FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.10.2025 klo 16:47:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 189

Kirjoittaja Aihe: Peliasut  (Luettu 372114 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Zapista

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua

Vastaus #425 : 26.06.2008 klo 14:04:41

Olen tällä hetkellä Kokkolassa. Ostin hetki sitten Kokkolan PS-62lta uuden peliasun, talvipuseron, yhden ylimääräisen pelipaidan ja verkkaripuseron.
Eilen ostin Jarolta Koljanderin ja Hyyrysen peliasut, paidan Roman Eremenko-aiheella, koti- ja vierassukat, t-paitoja, harjoituspaitoja ja Jaro-historian kirjat. Huomenna käyn vielä Seinäjoella.

Satraapin mukaan, mitään Jaro-historiaa ei ole kirjoitettu!
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san

Vastaus #426 : 26.06.2008 klo 14:13:18

Olen tällä hetkellä Kokkolassa. Ostin hetki sitten Kokkolan PS-62lta uuden peliasun, talvipuseron, yhden ylimääräisen pelipaidan ja verkkaripuseron.
Eilen ostin Jarolta Koljanderin ja Hyyrysen peliasut, paidan Roman Eremenko-aiheella, koti- ja vierassukat, t-paitoja, harjoituspaitoja ja Jaro-historian kirjat. Huomenna käyn vielä Seinäjoella.

Meinaatko laittaa jonkin pelipuvun päälle kun tulet Seinäjoelle? Tietää sitten jos bongaa kadunkuvassa jonkun pelipuku päällä että se on Tapsa.
kivelak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1. FC Köln

Vastaus #427 : 26.06.2008 klo 14:21:59

Suomen sosiaaliturvalle  Ylos Tuoppi
kivelak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1. FC Köln

Vastaus #428 : 26.06.2008 klo 14:23:05

Meinaatko laittaa jonkin pelipuvun päälle kun tulet Seinäjoelle? Tietää sitten jos bongaa kadunkuvassa jonkun pelipuku päällä että se on Tapsa.

Tapsan tunnistaa aina.
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hiki on jätkän deodorantti.

Vastaus #429 : 26.06.2008 klo 14:46:04

t-paitoja, harjoituspaitoja j

Eikö "näiden" pitänyt olla niitä lattiarättejä "Tapsa"?
Kartanonherra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu

Vastaus #430 : 26.06.2008 klo 14:53:09

Kylähulluille varaukseton Ylos
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #431 : 27.06.2008 klo 07:24:48

Eivät kaikki ole "lattiarättejä", vaan kaikilla jotka hankin, on tietty käyttötarkoitus. Ne "lattiarätit" ovat asia erikseen.
Eilen kokoelma kasvoi Hyyrysen shortseilla.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #432 : 27.06.2008 klo 09:55:33

Seinäjoella on tänään iltapäivällä päälläni FC YPAn punainen t-paita. En viitsi etsiä enää mitään ihmeempää, koska olen kaikki muut pakannut kasseihin. Kotoa lähtiessä oli vähän vajaa iso kassillinen ja täältä lähtiessä on kaksi täyttä isoa kassillista futiskamaa.
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san

Vastaus #433 : 27.06.2008 klo 10:10:42

Seinäjoella on tänään iltapäivällä päälläni FC YPAn punainen t-paita. En viitsi etsiä enää mitään ihmeempää, koska olen kaikki muut pakannut kasseihin. Kotoa lähtiessä oli vähän vajaa iso kassillinen ja täältä lähtiessä on kaksi täyttä isoa kassillista futiskamaa.

Saat varmasti hienon vastaanoton, olihan YPA ensimmäinen joukkue, joka kävi virallisesta matsista pisteet hakemassa SJK:lta. Ylos
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #434 : 28.06.2008 klo 08:49:23

Tässä kävi Seinäjoella huono tuuri. En saanut Seinäjoella mitään. Huillan Hannu oli lomalla ja hänen tuuraajansa Lehtisen Pekka ei lähtenyt etsimään mitään. Hän lupasi alkuviikolla etsiä, mutta tulos oli nolla. Ehkä Hannu ei muistanut sanoa mitään Pekalle ja Pekka ei uskaltanut myydä. Tavaraa olisi ollut vaikka kuinka paljon. Toinen mahdollisuus on se, että Pekka oli minulle kateellinen. Sekös harmitti ja paljon. Ostin Seinäjoelta ainoastaan rautatieaseman kahviossa mukillisen jaffaa, kun ei innostanut mikään ja kirjoitin sähköpostin Hannulle.
Jokainen voi vain arvata, mitä tapahtuu, kun minun kiukkuni laantuu.
Silloin on "paholainen päästetty irti." Toisten kateus on minulla melkoinen "generaattori."
Nyt puran ja järjestelen Pietarsaaresta ja Kokkolasta ostamiani tavaroita.
Carter

Poissa Poissa

Vastaus #435 : 28.06.2008 klo 12:00:26

Tässä kävi Seinäjoella huono tuuri. En saanut Seinäjoella mitään. Huillan Hannu oli lomalla ja hänen tuuraajansa Lehtisen Pekka ei lähtenyt etsimään mitään. Hän lupasi alkuviikolla etsiä, mutta tulos oli nolla. Ehkä Hannu ei muistanut sanoa mitään Pekalle ja Pekka ei uskaltanut myydä. Tavaraa olisi ollut vaikka kuinka paljon. Toinen mahdollisuus on se, että Pekka oli minulle kateellinen. Sekös harmitti ja paljon. Ostin Seinäjoelta ainoastaan rautatieaseman kahviossa mukillisen jaffaa, kun ei innostanut mikään ja kirjoitin sähköpostin Hannulle.
Jokainen voi vain arvata, mitä tapahtuu, kun minun kiukkuni laantuu.
Silloin on "paholainen päästetty irti." Toisten kateus on minulla melkoinen "generaattori."
Nyt puran ja järjestelen Pietarsaaresta ja Kokkolasta ostamiani tavaroita.

Sanattomaksi vetää. Miksi edes muoviseuran pelipukua olisit halunnut hankkia kun ainoa oikea eli TP:n puku jo löytyy. Itsekin kerroit että se on yksi hienoimmista ja istuvimmista. Sepsikin varmasti paremman puutteessa ajaa SJK:n puvun ohi. En haluaisi olla kyllä Pekan housuissa kun piru pääsee irti. Olisit ostanu rautatieasemaa vastapäätä Härmän Häjystä muutaman  Tuoppi, niin kiukku olisi voinut laantua nopeammin tai sitten olisit saanut rohkeutta käydä heittämässä tiiliskiven TP:n bingon ikkunasta sisään. Se vasta olisi kateellisia katseita saanut aikaan, sellaiseen huliganismiin kun ei ole Sjoella pystynyt kuin kasipallo aikanaan MyPaa vastaan....
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #436 : 28.06.2008 klo 12:37:08

Käytkö Tapsa töissä?
bupa dukta

Poissa Poissa

Vastaus #437 : 28.06.2008 klo 14:59:02

Tapsan uskomaton pelipukukokoelma herättää kateutta Pohjanmaalta Kymeenlaaksoon, liikunnanopettajista seurapomoihin  Ylos.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2008 klo 15:09:05 kirjoittanut bupa dukta »
Balla

Poissa Poissa

Vastaus #438 : 28.06.2008 klo 15:34:12

Kyllä taitaa todellakin olla piru irti kun tulee pussit täynnä kotiin ja alkaa purkamaan paineita seurapomoihin.  :(
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #439 : 28.06.2008 klo 16:36:26

Artolle vastaan, että olen pitkään ollut työttömänä.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #440 : 28.06.2008 klo 16:53:38

Pyöräilin äsken keskustassa Jaron kokopunainen toissapäivänä ostama puku päällä. Paidassa on no 18 ja Hyyrynen ja muut "mausteet" lisäksi.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #441 : 28.06.2008 klo 17:45:50

Artolle vastaan, että olen pitkään ollut työttömänä.
Ei se aina helppoa ole.
Huono tuuri Seinäjoella. Olisi ne voinut sen puvun myydä.
No, joku hieman perinteikkäämpi seura seuraavaksi! Joko olet miettinyt tehdä visiitin saarelle jossain vaiheessa? Sielläkin löytyy vaikka kuinka paljon seuroja joiden pelipuvut ei vielä taida olla kokoelmassasi.
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #442 : 28.06.2008 klo 22:14:28

Minullehan tulee saarelta uutiskirjeitä sähköpostiin. Eckerö IFltä tulee "terveisiä." He pelaavat Ruotsin sarjassa ja hyvin ovat pelanneetkin.
Seinäjoelle otan uudestaan yhteyttä, kunhan Huilla palaa lomaltaan. Kyllä se siitä palaa päiväjärjestykseen aikanaan. Vaatii taas pitkää pinnaa.
Mika Lehkosuon vaimo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mika Lehkosuo

Vastaus #443 : 28.06.2008 klo 23:10:58

Minullehan tulee saarelta uutiskirjeitä sähköpostiin. Eckerö IFltä tulee "terveisiä." He pelaavat Ruotsin sarjassa ja hyvin ovat pelanneetkin.
Seinäjoelle otan uudestaan yhteyttä, kunhan Huilla palaa lomaltaan. Kyllä se siitä palaa päiväjärjestykseen aikanaan. Vaatii taas pitkää pinnaa.
Kai sinulta löytyy jo Hongan pelipuku? Minun, siis meidän vaatekaapista taitaisi löytyä jotain Hongan pelipukuja ja Hongan tuulipukujakin. Jossain arkussa taitaa olla vanha HJK:n pelipuku ja Perugian myös, mutta sinua ei ilmeisesti taida ulkomaalaiset seurat kiinnostaa? Hongan tuulipuvun voisin vaikka lahjoittaa sinulle (mikan päällä se on hirveä!). Kiinnostaako tuulipuvut sinua?
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #444 : 28.06.2008 klo 23:12:35

Tuoppi Ylos
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #445 : 29.06.2008 klo 16:32:19

Kyllähän tuulipuvuillakin käyttöä. Minä menen Hongalle syyskuussa viikolla 38. Se onkin tiukka viikko. Ensin Kotkaan ja Kouvolaan, seuraavana päivänä Olarinluomaan, sitten yksi päivä palautumista, jonka jälkeen Pietarsaareen ja seuraavana päivänä uudemman kerran Seinäjoelle, josta matka jatkuu Rovaniemelle ja Kiistalalle.
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #446 : 30.06.2008 klo 00:12:16

Arvostan  Ylos
bupa dukta

Poissa Poissa

Vastaus #447 : 30.06.2008 klo 00:36:47

En arvosta  Alas
Andreas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC

Vastaus #448 : 30.06.2008 klo 00:38:45

Mitä aiot tehdä Kouvolassa? Eihän futis on mitään suuri juttu siellä :( Ylos
Tapsa

Poissa Poissa

Vastaus #449 : 30.06.2008 klo 08:53:54

Käyn Kuusankoskella, eli oikeastaan Kouvolan naapurissa.

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 189

Siirry: