Zlatan Ibrahimović tai Luis Suárez. Niin seisoo AS:n uutisen otsikossa. Suárezista pidetään valkoisten johtoportaassa, mutta Carlo Ancelotti haluaa mielummin Zlatanin. Mahdollinen Liverpoolille Suárezista tehtävä tarjous tulisi sisältämään rahan lisäksi vaihtokaupassa Higuaínin.
http://futbol.as.com/futbol/2013/07/19/primera/1374188369_392937.htmlOmaan korvaani tuo kuulostaa kaiken kaikkiaan naurettavalta, että Suárez käytännössä vaihdettaisiin mielestäni tasokkaampaan viimeistelijään kuin mitä mies itse on. Tämän lisäksi vaihto ei tulisi suinkaan yksi yhteen vaan
Real Madrid naputtaa ison kasan miljoonia euroja kyytipojaksi?
En ymmärrä. Seuralegendaksikin olisi Higuaínissa ainesta ollut, hänestä tulisi pitää kiinni kynsin ja hampain, mutta ilmeisesti peliajan vähyyden johdosta pelaajan oma lähtemisen halu on liian voimakas jotta hänet voitaisiin enää sitoa kiinni seuraan. Mutta el pipita lienee jo menetetty tapaus ja se siitä.
Zlatan sitten taas. Olisihan tuo upeaa niin kuin olen aiemmin itse sanonutkin, ja nähtävästi moni muukin Real Madridin asioita seuraava on täällä samaa mieltä asiasta. Zlatanin ja Cristiano Ronaldon yhteispeli voisi parhaimmillaan nousta sille tasolle, että tämä Barcelonan hankkima Neymar unohtuisi aiemmin kuin arvaammekaan.
Ainut riski tässä kaupassa on Zlatanin ikä, 31 vuotta. Mutta hei, on niitä parinkymmenen miljoonan - ja vielä suuremman rahamäärän - floppeja aiemminkin Real Madridissa nähty, joten riski on mielestäni tällä kertaa sopivan pieni. Jälki ruotsalaistähden avittamana voi olla todella kaunista katseltavaa. Zlatanilla on muutama huippuvuosi jäljellä ja hän itse haluaa siirtyä seuraan. Mitä tässä vielä odotetaan?
Virtsaan hunajaa jos tuon ruotsalaisen näen valkoisissa kauden alkaessa.
Hyökkääjää siis Real Madrid totisesti etsii, näin ainakin media (AS, Marca) antaa ymmärtää. Hassuttelujuttuja Wayne Rooneysta on ollut liikkeellä. Myös muuan Sergio Kun Agüero on edelleen varteenotettava kandidaatti hyökkäysosastolle.
Noin muuten ei Real Madridiin liittyviä huomion arvoisia juttuja pelaajarintamalta ole satunnaisia uusiin hankintoihin liittyviä haastatteluja lukuunottamatta.
Alvaro Morata oli lehdistötilaisuudessa kertonut Ancelottin harjoitusten tämän hetkisestä painopisteestä. Harjoitukset keskittyvät pelinopeuteen ja oman pelisysteemin selkistämiseen. Ancelotti haluaa Realin pitävän palloa.
http://www.youtube.com/watch?v=7Gcsa2vyHmYVielä lopuksi, Higuaínin Lontooseen lähtöön liittyvä Real Madridin ja Arsenalin välinen neuvottelu ei taida kuunaan tulla päätökseen. Arsenal on tiettävästi tarjonnut 26 miljoonaa euroa siirtohintana argentiinalaisen palveluksista.
http://www.marca.com/2013/07/19/futbol/equipos/real_madrid/1374187507.htmlEdit: Onko jollakin uusi topic tulevaa kautta varten jo työn alla? Jos ketään ei haittaa ja kellään ei ole prosessi jo meneillään, niin voisin yrittää jonkun sortin avauksen tässä aikani kuluksi väsätä. Viestihistoriani ei toki hirveästi anna infoa siitä mitä tuleman pitää, mutta näillä mittareilla ei liene niin kamalaa jos pieniä asiavirheitä tuo tulisi sisältämään. Nehän ovat helposti korjattavissa.