Herra 47
Poissa
|
 |
Vastaus #250 : 01.06.2012 klo 20:23:35 |
|
PiPS-SCR 2-6 (1-6)
|
|
|
|
|
Mustanaamio
Poissa
Suosikkijoukkue: ACM
|
 |
Vastaus #251 : 01.06.2012 klo 21:33:20 |
|
Onkohan (ei ole, tieto :P ) Scr millään sarjaportaalla pelannut näin hyvää ja tyylikästä kevät kautta? Loistavaa kundit!
|
|
|
|
|
Wiljamos
Poissa
Suosikkijoukkue: TuWe, ManU, MyPa.
|
 |
Vastaus #252 : 02.06.2012 klo 15:53:21 |
|
TuWe - HammIK 11-1 (4-0). HammIK ensimmäinen laukaus maalia kohti 90min kohdalla.
|
|
|
|
|
Vicmo
Poissa
Suosikkijoukkue: Sun City Raisio 2 TePa
|
 |
Vastaus #253 : 02.06.2012 klo 16:09:27 |
|
Onkohan (ei ole, tieto :P ) Scr millään sarjaportaalla pelannut näin hyvää ja tyylikästä kevät kautta? Loistavaa kundit!
-98 pelattiin vahva kausi jo keväällä,kun noustiin ekaa kertaa neloseen. Samoin -00 kun noustiin ekaa kertaa kolmoseen. Mut kyl tää varmaan on siel TOP-3, ellei jopa ykkösenä.
|
|
|
|
|
expertise
Poissa
Suosikkijoukkue: salon toverit
|
 |
Vastaus #254 : 04.06.2012 klo 13:02:13 |
|
Hammarlandilaiset eivät näemmä pelkää haasteita.
La 09.06 16:30 HammIK-Hot Lips Su 10.06 10:30 HammIK- SCR
Toivottavasti SCR saapuu kohteeseen jo lauantaina ja ottaa rajut pohjat tasoittaakseen ottelun ennakkoasetelmia. Varmasti mielenkiintoinen ottelu luvassa.
|
|
|
|
|
Vicmo
Poissa
|
 |
Vastaus #255 : 04.06.2012 klo 15:03:09 |
|
Hammarlandilaiset eivät näemmä pelkää haasteita.
La 09.06 16:30 HammIK-Hot Lips Su 10.06 10:30 HammIK- SCR
Toivottavasti SCR saapuu kohteeseen jo lauantaina ja ottaa rajut pohjat tasoittaakseen ottelun ennakkoasetelmia. Varmasti mielenkiintoinen ottelu luvassa.
SCR lähtee kohdetta kohti hyvissä ajoin lauantaiaamulla.
|
|
|
|
|
Herra 47
Poissa
|
 |
Vastaus #256 : 05.06.2012 klo 14:29:44 |
|
SCR:n kova kevätvire on saanut myös paikkallisen lehdistön kiinnostumaan joukkueesta, joten huomenna MynPa-pelissä paikalla Rannikkoseutu tekemässä juttua kauden sensaatiosta.
|
|
|
|
|
tainio9
Poissa
|
 |
Vastaus #257 : 05.06.2012 klo 20:51:33 |
|
Fc Inter2- TuWe 1-3 (0-3)
|
|
|
|
|
Vicmo
Poissa
|
 |
Vastaus #258 : 05.06.2012 klo 20:58:24 |
|
SCR:n kova kevätvire on saanut myös paikkallisen lehdistön kiinnostumaan joukkueesta, joten huomenna MynPa-pelissä paikalla Rannikkoseutu tekemässä juttua kauden sensaatiosta.
No johan on. Toivottavasti media antaa joukkueelle keskittymisrauhan.
|
|
|
|
|
sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
 |
Vastaus #259 : 06.06.2012 klo 19:34:13 |
|
TPK 2 - PiPS 1 8-0 Mäkitalo, Mäkitalo, Mäkitalo, Mäkitalo, Mäkitalo ja vaihtoon... Kilekin taas Pipsin mukana. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2012 klo 07:52:15 kirjoittanut sammunut tahti »
|
|
|
|
|
Baudelaire
Poissa
Suosikkijoukkue: Aston Villa, MynPa, porilainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #260 : 06.06.2012 klo 22:26:18 |
|
SCR - MynPa 0-1 (0-1)
|
|
|
|
|
Philippe Albert
Poissa
|
 |
Vastaus #261 : 06.06.2012 klo 22:58:40 |
|
TPK 2 - PiPS 1 8-0 Mäkitalo, Mäkitalo, Mäkitalo, Mäkitalo ja vaihtoon... Kilekin taas Pipsin mukana.  Itseasiassa tosta puuttuu vielä yksi Mäkitalo.
|
|
|
|
|
Mustanaamio
Poissa
Suosikkijoukkue: ACM
|
 |
Vastaus #262 : 07.06.2012 klo 07:44:46 |
|
SCR - MynPa 0-1 (0-1)
En nähnyt matsista, kun ekan puokin. Mieleen jäi päällimäisenä Mynpa veskan järjenköyhä toiminta. Mynpa veskari pomputtaa palloa ulostulossa, johon SCR laituri koittaa päästä haaskalle. Kevyt kontakti, jossa kumpikaan ei saa vammoja, tai edes varmaan mustelmia. Scrlaiturin keräillessä vielä nurmikon pinnassa, nousee mynpaveska ylös ja niistää molemmat sieraimet tyhjiksi Scrpelurin päälle. Aivan uskomaton uroteko! Kyseinen räkäsuihku näkyi katsomoon saakka ja herätti paljon närää katsomoon saapuneiden kesken. Linjatuomari (Joku Komarin pelaaja) oli tilanteesta 10 metrin päässä ja näki tilanteen, mutta ei ollut POJALLA pokkaa liputtaa tilannetta. Ihan oikeesti, jos ei sipulissa liiku mitään ja pää ei kestä edes näitä alasarja palloiluja, niin kannataisi jäädä kotiin kattomaan salkkareita. p.s En ole SCR:n pelaaja.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2012 klo 08:00:18 kirjoittanut Mustanaamio »
|
|
|
|
|
Baudelaire
Poissa
Suosikkijoukkue: Aston Villa, MynPa, porilainen jalkapallo
|
 |
Vastaus #263 : 07.06.2012 klo 10:09:47 |
|
SCR-MynPa-pelin nähneenä voisin sitä myös hieman kommentoida. MynPa lähti otteluun selvästi paremmalla sykkeellä ja sen prässi ja liike aiheutti vastustajan puolustukselle selkeästi ongelmia. Ensimmäinen jakso mentiinkin pitkälti MynPan hallitessa, varsinkin keskikenttä oli käytännössä kokonaan vieraiden hallussa. SCR ei saanut peliään käyntiin oikeastaan missään vaiheessa. Maalin teki Katunpää (?) maalin edestä. Toisella puoliskolla peli tasottui ja kotijoukkue alkoi saada hyökkäyksiä aikaiseksi, samalla MynPan peli passivoitui. Pienestä SCR:n paineesta huolimatta vieraat kuitenkin kestivät lopuun asti ja MynPalle oikeutetusti pisteet.
Kaiken kaikkiaan melko kiihkeä ja tapahtumarikas ottelu oli kyllä kyseessä. MynPalta vietiin mm. maali tuomarin vihellettyä pelin ennenaikaisesti, MynPan maalivahti tosiaan teki jotain SCR-pelaajan edessä (en toisaalta nähnyt itse Mustanaamion mainitsemaa sylkemistä) ja SCR-pelaajalta meni ilmeisesti polvi törmättyään maalivahdin kanssa.
|
|
|
|
|
Kivimies
Poissa
|
 |
Vastaus #264 : 07.06.2012 klo 10:46:33 |
|
Kyseinen räkäsuihku näkyi katsomoon saakka ja herätti paljon närää katsomoon saapuneiden kesken. Linjatuomari (Joku Komarin pelaaja) oli tilanteesta 10 metrin päässä ja näki tilanteen, mutta ei ollut POJALLA pokkaa liputtaa tilannetta. Onhan näitä lippumiehiä tosiaan tällä kaudella nähty... Jotenkin on jäänyt sellainen fiilis, että siinä missä päätuomarit hoitavat hommansa keskimäärin ihan kunnialla, on avustavien taso romahtanut parin viimevuoden aikana. Aivan käsittämättömiä ja pelin kannalta ratkaisevia virheitä näkee valitettavan usein. No, virheitä tulee, eikä tässä pelaajatkaan mitään Messejä ole, mutta eniten on itseä jäänyt haittaamaan totaalinen munattomuus ja kiinnostuksen puute. Vaikuttaa siltä, että sinne laidalle ollaan vain tultu nostamaan palkkio ja itse peli yritetään vetää läpi pää perseessä mahdollisimman vähällä vaivalla, kaikenlaista kontaktia vältellen. Mitään rikkeitä ei liputeta oma-aloitteisesti eikä päätuomaria edes yritetä tukea tämän päätöksenteossa. Esimerkkeinä voidaan mainita lukuisat tilanteet, joissa linjuri on jälkikäteen kertonut näheensä tilanteen, mutta ei vain "ehtinyt" kommunikoimaan asiasta päätuomarin kanssa. "Juu, kyllä mä sen näin, mutku..." Tämä viesti voidaan toki kuitata tappioputkeen ajautuneen pelaajan turhautumisena, mutta myös 10 vuotta näitä alasarjoja tahkonneen pelaajan näkemyksenä siitä, että jotain tarttis tehdä tuomarien koulutukselle... Pelaajat tulevat kuitenkin kentälle pitämään hauskaa ja tekemään kaikkensa. Jos tuomari ei ole valmis pistämään itseään likoon, niin kannattaisi varmaan sitten jäädä sinne katsomoon tai vaikka kotiin... Loppuun voisi vielä todeta, että arvostan toki tuomareiden työtä eikä tämä viesti edes kosketa läheskään kaikkia. Lisäksi virheitä tulee ja saakin tulla (mahd. vähän toki), mutta kiinnostuksen ja yrittämisen puute nostavat tämän pelurin v-käyrää.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2012 klo 10:49:31 kirjoittanut Kivimies »
|
|
|
|
|
_Baros_
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
 |
Vastaus #265 : 07.06.2012 klo 11:12:01 |
|
No, virheitä tulee, eikä tässä pelaajatkaan mitään Messejä ole, mutta eniten on itseä jäänyt haittaamaan totaalinen munattomuus ja kiinnostuksen puute. Vaikuttaa siltä, että sinne laidalle ollaan vain tultu nostamaan palkkio ja itse peli yritetään vetää läpi pää perseessä mahdollisimman vähällä vaivalla, kaikenlaista kontaktia vältellen. Mitään rikkeitä ei liputeta oma-aloitteisesti eikä päätuomaria edes yritetä tukea tämän päätöksenteossa. Esimerkkeinä voidaan mainita lukuisat tilanteet, joissa linjuri on jälkikäteen kertonut näheensä tilanteen, mutta ei vain "ehtinyt" kommunikoimaan asiasta päätuomarin kanssa. "Juu, kyllä mä sen näin, mutku..."
Tähän ehdottomasti sama. Eräässä pelissä alin pelaaja oli menossa omaa maalia kohti pallon perässä, jolloin häntä ajetaan selkään ja pallo osuu puolustavan pelaajan käteen. AET sentään liputtaa virheen, jonka seurauksena ET viheltää pelin poikki. Tämän jälkeen AET ei näytä kumpaankaan suuntaan. Hetken keskusteltuaan AET:n kanssa ET näyttää hyökkäävälle joukkueelle vapaapotkua käsivirheestä. AET:ltä kysyttäessä että menikö väärään suuntaan "kyllä mä yritin sille sanoo mut...". Pointtina ei ole se, että nää ratkasis pelejä tai edes se, kumpi olis ollut oikee ratkasu, mutta jos AET näkee virheen ja liputtaa sen niin olis hyvä ehkä kertoa sekin, että kumpaan suuntaan jatketaan.
|
|
|
|
|
Buha
Poissa
|
 |
Vastaus #266 : 07.06.2012 klo 13:06:13 |
|
Tähän ehdottomasti sama. Eräässä pelissä alin pelaaja oli menossa omaa maalia kohti pallon perässä, jolloin häntä ajetaan selkään ja pallo osuu puolustavan pelaajan käteen. AET sentään liputtaa virheen, jonka seurauksena ET viheltää pelin poikki. Tämän jälkeen AET ei näytä kumpaankaan suuntaan. Hetken keskusteltuaan AET:n kanssa ET näyttää hyökkäävälle joukkueelle vapaapotkua käsivirheestä. AET:ltä kysyttäessä että menikö väärään suuntaan "kyllä mä yritin sille sanoo mut...". Pointtina ei ole se, että nää ratkasis pelejä tai edes se, kumpi olis ollut oikee ratkasu, mutta jos AET näkee virheen ja liputtaa sen niin olis hyvä ehkä kertoa sekin, että kumpaan suuntaan jatketaan.
Erotumari päättää kaikki pelin aikana! AET voi liputtaa jos tapahtu virhe, mutta ET päättää kaikki! Mutta jos AET näkee virheen ja liputtaa sen niin olis hyvä ehkä kertoa sekin, että kumpaan suuntaan jatketaan ja ET voi korjata jos AET tehnyt virhe!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2012 klo 13:16:41 kirjoittanut Buha »
|
|
|
|
|
Ranqasija
Poissa
|
 |
Vastaus #267 : 07.06.2012 klo 13:28:38 |
|
Sama
|
|
|
|
|
Buha
Poissa
|
 |
Vastaus #268 : 07.06.2012 klo 13:45:16 |
|
Onhan näitä lippumiehiä tosiaan tällä kaudella nähty... Jotenkin on jäänyt sellainen fiilis, että siinä missä päätuomarit hoitavat hommansa keskimäärin ihan kunnialla, on avustavien taso romahtanut parin viimevuoden aikana. Aivan käsittämättömiä ja pelin kannalta ratkaisevia virheitä näkee valitettavan usein.
No, virheitä tulee, eikä tässä pelaajatkaan mitään Messejä ole, mutta eniten on itseä jäänyt haittaamaan totaalinen munattomuus ja kiinnostuksen puute. Vaikuttaa siltä, että sinne laidalle ollaan vain tultu nostamaan palkkio ja itse peli yritetään vetää läpi pää perseessä mahdollisimman vähällä vaivalla, kaikenlaista kontaktia vältellen. Mitään rikkeitä ei liputeta oma-aloitteisesti eikä päätuomaria edes yritetä tukea tämän päätöksenteossa. Esimerkkeinä voidaan mainita lukuisat tilanteet, joissa linjuri on jälkikäteen kertonut näheensä tilanteen, mutta ei vain "ehtinyt" kommunikoimaan asiasta päätuomarin kanssa. "Juu, kyllä mä sen näin, mutku..."
Tämä viesti voidaan toki kuitata tappioputkeen ajautuneen pelaajan turhautumisena, mutta myös 10 vuotta näitä alasarjoja tahkonneen pelaajan näkemyksenä siitä, että jotain tarttis tehdä tuomarien koulutukselle... Pelaajat tulevat kuitenkin kentälle pitämään hauskaa ja tekemään kaikkensa. Jos tuomari ei ole valmis pistämään itseään likoon, niin kannattaisi varmaan sitten jäädä sinne katsomoon tai vaikka kotiin...
Loppuun voisi vielä todeta, että arvostan toki tuomareiden työtä eikä tämä viesti edes kosketa läheskään kaikkia. Lisäksi virheitä tulee ja saakin tulla (mahd. vähän toki), mutta kiinnostuksen ja yrittämisen puute nostavat tämän pelurin v-käyrää.
Erotuomarikerhossa on seuraava toiminta: Kolmonen ja Nelonen sarjat: nuori ET ja AET ilman kokemusta(alle 25 vuotta 2011-2012 vuonna suorittanut ET kurssi).Koska hän on nuori ja isä on kerhon jäsen,tai isä oli erotuomari,tai hän on kaunis tyttö! Vitonen ja Kutonen sarjat:Yli 25 vuotta vanha ET ja AET heillä on kokemusta mutta liian vanha yli 25 vuotta(mutta jos on isä jäsen tai Piirissa töissä hän myös kelpaa,ja ei haittaa jos yli 25 voutta) ! Se on näin !
|
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
 |
Vastaus #269 : 07.06.2012 klo 13:48:03 |
|
Erotuomarikerhossa on seuraava toiminta: Kolmonen ja Nelonen sarjat: nuori ET ja AET ilman kokemusta(alle 25 vuotta 2011-2012 vuonna suorittanut ET kurssi).Koska hän on nuori ja isä on kerhon jäsen,tai isä oli erotuomari,tai hän on kaunis tyttö! Vitonen ja Kutonen sarjat:Yli 25 vuotta vanha ET ja AET heillä on kokemusta mutta liian vanha yli 25 vuotta(mutta jos on isä jäsen tai Piirissa töissä hän myös kelpaa,ja ei haittaa jos yli 25 voutta) ! Se on näin !
 Vitonen ja Nelonen ovat alimmat miesten taso joilla avustavia on, joten totta kai osa on kokemattomia, koska jostain täytyy aloittaa. Hyvin useasti kokenut päätuomari antaa ohjeiksi suoraan kokemattomille ja nuorille avustaville, että hoitaa vaan ne paitsiot ja antaa päätuomarin hoitaa loput. Yleensä tuo toimiikin hyvin noin, mutta toki tuollaisiin sikailuihin tuomarin selän takana pitäisi puuttua siltikin.
|
|
|
|
|
EskoA
Poissa
Suosikkijoukkue: Voittajat muistetaan!
|
 |
Vastaus #270 : 07.06.2012 klo 14:55:46 |
|
Linjatuomari (Joku Komarin pelaaja) oli tilanteesta 10 metrin päässä ja näki tilanteen, mutta ei ollut POJALLA pokkaa liputtaa tilannetta.
Tämä kaveri on matseissa vain rahan takia. Ainakin niissä matseissa jotka itse olen nähnyt. Hiuksista .... Palautteen antaminen ei auta koska jos on läpäissyt juoksutestit niin sitten on hyvä tuomari.
|
|
|
|
|
Wiljamos
Poissa
Suosikkijoukkue: TuWe, ManU, MyPa.
|
 |
Vastaus #271 : 07.06.2012 klo 15:25:45 |
|
Veikkaan että tarkotatte tota Fc Bosnan pelaajaa, ainakin meillä ollu yli puolissa tän kauden peleistä.
Mielenkiintosin tapahtuma kyseisen henkilön kanssa tosta kuukauden takaa, kun pelattiin A-junnuissa RaiFua vastaan missä hän toimi ET:na. Huusin ulkomaalaistaustaiselle AET:lle tilanteesta, jossa meidän pelaaja kaadettiin takaapäin liukumalla. AET seisoi muutaman metrin päässä ja ei suostunut liputtamaan tilannetta. Siinä muutaman kerran jotain möykättyäni hän käski minun pitää suuni kiinni, vastasin, että heti kun hän on valmis liputtamaan noin selvän tilanteen pidän suuni kiinni, muussa tapauksessa hän voi itse vaieta omasta virheestään.
Seuraavasta pelikatkosta linja pyysi tämän ETn neuvotteluun, joka käytiin jollain ainakin minulle toistaiseksi tuntemattomalla kielellä. Katkon jälkeen sain yllätys yllätys keltaisen kortin, jonka syyksi hän sanoi, että heidän kulttuurissaan ei vanhemmille ihmisille puhuta vastaan.
Pointtina ei siis ollut puolustella omia huutoja tai edes koko tilannetta sen enempää, mutta millä helvetin perusteella jalkapallokentällä tehtävät päätökset tehdään jonkun maan kulttuurin perusteella. Eikä tämä ei mun päivääni pilannut, ennenkun tajusin että meillä tulee tota samaa kaveria vastaan nelosessa melkeen jokasesssa pelissä...
|
|
|
|
|
Buha
Poissa
|
 |
Vastaus #272 : 07.06.2012 klo 15:36:21 |
|
Tämä kaveri on matseissa vain rahan takia. Ainakin niissä matseissa jotka itse olen nähnyt. Hiuksista .... Palautteen antaminen ei auta koska jos on läpäissyt juoksutestit niin sitten on hyvä tuomari.
Kyllä Komarin pelaaja oli ja kaveri on hyvää Tuomari! Ja kuka Turun Pirissa viheltä ilmaiseksi?  Joka tuomari on kentällä rahan takia kukaan Turussa ei viheltä koska on jalkapallo fani !
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2012 klo 15:51:13 kirjoittanut Buha »
|
|
|
|
|
Buha
Poissa
|
 |
Vastaus #273 : 07.06.2012 klo 15:49:59 |
|
Veikkaan että tarkotatte tota Fc Bosnan pelaajaa, ainakin meillä ollu yli puolissa tän kauden peleistä.
Mielenkiintosin tapahtuma kyseisen henkilön kanssa tosta kuukauden takaa, kun pelattiin A-junnuissa RaiFua vastaan missä hän toimi ET:na. Huusin ulkomaalaistaustaiselle AET:lle tilanteesta, jossa meidän pelaaja kaadettiin takaapäin liukumalla. AET seisoi muutaman metrin päässä ja ei suostunut liputtamaan tilannetta. Siinä muutaman kerran jotain möykättyäni hän käski minun pitää suuni kiinni, vastasin, että heti kun hän on valmis liputtamaan noin selvän tilanteen pidän suuni kiinni, muussa tapauksessa hän voi itse vaieta omasta virheestään.
Seuraavasta pelikatkosta linja pyysi tämän ETn neuvotteluun, joka käytiin jollain ainakin minulle toistaiseksi tuntemattomalla kielellä. Katkon jälkeen sain yllätys yllätys keltaisen kortin, jonka syyksi hän sanoi, että heidän kulttuurissaan ei vanhemmille ihmisille puhuta vastaan.
Pointtina ei siis ollut puolustella omia huutoja tai edes koko tilannetta sen enempää, mutta millä helvetin perusteella jalkapallokentällä tehtävät päätökset tehdään jonkun maan kulttuurin perusteella. Eikä tämä ei mun päivääni pilannut, ennenkun tajusin että meillä tulee tota samaa kaveria vastaan nelosessa melkeen jokasesssa pelissä...
KIRJOITA TÄMÄ "ULKOMALAINEN EI SAA OLLA EROTUOMARI SUOMESSA" ja lähettää ! Osoite on: Turun Erotuomarikerho! Ja onneks että mä en olut sinun ET koska olen nähnyt mikä on sinun toiminta pelin aikana,jos olen sit,sä voi olla valmentaja mutta kotona vaimolle! Sinun toiminta pelin aikana on Tuomari mee vittu ,, mikä paskaaaaa , ...... ja näin etenpäin sama sinun pelaajat! En ymmärrän miten sinä voi olla valmentaja  ? Kun on sinun jalkapallo tieto alle nolla prosentti!
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.06.2012 klo 16:22:01 kirjoittanut Buha »
|
|
|
|
|
Vicmo
Poissa
|
 |
Vastaus #274 : 07.06.2012 klo 16:10:40 |
|
En nähnyt matsista, kun ekan puokin. Mieleen jäi päällimäisenä Mynpa veskan järjenköyhä toiminta. Mynpa veskari pomputtaa palloa ulostulossa, johon SCR laituri koittaa päästä haaskalle. Kevyt kontakti, jossa kumpikaan ei saa vammoja, tai edes varmaan mustelmia. Scrlaiturin keräillessä vielä nurmikon pinnassa, nousee mynpaveska ylös ja niistää molemmat sieraimet tyhjiksi Scrpelurin päälle. Aivan uskomaton uroteko! Kyseinen räkäsuihku näkyi katsomoon saakka ja herätti paljon närää katsomoon saapuneiden kesken. Linjatuomari (Joku Komarin pelaaja) oli tilanteesta 10 metrin päässä ja näki tilanteen, mutta ei ollut POJALLA pokkaa liputtaa tilannetta. Ihan oikeesti, jos ei sipulissa liiku mitään ja pää ei kestä edes näitä alasarja palloiluja, niin kannataisi jäädä kotiin kattomaan salkkareita. p.s En ole SCR:n pelaaja.
Salkkarit on aivan liian korkeatasoinen ohjelma kaikille niistäjille ja räkijöille  . Näin kun on vuorokausi ottelusta kulunut, niin ei voi kyllä kuin ihmetellä tuollasta rehtiä urheiluhenkeä mitä MynPan maalivahti osoitti. Kyl nää kaverit kun rupee niistämään toisen pääl vois jäädä kotio Nessupaketin kans. Toki voihan se olla niinkin, että tuo niistäjä on sen verran hidasälyinen kaveri, että tulee ns. myöhäsiä niistoja, jotka saattavat vahingossa osua vastustajaan. Linjurin toiminnasta kyseisessä tilanteessa en viitti sanoo mittään.
|
|
|
|
|
|
|
|