Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4275 : 04.01.2012 klo 23:41:03 |
|
Olen saanut vain muutamien pelaajien asuja/paitoja, joita olen nimenomaan halunnut. Useimmiten asut tulevat täysin satunnaisesti. Jotkut seurat ovat kysyneet, kenen paidan tai asun haluan, mutta toteutus on mennyt harakoille. Alasarjoissa ei ole pelaajalla merkitystä, koska nimiä paidoissa on erittäin harvalla seuralla. Joitakin myönteisiä poikkeuksia kuitenkin on. Dawda Bahin asua jäljitin pitkään, kunnes vuosi sitten tärppäsi. Marraskuussa saamastani Litmaspaidasta ei paljon viitsi mainita, koska paita ei vastannut tarkoitustaan. AC Oululta olen muutaman etsimäni asun/paidan saanut. Tenkulan asua kaipasin ja se tulikin keväällä 2009. Nyt tulee haluamani Luukkosen paita. RoPSlta sain myös muutaman jäljittämäni asun. Haluamani Tenkulan sain sieltäkin. Samoin Kulikin, joka syksyllä 2008 kuohutti RoPSaa ehkä virheellisestikin. Myös Mweetwaa etsin ja sain, koska Mweetwa oli kova sana RoPSlla vielä kaudella 2008. Näistä nimettömistä vain PoPan juha Luoman asun halusin ja sain sen kotiutettua. Kaikki muut asut/paidat ovat tulleet kuin lottoarvonnalla ts. täysin satunnaisesti.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
 |
Vastaus #4276 : 05.01.2012 klo 12:46:09 |
|
Mutta olishan se komeaa, jos kokoelmaasi täydentäisi Otavasta mualimalle lähteneen maalivahtiveljesparin asut.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4277 : 05.01.2012 klo 13:00:40 |
|
Ei tullut vielä tänään Oulun lähetystä.
|
|
|
|
LongBet
Poissa
|
 |
Vastaus #4278 : 05.01.2012 klo 13:19:40 |
|
Himputti sentään !!!!
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4279 : 05.01.2012 klo 14:05:52 |
|
Himputti sentään !!!!
Seisoo tietysti postissa. Maanantaina se täällä on.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4280 : 05.01.2012 klo 14:08:35 |
|
Teen koko ajan uusia viritelmiä. Uutta matoa yritän koukkuun laittaa.
|
|
|
|
pele2l
Poissa
|
 |
Vastaus #4281 : 05.01.2012 klo 15:09:45 |
|
Teen koko ajan uusia viritelmiä. Uutta matoa yritän koukkuun laittaa.
Kuuluuko näihin "viritelmiin" naapurin rouva? Joko löytyy kaapista kauniin lila PEPO kaikilla mausteilla?
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4282 : 05.01.2012 klo 15:19:24 |
|
Kuuluuko näihin "viritelmiin" naapurin rouva?
Joko löytyy kaapista kauniin lila PEPO kaikilla mausteilla?
Ei ole lilana.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4283 : 09.01.2012 klo 11:56:16 |
|
Mutta olishan se komeaa, jos kokoelmaasi täydentäisi Otavasta mualimalle lähteneen maalivahtiveljesparin asut.
Sain muuten Luukkosen Janin langan toiseen päähän. Kysyin hänen pelaajauraansa. Hän on aloittanut 7-vuoden ikäisenä MPn jalkapallokoulusta. Hän on 2 kautta, vuodet 1996 - 1997 pelannut FC Bilis nimisessä seurassa. MPsta hän siirtyi Seinäjoelle. Siellä hän pelasi TP-Seinäjoen kokoonpanossa. AC Ouluun hän siirtyi v. 2006.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4284 : 09.01.2012 klo 11:58:47 |
|
Pidin äsken HJKlle lupaamani pakollisen ripityksen Litmaspaidasta. Jotain on luvassa keväällä korvikkeeksi.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4285 : 09.01.2012 klo 12:34:52 |
|
Posti kävi ja toi Jani Luukkosen asun tullessaan.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4286 : 09.01.2012 klo 13:49:25 |
|
Luukkosen paita on nyt flickr:ssa.
|
|
|
|
Gospodin
Poissa
|
 |
Vastaus #4287 : 09.01.2012 klo 14:07:00 |
|
Pidin äsken HJKlle lupaamani pakollisen ripityksen Litmaspaidasta. Jotain on luvassa keväällä korvikkeeksi.
Kai pyysit mustaa "valkoisella"? Ei näitä klupin kusettajia ja tyhjänlupaajia muuten kuriin saada.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4288 : 09.01.2012 klo 14:21:15 |
|
Litmasen paidat ovat valitettavasti lähteneet. Niitä oli kaksi paitaa. Toisen oli ottanut Litmanen itse ja toinen oli mennyt Olli-Pekka Lyytikäiselle, koska hän oli halunnut toisen. Yrittävät etsiä jotain Litmasen harjoituskamppeita siiheksi, kun menen keväällä Sonskille.
|
|
|
|
Pöhnä
Poissa
|
 |
Vastaus #4289 : 09.01.2012 klo 14:21:30 |
|
AC Ouluun hän siirtyi v. 2006.
Vähän OT, mutta korjataan nyt kuitenkin. Oli ensin AC Oulussa kaudet 2003-2006 pelaten kaikki viralliset sarjapelit tuona aikana. Sitten lähti liiganousun jälkeen MyPaan ja seuraavan kerran oli sitten AC Oulun riveissä taas muistaakseni 2010.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4290 : 09.01.2012 klo 14:26:12 |
|
Vähän OT, mutta korjataan nyt kuitenkin. Oli ensin AC Oulussa kaudet 2003-2006 pelaten kaikki viralliset sarjapelit tuona aikana. Sitten lähti liiganousun jälkeen MyPaan ja seuraavan kerran oli sitten AC Oulun riveissä taas muistaakseni 2010.
Kaikki lisätieto on tarpeellista oli se sitten OT tai ei.
|
|
|
|
Tilastomestari
Poissa
|
 |
Vastaus #4291 : 09.01.2012 klo 15:32:24 |
|
Litmasen paidat ovat valitettavasti lähteneet. Niitä oli kaksi paitaa. Toisen oli ottanut Litmanen itse ja toinen oli mennyt Olli-Pekka Lyytikäiselle, koska hän oli halunnut toisen. Yrittävät etsiä jotain Litmasen harjoituskamppeita siiheksi, kun menen keväällä Sonskille.
Eiköhän sieltä kohta Litmasen käytetyt sukat ja bokserit lähde postipakettina Otavaan.
|
|
|
|
Silvennoinen
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & LPS
|
 |
Vastaus #4292 : 15.01.2012 klo 16:47:53 |
|
Ei vielä, mutta kyllä se tästä laajenee kohti etelää. Painopiste on edelleen linjan Rovaniemi - Oulu - Jyväskylä - Helsinki länsipuolella. Tapasin matkalla Alexei Eremenko Jr eli Losaa. Hänellä tuntui olevan hauskaa, kun hän näki minun pitävän päälläni hänen isänsä jäädytettyä pelinumeroa. Hän halusi minua taputella, joten sallin sen. Tänään minulla oli päälläni JBKn vieraspaita Alexei Eremenkon pelinumerolla 7. Shortsit pesin tänään.
Tätä topicia selatessa löytyy varsinaisia huikeuksia 
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4293 : 15.01.2012 klo 18:41:20 |
|
Tätä topicia selatessa löytyy varsinaisia huikeuksia  Kyllä sieltä löytyy lähes mitä vain, mutta kun olen mahdottoman laiska lukemaan, mitä on tullut kirjoitettua.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4294 : 16.01.2012 klo 13:00:07 |
|
Tänään olen vaihteeksi kysellyt paria asua. Toisen posti saattaa lähiaikoina tuodakin. Toisen viritelmän toteutan Pietarsaaren reissun yhteydessä ensi toukokuussa. Tämä henkilö on tällä hetkellä kiinni Paavo Väyrysen vaalityössä.
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4295 : 16.01.2012 klo 19:25:27 |
|
Äsken soitti joku futisforumilainen, joka tarjosi jotain asua, mutta linja oli niin huono, etten saanut edes selvää soittajasta. Soittaja sanoi olevansa Valkeakoskelta, mutta selvisi, ettei asialla ole päätä eikä häntää. Tarkistin soittajan kotipaikkakunnan numeropalvelusta. Kotipaikka ei ole Valkeakoski, kuten hän väitti, vaan Pori. Kyseessä on ollut joku PoPan tai Jazzin kannattaja.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.01.2012 klo 21:40:30 kirjoittanut Tapsa »
|
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4296 : 18.01.2012 klo 15:15:01 |
|
Äsken taas sovin yhdestä asusta. Tulee noin viikon kuluttua. Jos se on ykkösasu, niin väri on kokopunainen. Toissapäivänä kyselemäni asun paita punavalkoraidallinen eli hyvin perinteinen. Toinen uusi asu, jonka saan keväällä, on sinvalkoinen sekä osittain salmiakkikuvioitu.
|
|
|
|
Sowhat
Poissa
|
 |
Vastaus #4297 : 21.01.2012 klo 18:14:54 |
|
Äsken taas sovin yhdestä asusta. Tulee noin viikon kuluttua. Jos se on ykkösasu, niin väri on kokopunainen. Toissapäivänä kyselemäni asun paita punavalkoraidallinen eli hyvin perinteinen. Toinen uusi asu, jonka saan keväällä, on sinvalkoinen sekä osittain salmiakkikuvioitu.
Kun tuo Tapsan kokoelma tuntuu ainakin Suomen oloissa melko kattavalta, niin eikö sieltä Mikkelin/Otavan kulmilta löytyisi joku näyttelytila, jossa vaikka kesäloma aikana voisi pistäytyä katsomassa ko. garderooppia. En tarkoita, että Tapsan itse pitäisi vaivaa nähdä (muuten kuin lainata asuja pariksi kuukaudeksi). Kovana jalkapallokaupunki tunnetun Mikkelin kulttuuri- ja/tai matkailuporukat voisivat tälläisen järjestää, jos vain intoa/ymmärrystä asialle riittää. On sitä mielestäni paljon turhempia vetonauloja Suomen kesässä. Tai sitten vaikka MP:n peliin junnukavalkaadi puettuna Tapsan kokoelmaan "alkulämmittelyksi" ja "mausteeksi".
|
|
|
|
Tapsa
Poissa
|
 |
Vastaus #4298 : 22.01.2012 klo 23:32:37 |
|
Edessäni on hylly, jossa on pelisukkia. Vedin hyllyn pois kaapista ja rupesin tutkimaan hyllyn sisältöä. Kerron kohta, kenen sukkia täällä. Osan sukista olen antanut pois tuonne Akkalaan, sillä osa sukista on ollut niin huonokuntoisia, etten kelpuuta sukkia edes kaappiin happanemaan. Seuraavien seurojen sukat löytyvät.
Käytetyt sukat; 1. TPS mustat. 2. TPS mustat 3. Jaro punaiset "ÖT." 4. JIPPO valkoiset.. 5. TPV vihreät. 6. RoPS valkoiset. 7. FC Haka valkoiset. 8. OPS valkoiset. 9. SC Riverball siniset. 10. FC PoPa siniset. 11. FC PoPa siniset. 12. IFK Mariehamn valkoiset. 13. FC Honka valkoiset "Jetpak." 14. TPS valkoiset. 15. HJK siniset "Stockman." 16. AC Oulu keltaiset. 17. Klubi-04 vihreät.
Uudet sukat:
1. HJK tummansiniset "Sony, Bravia." 2. HJK tummansiniset "Sony, Bravia." 3. SC Kings valkoiset. 4. FC Inter valkoiset "Findus" 27. 5. FC Viikingit punaiset. 6. FC Kuusysi keltaiset. 7. KuPS keltaiset. 8. AC Oulu valkoiset. 9. FF Jaro punaiset "JT." 10. TP-Seinäjoki oranssit. 11. AC Oulu siniset. 12. GBK punavalkoraidalliset.
Tässä vähän tilastoa, miltä seuroilta sukat olen saanut käytettyinä, mitkä seurat taas ovat kaivaneet uudet sukat.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2012 klo 23:52:10 kirjoittanut Tapsa »
|
|
|
|
|
Pie-O-My
Poissa
Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty
|
 |
Vastaus #4299 : 23.01.2012 klo 11:31:47 |
|
Liittyykö tämä punainen asu uuteen suosikkijoukkueeseesi?  Peliasunäyttelylle myös 
|
|
|
|
|
|