Hienoa, että Paulinho on saatu Spursiin ja kerrankin ei tarvitse kauhulla odotella transfer deadline dayta, kun Spursilla kasassa 0/1 uutta pelaajaa ja 20 minuuttia ikkunaa auki. Hinta 17M on iso, mutta pitää ottaa huomioon, että mies on valmis valjutasoinen avauspaikan pelaaja (oletusarvoisesti).
Itse veikkaan, että Levy viety baariin ja juotettu känniin. Aamulla Daniel on herännyt krapulasta jonkun Paulinho ukon agentin puhelinnumero kädestään ja AVB:n kirjoittama lappu (samanlainen, jota Scotty yritti lukea vaihdosta tullessaan), jossa luki, että nyt se ukko Lanelle tai lähden Brasseihin itse "very soon". Levy on myös saatu nauhalle sanomaan, että nyt on pätäkkää tuhlata, kun Modric saagasta jäi tilille 20 miljoonaa.
Huvittavaa, miten tasottomana pelaajana Holtbya täällä pidetään.
Noh, näyttää ensi vuonna todellisen arvonsa ja syyn hankintaansa.
Saa ottaa talteen.
Aivan. Jotenkin huvittaa Holtbyn mollaus, kun mies maksoi parisen miljoonaa. On todistettavasti kykenevä olemaan vähintään vaihtomies ja on nuori. Vertailuksi voi ottaa esim, että Huddlen markkina-arvona pidetään noin 5 miljoonaa ja kuitenkin afrolla on kuitenkin suuria ongelmia fysiikansa ja kunnossa pysymisen kanssa.
Palkka tottakai voi olla suurehko Holtbylla, mutta kyllä siellä muitakin miljonäärejä pyörii samassa roolissa/peliajalla. Itse uskon Holtbyn nousevan haastamaan avauksen paikkaa ensi kaudella.