Chevron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1450 : 16.10.2010 klo 12:18:38 |
|
Jos vaihteeks käyttäis naamoja taas. San Marino peli saattaa jäädä Kuninkaan ja muutaman muun viimeiseksi peliksi. Samalla (toivottavasti) uuden aikakauden aluksi ja (erittäin toivottavasti) Bäxterin viimeiseksi peliksi. Jos tekis jotain mikä liittyy näihin kaikkeen?
Esim iso bandis jossa ylhäällä
LEGENDS Alla kuvina vaikka Litti, Hyypiä ja Jässi
FUTURE Perpa, Losa, Roma, Moisander tms
PAST Baxter
Englanniksi siksi että saariapinakin ymmärtää. Tai jotain tohon suuntaan
Tämä olisi kyllä omasta mielestäni helvetin hyvä, sisältää kaiken oleellisen. 
|
|
|
|
Törminator
Poissa
|
 |
Vastaus #1451 : 24.10.2010 klo 17:29:08 |
|
Okey, ni får verkligen ursäkta att vi får ta det här på svenska, men min finska stavning är något rostig efter ett antal år i Svealand – men jag är desto bättre på att tala och läsa finska! Och hur det än är så är väl svenska ett officiellt andraspråk i Finland ...
Nåväl, det är ju ett tag kvar tills Finland och Sverige möts i prestigemöten i kampen om Norden i EM-kvalet. Men ibland är det ju bra att vara ute i god tid! Eftersom det är i dom matcherna Finland ska knäcka Sverige – både på plan och på läktarna. SMJK lär få en enkel och lätt match mot de pippigula mespropparna i Camp ”In med bollen i mål” Sweden. Medan Finlands fotbollsherrar förmodligen kommer att få kämpa något mer nere på gräsplanen, helst om Disco Stu ska fortsätta leda dem mot undergången. Därför ska man ta till alla – och då menar jag verkligen alla! – metoder för att få Sverige till att falla. Och det så hårt som möjligt. För Finland ska visa var skåpet skall stå i Norden. Men knäckas ska dom (Svennarna) - både på plan och på läktarna. För det räcker gott och väl att Holland går vidare till EM från den här gruppen nu när inte Finland gör det. För går inte Finland till EM – så ska inte Sverige heller göra det. A simple fact. Och om inte annat så att jag slipper läsa om Zlatan Ibrahimovic sida upp och sida ner i de svenska kvällstidningarna under EM. Jag orkar inte med den mannen riktigt, ser ni.
Och hur sätter man fälle- och krokben för Sverige då på bästa sätt SMJK? Jo, man tillverkar en stor overhead-flagga med Zlatan Ibrahimovics kroknästa profil på och en måltavla från ett kikarsikte från ett gevär ovanpå det och skriver texten: ZLATAN ÄR INTE SVENSK. Det här kanske är ett riktigt fult slag under bältet eftersom ni vet hur det varit här i Sverige med skjutningar i Malmö mot mörkhåriga och mörkhyade invandrare och att Sverigedemokraterna – SD (SS!) har kommit in i Riksdagen. Men Zlatan är ifrån gettot Malmö (eller egentligen från Balkan!) och man ska ju sparka där det känns. I krig och fotboll är allt tillåtet.
Och om inte det här förslaget faller er på läppen så kanske följande gör det; en banderoll med texten: WHERE WERE YOU IN WORLD WAR II? Eller för all del kör bägge två förslagen. För jävlas bör man. Mycket. Framförallt med dryga och självgoda svenskar med storhetsvansinne. Och tro mig, jag vet, för jag har bott i det här landet (Sverige) alldeles för länge. Och vet ni vad det bästa är? Jo, att man kan köra bägge dessa slogans som läktar-chants också om man vill!
Hakkaa Päälle!
|
|
|
|
Didi Amon
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen jalkapallojoukkue olympialaisissa 1912
|
 |
Vastaus #1452 : 24.10.2010 klo 17:38:59 |
|
Och hur sätter man fälle- och krokben för Sverige då på bästa sätt SMJK? Jo, man tillverkar en stor overhead-flagga med Zlatan Ibrahimovics kroknästa profil på och en måltavla från ett kikarsikte från ett gevär ovanpå det och skriver texten: ZLATAN ÄR INTE SVENSK. Det här kanske är ett riktigt fult slag under bältet eftersom ni vet hur det varit här i Sverige med skjutningar i Malmö mot mörkhåriga och mörkhyade invandrare och att Sverigedemokraterna – SD (SS!) har kommit in i Riksdagen. Men Zlatan är ifrån gettot Malmö (eller egentligen från Balkan!) och man ska ju sparka där det känns. I krig och fotboll är allt tillåtet.
Bra idé förresten, men Roma, Losa, Perpa osv. är inte finska...
|
|
|
|
pablo arpa
Poissa
|
 |
Vastaus #1453 : 24.10.2010 klo 17:40:21 |
|
Jos vaihteeks käyttäis naamoja taas. San Marino peli saattaa jäädä Kuninkaan ja muutaman muun viimeiseksi peliksi. Samalla (toivottavasti) uuden aikakauden aluksi ja (erittäin toivottavasti) Bäxterin viimeiseksi peliksi. Jos tekis jotain mikä liittyy näihin kaikkeen?
Esim iso bandis jossa ylhäällä
LEGENDS Alla kuvina vaikka Litti, Hyypiä ja Jässi
FUTURE Perpa, Losa, Roma, Moisander tms
PAST Baxter
Englanniksi siksi että saariapinakin ymmärtää. Tai jotain tohon suuntaan
Jos toteutus onnistuu niin ehdottomasti jatkoon. Kypärä-Hannu mukaan myös.
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
 |
Vastaus #1454 : 24.10.2010 klo 19:06:52 |
|
Och om inte det här förslaget faller er på läppen så kanske följande gör det; en banderoll med texten: WHERE WERE YOU IN WORLD WAR II?
I wasn't there either 
|
|
|
|
Jerkku
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJK
|
 |
Vastaus #1455 : 25.10.2010 klo 11:01:14 |
|
Mistä tuo vaakaraitainen jättilippu on hankittu?
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
 |
Vastaus #1456 : 25.10.2010 klo 11:43:53 |
|
Ommeltu kankaista.
|
|
|
|
Jerkku
Poissa
|
 |
Vastaus #1457 : 25.10.2010 klo 12:29:20 |
|
|
|
|
|
Takatukka
Poissa
|
 |
Vastaus #1458 : 25.10.2010 klo 19:28:43 |
|
Framförallt med dryga och självgoda svenskar med storhetsvansinne. Siis tällaisillehan ehdottomasti parasta vittuilua on se, ettei noteeraa mitenkään.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
 |
Vastaus #1459 : 26.10.2010 klo 12:58:47 |
|
Ommeltu kankaista.
Kenen äiti ompeli 
|
|
|
|
Jerkku
Poissa
|
 |
Vastaus #1460 : 26.10.2010 klo 15:02:55 |
|
Kenen äiti ompeli  Ja mistä kankaasta?
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
 |
Vastaus #1461 : 26.10.2010 klo 15:22:00 |
|
Kangaskaupasta ostetut mahdollisimman kevyet kankaat. Saarioisilla kaikkien äidit ompeli maksalaatikkokokkailun ohella.
Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni? Elikkä keppejä saa vaikkapa tifo.se:stä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.10.2010 klo 15:32:34 kirjoittanut Bootlegger »
|
|
|
|
|
Espen
Poissa
Suosikkijoukkue: Valtti, Mainz 05
|
 |
Vastaus #1462 : 31.10.2010 klo 08:07:59 |
|
Kangaskaupasta ostetut mahdollisimman kevyet kankaat. Saarioisilla kaikkien äidit ompeli maksalaatikkokokkailun ohella.
Olikohan kankaan nimi joku venezia tai vastaava?
|
|
|
|
1929
Poissa
|
 |
Vastaus #1463 : 31.10.2010 klo 11:21:14 |
|
Olikohan kankaan nimi joku venezia tai vastaava?
Jep, venezia. Hintaa n. 6 e metri Eurokankaasta.
|
|
|
|
Jerkku
Poissa
|
 |
Vastaus #1464 : 01.11.2010 klo 07:26:41 |
|
Jep, venezia. Hintaa n. 6 e metri Eurokankaasta.
Entäs teidän äidit?
|
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
 |
Vastaus #1466 : 02.11.2010 klo 17:50:42 |
|
Okey, ni får verkligen ursäkta att vi får ta det här på svenska, men min finska stavning är något rostig efter ett antal år i Svealand – men jag är desto bättre på att tala och läsa finska! Och hur det än är så är väl svenska ett officiellt andraspråk i Finland ...
Nåväl, det är ju ett tag kvar tills Finland och Sverige möts i prestigemöten i kampen om Norden i EM-kvalet. Men ibland är det ju bra att vara ute i god tid! Eftersom det är i dom matcherna Finland ska knäcka Sverige – både på plan och på läktarna. SMJK lär få en enkel och lätt match mot de pippigula mespropparna i Camp ”In med bollen i mål” Sweden. Medan Finlands fotbollsherrar förmodligen kommer att få kämpa något mer nere på gräsplanen, helst om Disco Stu ska fortsätta leda dem mot undergången. Därför ska man ta till alla – och då menar jag verkligen alla! – metoder för att få Sverige till att falla. Och det så hårt som möjligt. För Finland ska visa var skåpet skall stå i Norden. Men knäckas ska dom (Svennarna) - både på plan och på läktarna. För det räcker gott och väl att Holland går vidare till EM från den här gruppen nu när inte Finland gör det. För går inte Finland till EM – så ska inte Sverige heller göra det. A simple fact. Och om inte annat så att jag slipper läsa om Zlatan Ibrahimovic sida upp och sida ner i de svenska kvällstidningarna under EM. Jag orkar inte med den mannen riktigt, ser ni.
Och om inte det här förslaget faller er på läppen så kanske följande gör det; en banderoll med texten: WHERE WERE YOU IN WORLD WAR II? Eller för all del kör bägge två förslagen. För jävlas bör man. Mycket. Framförallt med dryga och självgoda svenskar med storhetsvansinne. Och tro mig, jag vet, för jag har bott i det här landet (Sverige) alldeles för länge. Och vet ni vad det bästa är? Jo, att man kan köra bägge dessa slogans som läktar-chants också om man vill!
Hakkaa Päälle!
 Hauskoja ideoita, vaikka tuskin toteutuvat. Ja sitä paitsi "Zlatan är inte svensk" on periaatteessa kehu. Joku sotavittuilu voisi olla toki paikallaan, tai sitten pilkataan kuningasperhettä.
|
|
|
|
El Diego
Poissa
|
 |
Vastaus #1467 : 02.11.2010 klo 21:01:14 |
|
Ja joku fuck off juliste Stewielle
Fuck off BXTR!
|
|
|
|
TheJns
Poissa
|
 |
Vastaus #1468 : 05.11.2010 klo 20:52:35 |
|
Kaarle Kustaa ottamassa suihin Baxterilta tai toisinpäin jos joku vittuilua haluaa, niin samalla hoituisi seka ruottalaisille ja Baxterille vittuilu(jos valmentaa tollon vielä ja yhtä paskasti)
|
|
|
|
Rajapintojen dynamiikka
Poissa
|
 |
Vastaus #1469 : 07.11.2010 klo 02:46:47 |
|
 Hauskoja ideoita, vaikka tuskin toteutuvat. Ja sitä paitsi "Zlatan är inte svensk" on periaatteessa kehu. Joku sotavittuilu voisi olla toki paikallaan, tai sitten pilkataan kuningasperhettä. Sama. Itse ehdotan seuraavia: ZLATAN IS NOT SWEDISH! OUR BEST PLAYER WAS BORN IN RUSSIA! WHERE WERE YOU IN WORLD WAR II? WE WERE WITH THE NAZIS!
|
|
|
|
Chevron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
 |
Vastaus #1470 : 07.11.2010 klo 02:49:38 |
|
 Lisäksi vielä YOU ALL ARE GAYS ja VOLVO SUCKS
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
 |
Vastaus #1471 : 07.11.2010 klo 15:50:09 |
|
nOKIA IS BETER THAN ERICSON
|
|
|
|
Jayton
Poissa
Suosikkijoukkue: SVW
|
 |
Vastaus #1472 : 07.11.2010 klo 16:33:57 |
|
Palme ja Lindh kannattaa ehdottomasti mainita jollakin tavalla.
|
|
|
|
pusero
Poissa
Suosikkijoukkue: Kari Arkivuo
|
 |
Vastaus #1473 : 07.11.2010 klo 18:36:37 |
|
"Gays gays all of you are gays" lakana ja chanttia päälle