FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.03.2026 klo 15:40:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 51

Kirjoittaja Aihe: Turun piirin Vitonen 2012  (Luettu 120882 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jakezy

Poissa Poissa

Vastaus #725 : 28.06.2012 klo 08:57:12

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/201206280092533_jp.shtml 

Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä

Vastaus #726 : 28.06.2012 klo 09:40:56

http://www.iltasanomat.fi/jalkapallo/art-1288480290624.html

Hienoa "mainosta".
Fantö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK-j

Vastaus #727 : 28.06.2012 klo 10:36:05

Yllättyneitä Komarin perseilystä:

huckerby

Poissa Poissa

Vastaus #728 : 28.06.2012 klo 10:39:57

Erotuomarikerhon puolella toki muuten, mutta miksi siinä ulostulossa ei voinut ihan suoraan kertoa mistä joukkue(i)sta on kyse. Nyt selvittely jää sitten oman elämänsä temetainioiden harteille ja syyt vierii vahvasti Komarin suuntaan, vaikka forumin perusteella Komariin ei tässä kohtaa viitata, ei ainakaan molempien tapauksien osalta.
Onnellinen Urho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: WB, Antti Muurinen

Vastaus #729 : 28.06.2012 klo 10:42:50

Harvemmin tulee Turun sarjoja luettua mut nyt oli jo pakko.

Mikä vitsi toi parin ottelun panna nyt on?
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #730 : 28.06.2012 klo 11:05:14

Erotuomarikerhon puolella toki muuten, mutta miksi siinä ulostulossa ei voinut ihan suoraan kertoa mistä joukkue(i)sta on kyse. Nyt selvittely jää sitten oman elämänsä temetainioiden harteille ja syyt vierii vahvasti Komarin suuntaan, vaikka forumin perusteella Komariin ei tässä kohtaa viitata, ei ainakaan molempien tapauksien osalta.
Nopealla matlockauksella foorumia ja asetteluohjelmaa lukemalla ottelut on FC Turku - Komar ja Komar - FC NU. Se että yhden joukkueen pelissä tapahtuu kolmesti puoleen vuoteen, ei varmasti ole sattumaa, vaikkakin yksi sanktioiduista on FC NUsta.
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #731 : 28.06.2012 klo 11:55:43

Mulla on jäänyt kyllä hyvä kuva tuomareista, yleensä matsin jälkeen on ollut sellainen fiilis, että tuomarit ovat olleet pelaajia parempia, mikä lienee varsin hyvä asia. Toki aina tulee pientä spekulaatiota, mutta mielestäni Heiton kanssa emme ikinä ole kokeneet mitään valtavia tuomarivirheitä, eikä meidän peleissä kyllä vastustajatkaan ole mitään vääryyttä kärsineet. En tiedä onko tämä sitten sattumaa, että nämäkin tuomari"virheet" keskittyvät jatkuvasti tiettyjen joukkueiden matseihin...

En tiedä kuka eilen meidän pelin vihelsi, mutta oli kyllä perkeleen hyvä dumari Ylos Toki meikeläisen vapari(olisi mennyt maaliin!) osui vihulaisen käteen kuudentoista alueen sisällä, mutta muuten ei valitettavaa. Tiukka ja napakka linja, sekä mukavasti kommunikoi pelaajien kanssa. Tätä lisää Ylos
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #732 : 28.06.2012 klo 12:12:03

En tiedä kuka eilen meidän pelin vihelsi, mutta oli kyllä perkeleen hyvä dumari Ylos Toki meikeläisen vapari(olisi mennyt maaliin!) osui vihulaisen käteen kuudentoista alueen sisällä, mutta muuten ei valitettavaa. Tiukka ja napakka linja, sekä mukavasti kommunikoi pelaajien kanssa. Tätä lisää Ylos
Ex-liiga Inter pelaaja Janne Virtanen.

Ongelma onkin siinä, kun jotkut joukkueet perseilee, näkee niiden pelejä avoimissa tehtävissä useammin. Kun sitten matsiin meneekin tuomari, joka on tiukka ja/tai haluaa ylöspäin on soppa valmis. Eivät pelaajat ymmärrä, kun koko alkukauden on saanut potkia jaloille ja huutaa mitä tahansa, ettei se sitten sovikaan jossain peleissä. Enkä todellakaan ole näiden läpi sormien katsovien tuomarien puolella.
jonlin1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bosna

Vastaus #733 : 28.06.2012 klo 12:23:05

Ex-liiga Inter pelaaja Janne Virtanen.

Ongelma onkin siinä, kun jotkut joukkueet perseilee, näkee niiden pelejä avoimissa tehtävissä useammin. Kun sitten matsiin meneekin tuomari, joka on tiukka ja/tai haluaa ylöspäin on soppa valmis. Eivät pelaajat ymmärrä, kun koko alkukauden on saanut potkia jaloille ja huutaa mitä tahansa, ettei se sitten sovikaan jossain peleissä. Enkä todellakaan ole näiden läpi sormien katsovien tuomarien puolella.

Niinpä! Kyllä osa erotuomareista voi mennä myös itseensä kun linja vaihtelee helvetisti! Samat tuomarit ketkä viheltävät 5:sta ja 6:sta viheltävät myös kimppaliigaa ja siellä olen saanut kuulla kavereilta kun jalkapohjat edellä on tultu: "Tämä on vaan kimppaliiga!", "Te johdatte noin paljon niin ei viitsi viheltää", "Leikkiähän tämä" ... Kuvittelin että säännöt pätevät silti?
 Vitosessa taas ihmettelen tuomariasettelua - Fc NU-Komar peliä oli tuomitsemassa kaveri jolla on vahvat siteet Komariin ja vihelsi sen mukaisesti. On se kumma jos erotuomarikerho laittaa julkisen valituksen ottelusta, jossa erotuomari on tehn yt kaikkensa vaikuttaakseen ottelun lopputulokseen. Ikävä sanoa, mutta monet ulkomaalaissyntyneet tuomarit eivät ole puolueettomia. Jotkut yrittävät olla "liian puolueettomia" ja osa sitten vetää täysillä kotiinpäin! Tämä ei tietenkään koske kaikkia, mutta varmasti osa pelaajista tietää mistä puhun!?
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #734 : 28.06.2012 klo 12:26:53

Niinpä! Kyllä osa erotuomareista voi mennä myös itseensä kun linja vaihtelee helvetisti! Samat tuomarit ketkä viheltävät 5:sta ja 6:sta viheltävät myös kimppaliigaa ja siellä olen saanut kuulla kavereilta kun jalkapohjat edellä on tultu: "Tämä on vaan kimppaliiga!", "Te johdatte noin paljon niin ei viitsi viheltää", "Leikkiähän tämä" ... Kuvittelin että säännöt pätevät silti?
 Vitosessa taas ihmettelen tuomariasettelua - Fc NU-Komar peliä oli tuomitsemassa kaveri jolla on vahvat siteet Komariin ja vihelsi sen mukaisesti. On se kumma jos erotuomarikerho laittaa julkisen valituksen ottelusta, jossa erotuomari on tehn yt kaikkensa vaikuttaakseen ottelun lopputulokseen. Ikävä sanoa, mutta monet ulkomaalaissyntyneet tuomarit eivät ole puolueettomia. Jotkut yrittävät olla "liian puolueettomia" ja osa sitten vetää täysillä kotiinpäin! Tämä ei tietenkään koske kaikkia, mutta varmasti osa pelaajista tietää mistä puhun!?
Lisätietoa suomalaisen ameijassa työskentelevän ihmisen siteistä Komariin?
jonlin1

Poissa Poissa

Vastaus #735 : 28.06.2012 klo 12:39:47

Pouria Notash työskentelee armeijassa?
huckerby

Poissa Poissa

Vastaus #736 : 28.06.2012 klo 12:45:25

Vitosessa taas ihmettelen tuomariasettelua - Fc NU-Komar peliä oli tuomitsemassa kaveri jolla on vahvat siteet Komariin ja vihelsi sen mukaisesti. On se kumma jos erotuomarikerho laittaa julkisen valituksen ottelusta, jossa erotuomari on tehn yt kaikkensa vaikuttaakseen ottelun lopputulokseen.
Kyllä julkinen ulostulo on ihan kohdallaan, sikäli kun siellä on käyty tuomariin fyysisesti käsiksi.

Jos puolueellisuudesta ei ole muuta näyttöä, kuin vastustajan mielipide, ei sitä voida pitää ihan koko totuutena. Jos en väärin muista, NU:lta ajettiin parikin pelaajaa kyseisessä ottelussa ulos? Jos tuomari oikeasti haluaa mennä noin pitkälle varmistaakseen mieluisen lopputuloksen, mun on oikeasti tosi vaikea kuvitella miten NU pelin tuomarista huolimatta kuitenkin lopulta voitti.

Myöskään näistä seurasidonnaisuuksista ei varmaan ikinä päästä eroon, tuomarit ovat pääasiassa seudulla asuvia jalkapalloihmisiä ja pääasiassa seudulla asuvilla jalkapalloihmisillä on tausta yhdessä tai useammassa piirin alueella vaikuttavassa seurassa. Sitten kun vielä tuohon yhtälöön lisäät tuomareiden vähyyden, niin on varsin ymmärrettävää, että hakemalla hakien löytää viheltämiseen vaikuttavia sidonnaisuuksia ja siitä voikin sitten lähteä rakentamaan päässään halutun kaltaista salaliittoteoriaa.
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #737 : 28.06.2012 klo 12:47:17

Asunut koko ikänsä Suomessa, on Suomen kansalainen ja puhuu parempaa suomea mitä ystäväpiirini suomenruotsalaiset. Ei se, että joku lokaa tällä foorumilla jonkun etnisen taustan omaavan jengin suosijaksi, ole välttämättä fakta. Nyt valoja päälle (ei koske sinua pelkästään) erotuomarien taustoihin kohdistuvissa herjoissa ettei mun tarvi yksin vihellellä loppu kautta Vitosta.
jonlin1

Poissa Poissa

Vastaus #738 : 28.06.2012 klo 12:47:23

Markus Okko tuomitsi Komar-Turku ottelun! Ei Komar - NU. Kyseinen "armeijassa työskentelevä ihminen" on muuten ollut taisteluvälineupseerina esimieheni sellaiset 8kk, joten tunnen kyllä miehen hyvin. (Hän taisi olla osasyy siihen, että sain kolmannen natsankin aikoinaan...) Tuskin kukaan menisi väittämään hänet huonoksi. Parhaimpia tuomareita mitä alasarjoissa on.
jonlin1

Poissa Poissa

Vastaus #739 : 28.06.2012 klo 12:51:24

Asunut koko ikänsä Suomessa, on Suomen kansalainen ja puhuu parempaa suomea mitä ystäväpiirini suomenruotsalaiset. Ei se, että joku lokaa tällä foorumilla jonkun etnisen taustan omaavan jengin suosijaksi, ole välttämättä fakta. Nyt valoja päälle (ei koske sinua pelkästään) erotuomarien taustoihin kohdistuvissa herjoissa ettei mun tarvi yksin vihellellä loppu kautta Vitosta.

Huoh... Minä nyt viimeisenä haukun ulkomaalaissyntyisiä heidän taustansa vuoksi(Suomenruotsalainen olen, veljeni on tummaihoinen ja suuri osa kavereista ulkomaalaista syntyperää!). Hän oli sysipaska ottelussa ja tuomiot suosivat vahvasti Komaria - halusi hän sitä tai ei!
 Kannattaa sunkin Monska ottaa faktoista selvää ennen kuin avaudut. Ensin yritit väittä Okon puhaltaneen kyseisen pelin ja nyt puolustelet Pouriahia kyseisen matsin puhaltamisesta(jota itse et edes nähnyt...).
« Viimeksi muokattu: 28.06.2012 klo 12:56:44 kirjoittanut jonlin1 »
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #740 : 28.06.2012 klo 12:59:18

Huoh... Minä nyt viimeisenä haukun ulkomaalaissyntyisiä heidän taustansa vuoksi(Suomenruotsalainen olen, veljeni on tummaihoinen ja suuri osa kavereista ulkomaalaista syntyperää!). Hän oli sysipaska ottelussa ja tuomiot suosivat vahvasti Komaria - halusi hän sitä tai ei!
Luetun ymmärtäminen?

Sysipaskuus on sama kuin Komaria suosiva? Kuitenkin täällä totuutena on huudettu tuomarin puolueellisuutta. Kun vielä ottaa huomioon huutelijoiden tuomaritaustan, en ainakaan itse usko pätkääkään väitteisiin puolueellisuudesta. Jos NUn rahastonhoitaja asiasta kirjoittaisi, saattaisi siinä totuudensiemen olla.

Omien kokemusteni perusteella Komar on reiluin ulkomaalaistaustaista jengeistä tuomareille, joiden pelejä olen puhaltanut. Ehkä se johtuu siitä, kun vastustajat sitten pahoittavat mielensä ollessaan itse veemäisiä erotuomaristolle.

Ja sä taidat vaan olla trolli? Edittiisi sen verran että molemmat pelit puhalsi kapiainen. Fattar du?
« Viimeksi muokattu: 28.06.2012 klo 13:01:27 kirjoittanut Monska »
kojakki

Poissa Poissa

Vastaus #741 : 28.06.2012 klo 13:31:02

Onneks Salossa on kaikki toisin :D
The_EviL

Poissa Poissa

Vastaus #742 : 28.06.2012 klo 14:16:28

Luetun ymmärtäminen?

Sysipaskuus on sama kuin Komaria suosiva? Kuitenkin täällä totuutena on huudettu tuomarin puolueellisuutta. Kun vielä ottaa huomioon huutelijoiden tuomaritaustan, en ainakaan itse usko pätkääkään väitteisiin puolueellisuudesta. Jos NUn rahastonhoitaja asiasta kirjoittaisi, saattaisi siinä totuudensiemen olla.

Omien kokemusteni perusteella Komar on reiluin ulkomaalaistaustaista jengeistä tuomareille, joiden pelejä olen puhaltanut. Ehkä se johtuu siitä, kun vastustajat sitten pahoittavat mielensä ollessaan itse veemäisiä erotuomaristolle.

Ja sä taidat vaan olla trolli? Edittiisi sen verran että molemmat pelit puhalsi kapiainen. Fattar du?

Yhtä juttua haluaisin selventää sun komenttejas koskien...

Itselläni ei oikeastaan ole mitään väliä vaikka joku paskapää tulee tuomariksi ja heittää kaikki pelaajamme punaisia kortteja nostamalla,mut tässä kyseisessä asiassa sanon ETTÄ PUOLUSTAT KAVERIA JOKA ON VALEHDELLUT RAPORTISSAAN...
En kuitenkaan ymmärrä et miten sä tai joku muukaan voi tulla tänne tuomitsemaan että mitä NU-n pelaaja teki ilman että on nähnyt tai ollut katsomassa peliä...jos se Komar on ollut reiluin joukkue niin,kysypäs Komarin uskollisilta kavereilta et miten se juttu oikein taisi mennä...

Kun taas muihin tuomareihin tulee,niin eipä ole sen kummemmin ollut valittamista ennen tätä kyseistä matsia,ja ku kerran rangaista halutaan vain sen takia kun Valehteleva tuomari halua päästä kaverista eroon,eikä ota huomioon mitä on IHAN ITSE SAANUT AIKAISEKS niin tuomitaan vaa...

Jos meidän pelaaja kuljetti palloa,niin että kaattamisen jälkeen hänen polvi oli veressä ja nappuloiden leimaa saanut polvee,niin kerropas mulle että miten ihmeessä se voi olla vapari Komarille,ja ensinnäkin miten raportissa mul lukee et kyseinen kohtaus on ollut toistepäin niin että Komarin peluri kuljetti palloa???

PUHUMATTAKAAN PUSKEMISEST/PUSKEMISYRITYKSESTÄ joka on todellakin täyttä paskapuhetta...

Minä sanon että tuollaiselle tuomarille passit kotiin...eikä enää ikinä mitään asiaa kentäl...
(provosointi on sallittua pelaajalta - pelaajalle,tuomari ei saa provosoida pelaajia)
The_EviL

Poissa Poissa

Vastaus #743 : 28.06.2012 klo 14:32:27

Kyllä julkinen ulostulo on ihan kohdallaan, sikäli kun siellä on käyty tuomariin fyysisesti käsiksi.

Jos puolueellisuudesta ei ole muuta näyttöä, kuin vastustajan mielipide, ei sitä voida pitää ihan koko totuutena. Jos en väärin muista, NU:lta ajettiin parikin pelaajaa kyseisessä ottelussa ulos? Jos tuomari oikeasti haluaa mennä noin pitkälle varmistaakseen mieluisen lopputuloksen, mun on oikeasti tosi vaikea kuvitella miten NU pelin tuomarista huolimatta kuitenkin lopulta voitti.

Myöskään näistä seurasidonnaisuuksista ei varmaan ikinä päästä eroon, tuomarit ovat pääasiassa seudulla asuvia jalkapalloihmisiä ja pääasiassa seudulla asuvilla jalkapalloihmisillä on tausta yhdessä tai useammassa piirin alueella vaikuttavassa seurassa. Sitten kun vielä tuohon yhtälöön lisäät tuomareiden vähyyden, niin on varsin ymmärrettävää, että hakemalla hakien löytää viheltämiseen vaikuttavia sidonnaisuuksia ja siitä voikin sitten lähteä rakentamaan päässään halutun kaltaista salaliittoteoriaa.

EI OLE KÄYTY KÄSIKSI, jos olet peliä käynyt kattoo niin tiedät varsin hyvin ettei niin ole käynyt...

Se on totta et kahta pelaajaa ajettiin pois,toinen oli se yks josta väitetään et on yrittäny puskea tuomaria naamaa,ja toinen oli ihan siitä syystä et kaveril oli keltainen kortti alla,ja sit meni rikkomaan uudestaan mikä on ihan oikein et sai punaisen...

Voitto tuli kuin tulikin,olen nähnyt huonoja tuomareita,ja taas puoluellisii tuomareit,mut tuota ei kyllä voi niellä ku oli niin näkyvää et ei mitään rajaa...
toiset voi olla toista mieltä mut tää on minun mielipide...
Monska

Poissa Poissa

Vastaus #744 : 28.06.2012 klo 15:06:50

Yhtä juttua haluaisin selventää sun komenttejas koskien...

Itselläni ei oikeastaan ole mitään väliä vaikka joku paskapää tulee tuomariksi ja heittää kaikki pelaajamme punaisia kortteja nostamalla,mut tässä kyseisessä asiassa sanon ETTÄ PUOLUSTAT KAVERIA JOKA ON VALEHDELLUT RAPORTISSAAN...
En kuitenkaan ymmärrä et miten sä tai joku muukaan voi tulla tänne tuomitsemaan että mitä NU-n pelaaja teki ilman että on nähnyt tai ollut katsomassa peliä...jos se Komar on ollut reiluin joukkue niin,kysypäs Komarin uskollisilta kavereilta et miten se juttu oikein taisi mennä...

Kun taas muihin tuomareihin tulee,niin eipä ole sen kummemmin ollut valittamista ennen tätä kyseistä matsia,ja ku kerran rangaista halutaan vain sen takia kun Valehteleva tuomari halua päästä kaverista eroon,eikä ota huomioon mitä on IHAN ITSE SAANUT AIKAISEKS niin tuomitaan vaa...

Jos meidän pelaaja kuljetti palloa,niin että kaattamisen jälkeen hänen polvi oli veressä ja nappuloiden leimaa saanut polvee,niin kerropas mulle että miten ihmeessä se voi olla vapari Komarille,ja ensinnäkin miten raportissa mul lukee et kyseinen kohtaus on ollut toistepäin niin että Komarin peluri kuljetti palloa???

PUHUMATTAKAAN PUSKEMISEST/PUSKEMISYRITYKSESTÄ joka on todellakin täyttä paskapuhetta...

Minä sanon että tuollaiselle tuomarille passit kotiin...eikä enää ikinä mitään asiaa kentäl...
(provosointi on sallittua pelaajalta - pelaajalle,tuomari ei saa provosoida pelaajia)
Kyllä, olet täysin oikeassa monessa kohtn todella ikävää jos raportissa on valehdeltu. En voi ottaa kantaa, koska raporttia en ole saanut (enkä halua) luettavaksi ja olenkin muutaman ottelun nähneen katsojan kanssa keskustellut pelistä. Toki voi olla että he ovat värittäneet tapahtumia, mikä on myös ikävää.

Pakko vielä kertoa tässä, jos joillekin on epäselvää, että olen tuominnut sekä Bosnan, NU:n, Komarin, KF Kosovan ja ÅIFK kakkosen pelejä viimeisen kahden kauden aikana. Yhdessäkään ottelussa ei ole ollut mitään ylilyöntejä kenenkään pelaajan osalta. Toki tunteita on pelissä, mutta mielestäni osaan aika hyvin puhumalla hoitaa ne purkauksetta provosoimatta. Kaikkein koomisinta onkin, että törkein käytös mitä näissä otteluissa on ollut, oli yhden joukkueen suomalaiskannattaja, joka katsomossa herjasi omiaan.

Tässä on pieni blogimerkintä, jossa pureksin saamieni tietojen pohjalta syitä näihin ikäviin seurauksiin. Korostan, ettei yksikään merkinnässä mainittu joukkue tai tuomari ole koskaan ollut itselleni hankala tai ilkeä. Kuten sielläkin mainitaan, oikeissa olosuhteissa maahanmuuttajataustaisten joukkueiden pelit ovat todella hyvää viihdettä.
Pressicle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCNJ, AU,Kyps ja LoPS

Vastaus #745 : 28.06.2012 klo 15:35:19

Jalkapalloon kuuluu tunteet. Peleissä saa provosoida, mutta ei käydä henkilökohtaisuuksiin. Peleissä ei saa olla rotuun tai ulkonäköön perustuvaa syrjintää, mutta kyllä joskus voi vastustajalle sanoa vähemmän rumasti tunteiden ollessa pinnassa. Pelissä EI saa lyödä, yrittää lyödä tai muuten uhata fyysisellä väkivallalla. Näistä pitäisi välittömästi rangaista tuntuvilla pelikielloilla.

Avot, jo löytyy!

Kuningaspallo

Poissa Poissa

Vastaus #746 : 28.06.2012 klo 17:39:08

Ihan pakko tulla väliin huutelemaan, niin paljon pistää VITUTTAMAAN ihan Suomeksi sanottuna.

Mun mielestäni tekee se tuomari kuinka isoja virheitä kentällä tahansa, mikään, EI MIKÄÄN oikeuta kivellä heittämiseen, LYÖMISEEN tai mihinkään muuhunkaan vastaavaan. Piirille vitun iso keskari jos tekijät on olleet tiedossa ja jotain paria peliä sanktiota annettu.
Ja kuinka kummassa on taas kyseessä Turun piirin joku ulkomaalaisen taustan omaava joukkue.
Tietenkään ei ole kivaa jos tuomari tulee pilaamaan sen vitosen tai kutosen pelin omalla tyhmyydellään mutta kyllä silti täytyy muistaa että vaikka kuinka ketuttais kentällä pelin aikana täytyy sen ketutuksen jäädä kentälle ja jollei kasetti pysy kasassa voi mennä sinne peilin eteen katsomaan ja kysyä itseltään -kannattaako sinne mennä.. Tai joukkuekaverit vois sellaisen kaverin käskeä pysymään siellä kotona.

Asiaa vois ajatella näin päin että tuomari sais aina heittää esim: kivellä tai tulla lyömään päähän kun pelaaja mokaa, tulee nappulat edellä, kiroilee tai huutaa tuomarille?? Miltä kuullostaa, eiks se olis sitten reilua myös näin päin.

Vittu mitä idiootteja tää maa kantaa päällänsä!!!
The_EviL

Poissa Poissa

Vastaus #747 : 28.06.2012 klo 19:13:00

Ihan pakko tulla väliin huutelemaan, niin paljon pistää VITUTTAMAAN ihan Suomeksi sanottuna.

Mun mielestäni tekee se tuomari kuinka isoja virheitä kentällä tahansa, mikään, EI MIKÄÄN oikeuta kivellä heittämiseen, LYÖMISEEN tai mihinkään muuhunkaan vastaavaan. Piirille vitun iso keskari jos tekijät on olleet tiedossa ja jotain paria peliä sanktiota annettu.
Ja kuinka kummassa on taas kyseessä Turun piirin joku ulkomaalaisen taustan omaava joukkue.
Tietenkään ei ole kivaa jos tuomari tulee pilaamaan sen vitosen tai kutosen pelin omalla tyhmyydellään mutta kyllä silti täytyy muistaa että vaikka kuinka ketuttais kentällä pelin aikana täytyy sen ketutuksen jäädä kentälle ja jollei kasetti pysy kasassa voi mennä sinne peilin eteen katsomaan ja kysyä itseltään -kannattaako sinne mennä.. Tai joukkuekaverit vois sellaisen kaverin käskeä pysymään siellä kotona.

Asiaa vois ajatella näin päin että tuomari sais aina heittää esim: kivellä tai tulla lyömään päähän kun pelaaja mokaa, tulee nappulat edellä, kiroilee tai huutaa tuomarille?? Miltä kuullostaa, eiks se olis sitten reilua myös näin päin.

Vittu mitä idiootteja tää maa kantaa päällänsä!!!
EN kannata noita idioottimaisia temppuja ja tietty se Tuomarin kivellä heittely,uhkailu,lyöminen tai muu vastaava ei missän tapauksessa tule hyväksyä...tyhmyydellä ei kyl ole rajaa,jos jalkapallosta pitää ruveta tappelemaan niin se on mun mielestä tyhmin ja idioottimaisin juttu...mut niitä kavereita löytyy aina...
jonlin1

Poissa Poissa

Vastaus #748 : 29.06.2012 klo 12:48:09

Pahinta tässä jupakassa on se, että tuomari joka on tahallaan viheltänyt puolueellisesti on vielä tehnyt raportin aiheesta, missä hän on vääristellyt tapahtumia yrittäen(ilmeisesti onnistunut?) saada sanktioita joukkueelle/pelaajalle(Fc NU) tekemättömistä teoista! Tällainen tuomari saisi mielestäni sulkea ulos kaikesta kilpaurheilusta eliniäkseen! Turun erotuomarikerho on ampunut itsenä jalkaan ja pahasti jos ruvetaan tällaista toimintaa puolustelemaan.
U.F.O

Poissa Poissa

Vastaus #749 : 29.06.2012 klo 12:49:56

Pahinta tässä jupakassa on se, että tuomari joka on tahallaan viheltänyt puolueellisesti on vielä tehnyt raportin aiheesta, missä hän on vääristellyt tapahtumia yrittäen(ilmeisesti onnistunut?) saada sanktioita joukkueelle/pelaajalle(Fc NU) tekemättömistä teoista! Tällainen tuomari saisi mielestäni sulkea ulos kaikesta kilpaurheilusta eliniäkseen! Turun erotuomarikerho on ampunut itsenä jalkaan ja pahasti jos ruvetaan tällaista toimintaa puolustelemaan.
JOS tuomari on oikeasti valehdellut raportissaan, niin tottakai teette valituksen/protestin piiriin ja pyritte todistajia(mielellään puolueettomia) saamaan taaksenne, ettei tilanne ole noin mennyt.

Tuomarin sana on kuitenkin vahvempi, ilman todisteita, joten voi olla vaikeaa saada piiriä vakuutettua tuomarin valehtelusta, mikäli tuollaista on tapahtunut.

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 51

Siirry: