Tässähän on nyt hyvä hetki tutkiskella mites analyysit puolivälissä kautta menivät. Ja voinkin ylpeänä todeta, että eivät osuneet yhtään

Katsotaas jokaisen joukkueen kohdalta, miten on osunut
Mustarastas
ensivuonnakin vitosen topicissa oli arvio, noh tällä hetkellä johtaa ja homma on omissa käsissä. Eli väärin varmaan meni...
JoSePan skootteripoikia varoittelin virittelyn vaaroista,
Ei mopolla mahdottomia, vitonen on kiva sarja, voin vielä osua oikeaan, mutta minun oikeaan osuminen vaatii apuja Potkulta, Parilta ja Mustarastailta. Skootterit pärisevät nimittäin loppukauden voittoisasti
PaRi 2.
Tämän sarjan Italia, niin lähellä, mutta silti niin kaukana. Italia(kin) tuli toiseks, eiks je?
Harjun Potku. Kun tekniikkaa ei ole ja pääkin puuttuu,
Päätössaunaillassa juhlitaan sarjavoittoa oli arvauksena yhtä hyvä kuin paveldon naismenestys

Martti ei olekkaan
Ensivuoden nelosen jumbo, vaan hönäilee kutosessa, tai ehkä kutosessa

Kady se vain porskuttaa vaikka kristallipallooni piirtyivät heinäkuussa sanat
ei jatkoon . Toisaalta ei ole varmistanut vielä mitään, ja pari peliä enemmän pelattuna kuin suurimmalla osalla muusta keskikastista. Eli saattaa veikkaus silti osua.
FCV\Reds ja asiayhteydestä irroitettuna typerä lause;
ehkä ensivuonnakin spämmätää vitosesta? No, ehkä.
MuurY:lla genitaalialuiden verenkiertohäiriöitä sillä
se ei seiso sittenkään? Sinisiä nappeja tai poronsarviuutetta on nautittu Muuramessa tauon jälkeen. Katsotaan kuinka pitkä resepti on.
Urholle ei edes kirjoitettu omaa arviota, vaan dumasin kaverit suoraan kutoseen. Katsellaan, vaatii hieman ehkä apuja muilta kun noita pelejä on noin paljon.
Ja ohhoh, Hukin kanssa kävi sama kämmi. Syytönhä minä siihen olen, että syttyivät vasta tauon jälkeen.
PetPet ja
"Vitosessa säilyttiin". No niin säilytään, ei epäilystäkään.
Nousu, Nousu2, Saarijärvi (jonka arvasin aivan oikein, yksi pojo tauon jälkeen vaikka tauolla vielä seitsemäs), Mestarit, MultiAnts ja LaPa pistetään pihalle minun laskuissa jo taistelusta. JIlves III luovutti, kuten kaikki tietävät.