FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.08.2025 klo 19:11:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 [2] 3

Kirjoittaja Aihe: Forssell avoimena: "Minua ei kiinnosta puolustaminen"  (Luettu 5413 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
spelögon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Suomen maajoukkue

Vastaus #25 : 19.02.2007 klo 18:29:57

Noita keskikentän rappaajiahan tässä maassa riittää liiaksikin. Harvalla suomalaisella on samanlaista tappajanvaistoa maalitilanteissa kuin Miklulla. Siis terveellä Miklulla.
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 19.02.2007 klo 18:45:31

Noita keskikentän rappaajiahan tässä maassa riittää liiaksikin. Harvalla suomalaisella on samanlaista tappajanvaistoa maalitilanteissa kuin Miklulla. Siis terveellä Miklulla.

- Ei se ole tappajanvaisto, vaan idolinvaisto.
spelögon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Suomen maajoukkue

Vastaus #27 : 19.02.2007 klo 18:51:55

- Ei se ole tappajanvaisto, vaan idolinvaisto.

Liian helppo. Yritä kovempaa.  :keskari:
Masiina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oranssinen, timanttinen, nuori mutta ikuinen!

Vastaus #28 : 19.02.2007 klo 19:05:21

Eipä ylimmällä kärjellä paljoa haluja puolustamiseen pidäkkään olla...
kinkladze

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 19.02.2007 klo 22:55:24

Antoipa ällöttävän kuvan tästä Forsselista tuo Bettinan haastattelu. Poika rakastaa maaleja mutta on niin pirun itsekäs. Katsotaan Alppien jälkeen onko asiaa maajoukkueeseen. Siihen asti harrastakoon egoismiaan viehättävässä  ::) Birmingheimissa. Ylos
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #30 : 19.02.2007 klo 22:58:05

Antoipa ällöttävän kuvan tästä Forsselista tuo Bettinan haastattelu. Poika rakastaa maaleja mutta on niin pirun itsekäs. Katsotaan Alppien jälkeen onko asiaa maajoukkueeseen. Siihen asti harrastakoon egoismiaan viehättävässä  ::) Birmingheimissa. Ylos

Voi nyt vittu... voihan tuossakin nähdä ylimielisyyttä ja egoilua, jos sen siten haluaa nähdä.
kinkladze

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 19.02.2007 klo 23:00:44

Voi nyt vittu... voihan tuossakin nähdä ylimielisyyttä ja egoilua, jos sen siten haluaa nähdä.

Näin paljon ja yritin nähdä paljon sympaattisia piirteitä. Mutta eipätuosta mulkusta paljon hyvää irtoa. MINÄ MINÄ MINÄ, MAALI MAALI MAALI MAALI. Haistakoon vittu. Pelaa siellä pimppidivarissa ja haise pahalle, yksinkertaine suomenruotsalainen mammanpoika. :keskari:
Kinuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä

Vastaus #32 : 19.02.2007 klo 23:11:49

Näin paljon ja yritin nähdä paljon sympaattisia piirteitä. Mutta eipätuosta mulkusta paljon hyvää irtoa. MINÄ MINÄ MINÄ, MAALI MAALI MAALI MAALI. Haistakoon vittu. Pelaa siellä pimppidivarissa ja haise pahalle, yksinkertaine suomenruotsalainen mammanpoika. :keskari:
Hyökkääjälle tietty määrä itsekkyyttä on vain hyvä ominaisuus. Ei Pippo Inzaghistakaan olisi ilman egoistista luonnetta(kentällä siis) tullut ikinä maailmanluokan hyökkääjää.
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #33 : 19.02.2007 klo 23:12:05

Kinkyltä asiaa. Ylos Pallo
kinkladze

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 19.02.2007 klo 23:16:14

Fakta on se, että Forssel on elämässään pelannut yhden kansainvälisesti hyvän ottelun: Suomi-Saksa 2001. Muita huippukohtia uralla ei ole. Taantumusta taantumuksen perään Brittein saarilla, missä näytöt?? Yksi maali jotain Oxfordia vastaan  cupissa ei kesää tehnyt. Aivan ylihypetetty ja yliarvostettu kiintiötähti. Olisiko edes pärjännyt Veikkausliigassa??? ??? Epäilen.

Jos asenne olisi vähääkään joukkuepelaamista suosiva voisi jälki noilla lahjoilla olla paljon tuhoisampaa. Isäkö opetti sinut noin itsekkääksi? Kokeilepa syöttää joskus?  :(
« Viimeksi muokattu: 19.02.2007 klo 23:17:36 kirjoittanut kinkladze »
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 19.02.2007 klo 23:20:11

Kokeilepa syöttää joskus?  :(

- On todistettavasti syöttänyt kolmesti maajoukkueurallaan. Kahdesti Litmaselle (toinen vahinko) ja kerran Eremenkolle.
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset

Vastaus #36 : 19.02.2007 klo 23:23:47

Fakta on se, että Forssel on elämässään pelannut yhden kansainvälisesti hyvän ottelun: Suomi-Saksa 2001. Muita huippukohtia uralla ei ole. Taantumusta taantumuksen perään Brittein saarilla, missä näytöt?? Yksi maali jotain Oxfordia vastaan  cupissa ei kesää tehnyt. Aivan ylihypetetty ja yliarvostettu kiintiötähti. Olisiko edes pärjännyt Veikkausliigassa??? ??? Epäilen.

Jos asenne olisi vähääkään joukkuepelaamista suosiva voisi jälki noilla lahjoilla olla paljon tuhoisampaa. Isäkö opetti sinut noin itsekkääksi? Kokeilepa syöttää joskus?  :(

Jaksamisia  ::) Ylos
kinkladze

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 19.02.2007 klo 23:27:27

Jaksamisia  ::) Ylos

Sitä samaa. Toivottavasti heräät valheesta viimeistään silloin kun Kuqi tekee hattutempun Portossa marraskuussa 2007 ja vie Suomen kisoihin. Ylos
Kinuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä

Vastaus #38 : 19.02.2007 klo 23:28:52

Sitä samaa. Toivottavasti heräät valheesta viimeistään silloin kun Kuqi tekee hattutempun Portossa marraskuussa 2007 ja vie Suomen kisoihin. Ylos
Sitä odotellessa ::) Tuoppi Ylos
psykonaut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO

Vastaus #39 : 20.02.2007 klo 01:17:31

Itse näin Miklun hyvinkin sympaattisena tuon haastattelun jälkeen. Tietenkin siinä oli vähän "MINÄMINÄMINÄ"-meininki, kun kerran Forsselia haastateltiiin. Kenestä siinä sitten olisi pitänyt alkaa tarinaa veistelemään? Shefkistä?
sornari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #40 : 20.02.2007 klo 11:57:49

Ei taida Miklu ikinä oppia sitä että kyse on joukkuepelistä, olkoon vaan vaikka kuinka straikkeria.
Hyvä hyökkääjä osaa myöskin pelata itsensä paikkoihin mistä maalin tekeminen on mahdollista, tästä esimerkkinä vaikka Eto, joka ei todellakaan lukeudu allekirjoittaneen lempipelaajiin, mutta löytyy usein siltä paikalta mistä maalit tehdään.

Miklu on jo hyvän aikaa näkemissäni peleissä löytynyt lähinnä odottelemassa turhautuneena palloa, tilanteessa missä pallon saatuaan lähtee yrittämään miljoonan välissä olevan vastustajan kynäämistä ja tuhrii ne vähätkin paikkansa.

Ottaisi mallia vaikka Nuresta ( :)) jonka karsintojen vahvimmat näytöt hyökkäyssuuntaan ovat nimenomaan siinä että jaksaa uutterasti pyrkiä pelattavaksi sellaiseen paikkaan, josta voidaan viedä peliä kohti sitä hetkeä kun pallo lepää ihanasti vastustajan verkossa. (Siinä onnistumisessa sijoittumisesta eteenpäin ei välttämättä kannata ottaa mallia)
Jörg

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln

Vastaus #41 : 20.02.2007 klo 14:41:40

Ollaan vissiin Kinkladzen kanssa kovin erilaisia, minäkin näin Miklun ihan symppiksenä tossa Bettinan haastattelussa. Force kertoi muuten,että kyse ei ole mistään muistelmateoksesta, vaan enemmänkin päiväkirjamaisista merkinnöistä lapsuudesta,nuoruudesta ja uran eri vaiheista. Bettina kysyi ihan samaa kuin Forumistit.

Tarvinnee siis lukea kuten Hyypiän ja Litmasenkin kirjat. Oliskohan Riihilahdelta tulossa kirjaa,sekin vois olla mielenkiintoinen? 
Jälkipelin Mestari

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 20.02.2007 klo 14:49:54

Tarvinnee siis lukea kuten Hyypiän ja Litmasenkin kirjat. Oliskohan Riihilahdelta tulossa kirjaa,sekin vois olla mielenkiintoinen? 

Itse odotan Shefkin kirjaa. Olisi varmasti kaikista mielenkiintoisin.
Jörg

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln

Vastaus #43 : 20.02.2007 klo 14:53:02

Totta!

Mutta verkkari-Antin kirjaa en odota.
therek

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 20.02.2007 klo 14:57:08

Miklu huomenna päivällä Sellossa nimmareita jakamassa. Pitäisköhän lähteä opettamaan pulustusta, mhatah?=

edit: jaa olikin vasta 28.2.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2007 klo 14:58:36 kirjoittanut therek »
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat

Vastaus #45 : 20.02.2007 klo 16:02:15

Itse odotan Shefkin kirjaa. Olisi varmasti kaikista mielenkiintoisin.

Itse myös.

Tuli myös mieleen noista The Wolfin pakollisista avautumisista, että koskakohan joku Ähläm Sähläm käy tekemässä Shefkistä haastattelun sumusaarilla... ::)
harmooni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #46 : 20.02.2007 klo 17:52:53

Maalinälkä on Miklulla aina ollut kova. Itse en näe sitä mitenkään negatiivisena, että pelaajaa jää kaivelemaan, jos maalia ei pelissä tullut... monet huippuhyökkääjät elävät maaleista ja siksi janoavat niitä. Kyllä suurin osa hyökkääjistä on hyökkääjiä juuri siksi, koska haluavat ja himoavat maaleja tehdä.

Itsekkääksi haukkuminen jalkapallossa, varsinkin hyökkääjien kohdalla, on erittäin mielenkiintoinen asia. Esimerkiksi kun Shevchenko iski AC Milanissa häkkejä liukuhihnalta niin ei silloin kukaan valittanut, mutta nyt Chelseassa hänet on joidenkin pelaajien toimesta leimattu itsekkääksi, kun maaleja ei ole tullutkaan... Toivotaan siis, että Miklu kuntoutuu, pääsee jälleen huippukuntoon, iskee maaleja sekä seura- että maajoukkueessa ja hiljentää näin arvostelijansa. Ylos

Setämies

Poissa Poissa

Vastaus #47 : 20.02.2007 klo 20:54:25

Jalkkipallon potkijat on just tommosia  :keskari:
Iso S

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 21.02.2007 klo 01:59:57

Mielestäni Forssellin tulisi tehdä kaikkensa joukkueen eteen, eikä joukkueen kaikkensa Forssellin eteen, kuten hän tuntuu haluavan... Teknisesti hyvä ja lupaava hyökkääjä, mutta lähes täysin puuttuvan pelikäsityksensä vuoksi taisi jäädä ikuiseksi lupaukseksi.
Schweinsteiger

Poissa Poissa

Vastaus #49 : 21.02.2007 klo 02:05:14

Saatana tätä ylimielistä ruotsalaishomoa ei maajoukkueseen enää pitäisi kutsua. Ime vaan sitä Heskeyn isoa röhmyä, pelle  >:( :keskari:

Sivuja: 1 [2] 3

Siirry: