vitonen
Poissa
Suosikkijoukkue: Töpselit
|
 |
Vastaus #1025 : 26.08.2012 klo 18:39:49 |
|
Viime viikko on hoidettu! Tänään on vaan hoidettu viel pieni juttu ! Ja en haluuu enää kommentoida tänne katsotaan lauantaina ! Kukaan ilman lippua ei pääse ! KOSKA ei ole enää mitään ilmaiseksi jos haluat tulla katsomaan HUIPPUJALKAPALLOA lippu pitää maksaa!
 Tottakai huippujalkapallosta pitää maksaa ja maksankin mielelläni, mut ei huippujalkapallo ja Bosna kuulu millään lailla samaan lauseeseen. Ja muutenkin on ihan sama mitä sä jauhat täällä foorumilla, koska tuo pääsymaksun veloittaminen Kupittaan kentillä pois lukien Veritas ei vaan tule ikinä järkevästi onnistumaan. Totuushan on et yrität tällä paskan jauhannalla ilmeisesti saada mahdollisimman paljon foorumisteja katsomaan et veloitetaanko siellä oikeasti vitosen matsista. Eiköhän tän jutun voi unohtaa ja keskittyä johonkin muuhun taas vaihteeksi...
|
|
|
|
|
vitonen
Poissa
|
 |
Vastaus #1026 : 26.08.2012 klo 18:47:22 |
|
Moro herra kaikkeatietävää...
Todistapa mulle mis sääntökirjas sul lukee että provosointi ON SALLITTUA? Tämän mukan kun sanot et "Provo kuuluu alasarjojen futikseen, tai mihin vaan lajiin, se on pelin henki" niin että ei siitä ole mitään todistetta että se on laillisesti sallittua,niin niinhän siinä samalla sitten on muistaakseni kuulunut lyömiset sun muut paskat,tietty ilman mitään sääntöä mut vaan noiden sanojesi mukaan...OLETKO SINÄ KUINKA VITUN TYHMÄ ? taidatpa nyt olla...
Ööö, mun tietääkseni yleensä säännöissä ennemminkin luetellaan mikä on kiellettyä eikä erikseen luetella mikä on sallittua...
|
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
 |
Vastaus #1027 : 26.08.2012 klo 18:50:24 |
|
Forumin viihdyttävin topic. Ylivoimaisesti.
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #1028 : 26.08.2012 klo 19:04:11 |
|
Jos haluan nähdä HUIPPUJALKAPALLOA pysyn poissa ko. pelistä....ja kaukana.
"tykkään" olen kysynyt tätä ennenkin ja epäiröinyt erästä toistakin tästä, mutta: Onko MikkeUTD Tukholma?? Vaiko kenties Tukholman ja Jonlin1 risteytys??
|
|
|
|
|
MikkeUTD
Poissa
Suosikkijoukkue: AtleticB,Twente,ÅIFK,Bosna,FcNU,Halikko,Komar
|
 |
Vastaus #1029 : 26.08.2012 klo 19:07:26 |
|
 Tottakai huippujalkapallosta pitää maksaa ja maksankin mielelläni, mut ei huippujalkapallo ja Bosna kuulu millään lailla samaan lauseeseen. Ja muutenkin on ihan sama mitä sä jauhat täällä foorumilla, koska tuo pääsymaksun veloittaminen Kupittaan kentillä pois lukien Veritas ei vaan tule ikinä järkevästi onnistumaan. Totuushan on et yrität tällä paskan jauhannalla ilmeisesti saada mahdollisimman paljon foorumisteja katsomaan et veloitetaanko siellä oikeasti vitosen matsista. Eiköhän tän jutun voi unohtaa ja keskittyä johonkin muuhun taas vaihteeksi... :)Don't Worry, Be Happy
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.09.2012 klo 13:03:10 kirjoittanut MikkeUTD »
|
|
|
|
|
The_EviL
Poissa
|
 |
Vastaus #1030 : 26.08.2012 klo 19:13:21 |
|
Ööö, mun tietääkseni yleensä säännöissä ennemminkin luetellaan mikä on kiellettyä eikä erikseen luetella mikä on sallittua...
Joo olet oikeassa,mut jotkut asiat tietääkseni ei saa tehdä vaik siitä ei lue missään ettei niitä kielletäkkää... Esim: runkkaaminen kentällä,vesipyssyllä vastustajan silmiin suihkuttaminen,stringien otsassa pitäminen sun muut idioottimaiset temput,josta toiset ei välttämättä tykkää...samaa pätee tähän,vastustajasi ei ehkä tykkää siitä kun provosoit,niin eikö sinne on menty pelamaa eikä vittuilemaan toisel...Herätkää jo,se on urheilua eikä mikään vittuilukisaa
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #1031 : 26.08.2012 klo 19:17:50 |
|
Kukaan ilman lippua ei pääse ! Jos et haluat tulla mee katsoo jääkiekko keskiviikkona on Tuto - Leki klo.18:30 !
Täytyy varmaan mennä kun firma tarjoaa paikan aitioon (ei silläkään hyvin mene) mut enpähän maksa siitäkään 
|
|
|
|
|
Dong
Poissa
Suosikkijoukkue: In Siilitukkabodarit we trust
|
 |
Vastaus #1032 : 26.08.2012 klo 20:09:46 |
|
Samantien voitaisi kieltää vaikka längistä vieminen, pallon pois ottaminen, maalin tekeminen ja sen tuulettaminen. Vituttaa kyl noista jokanen ku osuu omalle kohdalle vastustajan tekemänä.
|
|
|
|
|
Gapo
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #1033 : 26.08.2012 klo 20:27:50 |
|
Jos ei jumalauta kestä provoa alasarjoissa etenkään, niin kyllä kannattaa lopettaa pelailu ihan kokonaan.
|
|
|
|
|
Gapo
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS
|
 |
Vastaus #1034 : 26.08.2012 klo 20:29:31 |
|
Joo olet oikeassa,mut jotkut asiat tietääkseni ei saa tehdä vaik siitä ei lue missään ettei niitä kielletäkkää... Esim: runkkaaminen kentällä,vesipyssyllä vastustajan silmiin suihkuttaminen,stringien otsassa pitäminen sun muut idioottimaiset temput,josta toiset ei välttämättä tykkää...samaa pätee tähän,vastustajasi ei ehkä tykkää siitä kun provosoit,niin eikö sinne on menty pelamaa eikä vittuilemaan toisel...Herätkää jo,se on urheilua eikä mikään vittuilukisaa
Ja samaan kastiin vedät provoilut, kun nämä edellämainitut vai?  Ootpas hassu.
|
|
|
|
|
The_EviL
Poissa
|
 |
Vastaus #1035 : 26.08.2012 klo 21:00:16 |
|
Ja samaan kastiin vedät provoilut, kun nämä edellämainitut vai?  Ootpas hassu. Ehkäpä minä olen hassu,mut tuolla asenteella että VITTU MÄ PROVOSOIN KETÄ ITE HALUUN,nii sit kun nyrkit ruppee heilumaa siel kentäl nii juostaan heti itkemää et NYRKKI EI OLLUT OIKEIN...NO EIPÄ TIETENKÄÄN OLE,mut oliko se sitten oikein minkä sä teit...NIIN...no minkä vitun takia provosoit,tuoko se sinulle lisämaalin? EI...Tuoko se voiton? EI...mitä sä odotat siit provosoinnist minkä teet,kiitokset vai...vittu usko pois et olen pelaannu ikääni mut kukaan ei kiittää sua tai ketään muutakaan siitä että haukut tai sanot toista sokeeksi jos kaveril on just se ongelma...sen vaan pitäis olla päivänselvä jos reilu ihminen olet niin tiedät et toista ei saa mollata oli se sit ilman jalkoja,sokee,kehitysvammanen tai mikä sitten liekin siel kentäl...jalkapallo on urheilu ja sitä mielestäni voitetaan pelaamalla eikä haukumalla vastustajaa...joko tuli selväks... ehdotan täs et voi sitä olla ihmiseks,tai sit pellenä siel sit tapella vitosdiv. pelis josta kumpikaan ei saa siitä mitään muuta kuin ongelmia ja lisää pelikieltoa... Saa sitä provosoida jatkossakin,siit mä en ainakaa suutu,vaa annan takasin samalla mitalla,mut toinen ei taida olla niin hyvä jätkä kuten mä...vaa antaa NYRKISTÄ
|
|
|
|
|
Monska
Poissa
Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä
|
 |
Vastaus #1036 : 26.08.2012 klo 21:11:18 |
|
Ehkäpä minä olen hassu,mut tuolla asenteella että VITTU MÄ PROVOSOIN KETÄ ITE HALUUN,nii sit kun nyrkit ruppee heilumaa siel kentäl nii juostaan heti itkemää et NYRKKI EI OLLUT OIKEIN...NO EIPÄ TIETENKÄÄN OLE,mut oliko se sitten oikein minkä sä teit...NIIN...no minkä vitun takia provosoit,tuoko se sinulle lisämaalin? EI...Tuoko se voiton? EI...mitä sä odotat siit provosoinnist minkä teet,kiitokset vai...vittu usko pois et olen pelaannu ikääni mut kukaan ei kiittää sua tai ketään muutakaan siitä että haukut tai sanot toista sokeeksi jos kaveril on just se ongelma...sen vaan pitäis olla päivänselvä jos reilu ihminen olet niin tiedät et toista ei saa mollata oli se sit ilman jalkoja,sokee,kehitysvammanen tai mikä sitten liekin siel kentäl...jalkapallo on urheilu ja sitä mielestäni voitetaan pelaamalla eikä haukumalla vastustajaa...joko tuli selväks...
ehdotan täs et voi sitä olla ihmiseks,tai sit pellenä siel sit tapella vitosdiv. pelis josta kumpikaan ei saa siitä mitään muuta kuin ongelmia ja lisää pelikieltoa... Saa sitä provosoida jatkossakin,siit mä en ainakaa suutu,vaa annan takasin samalla mitalla,mut toinen ei taida olla niin hyvä jätkä kuten mä...vaa antaa NYRKISTÄ
Mut entä jos vastustajaa ei saa arvostella ja tuomaria saa, niin eikös se ole sitten epäreilua? Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen muun muassa kuullut jonkun pelaajan käskeneen mun hankkia rillit (joo tiedän, että mulla on huono näkö ja sitä varten omistan silmälasit) tai haukkunut paskaksi, idiootiksi etc. kun olen puhallellut pelejä. Olisko silloin ollut oikeutettua lyödä ja vedota siihen, kun pelaaja provosoi? Eiköhän se pieni naljailu kuulu sinne peliin, kun se on vain naljailu. Tietty cp-vammaiselle separi-huuto on aika mauton, mutta ne onkin tapauskohtaisia liian pitkälle menemisiä.
|
|
|
|
|
vitonen
Poissa
|
 |
Vastaus #1037 : 26.08.2012 klo 21:18:14 |
|
Ehkäpä minä olen hassu,mut tuolla asenteella että VITTU MÄ PROVOSOIN KETÄ ITE HALUUN,nii sit kun nyrkit ruppee heilumaa siel kentäl nii juostaan heti itkemää et NYRKKI EI OLLUT OIKEIN...NO EIPÄ TIETENKÄÄN OLE,mut oliko se sitten oikein minkä sä teit...NIIN...no minkä vitun takia provosoit,tuoko se sinulle lisämaalin? EI...Tuoko se voiton? EI...mitä sä odotat siit provosoinnist minkä teet,kiitokset vai...vittu usko pois et olen pelaannu ikääni mut kukaan ei kiittää sua tai ketään muutakaan siitä että haukut tai sanot toista sokeeksi jos kaveril on just se ongelma...sen vaan pitäis olla päivänselvä jos reilu ihminen olet niin tiedät et toista ei saa mollata oli se sit ilman jalkoja,sokee,kehitysvammanen tai mikä sitten liekin siel kentäl...jalkapallo on urheilu ja sitä mielestäni voitetaan pelaamalla eikä haukumalla vastustajaa...joko tuli selväks...
ehdotan täs et voi sitä olla ihmiseks,tai sit pellenä siel sit tapella vitosdiv. pelis josta kumpikaan ei saa siitä mitään muuta kuin ongelmia ja lisää pelikieltoa... Saa sitä provosoida jatkossakin,siit mä en ainakaa suutu,vaa annan takasin samalla mitalla,mut toinen ei taida olla niin hyvä jätkä kuten mä...vaa antaa NYRKISTÄ
Kyl itse oon ainakin hyvistä provoista kiittäny kaveria ja toisaalta oikein heikoista pyytäny yrittämään ensi kerralla kovemmin. Joskus taas yrittäny antaa samalla mitalla, sanan säilällä, takaisin joko hyvällä tai huonommalla onnistumisprosentilla. Pari kertaa ehkä jopa kopissa vielä selittäny kavereille et olipa paska läppä tai idiootti kaveri, mut ikinä ei oo tullu mieleenkään lyödä, pari kertaa ehkä sattunu tulemaan hiukan kovempaa seuraavaan tilanteeseen. Nekin kuitenkin sääntöjen puitteissa. Rasismi, on se sitten ihonväriin, rotuun tai muuhun liittyvää, on asia erikseen ja sitä ei tulekaan hyväksyä millään tasolla. Hyvät provot antavat kuitenkin omalle joukkueelle henkisen yliotteen vastustajasta ja parhaimmillaan sekoittavat näiden peliä, joka taas edesauttaa oman joukkueen suoritusta ja antaa ehkä jopa mahdollisuudet voittoon. Jos itseluottamus tai henkinen kantti ei tuon verran kestä ilman että pitää nyrkkejä heiluttaa niin suosittelen siirtymään vaikka shakkiin. Se nyt vaan on osa peliä eikä sitä mikään foorumilla yhteisesti sopiminen miksikään muuta.
|
|
|
|
|
Vlad Kepes
Poissa
Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi
|
 |
Vastaus #1038 : 26.08.2012 klo 21:25:36 |
|
no minkä vitun takia provosoit,tuoko se sinulle lisämaalin? EI...Tuoko se voiton? EI...mitä sä odotat siit provosoinnist minkä teet,kiitokset vai...
No jos provosoinnilla saa kolme vastustajaa punaisella ulos, niin totta vitussa se helpottaa voittamista.  Miksei Partizanin peleissä lennä joka pelissä äijiä pihalle? Olisi HJK:kin voinut voittaa pari vuotta sitten jos vihulta lentää äijiä pihalle parista sanasta.
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #1039 : 27.08.2012 klo 00:13:17 |
|
Mä oon vähän siinä mielessä Evilin kanssa samaa mieltä, että laseista vittuilu ei ehkä ole kaikkein asiallisinta, jos kaverilla kerran on joku ilmeisesti hieman vakavampi ongelma näön kanssa. Tosin ei se missään nimessä oikeuta lyömään.
Ja vittuilu ja provoilu kuuluu tähän lajiin ja aivan varmasti kaikkiin muihinkin joukkuelajeihin. Sillä haetaan sitä pientä henkistä yliotetta. Toiset harrastavat sitä enemmän, toiset vähemmän ja jotkut eivät ollenkaan. Ihan samalla tavalla sitä treeneissäkin tulee vittuiltua. Itse ainakin olisin todella huolissani, jos esimerkiksi harjoituksissa eivät pienet puukot (vertauskuvallisesti siis) lentelisi.
Joko tän keskustelun voisi lopettaa? Ja pistää MikkeUTD:n nyt ainakin bänniin. Ei ihan hirveästi vahvista tätä forumia...
|
|
|
|
|
sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
 |
Vastaus #1040 : 27.08.2012 klo 08:24:22 |
|
Aika useasti kun huippupelaaja lopettaa (esim. Aki Riihilahti) he kertovat eniten kaipaavat "vittuilua". Pukuhuoneen ja vastustajien vuosia kestävä läpänheitto voi olla tosi rankkaan, mutta ainakin Akin mielestä tärkeä osa jalkapalloa. Enkä usko Akin ainakaan Ruotsissa saaneen mitään löysää läppää. Eli annetaan läpän lentään, mutta matsin jälkeen nollataan tilanne. Hoidetaan joukkueen sisällä jos jollakin ei "järki" ole mukana.
Viikonloppuna taas hulinaa... jopa Collina raivona!!!!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.08.2012 klo 09:57:45 kirjoittanut sammunut tahti »
|
|
|
|
|
The_EviL
Poissa
|
 |
Vastaus #1041 : 27.08.2012 klo 10:43:37 |
|
Mut entä jos vastustajaa ei saa arvostella ja tuomaria saa, niin eikös se ole sitten epäreilua? Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen muun muassa kuullut jonkun pelaajan käskeneen mun hankkia rillit (joo tiedän, että mulla on huono näkö ja sitä varten omistan silmälasit) tai haukkunut paskaksi, idiootiksi etc. kun olen puhallellut pelejä. Olisko silloin ollut oikeutettua lyödä ja vedota siihen, kun pelaaja provosoi?
Eiköhän se pieni naljailu kuulu sinne peliin, kun se on vain naljailu. Tietty cp-vammaiselle separi-huuto on aika mauton, mutta ne onkin tapauskohtaisia liian pitkälle menemisiä.
Siis se on totta että sitä on miltei joka pelissä sitä provosointia,mutta tarkoituksena on sanoa että eihän ne ihmiset ole samanlaisia kaikki,toiset kestää ja jopa nauraakin provosoinnille,mut toisil on vaa se pää niin kuumana siellä että tulee näitä sitten jopa lehdistössä että vitoses tapahtuu... sä tuomarina olet ehkä jaksannu kuunnella noita haukkumisia,itse tiedän semmosia tuomareita että pienimmästäkin haukumisest tulee kortti.
|
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #1042 : 27.08.2012 klo 10:45:13 |
|
Siis se on totta että sitä on miltei joka pelissä sitä provosointia,mutta tarkoituksena on sanoa että eihän ne ihmiset ole samanlaisia kaikki,toiset kestää ja jopa nauraakin provosoinnille,mut toisil on vaa se pää niin kuumana siellä että tulee näitä sitten jopa lehdistössä että vitoses tapahtuu...
Ei se ole mikään perustelu lyömiselle jos ei oma pää kestä provosointia. Silloin pitäisi katsoa peiliin ja vaihtaa lajia!
|
|
|
|
|
The_EviL
Poissa
|
 |
Vastaus #1043 : 27.08.2012 klo 10:52:42 |
|
Ei se ole mikään perustelu lyömiselle jos ei oma pää kestä provosointia. Silloin pitäisi katsoa peiliin ja vaihtaa lajia!
Mis vaihees olen sanonu et se oikeuttaisi? lajissa sanotaan et vaikka toinen löisi et saa lyödä takas vaa pitää puolustautua...(se miten sen teet ei ole mainittu) provoa on ollu tulee olemaan ja se ei ikinä loppu,mut rajansa kaikel... joku kyseli et tän jutun vois jo sulkea,mun puolest voi...
|
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #1044 : 27.08.2012 klo 10:54:19 |
|
lajissa sanotaan et vaikka toinen löisi et saa lyödä takas vaa pitää puolustautua...(se miten sen teet ei ole mainittu) provoa on ollu tulee olemaan ja se ei ikinä loppu,mut rajansa kaikel...
Niin missä lajissa? Ei jalkapallossa ainakaan.
|
|
|
|
|
MikkeUTD
Poissa
|
 |
Vastaus #1045 : 27.08.2012 klo 10:54:53 |
|
Mä oon vähän siinä mielessä Evilin kanssa samaa mieltä, että laseista vittuilu ei ehkä ole kaikkein asiallisinta, jos kaverilla kerran on joku ilmeisesti hieman vakavampi ongelma näön kanssa. Tosin ei se missään nimessä oikeuta lyömään.
Ja vittuilu ja provoilu kuuluu tähän lajiin ja aivan varmasti kaikkiin muihinkin joukkuelajeihin. Sillä haetaan sitä pientä henkistä yliotetta. Toiset harrastavat sitä enemmän, toiset vähemmän ja jotkut eivät ollenkaan. Ihan samalla tavalla sitä treeneissäkin tulee vittuiltua. Itse ainakin olisin todella huolissani, jos esimerkiksi harjoituksissa eivät pienet puukot (vertauskuvallisesti siis) lentelisi.
Joko tän keskustelun voisi lopettaa? Ja pistää MikkeUTD:n nyt ainakin bänniin. Ei ihan hirveästi vahvista tätä forumia...
"Provo kuuluu alasarjojen futikseen, tai mihin vaan lajiin, se on pelin henki" OK ,mutta provo kuuluu myös Forumin tai mihin vaan eli se on ihan sama juttu ! "Joko tän keskustelun voisi lopettaa? Ja pistää MikkeUTD:n nyt ainakin bänniin. Ei ihan hirveästi vahvista tätä forumia..." Lähetä raportti (Provo ongelma forumissa) ja Kurinpitovaliokunta hoida homma ! Kukaan ilman lippua ei pääse !
|
|
|
|
|
The_EviL
Poissa
|
 |
Vastaus #1046 : 27.08.2012 klo 10:57:03 |
|
Tänään PaiHa vs FCNU klo: 19:15 ja peli paimion kotikentällä
eipä muuta sanomist tulevasta,kuin toivotaan et kaikki sujuu hyvissä merkkeissä ja lopuksi kättä pääl niinkuin urheilioitten kuuluu...Onnea PaiHalle...
|
|
|
|
|
The_EviL
Poissa
|
 |
Vastaus #1047 : 27.08.2012 klo 11:00:06 |
|
Niin missä lajissa? Ei jalkapallossa ainakaan.
Joo,noh,jatka tuota rataa vaan ku mul ei taida aikaa riittää näihin juttuihis...kantsis LAKIA lukea...
|
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #1048 : 27.08.2012 klo 11:03:20 |
|
Joo,noh,jatka tuota rataa vaan ku mul ei taida aikaa riittää näihin juttuihis...kantsis LAKIA lukea...
Ok, en ymmärtänyt, kun kirjoitusvirheesi muutti lauseen merkitystä aika lailla. Laki toki on voimassa kaikkialla, mutta jalkapallokentällä on myöskin omat sääntönsä, joita pitää noudattaa. Ja aika moni asia on jalkapallossa kielletty, vaikka laissa sitä ei olisikaan kielletty. : 
|
|
|
|
|
MikkeUTD
Poissa
|
 |
Vastaus #1049 : 27.08.2012 klo 11:07:32 |
|
Tänään PaiHa vs FCNU klo: 19:15 ja peli paimion kotikentällä
eipä muuta sanomist tulevasta,kuin toivotaan et kaikki sujuu hyvissä merkkeissä ja lopuksi kättä pääl niinkuin urheilioitten kuuluu...Onnea PaiHalle...
Jos on tuomari - SK ,Fc NU ei tarvi mennä parempi olla kotona rauhassa! Toivottavasti ei ole ja Onnea Nullee !
|
|
|
|
|
|
|
|