Polly
Poissa
|
 |
Vastaus #300 : 27.09.2012 klo 12:01:44 |
|
Takarivien paidatonmies Sandeliinin isoveli ja Kraft kakkosen maalivahti
|
|
|
|
|
Pokke
Poissa
Suosikkijoukkue: Vepsu,Bajen,Sundis ja Arsu!
|
 |
Vastaus #301 : 27.09.2012 klo 16:36:38 |
|
Ihmetyttää kyllä myös Kraftin poikien moraalittomuus. Onko vippaskonteilla saavutettu nousu oikeasti muka jotenkin siistiä?
Kyseenalaistaisin koko Närpiön Kraftin moraalin seurana. Mielestäni vastuu näin räikeästä toiminnasta on myös seuran hallituksella.
|
|
|
|
|
Håkan Salo
Poissa
|
 |
Vastaus #302 : 27.09.2012 klo 17:57:01 |
|
Närpiön paikallisTV:n (NarTV.fi) kotisivulla on muutaman minuutin pätkä kohuottelun viimeisistä minuuteista. Mm. toiseen rankkariin johtanut tilanne, josta SusiYB:n otteluraportissa lukee : "Jami kerkeää palloon kuitenkin enismmäisenä ja olka olkaa vasten ottaa tyylikkäästi pallon pois" Katsokaa ja tuomitkaa itse! http://81.209.19.52:8080/recorder/545832.asf
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool
|
 |
Vastaus #303 : 27.09.2012 klo 18:25:44 |
|
Närpiön paikallisTV:n (NarTV.fi) kotisivulla on muutaman minuutin pätkä kohuottelun viimeisistä minuuteista. Mm. toiseen rankkariin johtanut tilanne, josta SusiYB:n otteluraportissa lukee : "Jami kerkeää palloon kuitenkin enismmäisenä ja olka olkaa vasten ottaa tyylikkäästi pallon pois" Katsokaa ja tuomitkaa itse! http://81.209.19.52:8080/recorder/545832.asfEn saa toimimaan, saisko youtubeen. 
|
|
|
|
|
deep
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS HJK ,
|
 |
Vastaus #304 : 27.09.2012 klo 18:39:20 |
|
Närpiön paikallisTV:n (NarTV.fi) kotisivulla on muutaman minuutin pätkä kohuottelun viimeisistä minuuteista. Mm. toiseen rankkariin johtanut tilanne, josta SusiYB:n otteluraportissa lukee : "Jami kerkeää palloon kuitenkin enismmäisenä ja olka olkaa vasten ottaa tyylikkäästi pallon pois" Katsokaa ja tuomitkaa itse! http://81.209.19.52:8080/recorder/545832.asfNo eihän tässä itse tuosta ottelun tilanteista, niinkään ole keskusteltu, vaan ottelun jälkeisistä tapahtumista. Helppo katsoa filmiltä, mutta ei aivan selkeä tilanne, kotijoukkueen pelaaja katuu kyllä melko helposti. Ottelu raportit kirjoitetaan värilliset lasit päässä, niin Närpiössä, kuin Suvilahdessa. Sääli jos Närpiöläiset ei näe mitään väärää tuomarin toiminnassa.
|
|
|
|
|
vanhus
Poissa
|
 |
Vastaus #305 : 27.09.2012 klo 19:29:55 |
|
Sieltä varmaan löytyy video koko pelistä...Jos sais klipin tuosta 33 minuutin kohdalla tulleesta ulosajosta pätkän...Siihenhän peli käytännössä ratkesi...Tuo 4-0 tilanteeseen johtanut rankku oli mielestäni ihan ok vihellys...Toki tuolla ei ollut enää mitään merkitystä pelin kannalta...Odottelen innolla klippiä ulosajosta ja ekasta rankusta...
Tämä ei toki ole se isoin ongelma vaan tuo käsittämätön käytös pelin jälkeen...En olisi ikinä uskonut tällaista...Toki muistan jo juniorivuosilta kun useamman kerran tuolla suunnalla puuttui tuomari ja joku napattiin äkkiää yleisöstä.Tätä samaa valitusta on kuulunut monesta paikasta...
|
|
|
|
|
Touko Lahtinen
Poissa
|
 |
Vastaus #306 : 27.09.2012 klo 19:44:56 |
|
Närpiön paikallisTV:n (NarTV.fi) kotisivulla on muutaman minuutin pätkä kohuottelun viimeisistä minuuteista. Mm. toiseen rankkariin johtanut tilanne, josta SusiYB:n otteluraportissa lukee : "Jami kerkeää palloon kuitenkin enismmäisenä ja olka olkaa vasten ottaa tyylikkäästi pallon pois" Katsokaa ja tuomitkaa itse! http://81.209.19.52:8080/recorder/545832.asfJos nyt sitä kuuluisaa pilkkua viilataan niin otteluraportissa lukee tarkkaan joukkueen sivuilla; Jami kerkeää palloon kuitenkin ensimmäisenä? ja olka olkaa vasten ottaa tyylikkäästi pallon pois? Tällä on pieni ero lauseeseesi; "Jami kerkeää palloon kuitenkin enismmäisenä ja olka olkaa vasten ottaa tyylikkäästi pallon pois" CONTROL C - CONTROL V, SE ON HELPPOA =) Itse ymmärtäisin nuo kysymysmerkit sillä että kirjoittaja ei ole nähnyt tilannetta, kuten kirjoitit kukin ymmärtää tuonkin niinkuin haluaa. Kysymysmerkki = ? Muutaman sanan, merkin tai lauseen poisjättäminen saa aikaan helposti väärinymmärrystä.. Ihmettelen muutenkin tuota puolustelua koska kyse on edelleen siitä tapahtuiko episodissa mitään moraalisesti väärää ja ymmärtääkö kyseinen henkilö tehneensä väärin?
|
|
|
|
|
1983
Poissa
|
 |
Vastaus #307 : 27.09.2012 klo 19:51:06 |
|
Täs taitaa olla ongelma kaiken lisäksi vielä kielimuuris. Päättyikö episodi nyt siihen että tuomari on sivussa loppukauden?
|
|
|
|
|
Hans Lattu
Poissa
|
 |
Vastaus #308 : 27.09.2012 klo 19:59:36 |
|
Ottelusta löytyy varmasti koko video joten uskon että puhun kaikkien suulla että olisi mukava saada tuo video jakoon kaikille.
|
|
|
|
|
1983
Poissa
|
 |
Vastaus #309 : 27.09.2012 klo 20:08:43 |
|
Mikäli video koko pelistä löytyy niin ilman muuta jakoon kaikille. Sillä nuo epäselvät tilanteet selviäisi kaikille.
|
|
|
|
|
Sieno
Poissa
|
 |
Vastaus #310 : 27.09.2012 klo 20:12:14 |
|
Jos nyt sitä kuuluisaa pilkkua viilataan niin otteluraportissa lukee tarkkaan joukkueen sivuilla; Jami kerkeää palloon kuitenkin ensimmäisenä? ja olka olkaa vasten ottaa tyylikkäästi pallon pois?
Tällä on pieni ero lauseeseesi; "Jami kerkeää palloon kuitenkin enismmäisenä ja olka olkaa vasten ottaa tyylikkäästi pallon pois"
CONTROL C - CONTROL V, SE ON HELPPOA =)
Itse ymmärtäisin nuo kysymysmerkit sillä että kirjoittaja ei ole nähnyt tilannetta, kuten kirjoitit kukin ymmärtää tuonkin niinkuin haluaa. Kysymysmerkki = ?
Muutaman sanan, merkin tai lauseen poisjättäminen saa aikaan helposti väärinymmärrystä.. Ihmettelen muutenkin tuota puolustelua koska kyse on edelleen siitä tapahtuiko episodissa mitään moraalisesti väärää ja ymmärtääkö kyseinen henkilö tehneensä väärin?
Olen aika varma että nuo kysymysmerkit eivät olleet siellä aikaisemmin. Ja kun tarkistin, niin olihan sivua päivititetty tänään vähän ennen 21.00. En tietenkään nyt pidän sitä fiksuna osallistua voitonjuhliin tuomarina, mutta ottelun kulkua ei ehkä nyt mennyt Susiraportin mukaan...
|
|
|
|
|
the weak willed
Poissa
|
 |
Vastaus #311 : 27.09.2012 klo 20:14:20 |
|
Mikäli video koko pelistä löytyy niin ilman muuta jakoon kaikille. Sillä nuo epäselvät tilanteet selviäisi kaikille.
Oli kyllä niin huonosta kulmasta kuvattu,että ihme olisi jos joku pelitilanteen ulkopuolella tapahtunut törmäys olisi kuvaan tarttunut..:/
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
|
 |
Vastaus #312 : 27.09.2012 klo 20:18:51 |
|
Oli kyllä niin huonosta kulmasta kuvattu,että ihme olisi jos joku pelitilanteen ulkopuolella tapahtunut törmäys olisi kuvaan tarttunut..:/
Kuulostaa ihan Närpiöläisten selitykseltä...
|
|
|
|
|
the weak willed
Poissa
|
 |
Vastaus #313 : 27.09.2012 klo 20:22:25 |
|
Kuulostaa ihan Närpiöläisten selitykseltä...
Et vissiin vieläkään ole nähnyt tuota uutispätkää 
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
|
 |
Vastaus #314 : 27.09.2012 klo 20:23:33 |
|
Et vissiin vieläkään ole nähnyt tuota uutispätkää  No en kyllä, paska koneeni ei sitä pyöritä. 
|
|
|
|
|
Touko Lahtinen
Poissa
|
 |
Vastaus #315 : 27.09.2012 klo 20:27:58 |
|
Nimimerkki Håkan salo sekä juuri luotu Sieno joka on lähettänyt yhden viestin.
googlella saan hakutuloksia håkan salo kraft. Jos lienet sama henkilö, jokaisella on oma kantansa asiaan, myös sinulla.
Ihmettelen kirjoittelua ja ennenkaikkea edelleen puolustelua pelistä mistä vierasjoukkue ei ole tietääkseni protestia jne tehnyt. Video löytynee ottelusta, se jakoon niin jokainen voi itse katsoa tilanteet.
|
|
|
|
|
the weak willed
Poissa
|
 |
Vastaus #316 : 27.09.2012 klo 20:32:18 |
|
No en kyllä, paska koneeni ei sitä pyöritä.  Kuitenkin piti kommentoida jotain mitä ei ole edes nähnyt  Tarkennuksena: olen myös sitä mieltä , että tuomari pääsi liian helpolla ,jos sanktiot olivat nuo edellä mainitut. Ja haluaisin mieluusti nähdä ottelun kyseenalaiset tilanteet videolta.
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
|
 |
Vastaus #317 : 27.09.2012 klo 20:35:33 |
|
Nimimerkki Håkan salo sekä juuri luotu Sieno joka on lähettänyt yhden viestin.
googlella saan hakutuloksia håkan salo kraft. Jos lienet sama henkilö, jokaisella on oma kantansa asiaan, myös sinulla.
Ihmettelen kirjoittelua ja ennenkaikkea edelleen puolustelua pelistä mistä vierasjoukkue ei ole tietääkseni protestia jne tehnyt. Video löytynee ottelusta, se jakoon niin jokainen voi itse katsoa tilanteet.
Se että vierasjoukkue pystyy jatkamaan elämäänsä nelosessa ensi vuonna eikä halua enää kauden päätyttyä päätään vaivata asialla, ei tarkoita sitä, että näillä tiedoilla mitä täällä on esitetty, pitäisi kyseinen tuomari päästää pälkähästä tuosta noin vain - varsinkin jos kyseenalaista toimintaa siellä päin suomea on jatkunut jo vuosikausia. Ja otteluraportin mukaanhan vierasjoukkue kyllä kyseenalaisti todella vahvasti tuomarin toiminnan ottelussa - ja sen jälkeen. Hienoa toimintaa teillä Närpiössä  Kuitenkin piti kommentoida jotain mitä ei ole edes nähnyt  Tarkennuksena: olen myös sitä mieltä , että tuomari pääsi liian helpolla ,jos sanktiot olivat nuo edellä mainitut. Ja haluaisin mieluusti nähdä ottelun kyseenalaiset tilanteet videolta. En ole mitenkään yrittänyt peitellä sitä faktaa, että olen kuulopuheiden varassa täällä kommentoimassa. Mielestäni asia on kuitenkin syytä tutkia, kun näin paljon meteliä asiasta on syntynyt. Eihän tämä meikäläisen elämään vaikuta millään tavalla, mutta helvetin naurettavan oloista touhua.
|
|
|
|
|
Pokke
Poissa
Suosikkijoukkue: Vepsu,Bajen,Sundis ja Arsu!
|
 |
Vastaus #318 : 27.09.2012 klo 20:38:08 |
|
Kuitenkin piti kommentoida jotain mitä ei ole edes nähnyt  Tarkennuksena: olen myös sitä mieltä , että tuomari pääsi liian helpolla ,jos sanktiot olivat nuo edellä mainitut. Ja haluaisin mieluusti nähdä ottelun kyseenalaiset tilanteet videolta. Jos Kraftin useampia otteluita kauden aikana tuominnut tuomari osallistuu kyseisellä tavalla joukkueen nousujuhliin niin silloin ei mitään yhden ottelun videoita katsella. Kyseessähän on koko kauden mittainen puolueellisuus, närpiöläiset yrittävät vaan sotkea asioita ko. videopätkällä. Olen ehdottomasti sitä mieltä että Närpiön Kraftin tulisi kieltäytyä noususta tällä kaudella ja yrittää ensi vuonna uudestaan rehelliseltä pohjalta. Muuten koko seura menettää uskottavuutensa! Kraftilla on vuosikymmenten perinteet ja hieno maine suomalaisessa jalkapallossa. Olisi sääli seuraa kohtaan jos sen menettäisivät tämän tapauksen vuoksi. Nähdäkseni ainoa keino paikata tilanne on kohtelias kieltäytyminen noususta ja sarjapaikasta kolmosessa.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.09.2012 klo 20:42:37 kirjoittanut Pokke »
|
|
|
|
|
Touko Lahtinen
Poissa
|
 |
Vastaus #319 : 27.09.2012 klo 20:40:10 |
|
Se että vierasjoukkue pystyy jatkamaan elämäänsä nelosessa ensi vuonna eikä halua enää kauden päätyttyä päätään vaivata asialla, ei tarkoita sitä, että näillä tiedoilla mitä täällä on esitetty, pitäisi kyseinen tuomari päästää pälkähästä tuosta noin vain - varsinkin jos kyseenalaista toimintaa siellä päin suomea on jatkunut jo vuosikausia. Ja otteluraportin mukaanhan vierasjoukkue kyllä kyseenalaisti todella vahvasti tuomarin toiminnan ottelussa - ja sen jälkeen. Hienoa toimintaa teillä Närpiössä  En ole mitenkään yrittänyt peitellä sitä faktaa, että olen kuulopuheiden varassa täällä kommentoimassa. Mielestäni asia on kuitenkin syytä tutkia, kun näin paljon meteliä asiasta on syntynyt. Eihän tämä meikäläisen elämään vaikuta millään tavalla, mutta helvetin naurettavan oloista touhua. Hieno kirjoitus! eipä muuta 
|
|
|
|
|
Hans Lattu
Poissa
|
 |
Vastaus #320 : 27.09.2012 klo 20:46:49 |
|
Tuomio piiriltä oli sivuutus loppukauden otteluista ja erotuomarikerho tai joku sellanen käsittelee tilanteen sitten erikseen.
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
|
 |
Vastaus #321 : 27.09.2012 klo 20:47:20 |
|
Hieno kirjoitus! eipä muuta  No mutta, miten ystäväsi on tämän "mediakohun" ottanut? Naureskeleeko edelleen asialle vailla huolen häivää?  Jos Kraftin useampia otteluita kauden aikana tuominnut tuomari osallistuu kyseisellä tavalla joukkueen nousujuhliin niin silloin ei mitään yhden ottelun videoita katsella. Kyseessähän on koko kauden mittainen puolueellisuus, närpiöläiset yrittävät vaan sotkea asioita ko. videopätkällä. Olen ehdottomasti sitä mieltä että Närpiön Kraftin tulisi kieltäytyä noususta tällä kaudella ja yrittää ensi vuonna uudestaan rehelliseltä pohjalta. Muuten koko seura menettää uskottavuutensa! Kraftilla on vuosikymmenten perinteet ja hieno maine suomalaisessa jalkapallossa. Olisi sääli seuraa kohtaan jos sen menettäisivät tämän tapauksen vuoksi. Nähdäkseni ainoa keino paikata tilanne on kohtelias kieltäytyminen noususta ja sarjapaikasta kolmosessa.
Niin no, sinäpä sen sanoit. Useita otteluita tuominnut, kaikissa ainakin kortit mennyt rankasti kotijoukkueen "hyväksi" (mikäli aikaisempaa postausta on uskominen), vain "te" paikalliset ja vastustajat voitte kertoa onko muissa otteluissa mitään kyseenalaista tapahtunut. Lopusta olen täysin erimieltä - Närpeksen Kraftilla ei luultavasti ole edes mitään tekemistä kyseisen asian kanssa. Tuomarin toiminta vähintään tästä ottelusta, myös pidemmältä ajalta jos mahdollista, olisi syytä tutkia. Vai eikö sinun mielestäsi tämä olis KAIKKIEN etu?
|
|
|
|
|
Hans Lattu
Poissa
|
 |
Vastaus #322 : 27.09.2012 klo 20:49:45 |
|
Montako peliä kyseinen tuomari on viheltänyt närpiössä tänä vuonna?
|
|
|
|
|
Hans Lattu
Poissa
|
 |
Vastaus #323 : 27.09.2012 klo 20:51:25 |
|
Piirin sivuilta se selviää ja samalla lailla korttien määrä. hirveä työ käydä kaikki läpi 
|
|
|
|
|
AndyLove
Poissa
|
 |
Vastaus #324 : 27.09.2012 klo 20:51:51 |
|
Montako peliä kyseinen tuomari on viheltänyt närpiössä tänä vuonna?
Eturivin paidaton kaveri. Kraftin sivujen raportti: Tuo eka lihavoitu, ymmärsinkö nyt oikein että tuo punainen tuli kuulemma jälkipelistä? Sandelinhan sai aiemman ketjussa olevan viestin mukaan päähänsä että kyseessä oli lyönti vaikka ei saman viestin mukaan itse edes nähnyt tilannetta. Ja toisen näkemyksen mukaan todellisuudessa kyseessä oli vain yhteentörmäys tilanteessa missä osapuolet eivät toisiaan ajoissa havainneet  Pitipä ihan huvikseen katsoa noita Kraftin kotipelien tilastoja resultcodesta. Varoitukset Sandelin jaellut melko "tasapuolisesti" tuomitsemissaan Kraftin kotimatseissa 14.8.12 Kraft II- Sisu-Pallo Korttien määrä 1-3 3.8.12 Kraft II- KoFF/PeIK Kortit 1-6 6.7.12 Kraft II - Kaskö IK Kortit 1-5 15.6.12 Kraft II - Kungliga Wasa C.F Kortit 0-1 7.6.12 Kraft II - Luja kortit 0-4 22.9 Kraft II - SuSi YB Kortit 1-5 Mielenkiintoista vain että jos Kraftin kotimatsin sattui puhaltamaan joku muu, jakautuivat varoitukset huomattavasti tasaisemmin. No, noita pelejä tietenkin tarkemmin hankala kommentoida kun yhtäkään noista en ole nähnyt, mutta yhtenevä trendi noissa näkyy olevan. Tämän mukaan kuusi.
|
|
|
|
|
|
|
|