31 |
|
...Sivuista olet oikeassa, mutta pitäähän jotain sanomista olla täydellisyydessäkin...
Musta jotenkin tuntuu että PK:n webmaster seurahengen mukaisesti potee tsekkinivusta ja on luovuttanut
|
|
|
|
|
Koipsin kasvatti
Poissa
Suosikkijoukkue: punamustat, KoiPS
|
 |
Vastaus #288 : 10.03.2012 klo 17:26:40 |
|
1-0 vietiin salpaa tänään. Eipä jäänyt jälkipolville kerrottavaa, pabi puski ainokaisen.
|
|
|
|
|
|
Kaikki ei pelaa
|
 |
Kaikki ei pelaa
Vastaus #289 : 10.03.2012 klo 18:18:00 |
|
Pakko hieman tarttua tähän. Eivät ole eri seuroja? Kyllä ihmiselle jonka kannattama seura päättää muuttaa korkeimman edustustason toiseen kaupunkiin, kuin missä kyseinen ihminen on syntynyt ja aina asunut, ne ovat todellakin eri seuroja. Jäihän onneksi jäljelle se "toinen" PK, mutta kyllähän sekin on jo puoliksi vantaalainen. Tosin en nyt varsinaisesti kuulukaan seuraan, olen ainoastaan junnun vanhempi. Tai en tiedä ketkä lasketaan kuuluvaksi "itse seuraan"? Pelaajat, valmentajat, palkatut työntekijät? Onko muita? Kannattajat?
Tietysti jokainen saa itse päättää mitä seuraa pitää samana tai eri seurana. Eihän tähän ole mitään virallisia sääntöjä. Ikävää jos et pidä PK-35 Vantaata omana seurana, mutta aktiivista kannustusta PK-35 Helsingin joukkueiden peleissä. Olen vain eri mieltä tuosta kaupunkikysymyksestä. Eihän tässä kaupunkia kannateta, vaan seuraa. Minulle punamustaraita on oma juttu vaikka en asu Helsingissä enkä Vantaalla. Tietysti on seuraan kuuluvia henkilöitä, joiden mielestä PK:n pitäisi pelata vain Helsingissä, mutta silmämääräinen katsomogallup osoittaa heidän olevan vähimmistössä. En keksi mitään objektiivista tai edes subjektiivista mittaria, jolla asiat olisivat menneet huonompaan suuntaan. Pikemminkin ne osoittavat ratkaisujen olleen oikeita.
|
|
|
|
|
Arron
Poissa
|
 |
Vastaus #290 : 10.03.2012 klo 18:23:03 |
|
Ekös viime vuonna keskiarvo ollut 700-800 paikkeilla??? vai vieläkin enemmän. (Lukema oli joskus tälläkin palstalla esillä. Kaivakoon esiin ken viitsii.) Onhan siinä nyt kasvua Puksun lukemiin...ja kupitkin ovat mukavammat puhumattakaan katsomoiden lipoista ym. Ja eikös PK siirtynyt myös suurelta osin harjoitusolosuhteiden perässä Vantaalle. Helsingillä kun ei ole tarjota samanlaisia PK:n kaltaiselle seuralle. Parempi olla Vantaan ykkönen kuin Hesan 2-4.
|
|
|
|
|
Arron
Poissa
|
 |
Vastaus #291 : 10.03.2012 klo 18:24:45 |
|
En näköjään osaa lainata Dehumanizeria!? Sorry
|
|
|
|
|
Dehumanizer
Poissa
|
 |
Vastaus #292 : 10.03.2012 klo 18:48:23 |
|
Olen vain eri mieltä tuosta kaupunkikysymyksestä. Eihän tässä kaupunkia kannateta, vaan seuraa.
Tässä on asia, josta ollaan niin eri mieltä, että ei kannata edes alkaa siitä väittelemään. Eihän sellaista pitäisi koskaan tapahtua, että seura vaihtaa kaupunkia. Paitsi toki PK:n alkuperäisen kaupunginvaihdon syy on toki hyväksyttävä..;-)
|
|
|
|
|
Dehumanizer
Poissa
|
 |
Vastaus #293 : 10.03.2012 klo 18:54:07 |
|
Parempi olla Vantaan ykkönen kuin Hesan 2-4.
Toivottavasti tämä ei tule syntyperäisen Helsinkiläisen näppämistöltä? Eihän? Lainaus näyttää oudolta...no, ehkä sanoma on selvä kuitenkin.
|
|
|
|
|
JArse
Poissa
|
 |
Vastaus #294 : 11.03.2012 klo 02:43:01 |
|
Mahtava derail, kiitos siitä osallistuneille, myös inhimillistämisen vastaiselle nickille jatkoja.
Melko huonohan tuo matsi oli, lukuunottamatta paria hienoa kesoa ja Pabin hienoa puskua. Ja joo, kyllähän SalPa ajoittain hallitsi vahvasti ja ensimmäisen puoliajan paras tilannehan oli PK:n päässä Elämänsä Potkun osuttua poikkipuuhun. Verrattuna viime viikkoiseen, jolloin peli kulki kuin unelma, oli tänään tarjolla huonoja syöttöjä, nukahduksia ja onnea. Maali oli kyllä hieno.
Päätuomarin paikkaa roolipelannut ääliö oli tosi johdonmukainen salliessaan kaiken ilman kortteja.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.03.2012 klo 02:51:41 kirjoittanut JArse »
|
|
|
|
|
mr T
Poissa
|
 |
Vastaus #295 : 11.03.2012 klo 10:12:06 |
|
ISS-Stadion on 500m Vantaan puolella ja matkaa Puksusta on n.10 km. Suunnilleen sama matka, kuin Töölöön joka olisi ollut toinen vaihtoehto. Tosin mahdoton, koska rahaa Soneralla pelaamiseen ei olisi riittänyt. Todellinen vaihtoehto olikin koko aikuisten edustusjalkapallon lopettaminen. Mulle on kannattajana hieno asia, että nyt on ainakin mahdollisuus taistella kärkipaikoista ja jopa nousta liigaan. Aiemmin taisteltiin putoamista vastaan pienellä ringillä ja pysyttiin sarjassa Kaijasillan maaleilla ja McKennan torjunnoilla. Samaa kaupunkia nämä ovat aina olleet. Helsinki on perustettu Vantaalle, välillä Vantaa oli Helsingin maalaiskunta ja Malmi oli maalaiskunnan keskus. Ei sen pitäisi koilis-helsinkiläisille olla niin iso asia ylittää kuntarajaa. Kohta kaupungit varmuudella palaa yhteen, jolloin tämäkin ongelma poistuu. Jos muuton plussia ja miinuksia lasketaan, niin todella vahvasti kallistuu plussan puolelle.
|
|
|
|
|
1961
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
 |
Vastaus #296 : 11.03.2012 klo 10:31:28 |
|
Ekös viime vuonna keskiarvo ollut 700-800 paikkeilla??? vai vieläkin enemmän. (Lukema oli joskus tälläkin palstalla esillä. Kaivakoon esiin ken viitsii.) Onhan siinä nyt kasvua Puksun lukemiin...ja kupitkin ovat mukavammat puhumattakaan katsomoiden lipoista ym. Ja eikös PK siirtynyt myös suurelta osin harjoitusolosuhteiden perässä Vantaalle. Helsingillä kun ei ole tarjota samanlaisia PK:n kaltaiselle seuralle. Parempi olla Vantaan ykkönen kuin Hesan 2-4.
PK-35 Vantaan yleisökeskiarvo 2011: 539 katsojaa/ottelu Yli tonnin: vs. HIFK 1379, vs. Viikingit 1056 Alle 300: vs. KPV 225, vs. AC Oulu 238, vs. FC Espoo 280 Nuo kolme pienintä lukemaa olivat muuten kauden kolme viimeistä kotiottelua.
|
|
|
|
|
Ruohonhinkkaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: MaKu, PK-35, ManU
|
 |
Vastaus #297 : 11.03.2012 klo 11:19:32 |
|
Nämähän on ihan makuasioita, mutta itse katsoin pelejä mieluummin Puksussa 350 muun ihmisen kanssa, kun vantaalla 350 ihmisen kanssa monen tuhannen hengen stadionilla. Ei se pelipaikan vaihto lisää katsojia ole tuonut. Mutta onhan siellä toki kivemmat penkit...
Uskon, että aika moni muukin olisi halunnut, että PK pelaa kotiottelunsa Puksussa... Ongelmaksi kävi vaan kaupungin ja Palloliiton määräykset jne... Liitto ei enää hyväksynyt Puksua eikä Myllypuroa Ykkösen tason kentäksi ja kaupunki ei antanut lupaa parantaa kyseisiä kenttiä Ykkösen tasoisiksi... Vaihtoehdoiksi jäi Olympiastadion, silloinen Finski tai Ogeli... ogelista ei saatu sitovia lupauksia siitä, että kenttä olisi tarpeeksi PK:n käytössä, joten vuokralaiseksi sinne siirtyminen ei natsannut... Koska tavoite oli myös koko aika päästä jonain kauniina vuotena Liigaan, niin Myyrmäki oli "ainoa" järkevä vaihtoehto olosuhteiden kannalta... Kaupungilla on tosin Longinojan (Ala-Malmin jäähallin kupeessa) alueelle kaavassa paikka n. 3000-4000 katsojan satdionille, mutta omin voimin seuratasolla ei paukut oikein riitä uuden stadionin rakentamiseen... Itse vanhana Pihliksen kundina on luonnollisesti ollut tiukka paikka sopeutua Vantaan alueelle, mutta pakko myöntää että ei ne punamustat värit kropasta irtoa sitten millään, pelataan missä vaan tai milloinka vaan!
|
|
|
|
|
JArse
Poissa
|
 |
Vastaus #298 : 11.03.2012 klo 11:30:35 |
|
... ei ne punamustat värit kropasta irtoa sitten millään, pelataan missä vaan tai milloinka vaan!
Kyllä, ja muutenkin pelkkä asiaa koko kirjoitus  .
|
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #299 : 11.03.2012 klo 12:34:20 |
|
Vaihtoehdoiksi jäi Olympiastadion, silloinen Finski tai Ogeli...
Heh heh. Unohdit satuilustasi mm. Bolliksen, Brakun, Kontulan, Käpylän ja Hettarin. Eikö sitä vain voi suoraan myöntää, että Viipurin Pallokerho siirtyi tällä kertaa Vantaalle ihan vaan rahan takia? Eihän seuralla ole maantieteellisiä eikä kulttuurisia juuria mihinkään, niin sama kai se on seuraavaksi siirtyä vaikka maata kiertävälle radalle.
|
|
|
|
|
|
|
|