FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.11.2025 klo 01:46:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: 1 ... 35 [36] 37 ... 110

Kirjoittaja Aihe: Alex Ring - Borussia Verein für Leibesübungen 1900 Mönchengladbach e. V.  (Luettu 509681 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kapten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu

Vastaus #875 : 24.02.2012 klo 21:32:33

Penkiltä alottaa tänäänkin.

Todetaan se jo nyt että tuskin tulee kentälle tänäänkään niin ei tarvi sitten vedellä ranteita auki pelin jälkeen...
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #876 : 24.02.2012 klo 21:43:48

"nyt olen matkalla kotiin
olen tehnyt niin monta turhaa matkaa
ja joutunut sotiin
nyt olen matkalla kotiin
olen joskus osunut onneenkin
ja taas hajonnut osiin
nyt olen matkalla kotiin
olen kulkenut katuja
turhaan kolkuttaen vieraisiin oviin
nyt olen matkalla kotiin
olen tanssien antanut viedä murheelisten hoviin"

kezzzman

Poissa Poissa

Vastaus #877 : 24.02.2012 klo 21:46:18

"nyt olen matkalla kotiin
olen tehnyt niin monta turhaa matkaa
ja joutunut sotiin
nyt olen matkalla kotiin
olen joskus osunut onneenkin
ja taas hajonnut osiin
nyt olen matkalla kotiin
olen kulkenut katuja
turhaan kolkuttaen vieraisiin oviin
nyt olen matkalla kotiin
olen tanssien antanut viedä murheelisten hoviin"

Hassuttelua toki, mutta alkaa todella vituttaa tämä foorumistien luuseriasenne ja ylipäätänsä kun se liitetään suomalaiseen futikseen, onneksi nämä pelaajat eivät kuitenkaan omista samaa ajattelumallia. Ylos
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka

Vastaus #878 : 24.02.2012 klo 22:04:46

Todetaan se jo nyt että tuskin tulee kentälle tänäänkään niin ei tarvi sitten vedellä ranteita auki pelin jälkeen...
jep.
uh

Poissa Poissa

Vastaus #879 : 24.02.2012 klo 22:06:35

Hassuttelua toki, mutta alkaa todella vituttaa tämä foorumistien luuseriasenne ja ylipäätänsä kun se liitetään suomalaiseen futikseen, onneksi nämä pelaajat eivät kuitenkaan omista samaa ajattelumallia. Ylos
Paikka kentältä pitää vain ottaa, täysiä luusereita niin kauan kun penkkiä kuluttavat.
Bossu

Poissa Poissa

Vastaus #880 : 25.02.2012 klo 00:02:22

Paikka kentältä pitää vain ottaa, täysiä luusereita niin kauan kun penkkiä kuluttavat.

Ei se nyt ihan näinkään mene. Pelkästään Saksassa on 6,5 miljoonaa rekisteröitynyttä pelaajaa, joten aikamoinen voittaja on jos saa Mönchengladbachin tapaiseen huippuseuraan sopimuksen. Avauksen paikka olisi jo todellinen saavutus.
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #881 : 25.02.2012 klo 00:50:11

Ei se nyt ihan näinkään mene. Pelkästään Saksassa on 6,5 miljoonaa rekisteröitynyttä pelaajaa, joten aikamoinen voittaja on jos saa Mönchengladbachin tapaiseen huippuseuraan sopimuksen. Avauksen paikka olisi jo todellinen saavutus.

Vauhtisokeutta, ja siitä seurannutta turhautuneisuutta (forumisteillä, ei Alexilla). Itse pidän täysin selvänä, että tämä suomalaisten kannattajien keskuudessa syntynyt turhautuneisuus on seurausta Ringin liian hyvin menneistä harjoituspeleistä (sama pätee myös Furkkaan ja Pukkiin). Kun Ringin siirto Gladiin varmistui, ei itselläni käynyt oikein mielessäkään, että Alex jo tämän kauden aikana kentälle pääsisi. Selkeä projektipelaajahankinta kautta 2012-2013 ajatellen. Sitten treenimatsit menivätkin hyvin ja tehokkaasti, ja niin minulla kuin nähtävästi forum-pravdallakin heräsi illuusio, että Ring tulee saamaan peliaikaa ja kenties valtaamaan jo avauksenkin paikan jo tämän kauden aikana. Vaan eihän se niin helppoa ole. Eli yritän pitää mielessä seuraavat seikat:

- Ringin päästessä kentälle bundesliigapelissä tästä tulee Mönchengladbachin kauden nuorin kentälle päässyt pelaaja
- Ring on vasta 20-vuotias ja takana on vasta yksi täysi kausi futisammattilaisena. Harvassa ovat tuonikäiset, ketkä pääsevät suoraan vastuurooliin Bundesliigassa.
- Isossa vastuuroolissa Gladissa pelaava Patrick Herrmann on vain pari kuukautta Ringiä vanhempi. Hän on kahlannut läpi kaikki Saksan nuorisomaajoukkueet, ja on kenties tuleva A-maajoukkuetähtikin. Myös Herrmannilla kesti n. 1,5 kautta ennen ensimmäistä otteluaan Gladin riveissä, tosin kaksi vuotta Ringiä aiemmin.
- Kuta kuinkin samanikäiset Matthew Lockie ja Yuki Otsu tulivat seuraan ensinmainittu vuotta ja Otsu puolisen vuotta Ringiä aiemmin. Molemmille on Gladin kakkosjoukkue Regionalligassa tullut erittäin tutuksi, ja debyyttiä ykkösjoukkueessa saatiin odottaa kauan. Molemmat kuuluvat maidensa nuorisomaajoukkueisiin. Ringin murtautuminen ykkösjoukkueen penkille tarkoittaa itse asiassa nopeampaa etenemistä kohti seuran avausta kuin näillä kavereilla.
- Mönchengladbach on Bundesligan historian toiseksi menestynein seura, ja seuran edellisestä mestaruudesta on kulunut 35 vuotta. Nyt joukkue on kolmen pisteen päässä ykköspaikasta. Vaikea kuvitella, että edes Ronaldinho tai Thierry Henry kävelisi seuran avaukseen. Ei edes Alexander Ring.

Eli kenties pieni reality check paikallaan. Jo soppari Gladiin oli upea juttu, mutta näistä asetelmista ajatellen olisi ne sääliminuutit lopustakin jo olleet melkeinpä vuoden urheiluteko. Tottakai itsekin odottelin niitä kolmea minuuttia lopusta jossain näistä päivänselvistä matseista, etenkin niiden upeiden treenimatsiesitysten jälkeen. Mutta varmasti Alexinkin vuoro tulee, ja sen tietää varmasti Ring itsekin. Nyt iisisti kohti kevään taistoja, täyttä harjoitusrupeamaa ja ensi kauden CL-karsintoja.
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #882 : 25.02.2012 klo 09:00:20

Eli yritän pitää mielessä seuraavat seikat:

- Ringin päästessä kentälle bundesliigapelissä tästä tulee Mönchengladbachin kauden nuorin kentälle päässyt pelaaja

Eikös toi Tolga Cigerci ole debyyttinsä jo tehnyt? Vuosimallia -92 ja täysin samanlaisella lainasopimuksella Gladbachissa, kuin Ring.

Ja vaikka tuon tasoiseen joukkueeseen pääseminen on jo älytön saavutus, niin vaikea on ymmärtää miksi Ringiä ei päästetä kentälle edes loppuminuuteiksi, kun oma joukkue johtaa peliä 3 - 0. Tämä ei siis liity eiliseen peliin, mutta on se asia joka täällä on monia ihmetyttänyt.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2012 klo 09:04:59 kirjoittanut Marquinho »
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #883 : 25.02.2012 klo 09:04:52

Cigerci pelasi minuutin siinä edellisessä pelissä joo. Cigerci on noin muuten vähän eri lähtökohdista liikkeellä kun bundesliga esiintymisiä oli ~10 alla jo siirron aikoihin.
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi

Vastaus #884 : 25.02.2012 klo 09:10:27

Cigerci pelasi minuutin siinä edellisessä pelissä joo. Cigerci on noin muuten vähän eri lähtökohdista liikkeellä kun bundesliga esiintymisiä oli ~10 alla jo siirron aikoihin.

Toisaalta Ringilläkin oli vyöllään jo A-maajoukkuepelejä (vastassa mm. Hollanti, Ruotsi, Unkari jne.) sekä kokemusta otteluista Dinamo Zagrebia ja Schalkea vastaan.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2012 klo 11:02:59 kirjoittanut Marquinho »
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat

Vastaus #885 : 25.02.2012 klo 10:59:24

Ringia nuorempia Bundesliigaa tällä kaudella pelanneita on myös 'Gladbachin ykkösveskari Marc-André ter Stegen, 19, sekä Matthias Zimmermann, 19. Cigercicin on tosiaan syntynyt -92 ja Ring -91, joten ei tosiaan Laitalinkin faktat oikein osunut kohdalleen.
uh

Poissa Poissa

Vastaus #886 : 25.02.2012 klo 11:15:30

Lainapelaajia ei oteta seuroissa tosissaan. Ringillä taso riittää siihen että saa pyöriä treeneissä ja pelissä penkillä mukana, jos pelaajasta ei tule mitään, ei paljon hävitäkkään. Klubi perseili, olisi pitänyt pyytää kaksi milliä, silloin seura panostaisi sijoitukseen enemmän.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #887 : 25.02.2012 klo 12:12:11

Lainapelaajia ei oteta seuroissa tosissaan. Ringillä taso riittää siihen että saa pyöriä treeneissä ja pelissä penkillä mukana, jos pelaajasta ei tule mitään, ei paljon hävitäkkään. Klubi perseili, olisi pitänyt pyytää kaksi milliä, silloin seura panostaisi sijoitukseen enemmän.
Gladbachin menestyksen kulmakiviä ovat ilmaiset pelaajat kuten ter Steegen (oma kasvatti), Jantschke ja Neustätter. Eli sikäli tuo logiikka ei pidä kutiansa. Yleensä lainapelaajat saavat Saksassa zäänssinsä, eihän kai kukaan lainaa pelaajaa penkin koristeeksi.
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #888 : 25.02.2012 klo 12:19:12

Ringia nuorempia Bundesliigaa tällä kaudella pelanneita on myös 'Gladbachin ykkösveskari Marc-André ter Stegen, 19, sekä Matthias Zimmermann, 19. Cigercicin on tosiaan syntynyt -92 ja Ring -91, joten ei tosiaan Laitalinkin faktat oikein osunut kohdalleen.

No joo, eipä näköjään. Tsori. :( Ensi kerralla paremmalla onnella...
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #889 : 25.02.2012 klo 12:21:16

Gladbachin menestyksen kulmakiviä ovat ilmaiset pelaajat kuten ter Steegen (oma kasvatti), Jantschke ja Neustätter. Eli sikäli tuo logiikka ei pidä kutiansa. Yleensä lainapelaajat saavat Saksassa zäänssinsä, eihän kai kukaan lainaa pelaajaa penkin koristeeksi.

Tähän kuva Joshua Kingistä.

Mutta tosiaan, pääsääntöisestihän tuo menee noin.
superDISA

Poissa Poissa

Vastaus #890 : 25.02.2012 klo 15:17:14

Jos mä ostan option johonkin paperiin, niin mulla on yhtä lailla pitkä positio kuin silloinkin, jos vaan ostaisin kyseisen paperin. Ei tuota Ringiä kannata ajatella minään lainapelaajana, kun optiosta jo korkeahko preemio maksettu.
murdock

Poissa Poissa

Vastaus #891 : 27.02.2012 klo 19:19:24

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2012022715260348_jp.shtml

Uutinen
Ring odottaa tilaisuuttaan
Maanantai 27.2.2012 klo 19.07

Alexander Ring odottaa edelleen bundesliigadebyyttiään. Pelituntumaa on luvassa maajoukkueessa Itävaltaa vastaan keskiviikkona.

Alexander Ring vaatii itseltään kärsivällisyyttä. (JUSSI ESKOLA)

- Hyvin on lähtenyt liikkeelle. Olo on kotoisa ja mieli hyvä, Ring kertoo alkutaipaleestaan Borussia Mönchengladbachissa Klagenfurtissa, jossa maajoukkue leireilee.

Mieli palaa kentälle.

- Pitää olla maltillinen. Tulin sinne keskenkuntoisena. Nyt olen ollut pari viikkoa täydessä tikissä, ja kropassakin on tuntunut hyvältä, Ring sanoo.

- Tiedän, että seura seisoo takanani ja antaa minulle sen ajan.

Ring oli päästä kentälle vaihtomiehenä heti Bayerniä vastaan oltuaan ensimmäisen kerran kokoonpanossa.

- Valmentaja valitsi toisen tilalle.

Valmentaja Lucien Favre on tehnyt Ringiin vaikutuksen. Palaute on rohkaisevaa.

- Hän on sanonut, että alkaa näyttää siltä, että automatismi toimii joukkuekavereiden kanssa.

ILKKA LAITINEN
[email protected]
KLAGENFURT
jonesi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC, FC TPS

Vastaus #892 : 28.02.2012 klo 00:54:01

http://www.iltasanomat.fi/videot/jalkapallo/alexander-ring-paljasti-miksi-ei-ole-viela-debytoinut/vid-1288451688179.html

Fiksuja sanoja Ringiltä. Ylos
murdock

Poissa Poissa

Vastaus #893 : 28.02.2012 klo 01:51:25

Olipa harvinaisen hyvä haastattelu.
Röytän Karhu

Poissa Poissa

Vastaus #894 : 28.02.2012 klo 02:00:32

Mahtava haastattelija. "Miltä ekat kuukautesi Saksassa plplplpl..." :D
mkL

Poissa Poissa

Vastaus #895 : 28.02.2012 klo 02:00:59

Hyvä haastattelu. Ylos Ring on ehdottomasti oma suosikkipelaajani maajoukkueessa. Ylos
« Viimeksi muokattu: 28.02.2012 klo 02:04:21 kirjoittanut mkL »
valer1333

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Suomen jalkapallomaajoukkue

Vastaus #896 : 28.02.2012 klo 03:57:59

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uutiset.shtml/2012/02/1502601/ring-kaipaa-voittajamentaliteettia
Riemumieli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC KTP

Vastaus #897 : 28.02.2012 klo 09:04:01

Niin kauan kuin on positiivista odotettavaa, voi antaa positiivisia lausuntoja. Vielä ei ole kentälle päästy, mutta kohta... Asiasta tulee ongelma siinä vaiheessa, kun Ring pääsee avaukseen jossain ottelussa, mutta aloittaa sen jälkeen jonkun pelin penkiltä tai hypoteettisesti vaikka katsomosta. Sitten käy taas Pukit ja alkaa hatuttaa. Mitä tein väärin, miksen ole luottopelaaja, miksi aloitin eilen, mutten tänään? Tai ehkä näin ei käy ja Ringin tarina on satumaisempi kuin Pukin, mene ja tiedä.
Kiovan leipäkori

Poissa Poissa

Vastaus #898 : 28.02.2012 klo 11:42:09

Jos Ring nyt on tosiaan täydessä tikissä niin toivotaan, että peliaikaa tulee. En ihmettelisi, vaikka Favre laittaisi Ringin suoraan avaukseen, kun näkee tämän olevan valmis siihen. Eipä tuo Mönchengladbachin viime peli vakuuttanut niin, ettei tuota avauskokoonpanoa voisi muuttaa.

Toivotaan, että pääsee kuukauden sisällä tekemään debyyttinsä.
Mendoooza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Kuhmon Pallo -79

Vastaus #899 : 29.02.2012 klo 19:19:28

Mahtava haastattelija. "Miltä ekat kuukautesi Saksassa plplplpl..." :D
Tuoppi Ylos Tuli joku Fast Show mieleen tuosta alusta. Muuten kyllä ihan hyvä haastattelu, myös haastattelijalta.

Sivuja: 1 ... 35 [36] 37 ... 110

Siirry: