pablo arpa
Poissa
|
 |
Vastaus #2375 : 18.06.2013 klo 13:19:33 |
|
En liene asiaa niin valveutuneesti perehtynyt, mutta mikä vika Kinnearissa on?
Tiedän vain, että on vanha liigaratsu, mutta mistä tämmöinen shokkiaalto. Wikipedian mukaan Newcastlen director of football since 2013-.
|
|
|
|
Mascherano
Poissa
|
 |
Vastaus #2376 : 18.06.2013 klo 13:32:51 |
|
Kinnearin sopimuksen julkistaminen Skyn lähteiden mukaan viivästyy koska Pardiola on ottanut herneen nenään JFK:n nimittämisestä.. Sky Tyne and Wear @skytyneandwear 2m Sky understands #NUFC are yet to confirm Joe Kinnear because Alan Pardew is refusing to provide a statement welcoming him to the club Hienoa aikaa olla Newcastlen kannattaja.. 
|
|
|
|
mustavalko
Poissa
|
 |
Vastaus #2377 : 18.06.2013 klo 13:36:55 |
|
No kerrankin Pardewilta jotain kunnollista toimintaa  Taitaa tosin kohta olla kalossin kuva hopeaketulla perseessä ja kusettava setämies puikoissa..
|
|
|
|
Panze
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat
|
 |
Vastaus #2378 : 18.06.2013 klo 13:44:07 |
|
Melkoista toimintaa, mikäli Pardew ei ole ollut tietoinen nimityksestä etukäteen...
|
|
|
|
fani
Poissa
Suosikkijoukkue: Fenerbahce
|
 |
Vastaus #2379 : 18.06.2013 klo 13:51:21 |
|
Voisi siirtää kinnearin samantien koutsiksi niin alkaisi taas sexy-football toimimaan.
|
|
|
|
Lätkis
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, CAS
|
 |
Vastaus #2380 : 18.06.2013 klo 14:10:52 |
|
Newcastle vahvistanut twitterissä Kinnearin tulon. Ehdin jo oikeasti uskomaan, että Newcastle-soppari oli huru-ukon itse kehittelemää mielikuvitusta, mutta näköjään karua todellisuutta sittenkin.
Tämä ei pääty hyvin.
|
|
|
|
powderfinger
Poissa
Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United
|
 |
Vastaus #2381 : 18.06.2013 klo 14:36:59 |
|
Joku tuolla aiemmin sanoi että jos jotain positiivista pitää kaivaa asiasta esiin, on se että Kinnear tietää enemmän jalkapallosta kuin Llambias. Tuo nyt on suurinta scheissea ja itsensäpettämistä mitä voi keksiä. Kinnearin tulossa nyt ei vaan yksinkertaisesti ole mitään hyvää. Ainoa positiivinen asia minkä itse voin keksiä olisi se, että Pardew suutuspäissään irtisanoutuisi, mutta paha pelko on perseessä että tuon ilmoituksen jälkeen ruoriin hyppääkin itse Joe Fucking Kinnear. Pardew on taktinen velho ja edistyksellinen taikuri kun verrataan häntä Kinneariin.
Jos miehen nimitys muutama vuosi sitten Castlen manageriksi oli yllätys, niin tämä oli kyllä shokki. En vaan oikeasti ymmärrä tuota hommaa, katsoo sitä miltä kantilta tahansa. Ihan käsittämätöntä.
|
|
|
|
Deathfromabove83
Paikalla
Suosikkijoukkue: I support Beth!
|
 |
Vastaus #2382 : 18.06.2013 klo 15:14:26 |
|
En liene asiaa niin valveutuneesti perehtynyt, mutta mikä vika Kinnearissa on?
Josseivat nuo aiemmin lainatut kommentit joilla mies paljastaa tietämyksensä esimerkiksi nykyrosterista riitä, niin riittääkö se että mies koutsasi Newcastlea pääosan siitä kaudesta jolla Newcastle tipahti vittudivariin? Tämä on kyllä ihan kauheaa, Kinnear varmaan dumppaa(Ashleyn käskystä) kaikki nuo ranskalaisvahvarit hiuksista vittuun ja täyttää rosterin jalattomilla saariapinoilla. Sitten Ashley vuoden päästä kahmii omaan taskuunsa putoamisesta saatavat bailout-rahat ja myy seuran Kinnearille eurolla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 klo 15:17:02 kirjoittanut Deathfromabove83 »
|
|
|
|
|
budha
Poissa
Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA
|
 |
Vastaus #2383 : 18.06.2013 klo 15:20:44 |
|
Josseivat nuo aiemmin lainatut kommentit joilla mies paljastaa tietämyksensä esimerkiksi nykyrosterista riitä, niin riittääkö se että mies koutsasi Newcastlea pääosan siitä kaudesta jolla Newcastle tipahti vittudivariin?
Mitäs Kinnear on nykyrosterista sanonut? Enkä tarkoita pelaajien nimien väärin lausumista. Kinnearin pistekeskiarvolla Newcastle olisi yltänyt ko. kaudella noin 42 pisteeseen, mikä olisi riittänyt 13. sijaan.
|
|
|
|
Latinohurmuri
Poissa
Suosikkijoukkue: Jämä-Akaan Lentävät Perseet
|
 |
Vastaus #2384 : 18.06.2013 klo 15:23:25 |
|
Mikäli tässä on kyseessä Pardew'n ulostuuppausoperaatio - mihin itse vahvasti uskon - on Latinohurmurin pakko myöntää sääliksi käyvän miestä. Siitäkin huolimatta että olen huudellut ketulle potkuja.
Olen edelleen silti Pardew'n ulostamisen kannalla, tietenkin. Tapa vain on totaalisen väärä, ja Kinnear tulevaksi korvaajaksi kaikkea muuta kuin sopiva.
Katsellaan nyt sitten syyskuussa miltä tilanne näyttää, mutta ei helvetti. Kyllähän tämä pelottaa.
Kinnear itse tuntuu olevan vieläkin pahemmin sekaisin kuin muutama vuosi sitten.
|
|
|
|
Proudfoot
Poissa
Suosikkijoukkue: NUFC
|
 |
Vastaus #2385 : 18.06.2013 klo 15:30:55 |
|
Joku tuolla aiemmin sanoi että jos jotain positiivista pitää kaivaa asiasta esiin, on se että Kinnear tietää enemmän jalkapallosta kuin Llambias. Tuo nyt on suurinta scheissea ja itsensäpettämistä mitä voi keksiä. Kinnearin tulossa nyt ei vaan yksinkertaisesti ole mitään hyvää. Ainoa positiivinen asia minkä itse voin keksiä olisi se, että Pardew suutuspäissään irtisanoutuisi, mutta paha pelko on perseessä että tuon ilmoituksen jälkeen ruoriin hyppääkin itse Joe Fucking Kinnear. Pardew on taktinen velho ja edistyksellinen taikuri kun verrataan häntä Kinneariin.
Jos miehen nimitys muutama vuosi sitten Castlen manageriksi oli yllätys, niin tämä oli kyllä shokki. En vaan oikeasti ymmärrä tuota hommaa, katsoo sitä miltä kantilta tahansa. Ihan käsittämätöntä.
Joo, kieltämättä Allu näyttää yhtäkkiä hyvältä vaihtoehdolta. Ehkä tässä onkin syy miksi Kinnear nimitetään? Fanien suunnalta jo pitkän aikaa kestänyt paskasade Pardewinin niskaan ei ole laantunut ja tuuletin koitetaan kääntää Kinnearin suuntaan? Täytyy kyllä myöntää, että jos tästä on kyse niin aika kympin arvoisesti duuninsa on aloittanut. Melkoista kurapaskaa kaveri menee laukomaan ennen kuin jobia on edes virallistettu. Siis kuka oikeesti haukkuu oman seuran faneja tyhmäksi?  Ja kannattais vähän miettiä niitä sanomisiaan, kun puhutaan kuitenkin isosti julkisuudessa. Onhan noita isottelijoita jokaisessa pihapiirissä, jotka liioittelevat grillin äärellä saavutuksiaan ja kehuskelevat tekemisillään, mutta nyt puhutaan miljoonaluokan bisneksestä ja uskottavuus vois olla ihan plussaa. Kyllä mä välillä mietin, että miksi oi miksi mä kannatan vuodesta toiseen tämmöstä jengiä? Jos 90-luvun puolivälissä "Entertainersit" ei olis hurmannu teinipoikaa niin olis asiat aika paljon paremmin.. Nykysin sitä aina muka näkee jotain kehitysaskeleita, kunnes puskista kaadetaan taas kilokaupalla kylmää vettä niskaan. Juuri kun olin tyytyväinen, että päästiin eroon vuosikausia seurassa pyörineistä nakkikioskitappelijoista Barton, Bowyer, Ranger...(listahan on pitkä kuin nälkävuosi) ja ajattelin että asioita viedään oikeeseen suuntaan; hommataan taitopelaajia tilalle, hankintoihin ja palkkoihin saadaan järkeä. Sitten palataan vanhaan sontaan..Long ballia koko kausi, manageri saa jatkaa, kun yhteinen saunavuoro omistajan kanssa ja tämä viimeisimmän apinan paluu seuraan kyllä kruunaa minun päiväni. Jos tuo urpo huolehtii tulevista siirroista niin hyvästit taitofutikselle ja tervetuloa ylihintaiset long-ball-lädit. Bartonhan vois irrota aika halvalla? Itkettää.
|
|
|
|
Lilywhite
Poissa
Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.
|
 |
Vastaus #2386 : 18.06.2013 klo 15:35:15 |
|
Mikäli tässä on kyseessä Pardew'n ulostuuppausoperaatio - mihin itse vahvasti uskon - on Latinohurmurin pakko myöntää sääliksi käyvän miestä. Siitäkin huolimatta että olen huudellut ketulle potkuja. Kaverille annetaan ensin 27.9.2012 kahdeksan vuoden sopimus ja nyt tässä olisi sitten käynnissä yksi kaikkien aikojen salajuonista, jotta seura pääsisi miehestä eroon? Mitä muistan täältä lukeneeni, niin eikös tuossa sopimuksessa pitänyt olla kaiken maailman klasuaaleja jotta miehestä pääsisi hieman helpomminkin irti?
|
|
|
|
Latinohurmuri
Poissa
|
 |
Vastaus #2387 : 18.06.2013 klo 15:44:34 |
|
Kaverille annetaan ensin 27.9.2012 kahdeksan vuoden sopimus ja nyt tässä olisi sitten käynnissä yksi kaikkien aikojen salajuonista, jotta seura pääsisi miehestä eroon? Mitä muistan täältä lukeneeni, niin eikös tuossa sopimuksessa pitänyt olla kaiken maailman klasuaaleja jotta miehestä pääsisi hieman helpomminkin irti?
Itse olen ollut siinä käsityksessä että erorahoja maksettaisiin vuoden palkan verran, mikäli seurajohto päättää kenkää antaa. Jotain lähemmäs pari miljoonaa siis. Jos mies kävelee, ei makseta mitään. Saa toki korjata mikäli olen väärässä, mistään en tiedä mitään. Oliko sitten jotain sijoituspykälöitä tjsp, en osaa sanoa varmaksi eikä varmaan kukaan muukaan. E. Siis sillä mikäli esim. näissä Pardew'n welcome-toivotuksista kieltäytymisissä on jotakin perää.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 klo 15:51:52 kirjoittanut Latinohurmuri »
|
|
|
|
|
fani
Poissa
Suosikkijoukkue: Fenerbahce
|
 |
Vastaus #2388 : 18.06.2013 klo 15:54:54 |
|
"Shola Amamobi is getting better and better – he's a young kid".
|
|
|
|
Proudfoot
Poissa
|
 |
Vastaus #2389 : 18.06.2013 klo 16:27:08 |
|
Kaverille annetaan ensin 27.9.2012 kahdeksan vuoden sopimus ja nyt tässä olisi sitten käynnissä yksi kaikkien aikojen salajuonista, jotta seura pääsisi miehestä eroon? Mitä muistan täältä lukeneeni, niin eikös tuossa sopimuksessa pitänyt olla kaiken maailman klasuaaleja jotta miehestä pääsisi hieman helpomminkin irti?
Joo mä muistan lukeneeni myös, että pykälä potkuista olisi sellainen, että vuoden erorahoja vain joudutaan makselemaan. Tämähän on itseasiassa aivan huippudiili Ashleyn kannalta, harvassa seurassa noin pienellä selvitään. Mä en suoraan sanottuna käsitä mistä tässä on kyse. Välillä ihan oikeasti tulee tosi vahvasti semmonen fiilis, että Mike Ashley on vaan aivan totaalinen urpo. Näistä miehen palkkauksista (Llambias, Pardew, Kinnear..) löydetään aina jotain henkilökohtaisia kytköksiä, että voisko tässä olla ihan oikeasti vaan siitä kyse että se antaa duuneja kavereilleen? Sinänsähän tuo Kinnearin rooli, sikäli mikäli se on sellainen mitä puhutaan ei muuta Pardewin suhteen mitään. Hirveen painavaa sanaa ei tiettävästi Allulla ole ollut tähänkään mennessä siirroista ja näkyyhän se pelaajien täydellisenä epäsopivuutena Pardewin pelitapaan. Jos mietitään vaikkapa managerilistaa, niin Ashleyn aikakaudelle mahtuu Allardyce (Shepherdin palkkaama, nopeasti pihalle), Keegan (oli jo lopettanu valmentamisen pari vuotta aiemmin), Kinnear (muistan googletelleeni, että kuka helvetti tämä on?), Alan Shearer, Chris Hughton (pitkään caretakerina, epäreilut potkut) ja Alan Pardew (kaveri joka oli saanut Readingia lukuun ottamatta potkut jokaisesta aiemmasta pestistään). Tuosta listasta Hughton oli mielestäni selkeästi lahjakkaan olonen valmentaja. Allardycen pelityylistä voi olla montaa mieltä, mutta onhan hänkin pitkän linjan valioliiga valkku. Näille kahdelle, mielestäni ehkä pätevimmälle kaksikolle ei armoa paljon herunut. Keeganin ja Shearerin tapauksessa ehkä kosiskeltiin faneja. Keegan tosin savustettiin ulos Dennis Wisen ja Derek Llambiasin toimesta. Eikös Wise ajanut Ignacio Gonzalezin diilin läpi, Keeganin ohi Youtube videon perusteella? Olikin melkoinen onnistuja harakoissa.. Näistä herroista heikoin cv on loppupeleissä kuitenkin kaksikolla Pardew ja Kinnear. Sheareria on epäreilua ottaa vertailuun mukaan, mutta eipä siinäkään signauksessa hirveästi järkeä ollut. Director of Footballit ja muut johtoportaan henkilöt ovat melkoisia epeleitä olleet myös. Chris Mort oli vissiin ok tyyppi, kaiketi liian suosittu kun korvattiin Llambiasilla ja siitä haistahan ei kukaan tykkää. Llambiasin tulevasta roolista ei mitään hajua, mutta tuskin siitä näin helpolla eroon päästään.
|
|
|
|
Narttu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS
|
 |
Vastaus #2390 : 18.06.2013 klo 16:28:42 |
|
A) Jos Kinnear on vuoden päästä seurassa olen erittäin hämmentynyt. B) Ehkä Ashley ei olisi palkannut Kinnearia aiheuttamaan Pardewlle potkuja, tämä nyt kuulostaa jo maailmanluokan salajuonelta. Se on toki totta että Pardewn aika on kortilla kesän jälkeen jos ei tulosta tule...
|
|
|
|
klee
Poissa
|
 |
Vastaus #2391 : 18.06.2013 klo 16:33:47 |
|
Ashleyn on pakko olla S*nderlandin kannattaja tai sitten Barrack Roadilla kuvataan piilokamera/tosi-tv-ohjelmaa jalkapalloseurasta. Jokaisella tuotantokaudella pitää aina esittää jotain aiempaa shokeeraavampaa/yllättävämpää. Popkornit esiin, tästä tulee viihdyttävää.
Itkettää ja naurattaa samaan aikaan, mutta eipähän ole tylsää. Surullista, todennäköisesti, muttei mitäänsanomatonta.
|
|
|
|
Latinohurmuri
Poissa
|
 |
Vastaus #2392 : 18.06.2013 klo 16:52:31 |
|
Kieltämättä savustussalajuoni kuulostaa omiin korviinikin epäuskottavalta, mutta mitään muuta järjellistä syytä en tälle ainakaan itse keksi. En sitten ensimmäistäkään.
Järjettömiä sen sijaan toki huomattavan määrän.
E. Vaikka onhan se tuostakin operaatioskenaarioista loppujen lopuksi common sense aika etäällä. Toisaalta mikä tässä seurassa nykypäivänä niin kovin harkittua toimintaa on, sanokaapa se.
E2. Hitto mitä kakkaa, oli miten oli.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 klo 17:04:19 kirjoittanut Latinohurmuri »
|
|
|
|
|
Tino Asprilla
Poissa
|
 |
Vastaus #2393 : 18.06.2013 klo 18:36:02 |
|
En pysty kyllä mitään järkevää kirjoittamaan/analysoimaan, mutta onhan tämän pakko olla jonkin sortin maailmanennätys mitä kaikkea paskaa yhden seuran kannattajat joutuvat kokemaan. Lädifoorumille on jonkun verran tullut sympatiaviestejä Chelsean kannattajilta, joka lienee naurettavuudessaan hyvänä kakkosena saarilla mitä tulee seurajohtamiseen. Mitähän kaikkea sitä kerkeää vielä elinaikana näkemään kun tuota sirkusta seuraa? Miltä tuntuu seuraikoneista saatikka niistä tuhansista ja taas tuhansista hienoista faneiseta jotka lojaalisuudessaan lienevät omaa luokkaansa. Kaiken tämän paskan keskellä on jo kausareita myyty 31k kappaletta. Pohja olisi jollekkin hienolle ja upealle mutta syystä tai toisesta Newcastle nimenä tuntuu vetävän puoleensa järkyttävän määrän paskaa kun puhutaan seuran johtoon palkatuista henkilöistä ja omistajista. Ashley on tehnyt upeaa työtä mitä tulee talouspuolen korjaamiseen eikä ihmetytä yhtään miksi mies on ulkomaalaisittain self-made millionaire. Hän pelaa vaan liian rajua peliä ihmisten henkisellä hyvinvoinnilla.
Newcastle olisi jollekkin suhteellisuudessaan järkevälle omistajalle ihanteellinen paikka. Jumalointi fanien silmissä olisi melko nopeasti saavutettavissa eikä maailman loppuun saakka jatkuva arvostus ja SJPllä kaikuvat chantit välttämättä tarkoittaisi edes pokaaleja. Tarvittaisi vain kunnianhimoa sekä arvostusta ja rehellisyyttä faneja kohtaan.
|
|
|
|
budha
Poissa
Suosikkijoukkue: BRFC, KäPa, SAPA
|
 |
Vastaus #2394 : 18.06.2013 klo 21:01:06 |
|
En pysty kyllä mitään järkevää kirjoittamaan/analysoimaan, mutta onhan tämän pakko olla jonkin sortin maailmanennätys mitä kaikkea paskaa yhden seuran kannattajat joutuvat kokemaan.
No nyt. Elämä on varmasti kurjaa maailman noin kahdenneksikymmenenneksi suurimman seuran kannattajana noin maailman suurimmassa ja kauneimmassa sarjassa. Veikkaan maailmassa olevan satoja ja tuhansia seuroja, joiden kannattajat ovat joutuneet kokemaan enemmän paskaa. Enkä nyt viittaa mihinkään sivullekirjoittaneen suosikkiseuroihin.
|
|
|
|
Matumona
Poissa
|
 |
Vastaus #2395 : 18.06.2013 klo 21:01:42 |
|
Tämä on kieltämättä Newcastlen kannattamisessa hienoa, ikinä ei tiedä mitä tapahtuu seuraavaksi. Toki olisihan se kiva, jos joskus olisi jotain positiivistakin, mutta ette voi kieltää tämän huumoriarvoa? Edes Harchester United ei vedä edes puoliksi vertoja tälle seuralle.
|
|
|
|
Latinohurmuri
Poissa
|
 |
Vastaus #2396 : 18.06.2013 klo 21:03:15 |
|
Harchester United

|
|
|
|
Haltsu
Poissa
Suosikkijoukkue: Newcastle United, Hertha BSC
|
 |
Vastaus #2397 : 18.06.2013 klo 21:37:56 |
|
Joku tuolla aiemmin sanoi että jos jotain positiivista pitää kaivaa asiasta esiin, on se että Kinnear tietää enemmän jalkapallosta kuin Llambias. Tuo nyt on suurinta scheissea ja itsensäpettämistä mitä voi keksiä.
Höpö höpö. Väitätkö, että Llambias pystyy tarjoamaan edes jonkimoista näkemystä keskusteluihin, joissa puidaan pelaajahankintoja/yms.? En ole väittänyt, ettäkö Kinnear olisi mikään ideaali ukko tuohon DoF-hommaan, tai että tällä olisi minkään Graham Carrin tietämystä pelaajamarkkinoista (tuskin se on nähnyt yhdenkään Carrin tulon jälkeen hankitun pelaajan pelaavan, saatika edes kuullut heistä), mutta sen sanon että Kinnear tarjoaa satavarmasti enemmän tietoa jalkapallosta kuin Llambias. Näin ollen Kinnear on mielestäni varmasti parempi mies tuossa hommassa, mikä hänelle tarjottiin, kuin Llambias, vaikka kuinka onkin seniili dinosaurus, paska manageri jne. Graham Carr on kuitenkin edelleen se mies joka kasaa sen pelaajalistan, ei Kinnear. Siitä listasta Pardew, Carr sekä Kinnear sitten poimivat ne parhaimmat vaihtoehdot Ashleylle, joka tulee takuulla saamaan jatkossa vastaväitteitä yrittäessään hylätä tuon hintavan listan. Se on suorasanaisen Kinnearin ja ruskeakielisen Llambiasin ero. Llambias ehkä osaa finanssiasiat, mutta kun tähän pitäisi liittää mukaan jalkapallo, menee tällä väistämättä sormi suuhun. Nyt tuohon hommaan on palkattu jalkapallosta edes jotain tietävä mies. Niin korkealle on Dekka-poika riman asettanut, että jopa JFK on eteenpäin menoa Llambiasiin verrattuna tuossa hommassa.
|
|
|
|
Toon Army
Poissa
|
 |
Vastaus #2398 : 18.06.2013 klo 23:10:50 |
|
Itse nään tuon kyllä niin päin, että tähän asti Llambias on luottanut Carrin arvostelukykyyn, koska ei omaa itse näkemystä näistä asioista.
Nyt miehen paikalle laitetaan sitten Mr Kinnear, jolla varmasti on omia näkemyksiä. Näistä näkemyksistä on tietysti mahdotonta sanoa mitään varmaa, mutta jos vedetään yhteen se kuva mitä JK on omalla tekemisellään, sanomisellaan ja käytöksellään tähän asti antanut niin jotenkin en näe tätä kaveria seuraa eteenpäin puskevana voimana.
Tiedän kyllä kumman noista vaihtoehdoista itse valitsisin joten se siitä "positiivisuudesta" omalta osaltani.
|
|
|
|
Deathfromabove83
Paikalla
Suosikkijoukkue: I support Beth!
|
 |
Vastaus #2399 : 18.06.2013 klo 23:31:59 |
|
Jopa Ilta-Sanomat on ottanut Kinnear-sopan ykkösurheilu-uutisekseen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013 klo 23:36:33 kirjoittanut Deathfromabove83 »
|
|
|
|
|
|
|