Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #50 : 24.06.2012 klo 16:49:58 |
|
millo se saunailta o?
|
|
|
|
|
Itsensäpaljastaja
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Ilmavaiva
|
 |
Vastaus #51 : 25.06.2012 klo 20:03:50 |
|
millo se saunailta o?
Peruttu paskojen peliesitysten vuoksi.!
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
Suosikkijoukkue: Seablues
|
 |
Vastaus #52 : 25.06.2012 klo 20:28:55 |
|
Peruttu paskojen peliesitysten vuoksi.!
Kieltämättä voisi olla ihan ansaittua näinkin...
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #53 : 26.06.2012 klo 15:33:02 |
|
Juhannuksen yli menty jo ja meikäläiseltä vasta ensimmäinen viesti tähän topikkiin  Eiköhän nuo peliesitykset parane tuosta, kun a) opitte taas pitämään hauskaa siellä kentällä, b) penkillä on enemmän kuin max. yksi jätkä ja sekin väh. puolikuntoinen ja c) pidätte palloa enemmän omalla joukkueella ja alatte liikuttamaan palloa pikkaisen nopeammin (ja ei tarkoita todellakaan mitään väsynyttä pystysuunnan peliä). Ja tietysti manipuloitte jotenkin sen B-junnujen koutsin antamaan "kymppipaikalle" Havin vähän useammin dominoimaan niin saa Sakke ruokaa enemmän. (ja jollei B-jun koutsi tähän suostu niin mä junnupuolen "pomona" siirrän parhaat junnut kokonaan edustukseen  ) Ja saunaillasta tännekin päin infoa - jos sopii aikatauluun niin tuun kuokkimaan kun viime syksyn saunailta meni ohi muiden kiireiden vuoksi.
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #54 : 26.06.2012 klo 16:59:57 |
|
Tervetuloa kotiin Kaihlamo  Luulenpa,että kyseisen B-junnukoutsin suojatteja vain on niin vaikeaa saada peleihin,koska a) kaveri ei ole tulossa,siispä en ole minäkään b) joskus tullut vamma on vähän arka,mutta kestää helposti neppailun kentän nurkassa putkimankan voimalla,kun edustuksella on peli c) parin päivän päästä on toinen peli. Mielellään olisi ainakin kolmelle kaverille käyttöä joka pelissä ja kuten nähtyä,viimeistään penkiltä pääsee taatusti kehiin.Joten eiköhän sieltä sikariportaan ylimmältä tasolta tulisi siis siirtää ko. veijarit suoraan meille... Saunailtaa rukataan mahdollisesti tähän sarjataukoon pl. ruisrock-viikonloppu,jolloin sattuu olemaan monen valvontavuoro virkkarilla!
|
|
|
|
|
Momo
Poissa
|
 |
Vastaus #55 : 14.07.2012 klo 00:02:46 |
|
taage?
|
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 14.07.2012 klo 22:04:35 |
|
Mis oot? -Plitin kans.  Hyvät setit oli kyl, heräsin 11 aikaan sohvalta, ilmeisesti olin todennu sen paremmaks vaihtoehdoks kun oli noin metrin verran lähempänä ku sänky.... 
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #57 : 15.07.2012 klo 01:19:06 |
|
Mis oot? -Plitin kans.   Toivottavasti sua ei kuvattu nukkuessas kun muut kaverit ovat voineet puuhastella sillä aikaa!Oli kyllä hyvät setit.
|
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #58 : 15.07.2012 klo 01:26:42 |
|
 Toivottavasti sua ei kuvattu nukkuessas kun muut kaverit ovat voineet puuhastella sillä aikaa!Oli kyllä hyvät setit. Joo onneks Kaneli ei ollu paikalla  Vaimoke oli kyl ottanu kuvan ku oli lähteny 6.30 töihin, olin kohtuu vammases asennos. Oli viel koittanu tönii mua sänkyyn mut olin kuulemma vaan örissy jotain ja jatkanu unia 
|
|
|
|
|
Uge
Poissa
|
 |
Vastaus #59 : 15.07.2012 klo 14:17:26 |
|
Hyvä saunailta oli! Näitä lisää! (palautuminen tosin kestää luvattoman kauan)
|
|
|
|
|
Nallipyssy
Poissa
|
 |
Vastaus #60 : 17.08.2012 klo 15:01:48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #62 : 31.08.2012 klo 22:35:40 |
|
Juntunen! Taikalasit päässä kattonu peliä ku taaskaan meitsi ei kelvannu syöttäjäks, tällä kertaa Saken maaliin?  Oli viel varmaan eka maali ever ku Sakke suostus mun syötöstä viimeistelee  Mulla on sitten pakko alla jotain tiedostamatonta henkilökohtaista sua kohtaan,kun jo toinen vastaava moka kaudella  Se oli vähän outo maali muutoinkin,kun paikka laukoa läheltä oli jo paljon aiemmin ja muistin,et Henkka ois päässy siihen vielä väliin.Mut anyway,vääryys on nyt korjattu ja sun syöttötilasto komistuu vauhdilla!
|
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 31.08.2012 klo 22:58:08 |
|
Mulla on sitten pakko alla jotain tiedostamatonta henkilökohtaista sua kohtaan,kun jo toinen vastaava moka kaudella  Se oli vähän outo maali muutoinkin,kun paikka laukoa läheltä oli jo paljon aiemmin ja muistin,et Henkka ois päässy siihen vielä väliin.Mut anyway,vääryys on nyt korjattu ja sun syöttötilasto komistuu vauhdilla! Joo kyl täs jotain henkilökohtasta kaunaa selvästi on havaittavissa, taistelu jämäpisteistä on kovaa  Btw, ootko huomannu et ollaan viel nelosessa tuol tilastoissa? 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2012 klo 23:09:46 kirjoittanut Mr. Johnson »
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #64 : 31.08.2012 klo 23:39:44 |
|
Joo kyl täs jotain henkilökohtasta kaunaa selvästi on havaittavissa, taistelu jämäpisteistä on kovaa  Btw, ootko huomannu et ollaan viel nelosessa tuol tilastoissa?  Katsos,kun putoaminen oli mulle niin kova isku  On kyllä noteerattu,mut en oo halunnut kokeilla vaihtaa keväällä väärin syöttämääni kauden nimeä,koska se saattaa poistaa kaikki tämän kauden tulokset sivustolta,kun ne ovat sidotut tuohon otsikkoon...
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #65 : 13.09.2012 klo 22:29:34 |
|
Hyvä äijät,ihan kelpo peli ja lopputuloskin hyvä!Samalla myös varmistui sarjapaikka sentään kolme kierrosta ennen päättymistä  Nopeimmalle myös tarjolla syöttöpiste Saken toiseen maaliin,joka jäi multa näkemättä...
|
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #66 : 13.09.2012 klo 22:43:22 |
|
Hyvä äijät,ihan kelpo peli ja lopputuloskin hyvä!Samalla myös varmistui sarjapaikka sentään kolme kierrosta ennen päättymistä  Nopeimmalle myös tarjolla syöttöpiste Saken toiseen maaliin,joka jäi multa näkemättä... Mulle hyvitykseks sun törkeestä kohtelusta?  Ei vaan, mut kolmas oli mun, ei voi ikinä olla sun kans liian tarkka näissä jutuissa...  Loppukauden tavotteeks et RaiTeePee pysyy takana....
|
|
|
|
|
J.P.Höylä
Poissa
Suosikkijoukkue: Reima ja Rusko
|
 |
Vastaus #67 : 14.09.2012 klo 07:03:12 |
|
Mulle hyvitykseks sun törkeestä kohtelusta?  Ei vaan, mut kolmas oli mun, ei voi ikinä olla sun kans liian tarkka näissä jutuissa...  Loppukauden tavotteeks et RaiTeePee pysyy takana.... Veto? Kumpi ylempänä taulukossa kauden päätyttyä!?
|
|
|
|
|
Kuningaspallo
Poissa
|
 |
Vastaus #68 : 14.09.2012 klo 18:52:42 |
|
Mulle hyvitykseks sun törkeestä kohtelusta?  Ei vaan, mut kolmas oli mun, ei voi ikinä olla sun kans liian tarkka näissä jutuissa...  Loppukauden tavotteeks et RaiTeePee pysyy takana.... Raiteepeen eräs pelaaja kilvoitteli saton kanssa aikanaan samasta asiasta, häviten kerran ja kerran voittaen. Panoksena koppa kaljaa seuraavassa kohtaamisessa. Ottelu ohjelmaa kun katsoo, niin voisin sanoa että melko kimurantti veikata: Teillä Nagu IF kotona, Wilpas 2 vieraissa ja Kaare vieraissa kun taas RaiTeePee pelailee parhaillaan Kuulaa vastaan ja loput pelit on: TuWe2 vieraissa, KaaPS vieraissa ja JIK kotona. Jos tarttis rahat jommalle kummalle niin tällä hetkellä pelaisin RaiTeePeelle ja loppu pisteet ehkä 37 kun taas RP:lle veikkaisin sitä 34:ää, mene ja tiedä. Tämä siis ei vielä ollut veto.. :P
|
|
|
|
|
Nallipyssy
Poissa
|
 |
Vastaus #69 : 29.09.2012 klo 19:21:28 |
|
Veto? Kumpi ylempänä taulukossa kauden päätyttyä!?
Nyt on meillä omissa käsissä, kun JIK murskasi resolaiset 0-10.
|
|
|
|
|
Mr. Johnson
Poissa
|
 |
Vastaus #70 : 01.10.2012 klo 12:13:37 |
|
Nyt on meillä omissa käsissä, kun JIK murskasi resolaiset 0-10.
Jep, ois vissiin pitäny ottaa veto kiinni Btw, kukas noita siirtoja RP:ssä hyväksyy? Noita futsal papereita vaan meinasin kun laitoin ton siirron tossa jokunen viikko sitten vireille?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.2012 klo 13:45:22 kirjoittanut Mr. Johnson »
|
|
|
|
|
juntusen miika
Poissa
|
 |
Vastaus #71 : 01.10.2012 klo 15:04:41 |
|
Jep, ois vissiin pitäny ottaa veto kiinni Btw, kukas noita siirtoja RP:ssä hyväksyy? Noita futsal papereita vaan meinasin kun laitoin ton siirron tossa jokunen viikko sitten vireille? Nallipyssyn heiniä meidän päässä.
|
|
|
|
|
Kaihlamo
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalkapallo
|
 |
Vastaus #72 : 01.10.2012 klo 17:44:56 |
|
Nallipyssyn heiniä meidän päässä.
Onko? Eikös ne siirrot kuittaa seuran palloverkko-vastaava 
|
|
|
|
|
Roflmao Tse-Tung
Poissa
Suosikkijoukkue: Fiorentina, Inter, Napoli
|
 |
Vastaus #73 : 02.10.2012 klo 08:42:25 |
|
Suuri ruorimies Roflmao tulis tänään treenaamaan, jos kelpaa. Joukkue lähti alta ja kiinnostelee. Ettäs tiedätte!
|
|
|
|
|
Hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao
|
 |
Vastaus #74 : 03.10.2012 klo 00:26:18 |
|