Varenne
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #250 : 01.05.2012 klo 16:12:31 |
|
Voisko joku linkittää viime kauden sarjataulukon ?
|
|
|
|
|
jermu
Poissa
|
 |
Vastaus #251 : 01.05.2012 klo 16:26:49 |
|
|
|
|
|
|
kiimalainen
Poissa
|
 |
Vastaus #252 : 02.05.2012 klo 20:50:06 |
|
Martti-Mestarit 3-1 (1-1)
|
|
|
|
|
Droogenstein
Poissa
|
 |
Vastaus #253 : 02.05.2012 klo 21:48:39 |
|
MuurY - JoSePa 1-3 (0-2?)
Kotijoukkue ei ollut pelin alussa hereillä ja Josepa iski ensimmäisestä hyökkäyksestä maalin. Ensimmäinen puoliaika meni varsin tasaisissa merkeissä, toisella puoliajalla hallinta siirtyi jokseenkin Yritykselle, mutta vierasjoukkue käytti paikkansa tehokkaammin ja vei pisteet.
|
|
|
|
|
fresá
Poissa
Suosikkijoukkue: España, JJK
|
 |
Vastaus #254 : 03.05.2012 klo 07:10:50 |
|
PaRi 2 - PaRi päättyi 1-2 kovan väännön jälkeen. PaRi 2 meni ekan kymppiminuutin aikana ensimmäisestä kunnon hyökkäyksestä johtoon, jonka jälkeen pallonhallinta ja tilanteet painottuivat heidän päätyynsä ja toisella puoliajalla PaRi meni menojaan. Toisella puoliajalla rupesi myös molemmilla joukkueilla vetämään hieman tunteisiin niinkuin paikalliskamppailuun kuuluukin, ja muutama cheapshot-taklaus nähtiin varsinkin junnujen puolelta kun ei dätsi enää riittänyt. Maalipaikat PaRilla noin parikolmekymmentä ja Pari2 noin viidestä kymmeneen. PaRille siis ansaittu voitto ja täten se säilyy Palokan valtiaana ainakin ensi kauteen asti.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.05.2012 klo 08:47:41 kirjoittanut fresá »
|
|
|
|
|
Jengapekka
Poissa
Suosikkijoukkue: Saunakaverit & Kabinettipeli
|
 |
Vastaus #255 : 03.05.2012 klo 09:34:01 |
|
Palokan jengien kiimaa nostattaville nimille! Mestareiden mestaruushaavet jo kuopattu? Vitostahan on mahdoton voittaa mikäli häviät ottelunkin kauden aikana.
|
|
|
|
|
Vikkelä vaihtomies
Paikalla
|
 |
Vastaus #256 : 03.05.2012 klo 16:50:49 |
|
Tänään nähdään, että onko LaPa täysin LaPanen, vai viilettääkö heillä vihreiden kenttien Kapanen.
-Jääkendon mömmömkisoista inspiroitunut runoilija
|
|
|
|
|
Varenne
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
 |
Vastaus #257 : 03.05.2012 klo 20:45:59 |
|
LaPa oli täysi lapanen 5-2 petäjäveden junnuille.tästä on silti LaPa hyvä jatkaa!
|
|
|
|
|
Vikkelä vaihtomies
Paikalla
|
 |
Vastaus #258 : 03.05.2012 klo 21:22:27 |
|
LaPa oli täysi lapanen 5-2 petäjäveden junnuille.tästä on silti LaPa hyvä jatkaa!
 Varsinkin toinen puoliaika oli kyllä ihan hirveää puolin ja toisin. Pelistä ei todellakaan jäänyt mitään kerrottavaa kenellekkään, pelkkää vääntöä ja persroiskintaa noin 90% ajasta. Loput 10% meni maalientekoon...
|
|
|
|
|
Kohis
Paikalla
Suosikkijoukkue: Suolahden Urho 1908,Suomalaiset pelaajat mailmalla
|
 |
Vastaus #259 : 03.05.2012 klo 21:29:12 |
|
Mustarastas jättänyt Saarijärven nollille tänään, lukemin 3-0.
|
|
|
|
|
kaksi vasenta jalkaa
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjat
|
 |
Vastaus #260 : 04.05.2012 klo 07:46:03 |
|
Ensimmäisen kierroksen jälkeen Potku ottanut paikkansa sarjataulukossa!
Veikkaan PetPetiä yllättäjäksi tämän kauden sarjassa ja sijoituksen kuuden parhaan joukkoon.
|
|
|
|
|
liukas playboy
Poissa
|
 |
Vastaus #261 : 05.05.2012 klo 18:15:54 |
|
huhut kiirivät, että Potku keskittyy kauden jatkuessa vain vitoseen ja saunailtoihin?
|
|
|
|
|
paveldo
Poissa
|
 |
Vastaus #262 : 05.05.2012 klo 19:59:40 |
|
huhut kiirivät, että Potku keskittyy kauden jatkuessa vain vitoseen ja saunailtoihin?
Näin on: HPP voitti Regions Cupissa eeppisessä trillerissä jännittävien vaiheiden ja jatko-ottelun jälkeen 5-4. Varsinainen peliaika päättyi 3-3 (2-0) ja ottelu olisi voinut kääntyä kummalle tahansa. Lopulta yläsarjojen konkarien kokemus vei voiton ja ratkaisumaali tuli kulmapotkun jälkihässäkästä. Noh, tulipahan osallistuttua. Kisasta jäi ehdottomasti positiivinen maku ja voidaan keskittyä sarjamatseihin. Sauna taitaakin olla jo lämmin... 
|
|
|
|
|
Vikkelä vaihtomies
Paikalla
|
 |
Vastaus #263 : 06.05.2012 klo 00:07:14 |
|
No HPP on kuulemma PetPet-tappiosta järkyttyneenä hoitanut riveihinsä erään melko kovan pelaajan... Vinkkinä vaikkapa JIPPO ja Kampuksen Dynamo, jalkapallo ja futsal. Enkä usko että oli ainut värväys.
|
|
|
|
|
paveldo
Poissa
|
 |
Vastaus #264 : 07.05.2012 klo 18:29:10 |
|
No HPP on kuulemma PetPet-tappiosta järkyttyneenä hoitanut riveihinsä erään melko kovan pelaajan... Vinkkinä vaikkapa JIPPO ja Kampuksen Dynamo, jalkapallo ja futsal. Enkä usko että oli ainut värväys.
HPPssä pelannut Maltsin ei aiheuttanut Potkulle vaikeuksia ja naisjaoston PJ piti kyseisen vahvistuksen äidillisessä huomassaan.
|
|
|
|
|
Kohis
Paikalla
|
 |
Vastaus #265 : 07.05.2012 klo 21:10:12 |
|
Martti pöllyttäny Nousun ykköporukkaa 7-1 lukemin.
Kurinpitovaliokunnan päätösellä Nousujen välinen matsi pelataan uudestaan.
|
|
|
|
|
Thalian
Poissa
|
 |
Vastaus #266 : 07.05.2012 klo 21:13:59 |
|
Kurinpitovaliokunnan päätösellä Nousujen välinen matsi pelataan uudestaan.
Tää on kyllä enemmän kuin erikoinen ratkaisu.
|
|
|
|
|
UskoEevertti
Poissa
Suosikkijoukkue: GO NOUSU!!
|
 |
Vastaus #267 : 08.05.2012 klo 00:18:24 |
|
Martti pöllyttäny Nousun ykköporukkaa 7-1 lukemin.
Hei kaikki ystävät. Minä tulin nyt tänne kirjoittamaan vaikka olen tosi tosi huono kirjoittamaan koska kävin apukoulua yhdekssän pitkää vuotta. SE tarina on niin pitkä etten viitsi kertoa sitä tähän. Mutta minun oli pakko tulla kirjoittaa koska nämä lukemat ei tee meidän joukkueelle yhtään kunniaa. Me olimme oikeesti parempi joukkue ja hävisimmi kunniakkaasti ja urheilun henkessä. Tämä martti on täysi sikailujoukkue joka sai tuurilla ne maalit. Me hallitsimme peliä kokoajan. Sitte ku numero oli 3-1 kun martti sai ne tuurimaalit. Me päätimme lepuuttaa parhaat pelaajat ja välttiä loukkaantumisia ja sen takia numerot oli näin. Martin kunniax minä sanon että kyllä ne pojat on komeita ja nuoria. Varsinkin se yksi tyyppi joka teki monta tuurimaali ja tuuletti tosi tosi omituisesti. Se hyppele kärrynpyrät ja voltit ja kaikki. Sitten ma näin kun se teki tosi tosi omitusen ihmispolkupyörän. Minä itse urheilumiehenä haluisin että sielä käyttäydyttäis ammattimaisesti eikä turha sikailla kentän puolilla tai ulkona. Se vastustaja laitto heti tupakan huuleen ku tuomar vihelti. Sitten mä olin näkevinänni että siellä oli kaljaaki mukana ja ne lähti juomaan niitä niinku juhliakseen ja saunoakseen. TOsi törkeetä!! Urheiluihmisten pitäisi laittaa yhtä köyttä eikä harrastaa tuollasia paheita. Minä olen tosi pettynyt. Ensi vuona me taas tavataan martti. Silloin se pallo ei ehkä teille näin pompi ja noilla emäläntavoilla te tuskin olette henkissä enää ensi vuonna. Rakkain terveisin nimetön nousulainen
|
|
|
|
|
|
|
Jengapekka
Poissa
Suosikkijoukkue: Saunakaverit & Kabinettipeli
|
 |
Vastaus #269 : 08.05.2012 klo 08:53:25 |
|
Hei kaikki ystävät. Minä tulin nyt tänne kirjoittamaan vaikka olen tosi tosi huono kirjoittamaan koska kävin apukoulua yhdekssän pitkää vuotta. SE tarina on niin pitkä etten viitsi kertoa sitä tähän. Mutta minun oli pakko tulla kirjoittaa koska nämä lukemat ei tee meidän joukkueelle yhtään kunniaa. Me olimme oikeesti parempi joukkue ja hävisimmi kunniakkaasti ja urheilun henkessä. Tämä martti on täysi sikailujoukkue joka sai tuurilla ne maalit. Me hallitsimme peliä kokoajan. Sitte ku numero oli 3-1 kun martti sai ne tuurimaalit. Me päätimme lepuuttaa parhaat pelaajat ja välttiä loukkaantumisia ja sen takia numerot oli näin. Martin kunniax minä sanon että kyllä ne pojat on komeita ja nuoria. Varsinkin se yksi tyyppi joka teki monta tuurimaali ja tuuletti tosi tosi omituisesti. Se hyppele kärrynpyrät ja voltit ja kaikki. Sitten ma näin kun se teki tosi tosi omitusen ihmispolkupyörän.
Minä itse urheilumiehenä haluisin että sielä käyttäydyttäis ammattimaisesti eikä turha sikailla kentän puolilla tai ulkona. Se vastustaja laitto heti tupakan huuleen ku tuomar vihelti. Sitten mä olin näkevinänni että siellä oli kaljaaki mukana ja ne lähti juomaan niitä niinku juhliakseen ja saunoakseen. TOsi törkeetä!! Urheiluihmisten pitäisi laittaa yhtä köyttä eikä harrastaa tuollasia paheita. Minä olen tosi pettynyt. Ensi vuona me taas tavataan martti. Silloin se pallo ei ehkä teille näin pompi ja noilla emäläntavoilla te tuskin olette henkissä enää ensi vuonna.
Rakkain terveisin nimetön nousulainen
Carl Danhammerin siivellä saapuneet hassunhauskat torvensoittajat eivät tavoita teksteissään esikuvansa tasoisia pilvilinnoja.
|
|
|
|
|
BelseBubi
Poissa
|
 |
Vastaus #270 : 08.05.2012 klo 08:56:12 |
|
Ihan kohtalainen avaus.  Kauden muidenkin otteluiden raportteja odotellessa. Tässä voi olla potentiaalia.
|
|
|
|
|
liukas playboy
Poissa
|
 |
Vastaus #271 : 08.05.2012 klo 09:04:36 |
|
Jos ei ois uskoeevertti nousunmies, niin veikkaisin Ilveksen klassikkokirjoittajaksi 
|
|
|
|
|
Kohis
Paikalla
|
 |
Vastaus #272 : 08.05.2012 klo 09:45:38 |
|