FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.10.2025 klo 00:45:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 189

Kirjoittaja Aihe: Peliasut  (Luettu 372083 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #200 : 09.03.2008 klo 15:51:05

Arto, saat vastaukset molempiin:
Joudun useimmiten spämmäämään kännykällä, koska en omista pöytämallista konetta. Tällä ei valitettavasti voi kaikkea tehdä ja on myös vähän hidas. Isommat asiat käyn tekemässä julkisella päätteellä.
Kirjasto on 100mn päässä, mutta ei ole edes joka päivä auki ja kesällä on suljettu useamman viikon ja silloin on mentävä naapurikylän kirjastoon. Minä asun maalla evakossa tämän vuoden ajan ja muutan takaisin kaupunkiin joskus syksyllä, kunhan saavat asuntoni remontoitua.
Pelipukukysymykseen vastaan, että aion hankkia mahdollisimman laajan kokoelman kotimaisia pelipukuja. Näitä aion pitää päälläni kesällä, kun sillä päällä olen.
Fanipaidat eivät kelpaa minulle muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Pääsääntöisesti minä en fanitavaroita vilkaisekaan. Poikkeuksena ovat pipot, kaulaliinat, lippikset ja collarit, koska näillä on käyttöä. Olen jo aikaisemmin maininnut tällä samalla topicilla, mistä pelipukujen kerääminen on saanut alkunsa.
PuiU3

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leve Palestina

Vastaus #201 : 09.03.2008 klo 18:11:16

Mitä Tapsa teet näin monella pelipuvulla? Entä miksi spämmäät aina kännykällä  ??? ::)

Arto älä kysele tyhmiä...
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #202 : 16.03.2008 klo 18:03:15

Suomalaisten joukkueiden asusteiden keräykselle. Ylos

Tuossahan olisi jo aika runsaasti materiaalia esimerkiksi urheiluhenkisen baarin / ravintolan sisustamiseen.
Omistatko Tapsa minkäkokoisen kaulahuivi-kokoelman?
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #203 : 16.03.2008 klo 18:04:52

Tänään olen kuvannut 2 uutta pelipukua. Mikan luettelossa ovat nyt HJKn vieraspuku ja Atlantis FCn puku kuvattuna.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #204 : 16.03.2008 klo 18:08:36

Kaulaliinoja ei ole paljoa.
Satsaan pelipukuihin, koska näistä on minulle käyttöä ja enemmän iloa kuin kaulahuiveista.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln

Vastaus #205 : 16.03.2008 klo 18:17:34

:o  Mahtava kokoelma! ISO RESPECT TAPSALLE  Ylos Ylos
TeQ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Empee, Il Biscione, Bubo bubo

Vastaus #206 : 16.03.2008 klo 18:27:40

Olen tainnut joskus lukea Tapsan harrastuksesta Länsi-Savosta.  ???
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #207 : 16.03.2008 klo 18:30:59

Ei ole "Länkkäri" tehnyt mitään pelipukujuttua minusta.
Keski-Pohjanmaan Radio teki minusta jutun vuosi sitten.
TeQ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Empee, Il Biscione, Bubo bubo

Vastaus #208 : 16.03.2008 klo 18:34:01

Ei ole "Länkkäri" tehnyt mitään pelipukujuttua minusta.
Keski-Pohjanmaan Radio teki minusta jutun vuosi sitten.

Ei vai, kuitenkin olen sinut jossain nähnyt muutenkin kuin täällä ja muistan lukeneeni jonkun jutun. Olikohan sitten joku toinen tyyppi joka keräili juurikin aitoja pelipaitoja.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #209 : 16.03.2008 klo 18:47:02

Vielä yksi mahdollisuus on, jossa olet mahdollisesti nähnyt minut. Paikallislehti nimeltään Mikkelin Kaupunkilehti kävi tekemässä minusta jutun viime lokakuussa. Siinä olen Eremenkon jäädytetty numero päälläni. Olen kirjoittanut Eremenko-puvustani Jaron forumsivuilla sekä Jaron fanisivuilla olevalla blogillani. Myös Googlessa näkyy olevan muutama maininta.
BrDead
Vastaus #210 : 16.03.2008 klo 18:56:19

Kaulaliinoja ei ole paljoa.
Satsaan pelipukuihin, koska näistä on minulle käyttöä ja enemmän iloa kuin kaulahuiveista.

Mihin niitä sitten käytät? Kirmaat kaupassa aito peliasu päällä ostamassa kaljaa ja makkaraa? Kaulahuivi minun mielestäni edellä mainitsemassani skenaariossa on melkoisen paljon käytännölisempi.
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina

Vastaus #211 : 16.03.2008 klo 19:00:34

Mihin niitä sitten käytät? Kirmaat kaupassa aito peliasu päällä ostamassa kaljaa ja makkaraa? Kaulahuivi minun mielestäni edellä mainitsemassani skenaariossa on melkoisen paljon käytännölisempi.
Jos Tapsaa huvittaa, hän menee peliin, kauppaan tai baariin pelivehkeet päällä.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #212 : 16.03.2008 klo 19:07:13

Mitä se sinulle kuuluu mihin Tapsa niitä käyttää?
Hieno mies, hieno kokoelma!  Ylos
BrDead
Vastaus #213 : 16.03.2008 klo 19:08:33

Mitä se sinulle kuuluu mihin Tapsa niitä käyttää?
Hieno mies, hieno kokoelma!  Ylos

Ei sinänsä kuulukaan, mutta kun hän mainosti niillä olevan jotain käyttöä, niin aloin vaan pohtimaan, että mitä käyttöä :) Maalaisjärjelläni en hirveän paljon käyttöä moisille artikkeleille löydy, varsinkaan kun vertaa (etenkin talvella) käytännölliseen kaulahuiviin :)
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #214 : 16.03.2008 klo 19:10:11

Ei sinänsä kuulukaan, mutta kun hän mainosti niillä olevan jotain käyttöä, niin aloin vaan pohtimaan, että mitä käyttöä :) Maalaisjärjelläni en hirveän paljon käyttöä moisille artikkeleille löydy, varsinkaan kun vertaa (etenkin talvella) käytännölliseen kaulahuiviin :)
Toki näinkin.. Olin vain havaitsevani hieman sarkasmia viestistäsi, joka ehkä on vähän turhaa..
G-G

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, Huuhkajat

Vastaus #215 : 16.03.2008 klo 19:10:19

Kalsaripuvun päälle kun pukee peliasun niin johan siellä etelässä pärjää. Mukavahan se on hieno puku päällä vapaa-aikaa viettää. Ylos
BrDead
Vastaus #216 : 16.03.2008 klo 19:11:42

Toki näinkin.. Olin vain havaitsevani hieman sarkasmia viestistäsi, joka ehkä on vähän turhaa..

Poimi yksikin viestini, joka _ei_ sisällä sarkasmia :)
Tavano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gary Mackay-Steven

Vastaus #217 : 16.03.2008 klo 19:50:06

Atlantis FCn puku kuvattuna.

sextv.fi :D
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #218 : 16.03.2008 klo 20:00:46

Talvella onkin kaulahuivi tarpeen. Kylmänä vuodenaikana käytänkin kaulahuivi. Eivät huivitkaan tyhjänpanttina jouda seisomaan. Kun lähden kesällä johonkin peliin, niin minut näkee lähes aina johonkin peliasuun pukeutuneena. Voihan tämä herättää jollakulla kateutta. Olen tähänkin tilanteeseen törmännyt muutamia kertoja.
MyPan toimistosihteeri rupesi minulle ensin huutamaan ja sitten vielä änkyttämään pelkästä kateudesta viime kesänä.
Fenley Stastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -

Vastaus #219 : 16.03.2008 klo 20:01:33

Sellainen pyyntö Mikalle, että voisitko laittaa noihin kuvalinkkeihin aina maininnan, että onko kyseessä mikä peliasu (koti/vieras/special) ja onko  kuvattu edestä vai takaa? Ylos
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #220 : 16.03.2008 klo 20:04:24

Minähän laitan aina Mikalle aina kuvan mukana tiedotteen, onko kyseessä koti- vai vieraspuku.
Fenley Stastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -

Vastaus #221 : 16.03.2008 klo 20:20:04

Minähän laitan aina Mikalle aina kuvan mukana tiedotteen, onko kyseessä koti- vai vieraspuku.
Niin laitat, mutta listan selaaminen ja oikean paidan löytäminen olisi helpompaa, jos se olisi vaikka tässä muodossa:

RoPS [kotiasu 2007] [etupuoli]
RoPS [kotiasu 2007] [selkäpuoli]

Jatkahan Tapsa samaan malliin Ylos
« Viimeksi muokattu: 16.03.2008 klo 20:22:27 kirjoittanut Fenley Stastus »
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #222 : 16.03.2008 klo 20:48:14

Fenley, Sinun pitää pyytää Mikalta tähän apua. Kirjoita Mikalle tästä suoraan. Mika vastaa kuvien siirtämisestä eteenpäin ja Mika on saanut minulta asianmukaiset tiedot.
Mika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo

Vastaus #223 : 16.03.2008 klo 21:14:27

Juu, huomattu on neuvot. Katsotaan kun tässä kerkeää. Tosin onhan se lista muidenkin muokattavissa.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #224 : 16.03.2008 klo 21:22:24

Hyvä Mika, että huomasit. Ei tämä ole mikään kiireellinen asia mielestäni. Muut "höntäilevät."
Jos Sinulta on jotain tietoja kadonnut, niin minulta voit kysyä koska haluat. Kaikki muistan ulkoa.

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 189

Siirry: