|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
 |
Vastaus #51 : 18.04.2008 klo 22:27:03 |
|
Atikin blogi on paras <3 *hih* 
|
|
|
|
Woland
Poissa
|
 |
Vastaus #52 : 19.04.2008 klo 01:16:31 |
|
Yllättävän vähän on ollut esillä MTV3:n Janne Hopsun Eteläpääty-blogi, joka on monesti jotain muuta kuin satunnaiset viestit foorumilla. http://blogit.mtv3.fi/etelapaaty/
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
 |
Vastaus #53 : 19.04.2008 klo 02:05:29 |
|
Yllättävän vähän on ollut esillä MTV3:n Janne Hopsun Eteläpääty-blogi, joka on monesti jotain muuta kuin satunnaiset viestit foorumilla. http://blogit.mtv3.fi/etelapaaty/Johan tuo liigacupin finaali-topicissa lytättiin varsin komeasti. Toki ihan aiheesta.
|
|
|
|
Munko
Poissa
|
 |
Vastaus #54 : 24.04.2008 klo 10:51:33 |
|
Tuolta löytyy Veikkausliiga tilastoja http://munkosports.blogspot.com
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.04.2008 klo 22:03:11 kirjoittanut Munko »
|
|
|
|
|
Munko
Poissa
|
 |
Vastaus #55 : 28.05.2008 klo 15:27:11 |
|
Sen verran täytyy omia sanomisia korjailla, että on tullut rustattua muutama tylsä leipätekstikin tuonne. Edelleen kuitenkin mennään taulukkofetissin johdolla.
|
|
|
|
Munko
Poissa
|
 |
Vastaus #56 : 08.06.2008 klo 17:12:49 |
|
Kovasti on alkanut mietityttää, että mitä ihmiset haluaisivat blogista lukea ? Tässäkin otsikossa on listattuna varsin erilaisia jalkapallosta kertovia blogeja. Keskisormet heiluu ja meininki on suorastaan vähättelevä. Täytyy kuitenkin muistaa, että blogeja kirjoittaa joko todelliset amatöörit tai sitten entiset pelaajat/valmentajat, jotka luulevat kaikkien olevan kiinnostuneita ajatuksistaan. Itse kuulun amatöörien joukkoon. Olen ollut jopa vähän yllättynyt palautteen vähyydestä. Okei, odotin suoranaista ryöppyä negatiivista, koska tällekin palstalle blogiani päädyin buffaamaan. Mutta se, ettei edes sitä ole herunut, saa vähän miettimään. Kiinnostavatko blogit? Onko jalkapallosta kertovalla blogilla tilausta? Ja mitä sen sisällöltä odotetaan? Itse perustin blogin, koska ajattelin jonkun muunkin olevan kiinnostunut tilastoista samaan tapaan kuin itseni. Sittemmin olen lisännyt sinne myös muuta sisältöä, mutta pohjimmainen tarkoitus on kuitenkin tilastot. Ongelmana on tietenkin esimerkiksi se, että jos kirjoittaja ei kuulu mihinkään sisäpiiriin tai ei muuten ole asian sisällä. Silloin on hankala lähestyä asioita sellaiselta kantilta, että tarjoaisi lukijoille jotain uutta tai mielenkiintoista informaatiota. Omalta kohdaltani tiedostan tämän puutteen ja siksi lähestyn asioita kiihkeän fanin näkökulmasta. Yritän herätellä keskustelua yleisesti bloggaajien eduksi, koska asioita tutkittuani olen päätynyt siihen mielipiteeseen, että suomalaiset jalkapallosta kertovat blogit ovat heikoissa kantimissa. Bloggaamisessa on kuitenkin mahdollisuus. Mutta mikä on bloggaamisen tulevaisuus? Nauretaanko ne kuolleiksi vai lähdetäänkö niitä kehittämään? Edit : Nakataan vielä linkki Suomen tuoreimmasta fudisblogista. http://lionelmessi95.blogspot.com/Edit 2 : Tuo ei siis ole omani... 
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.06.2008 klo 17:15:23 kirjoittanut Munko »
|
|
|
|
|
Mágico Madrid
Poissa
Suosikkijoukkue: El Halcón
|
 |
Vastaus #57 : 08.06.2008 klo 17:19:10 |
|
Isot kirjaimet sallittava.  lionelmessi95 on minusta Suomen johtava jalkapalloanalyytikko. 
|
|
|
|
Kuningas#10
Poissa
Suosikkijoukkue: KyPS
|
 |
Vastaus #58 : 08.06.2008 klo 17:23:59 |
|
Isot kirjaimet sallittava.  lionelmessi95 on minusta Suomen johtava jalkapalloanalyytikko.  Sama 
|
|
|
|
Tuomas-
Poissa
|
 |
Vastaus #59 : 08.06.2008 klo 17:25:56 |
|
Serrano-analyyseille 
|
|
|
|
Herkkä Pipari
Poissa
Suosikkijoukkue: AYHSMB
|
 |
Vastaus #60 : 10.06.2008 klo 01:38:31 |
|
Okei, odotin suoranaista ryöppyä negatiivista, koska tällekin palstalle blogiani päädyin buffaamaan. Mutta se, ettei edes sitä ole herunut, saa vähän miettimään. Kiinnostavatko blogit? Onko jalkapallosta kertovalla blogilla tilausta? Ja mitä sen sisällöltä odotetaan? Itse perustin blogin, koska ajattelin jonkun muunkin olevan kiinnostunut tilastoista samaan tapaan kuin itseni. Sittemmin olen lisännyt sinne myös muuta sisältöä, mutta pohjimmainen tarkoitus on kuitenkin tilastot.
Viimeiseen postaukseesi voin tarjota nopean palautteen. Lyhyempiä kappaleita.
|
|
|
|
torcida
Poissa
Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä
|
 |
Vastaus #61 : 10.06.2008 klo 02:47:46 |
|
Samaa olin tulossa laittamaan. Hymähtelyä aiheutti cech and republic
|
|
|
|
Kikkelikeijo
Poissa
Suosikkijoukkue: Hallitsevat mestarit ympäri euroopan
|
 |
Vastaus #62 : 10.06.2008 klo 03:40:27 |
|
Ei mitään hajua suomalaisista/ulkomaalaisista blogeista, mutta miksi täällä nousee esille lähinnä suomalaiset jokamiehen oikeudella väsätyt sinnepäin blogit. Tässähän haettiin nimenomaan parasta blogia, ei niinkään suomen parasta. Korjatkaa jos olen väärässä.  Edit: tokihan olemme suomalaisella jalkapallofoorumilla. 
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.06.2008 klo 03:42:48 kirjoittanut Kikkelikeijo »
|
|
|
|
|
Munko
Poissa
|
 |
Vastaus #63 : 10.06.2008 klo 12:41:39 |
|
Ei mitään hajua suomalaisista/ulkomaalaisista blogeista, mutta miksi täällä nousee esille lähinnä suomalaiset jokamiehen oikeudella väsätyt sinnepäin blogit. Tässähän haettiin nimenomaan parasta blogia, ei niinkään suomen parasta. Korjatkaa jos olen väärässä.  Edit: tokihan olemme suomalaisella jalkapallofoorumilla.  No kerroppas herra sukupuolielin mitä haluaisit blogista lukea? Mikä tekee parhaasta parhaan?
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
 |
Vastaus #64 : 13.06.2008 klo 10:24:33 |
|
Satraapin blogi HS:llä sai (vapaaehtoisen?) kuoliniskun http://blogit.hs.fi/pressikatsomo/pressikatsomo-kiittaa-ja-kumartaa/Tero Hakolan kirjoittama haikea jäähyväisteksti heittää vääjäämättömän kuitin myös FF:n suuntaan PST: Sundqvist jatkaa edelleen analyysejään Futisforum2:lla. Ehkä myös kalvinisti aktivoituu kirjoittamaan.. Halusitte tai ette
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
 |
Vastaus #65 : 13.06.2008 klo 13:13:21 |
|
Noi voi perkele, ainoa urheilublogi jota kävin lukemassa! Yht'äkkiä vaan kylmästi nurin, juuri kun Rautarintakin oli saatu uudelleenkoulutettua. HS:lle :keskari: Sunkulle ja muille kirjoittajille (myös Ernolle) vilpitön  ja kaikkea hyvää
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.06.2008 klo 13:15:58 kirjoittanut John Devey »
|
|
|
|
|
|
Zapista
Poissa
Suosikkijoukkue: Vapaa Velkua
|
 |
Vastaus #67 : 13.06.2008 klo 13:28:09 |
|
Satraapin blogi HS:llä sai (vapaaehtoisen?) kuoliniskun http://blogit.hs.fi/pressikatsomo/pressikatsomo-kiittaa-ja-kumartaa/Tero Hakolan kirjoittama haikea jäähyväisteksti heittää vääjäämättömän kuitin myös FF:n suuntaan PST: Sundqvist jatkaa edelleen analyysejään Futisforum2:lla. Ehkä myös kalvinisti aktivoituu kirjoittamaan.. Halusitte tai etteEhkä noin Jaro-henkinen blogi olisi elänyt paremmin Pietarsaaren Sanomissa. Ja yleisömäääräkeskustelu foorumilla?
|
|
|
|
red_one
Poissa
Suosikkijoukkue: Mitä iistimpää, sitä siistimpää
|
 |
Vastaus #68 : 24.06.2008 klo 08:35:09 |
|
Uusia blogeja?
|
|
|
|
Herkkä Pipari
Poissa
Suosikkijoukkue: AYHSMB
|
 |
Vastaus #69 : 24.06.2008 klo 14:22:55 |
|
Uusia blogeja?
Ei taida olla uusi, eikä myöskään harrastajan pitämä, mutta Ari Virtasen Lisäajan jälkeen on paikoitellen ihan kiinnostavaa luettavaa.
|
|
|
|
|
obagoal
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United
|
 |
Vastaus #71 : 24.06.2008 klo 17:40:59 |
|
Huutonaurua 
|
|
|
|
|
Munko
Poissa
|
 |
Vastaus #73 : 25.06.2008 klo 13:19:14 |
|
Yleensähän näissä paras sitä paras tätä -ketjuissa on liitettynä äänestys.
|
|
|
|
St3uer
Poissa
|
 |
Vastaus #74 : 25.06.2008 klo 13:31:23 |
|
Eikös täällä foorumillakin pyörinyt joku aika sitten jokku messi95 joka avasi ääliöitä topikkejaMikäli on bannattu niin vaadin bannien poistoa 
|
|
|
|
|
|