FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.11.2025 klo 16:19:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumilla päivitys 27.5.25 klo 23-24. Lisäämme GA4:n sivustolle.

Yhteys ylläpitoon: [email protected]

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: 17.6.2012 KuPS - FC Lahti 1-2  (Luettu 997 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

: 18.06.2012 klo 23:34:05

Hirveän perinteiset lukemat tähän ottelupariin, varmaan puolet keskinäisistä päättynyt Lahelle 2-1. >:(

Kaikille taitaa olla selvä juttu, että sunnuntaina oli aika märkää. Kuvat on sen mukaisia. Tässä tuli pikkuviivettä, kun en tajua kuvat.fi-palvelun uusia hienoja päivityksiä ja kuvien suorat linkit on piilotettu pikkuisen turhan monen klikkauksen päähän mun makuuni. Pikkusen jäi harmittamaan, kun nyt tuli ittensä aika täysin marinoitua tuossa sateessa, ettei tullut napattua ensimmäistäkään maisemakuvaa pikkuisen pidemmällä suljinajalla. Ens kerralla sitten.

lindros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat

Vastaus #1 : 19.06.2012 klo 22:50:10

Komeita on! Mukavasti menty tulta päin, vaikka vähän ripsi vettäkin :)

Miten suojasit kalustoa kastumiselta?
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923

Vastaus #2 : 20.06.2012 klo 09:25:19

Miten suojasit kalustoa kastumiselta?

Lainasin siskon ukon mehästyshousuja... ::)

Pikkusen jouduin improvisoimaan, rungon suojasin pienellä KuPSin fänikamaa myyvän liikkeen muovipussilla, josta olin tuunannut pikkupaniikissa Romaniassa sopivan tarkoitukseensa. Nyt piti vain keksiä, että mitä mä olin silloin ajatellut ennen kuin sain sen ns. toimimaan. Tämä selkeästi herätti hämmennyksensekaista kiinnostusta myös lähimaastossa operaatiota seuranneiden kavereiden keskuudessa. Tötterön vuorasin stadionin vaksilta saamallani jätesäkillä, tai pienellä palasella siitä - loput käytin persiinalusena. Teippiä pummasin Juurtelan Maralta, jolla kaiken kiireen keskellä löytyi kiinnostusta auttaa pientä ihmistä. Maralle taas kerran Ylos

Helpommalla selviäisi, kun hommisi reppuun niitä jo vuosikausia takaperin Teron mainostamia sadesuojia. Ei ne edes kovin kalliita ole. Mutta eipä ole saanut aikaiseksi. Enkä mä toisaalta ole vielä edes testannut, että toimiiko mun härvelit enää. Mutta sainpahan edes pari ihan hyvääkin kuvaa otettua. Enkä ite tullut kipeäksi.
lindros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat

Vastaus #3 : 20.06.2012 klo 10:45:37

Lainasin siskon ukon mehästyshousuja... ::)

Pikkusen jouduin improvisoimaan, rungon suojasin pienellä KuPSin fänikamaa myyvän liikkeen muovipussilla, josta olin tuunannut pikkupaniikissa Romaniassa sopivan tarkoitukseensa. Nyt piti vain keksiä, että mitä mä olin silloin ajatellut ennen kuin sain sen ns. toimimaan. Tämä selkeästi herätti hämmennyksensekaista kiinnostusta myös lähimaastossa operaatiota seuranneiden kavereiden keskuudessa. Tötterön vuorasin stadionin vaksilta saamallani jätesäkillä, tai pienellä palasella siitä - loput käytin persiinalusena. Teippiä pummasin Juurtelan Maralta, jolla kaiken kiireen keskellä löytyi kiinnostusta auttaa pientä ihmistä. Maralle taas kerran Ylos

Helpommalla selviäisi, kun hommisi reppuun niitä jo vuosikausia takaperin Teron mainostamia sadesuojia. Ei ne edes kovin kalliita ole. Mutta eipä ole saanut aikaiseksi. Enkä mä toisaalta ole vielä edes testannut, että toimiiko mun härvelit enää. Mutta sainpahan edes pari ihan hyvääkin kuvaa otettua. Enkä ite tullut kipeäksi.

Minäkin värkkäsin jonkin aikaa kaikenmaailman pakastepussijeesusteippi patenttien kanssa, mutta en enää. '

Osta tuomonen, eikä tosiaan maksa paljoa. Talvella tuli testattu melkosessa lumisateessa ja kuivana säilyi vehkeet.

http://www.ebay.co.uk/itm/OP-TECH-USA-18-Rainsleeve-pack-of-2-Camera-Protection-/251074294894?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3a7531b46e
Verbatim

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham United,

Vastaus #4 : 20.06.2012 klo 13:36:59

Maitolaiturissa myös kyseistä rainsleeviä myynnissä http://www.maitolaituri.tv/product_info.php?products_id=1383

Sivuja: [1]

Siirry: