FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
03.11.2025 klo 02:48:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 110

Kirjoittaja Aihe: Alex Ring - Borussia Verein für Leibesübungen 1900 Mönchengladbach e. V.  (Luettu 509626 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kosmoksen Härkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto

Vastaus #300 : 07.01.2012 klo 13:14:18

Ein selbstbewusster Neuzugang: "Bin nicht gekommen um auf der Bank zu sitzen".
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #301 : 07.01.2012 klo 14:13:33

Lainaus
»Von der Mentalität her bin ich kein typischer Finne. Deutschland ist für mich meine Heimat. Ich bin selbstbewusster, Finnen geben sich mit zu wenig zufrieden«.

Mentaliteetiltäni en ole tyypillinen suomalainen. Saksa on minulle minun kotiseutuni. Olen itsetietoisempi, suomalaiset ovat liian vähästä tyytyväisiä.

Ei ihme, ettei silmä kostunut yhdenkään Maamme-laulun aikana. Ei edes silloin, kun pelattiin perkele Ruotsia vastaan.
budikeisari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Bundesliga Fussball

Vastaus #302 : 07.01.2012 klo 14:21:49

Jep. Loistava pelaaja ja onnea Bulikentille. Toivottavasti onnistuu.

Tuon haastattelun kyllä ymmärtää. Ringhän on päivänselvä saksalainen. Valitettavasti ulkomaalaisvahvistus Huuhkajiin mutta tätä se nykymaailma on.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #303 : 07.01.2012 klo 14:25:35

Valitettavasti ulkomaalaisvahvistus Huuhkajiin mutta tätä se nykymaailma on.
a) mitä vlitettavaa on ulkomaalaisvahvistuksissa?
b) onko monikulttuurisen kasvuympäristön tuotos tosiaan ulkomaalaisvahvistus? Jos on, niin sehän on sitä sitten joka maassa, eiks vaan?
Knossos
Vastaus #304 : 07.01.2012 klo 14:37:19

Tuon haastattelun kyllä ymmärtää. Ringhän on päivänselvä saksalainen. Valitettavasti ulkomaalaisvahvistus Huuhkajiin mutta tätä se nykymaailma on.

Harvemmin olen Suomessa kuullut puhuttavan suomalaissyntyisestä pelaajasta ulkomaalaisvahvistuksena.

Ja Iltapaskan perustelemattomaan kirjoitukseen alle kahden miljoonan kokonaissummasta voi suhtautua naureskellen.
onetrackmind

Poissa Poissa

Vastaus #305 : 07.01.2012 klo 14:45:22

Toisaalta tämä päivänselvä saksalainen ei kuitenkaan ole edes hakenut Saksan kansalaisuutta ja sanoi itse, että maajoukkuetasolla ei ole edes harkinnut edustavansa Saksaa vaan Suomen edustaminen on ollut itsestäänselvää
barbarian

Poissa Poissa

Vastaus #306 : 07.01.2012 klo 16:07:47

Kuka muistaa, onko Alexander laulanut Maamme-laulua maajoukkueen otteluissa? Tuo tulisi välittömästi tarkistaa ja tutkia mahdollista liikuttumista laulun aikana - näin tuoreiden paljastusten vuoksi.

Varmana tietona todettakoon, että Tanska-pelissä (tai ehkä Unkari-pelissä?) Ring ainakin mutisi kansallislaulua. Satuin kiinnittämään huomiota, kun mielestäni aiemmin ei ole laulanut. Eli EOM?
Papin

Poissa Poissa

Vastaus #307 : 07.01.2012 klo 16:15:17

Sehän on selittänyt tuota "olen mentaalisesti ja pelityyliltäni enemmän saksalainen"-läppää koko ajan. Se ei tarkoita sitä, ettei tuntisi itseään suomalaiseksi, vaan sitä, että on mentaliteetiltaan ja pelityyliltään enemmän saksalainen. Hmph. Sama kuin italialainen kaveri olisi asunut ikänsä Suomessa, ja huomaisi olevansa samanlainen jurottaja, mutta kuitenkin juuret, tausta ja sukulaiset Italiassa, ja täten tuntisi voimakasta yhteenkuuluvuutta Välimeren rannalle.

Mentaliteetti ja tapa suhtautua asioihin on nimenomaan niitä juttuja, mitkä opitaan kulttuurisesti koulussa ja kavereiden kesken, vaikka vanhemmat olisi suomalaisia jne.

Ja lopulta, ihan sama.

Callit

Poissa Poissa

Vastaus #308 : 07.01.2012 klo 16:59:38

Sehän on selittänyt tuota "olen mentaalisesti ja pelityyliltäni enemmän saksalainen"-läppää koko ajan. Se ei tarkoita sitä, ettei tuntisi itseään suomalaiseksi, vaan sitä, että on mentaliteetiltaan ja pelityyliltään enemmän saksalainen. Hmph. Sama kuin italialainen kaveri olisi asunut ikänsä Suomessa, ja huomaisi olevansa samanlainen jurottaja, mutta kuitenkin juuret, tausta ja sukulaiset Italiassa, ja täten tuntisi voimakasta yhteenkuuluvuutta Välimeren rannalle.

Mentaliteetti ja tapa suhtautua asioihin on nimenomaan niitä juttuja, mitkä opitaan kulttuurisesti koulussa ja kavereiden kesken, vaikka vanhemmat olisi suomalaisia jne.

Ja lopulta, ihan sama.
Näinhän se tietysti on. Merkittävää tuossa lausunnossa ei ole se minne Ring tuntee kuuluvansa, vaan se mitä hän sanoo suomalaisista, ja sikäli kuin ymmärrän niin nimenomaan futareista. Hän siis toistaa jo aiemmin lehdessä sanomansa, suomalaiset ovat vähään tyytyväisiä. Olisi mielestäni aika paikallaan kysyä koulutuksellisia asioita varten, missä tilanteissa Ring on huomannut tällaisen piirteen meissä suomalaisissa.
De Souza

Poissa Poissa

Vastaus #309 : 07.01.2012 klo 17:16:49

Borussialla käynnissä harjoituspeli Nürnbergiä vastaan.

Avaus:

Ter Stegen - Zimmermann, Stranzl, Brouwers, Korb - Marx, Neustädter - Younes, Ring - Reus, Hanke

Ring tehnyt heti myös maalin 7. peliminuutilla:  

"Neustädter passte den Ball zum Neuzugang, Ring lupfte gefühlvoll über den Nürnberger Torwart. Einstand nach Mass!"

Eli Neustädterin passista Ring nostaa pallon yli Nürbergin maalivahdin Ylos
idän_sputnik

Poissa Poissa

Vastaus #310 : 07.01.2012 klo 17:18:34

Mentaliteetiltäni en ole tyypillinen suomalainen. Saksa on minulle minun kotiseutuni. Olen itsetietoisempi, suomalaiset ovat liian vähästä tyytyväisiä.

Ei ihme, ettei silmä kostunut yhdenkään Maamme-laulun aikana. Ei edes silloin, kun pelattiin perkele Ruotsia vastaan.

Tämähän johtuu yksinkertaisesti siitä, että kyseisen biisin on säveltänyt saksalainen Frederik Pacius. Näissä tilanteissa Alex on vain tietoisesti ja harkitusti loukannut koko saksan kansaa osoittaen näin suomalaisuutensa. Luotettavan lähteen mukaan Ring kuuluu ääriryhmään, joka ajaa Finlandia-hymniä uudeksi kansallislauluksi. Tuo "olen saksalainen"-haastattelu on pelkkää älykästä ironiaa.
villejs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #311 : 07.01.2012 klo 17:18:52

Jess!!!!!! Aika mahtava startti! Pistätkö vielä linkin, mistä itse seuraat ottelua.
#T#

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #312 : 07.01.2012 klo 17:21:14

Borussialla käynnissä harjoituspeli Nürnbergiä vastaan.

Avaus:

Ter Stegen - Zimmermann, Stranzl, Brouwers, Korb - Marx, Neustädter - Younes, Ring - Reus, Hanke

Ring tehnyt heti myös maalin 7. peliminuutilla:  

"Neustädter passte den Ball zum Neuzugang, Ring lupfte gefühlvoll über den Nürnberger Torwart. Einstand nach Mass!"

Eli Neustädterin passista Ring nostaa pallon yli Nürbergin maalivahdin Ylos

Hienoa, hienoa! Kohtuullisen hieno startti Ringiltä!
De Souza

Poissa Poissa

Vastaus #313 : 07.01.2012 klo 17:22:21

Ring tehnyt ilmeisesti jo toisen maalin Hanken syötöstä.

"Ring 2-0. Hanke diesmal mit Assist, der Finne trifft trocken mit rechts."

Jess!!!!!! Aika mahtava startti! Pistätkö vielä linkin, mistä itse seuraat ottelua.

http://www.facebook.com/torfabrik/posts/10150579838176474
« Viimeksi muokattu: 07.01.2012 klo 17:24:24 kirjoittanut De Souza »
Samuldinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: puipa nousee

Vastaus #314 : 07.01.2012 klo 17:24:42

Ring of Fire Ylos Hieno alku 'gladbach-pestille !
Pikasika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #315 : 07.01.2012 klo 17:25:12

Ohhoh! Helvetin komea alku Ylos
#T#

Poissa Poissa

Vastaus #316 : 07.01.2012 klo 17:25:24

Ring tehnyt ilmeisesti jo toisen maalin Hanken syötöstä.

"Ring 2-0. Hanke diesmal mit Assist, der Finne trifft trocken mit rechts."

http://www.facebook.com/torfabrik/posts/10150579838176474

No nyt. Ylos
Joey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura

Vastaus #317 : 07.01.2012 klo 17:25:52

Liian hyvä Bundesligaan? :o

e. Jos nyt ihan asialinjalla kuitenkin pysyttäisiin, niin pelaako Nürnberg millasella kokoonpanolla? Jotain penkki- tai testijätkiä, vai ihan kunnon miehistöllä?
#T#

Poissa Poissa

Vastaus #318 : 07.01.2012 klo 17:27:24

Liian hyvä Bundesligaan? :o

Takaisin Klubiin?
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!

Vastaus #319 : 07.01.2012 klo 17:28:54

Voja voja, kyllähän tuollaisen startin jälkeen on hyvä odottaa jo reilusti peliaikaa tälläkin kaudella. Hienoa!
-Dante-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, HJK

Vastaus #320 : 07.01.2012 klo 17:30:31

On se vaan uskomaton kaveri! Ylos Ei kai sitä hirveesti parempaa ekaa puolta tuntia sitten edes voi pelata, sen enempää pelin tapahtumista edes tietämättä... FCB:tä vastaan sit vaan avaukseen dominoimaan.
shadrach

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I Support Reilu-Joni

Vastaus #321 : 07.01.2012 klo 17:32:40

FM-termein Determination 30. 20 kun on liian vähän tälle kaverille.
Krkic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hjk

Vastaus #322 : 07.01.2012 klo 17:33:36

Ei Alex turhan kauaa sitte antanu odottaa niitten näyttöjen kanssa.. :D Taas saksanmaalla myhäillään kuinka tyhmiä suomalaisia on kusetettu.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #323 : 07.01.2012 klo 17:34:28

Tuota ryhmitystä voi tulkita myös niin, että Ring pelaa ns. yläoksalla.
Hender

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jari ja maajoukkue, El Puki -fanclub, www.noula.fi

Vastaus #324 : 07.01.2012 klo 17:35:28

Ooh, nyt viimeistään pakko tulla peukuttelemaan. Hieno pelaaja.

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 110

Siirry: