Balla
Poissa
|
 |
Vastaus #625 : 27.07.2012 klo 21:30:23 |
|
Pelttarin dominoinnille 
|
|
|
|
|
Rendez-Vous
Poissa
|
 |
Vastaus #626 : 28.07.2012 klo 03:11:16 |
|
Hyvä matsi oli koko porukalta, jotenkin erilainen kun aiemmat. Tänään oli kentällä jengi, joka hoiti kolme pinnaa kotiin ja missään vaiheessa ei tarvinnut edes pelätä, että vihu ois noussut tappelemaan voitosta. Tässä oli sitä voittamisen kulttuuuria. Eteenpäin!
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde
|
 |
Vastaus #627 : 28.07.2012 klo 09:17:04 |
|
Hyvä matsi oli koko porukalta, jotenkin erilainen kun aiemmat. Tänään oli kentällä jengi, joka hoiti kolme pinnaa kotiin ja missään vaiheessa ei tarvinnut edes pelätä, että vihu ois noussut tappelemaan voitosta. Tässä oli sitä voittamisen kulttuuuria. Eteenpäin!
Jep.yhdyn edelliseen vaikken peliä nähnytkään,kun tuo joukkueen kokenein pelaaja sano että nyt näytettiin joukkueelta ekaa kertaa kaudella.eli eikun samaa rataa..
|
|
|
|
|
WilsonAloha
Poissa
|
 |
Vastaus #628 : 28.07.2012 klo 12:47:54 |
|
Oli tällä kertaa hyvin kokonaisvaltasesti hallitsevaa peliä, välillä roiskimista mutta peli oli koko ajan hallussa. Innola aika kova äijä johtaan puolustusta yms. maalivahdinhommia. Jälkipeleistä sen verran että suosittelen Bocaa harkitseen käyttäytymistä tuolla ravintolamaailmassa, väkivaltasempi kaveri tai minä selvinpäin olis vetäny kylmäks.
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #629 : 28.07.2012 klo 13:59:20 |
|
Jälkipeleistä sen verran että suosittelen Bocaa harkitseen käyttäytymistä tuolla ravintolamaailmassa, väkivaltasempi kaveri tai minä selvinpäin olis vetäny kylmäks.
naks naks sinne vaan..mun ei tarvi käyttäytyä teidän aikana mitenkään..sitä saa mitä tilaa..jos pikkupojat heittää tommosta:boca hei boca hei..niin..koska tahansa tulla koittaan vetään kylmäks..moni on yrittänyt,kukaan ei ole onnistunut..oli pakko avautua teille silloin illalla,kun alko mopo keuliin pojilla:nöyryys ja vastustajan kunnioitus ovat niitä asioita,joilla joku ottaa teidät tosissaan ensi vuonnakin.se oli hyväksi teille,usko pois. someday... Ja niinkuin mä sanoin..älä puhuttele vanheempaasi ilman lupaa,siitä voitte alkaa opettelun. -Boca- E: ja niin..oonks mäkin nyt sillä kuuluisalla Sinikaartin mustalla listalla muutaman muun hepun kanssa..mut mähän voin tulla katteleen teidän seuraavaa peliä mun kavereiden kanssa..Suonsyrjä antaa lisätietoja kavereista..ne ajaa jotain moottoripyöriä -Kersantti-
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.07.2012 klo 14:04:54 kirjoittanut BOCA TAMPERE »
|
|
|
|
|
Los a Los es
Poissa
|
 |
Vastaus #630 : 28.07.2012 klo 15:08:27 |
|
Mun iskä ajelee Moto Guzzilla.
|
|
|
|
|
WilsonAloha
Poissa
|
 |
Vastaus #631 : 28.07.2012 klo 15:12:51 |
|
naks naks sinne vaan..mun ei tarvi käyttäytyä teidän aikana mitenkään..sitä saa mitä tilaa..jos pikkupojat heittää tommosta:boca hei boca hei..niin..koska tahansa tulla koittaan vetään kylmäks..moni on yrittänyt,kukaan ei ole onnistunut..oli pakko avautua teille silloin illalla,kun alko mopo keuliin pojilla:nöyryys ja vastustajan kunnioitus ovat niitä asioita,joilla joku ottaa teidät tosissaan ensi vuonnakin.se oli hyväksi teille,usko pois. someday...
Ja niinkuin mä sanoin..älä puhuttele vanheempaasi ilman lupaa,siitä voitte alkaa opettelun.
-Boca-
E: ja niin..oonks mäkin nyt sillä kuuluisalla Sinikaartin mustalla listalla muutaman muun hepun kanssa..mut mähän voin tulla katteleen teidän seuraavaa peliä mun kavereiden kanssa..Suonsyrjä antaa lisätietoja kavereista..ne ajaa jotain moottoripyöriä
-Kersantti-
Ite puhut lapsellisesta käytöksestä ja et haluu keskustella, mutta syljet naamalle. Kypsää hommaa!
|
|
|
|
|
Vesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi
|
 |
Vastaus #632 : 28.07.2012 klo 15:15:02 |
|
Innolan pelinohjaus ja varmuus kyllä näytti aivan helvetin hyvältä, vaikuttaa varmasti joukkueen puolustuspeliin yleisestikin positiivisesti. Todella tärkeä kaveri kyllä loppukauden vääntöihin, vaikkei toki yksin matseja voita. Hyvä matsi koko joukkueelta, ei tosiaan missään vaiheessa tullut paniikkihetkiä mitä on aiemmin kaudella välillä nähty. Nyt vaan samalla ilmeellä eteenpäin ja parin viikon päästä kasseille avaustappio!
|
|
|
|
|
Lance Romance
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampereen kaunein ja George Gently
|
 |
Vastaus #633 : 28.07.2012 klo 22:03:26 |
|
En ollu eilen missään baaris, mut pyydän isin avuks hei.
Toivotaan, että Vireellä ei kulje, niin ihan realistiset mahkut jatkokarsintaan. Pakko myöntää mutta pelikendot on karannu.
|
|
|
|
|
Alex Ring-a-Ling
Poissa
Suosikkijoukkue: Ei mikään
|
 |
Vastaus #634 : 30.07.2012 klo 10:35:07 |
|
Ei jumalauta "katutappelija" Boca Yrittäkää ymmärtää miestä: kovien katujen kasvatti. Cannonball MC:n adoptoima susilapsi. Äidinkielenä kirjoitusvirheet. Respect.
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #635 : 30.07.2012 klo 15:25:26 |
|
Sen verran on pakko myöntää(harvinaista) että meikä kyllä veti överiks pe-iltana,joten anteeksipyynnöt niille keille se kuuluu.muut voi imeä vehjettään. olen otettu susilapsi-statuksesta:oletko lukenut Francescon ensimmäisiä haastatteluita 
|
|
|
|
|
Kolvorok
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU
|
 |
Vastaus #636 : 30.07.2012 klo 19:35:40 |
|
Keskiviikon reeneihin tulee vielä yksi tasokas testipelaaja, jonka toivomme saavamme riveihimme loppukaudeksi. Tämä tuntematon vahvistus ei ilmeisesti ole tulossa rinkiin?
|
|
|
|
|
Zulo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United, nyt, aina ja maanantaina!
|
 |
Vastaus #637 : 30.07.2012 klo 21:05:24 |
|
Tämä tuntematon vahvistus ei ilmeisesti ole tulossa rinkiin?
Katsotaan, sanoi lääkäri.
|
|
|
|
|
Vesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United & Suomi
|
 |
Vastaus #638 : 30.07.2012 klo 21:25:38 |
|
Vähän offtopikkia, mutta lämmitti kivasti mieltä tuossa pari päivää sitten, kun keskustelin varttuneemman miekkosen kanssa TamU-K:n tilanteesta ja mainitsin huikeasta Innolan siirrosta. Vastauksena tuli "Joo luinkin siitä lehdestä." Oli siis ilmeisesti ollut AL:ssä oikein mainittuna TPV:n edellisen matsin raportissa. Tästä joku nokkela voisi heittää skannia kehiin! Ja luonnollisesti jokaiseen mahdolliseen topikkiin tänne sitten kuva ettei mene ohi keneltään.
|
|
|
|
|
Zulo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United, nyt, aina ja maanantaina!
|
 |
Vastaus #639 : 30.07.2012 klo 21:38:21 |
|
Vähän offtopikkia, mutta lämmitti kivasti mieltä tuossa pari päivää sitten, kun keskustelin varttuneemman miekkosen kanssa TamU-K:n tilanteesta ja mainitsin huikeasta Innolan siirrosta. Vastauksena tuli "Joo luinkin siitä lehdestä." Oli siis ilmeisesti ollut AL:ssä oikein mainittuna TPV:n edellisen matsin raportissa. Tästä joku nokkela voisi heittää skannia kehiin! Ja luonnollisesti jokaiseen mahdolliseen topikkiin tänne sitten kuva ettei mene ohi keneltään.
Lauantain Aamulehti, sivu B37, alalaita
|
|
|
|
|
Immortal
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, Fc Melody, Loiske, TamU-k, TamU
|
 |
Vastaus #640 : 30.07.2012 klo 22:08:44 |
|
Tämä tuntematon vahvistus ei ilmeisesti ole tulossa rinkiin?
Tänään viimeksi olen ollut yhteydessä kyseiseen pelaajaan. Kyselyjä tuon tasoiselle pelimiehelle on niin paljon, että meidän pitää olla kärsivällisiä ja toivoa parasta. Jos ko. peluri rinkiin saadaan, niin voin luvata viihdyttävyyttä ja kovuutta lisää rinkiin.
|
|
|
|
|
MagicMike
Poissa
|
 |
Vastaus #641 : 30.07.2012 klo 22:45:13 |
|
Jos ko. peluri rinkiin saadaan, niin voin luvata viihdyttävyyttä ja kovuutta lisää rinkiin.
Kyseessä täytyy siis olla Boca?
|
|
|
|
|
Immortal
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, Fc Melody, Loiske, TamU-k, TamU
|
 |
Vastaus #642 : 30.07.2012 klo 22:49:14 |
|
Kyseessä täytyy siis olla Boca?
Harmittavsti Melody on lyönyt Bocalle 100 000 euron siirtohinnan. Ei meillä ole moiseen varaa edes Singapore-fyrkilla.
|
|
|
|
|
NipaMan
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Melody, Ilves, FF2 KI
|
 |
Vastaus #643 : 31.07.2012 klo 07:13:56 |
|
Harmittavsti Melody on lyönyt Bocalle 100 000 euron siirtohinnan. Ei meillä ole moiseen varaa edes Singapore-fyrkilla.
Aika halvalla lähtee 
|
|
|
|
|
Waver
Poissa
|
 |
Vastaus #644 : 31.07.2012 klo 07:44:43 |
|
Tänään viimeksi olen ollut yhteydessä kyseiseen pelaajaan.
Älkää soittako enää siitä tuntemattomasta numerosta, en suostu sellaisiin vastaamaan
|
|
|
|
|
Vicezio
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
 |
Vastaus #645 : 01.08.2012 klo 23:15:48 |
|
Huomenna klo16 ilmotetaan uudesta sainauksesta. Huhujen mukaan ihan pätevä sälli.
|
|
|
|
|
Steven Seagull
Poissa
|
 |
Vastaus #646 : 01.08.2012 klo 23:28:04 |
|
|
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
 |
Vastaus #647 : 02.08.2012 klo 01:35:40 |
|
Kriikkula? Vai joko on jo soppari?
|
|
|
|
|
BOCA TAMPERE
Poissa
|
 |
Vastaus #648 : 02.08.2012 klo 02:26:00 |
|
Kriikkula? Vai joko on jo soppari?
Mä aavistelen ihan toista kaveria..Kriikkula-nimessä 4 samaa kirjainta kuin tän kaverin etunimessä ja 4 myöskin sukunimessä..helppoo  E: vois olla vielä nen-päätteinen sukunimi,jos oon yhtään hajulla.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.08.2012 klo 02:28:05 kirjoittanut BOCA TAMPERE »
|
|
|
|
|
ant
Poissa
|
 |
Vastaus #649 : 02.08.2012 klo 13:30:59 |
|
Aijai, nyt alkaa jännittää. 90 minuuttia julkistukseen.
|
|
|
|
|
|
|
|